Ow Wacht je hebt dat lijstje van mij gekopieerd en je eigen toevoeging er bijgezetquote:
Dank uquote:Op maandag 19 maart 2007 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke Fokkers ken je In RL Of heb je ontmoet?
quote:
Als je op de laatste meet geweest bent, moet er in ieder geval Appelsientje bij.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
O ja! Ik jouw lijstje gekopieerd en ik ging er van uit dat iedereen erop stond.
Leeg lijstje staat zo saai hèquote:
Was er niet bijquote:Op maandag 19 maart 2007 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je op de laatste meet geweest bent, moet er in ieder geval Appelsientje bij.
Ja weet ik, ik heb zijn gebruikersnaam nog aangemaakt en was daarin de hoofdletter vergeten.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leeg lijstje staat zo saai hè.
Een echte Almeerder is hij, en hij gaat naar Omniworld. Dus!
Je fucktquote:Op maandag 19 maart 2007 21:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik heb zijn gebruikersnaam nog aangemaakt ...
Nee, ik was toen mod en hij mailde me dat hij geen user kon aanmaken want zijn hotmail werd niet geaccepteerd ofzo. Dus toen heb ik dat account aangemaakt, maar was de hoofdletter M vergeten.quote:
Zeer matige eerste helft inderdaad, terwijl de eerste match tussen ze juist alles bracht wat voetbal zo leuk maakt.quote:
Gelukkig hebben we de 2e helft nog!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeer matige eerste helft inderdaad, terwijl de eerste match tussen ze juist alles bracht wat voetbal zo leuk maakt.
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef tong80 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kbxxhoTh9jA
Terwijl het privé wasquote:
Idi Admin ?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:37 schreef borisz het volgende:
Wie opent de volgende HOOLS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |