Nou te laatquote:Op zondag 18 maart 2007 15:35 schreef Etcetera het volgende:
je wilt je naamtopic zeker niet delen B.?
ik durfde B. niet boos te makenquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:39 schreef Etcetera het volgende:
anders was het iets geworden als 'Omdat B.ertha liever is dan Yuri'
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zo'n topicreport hè, waar vul je dat in?![]()
![]()
Ik zeg niks
Jij weet ook niet wat je wilt hèquote:Op zondag 18 maart 2007 15:47 schreef Supersheep het volgende:
Ik verwacht nu wel dat B.ertha er alles aan doet om dit topic binnen 2 uur vol te hebben
Zou zomaar kunnenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat wordt straks een MEGAsoemp
Fijnquote:Op zondag 18 maart 2007 15:48 schreef Jayhawk het volgende:
Wat er ook gebeurd in deze 48 uur, ik hou van jullie allemaal!
iedere post is een minisoempquote:Op zondag 18 maart 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
ik dacht dat wij niet aan spammen deden
we maken hoogstens soemps, supersoemps en minisoemps
verder zijn het allemaal zeer serieuze en waardige posts
Oh kloptquote:Op zondag 18 maart 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
ik dacht dat wij niet aan spammen deden
we maken hoogstens soemps, supersoemps en minisoemps
verder zijn het allemaal zeer serieuze en waardige posts
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:59 schreef Etcetera het volgende:
je moet gewoon doortypen B.
soempie kwijt? wie had haar het laatst bij zich?
Ik heb haar opgeraapt en naar het politiebureau gebrachtquote:Op zondag 18 maart 2007 16:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ik denk dat ze uit mijn zak is gevallen
Zou ze er nog zijn?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb haar opgeraapt en naar het politiebureau gebracht
Ik verdien het helemaal nietquote:Op zondag 18 maart 2007 16:03 schreef Etcetera het volgende:
dat wordt zoeken he
en daar maak ik dan speciaal voor jou een naamtopic??![]()
ach gossiequote:Op zondag 18 maart 2007 16:03 schreef Supersheep het volgende:
ze zag er wel wat verlept uit
Die is een ultrasoemp aan het voorbereidenquote:
Ja, ze was verdrietig omdat ze verdwaald wasquote:Op zondag 18 maart 2007 16:05 schreef B.ertha het volgende:
was ze zielig?
een yottasoempquote:Op zondag 18 maart 2007 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die is een ultrasoemp aan het voorbereiden
Ja, vind ik persoonlijk ook maar raarquote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef Etcetera het volgende:
waarom heb je haar niet meegenomen naar dit topic sheep?
Ik geef al onderdak aan 24 verloren zieltjes, Soempie kon daar echt niet meer bijquote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef Etcetera het volgende:
waarom heb je haar niet meegenomen naar dit topic sheep?
op zo'n klein kamertjequote:Op zondag 18 maart 2007 16:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik geef al onderdak aan 24 verloren zieltjes, Soempie kon daar echt niet meer bij
Inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2007 16:21 schreef Etcetera het volgende:
dat kan wel zo zijn, maar dat is niet zo!
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef Etcetera het volgende:
wat is de rest ineens stil
zouden we ze hebben afgeschrikt?
Kan ookquote:of zijn ze soempie aan het zoeken
jaquote:Op zondag 18 maart 2007 16:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
we hoeven hier niets meer te doen. jullie doen al het werk
* Etcetera zegt niets meerquote:Op zondag 18 maart 2007 16:33 schreef Beelzebub85 het volgende:
we komen er niet tussen....
Ja, en 10 minuten nadat je in het ziekenhuis bent zitten die weer dicht, 2 minuten later een infuusje dr in, hoppa!quote:
Toen ik vanmiddag naar het werk reed heb ik tijdens een ritje van 20 km, 3 ongelukken gezien.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:33 schreef Etcetera het volgende:
gaat lekker trouwens
Straatracer opgepakt na zwaar ongeval
Twee jongens dood bij ongeval
Heb nog niet zoveel ongelukken gezien. Wel ooit eentje van een klasgenoot. Ongeluk niet zien gebeuren, wel alle ambulances enzo. En hem zien liggen, heel akelig Hij heeft het niet overleefd..quote:Op zondag 18 maart 2007 16:35 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag naar het werk reed heb ik tijdens een ritje van 20 km, 3 ongelukken gezien.
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb nog niet zoveel ongelukken gezien. Wel ooit eentje van een klasgenoot. Ongeluk niet zien gebeuren, wel alle ambulances enzo. En hem zien liggen, heel akelig Hij heeft het niet overleefd..![]()
Dat is écht minderquote:Op zondag 18 maart 2007 16:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb nog niet zoveel ongelukken gezien. Wel ooit eentje van een klasgenoot. Ongeluk niet zien gebeuren, wel alle ambulances enzo. En hem zien liggen, heel akelig Hij heeft het niet overleefd..![]()
never mind, lukt me toch nietquote:
denk dat het wat ingewikkelder ligtquote:Op zondag 18 maart 2007 16:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, en 10 minuten nadat je in het ziekenhuis bent zitten die weer dicht, 2 minuten later een infuusje dr in, hoppa!
heb het echt geprobeerdquote:
Op zo'n moment ben ik blij dat ze altijd waarschuwen. Dat hoef ik echt niet te zien,ook niet die man toen die van het dakje viel toen ie was neergestoken. Was toen op de fpquote:Op zondag 18 maart 2007 16:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
Triest... Die jongen van 15 wat neergestoken was? Echt triest.
Heb ooit eens een filmpje gezien online met ongeveer hetzelfde. Was een bewakingscamera die filmde hoe een bellende jongen een aantal keer in zijn rug gestoken werd door 2 (volwassen) mannen. Mijn haren stonden overeind.
dat soort filmpjes kijk ik bij voorkeur ook nietquote:Op zondag 18 maart 2007 16:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Op zo'n moment ben ik blij dat ze altijd waarschuwen. Dat hoef ik echt niet te zien,ook niet die man toen die van het dakje viel toen ie was neergestoken. Was toen op de fp
Ik wil het ook liever niet zien....Maar het trekt me wel aan op de een of andere manier. En elke keer weer verbaasd over de zieke wereld waarop wij leven.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Op zo'n moment ben ik blij dat ze altijd waarschuwen. Dat hoef ik echt niet te zien,ook niet die man toen die van het dakje viel toen ie was neergestoken. Was toen op de fp
dat heb ik meer bij de berichten, de filmpjes vind ik een stap te ver. Maar goed, dat is net wat je kunt hebben natuurlijkquote:Op zondag 18 maart 2007 16:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik wil het ook liever niet zien....Maar het trekt me wel aan op de een of andere manier. En elke keer weer verbaasd over de zieke wereld waarop wij leven.
Ik ben wel wat gewend ja...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat heb ik meer bij de berichten, de filmpjes vind ik een stap te ver. Maar goed, dat is net wat je kunt hebben natuurlijk
Een Hawaii?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Straks misschien nog maar een tosti maken
Nee, ham/kaas en dan ketchup er bij. Ik heb lekkere ham daarvoorquote:
De dop ziet er anders nog perfect uit....quote:Op zondag 18 maart 2007 17:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk dat het helemaal geen bier is maar een zoutoplossing
Had ie gesmaakt?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, daar ben ik alweer
Da's niet zo moeilijk, een nieuwe dop op een fles doenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
De dop ziet er anders nog perfect uit....
Krijgen we nog een nieuwe AKQ?
Nog nooit gedaan eigenlijk.... Maar goed, je kan best gelijk hebbenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk, een nieuwe dop op een fles doen
Ja!quote:
Zo. En dat allemaal op 1 dag? Netjes.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:43 schreef iamredleader het volgende:
Hehe, ben weer thuis. Helemaal stuk van het klussen bij m'n broer. Kliklaminaat, in hoeken, om deurposten heen en flink wat vierkante meters. Het ziet er wel ontzettend mooi uit
Heb helaas zelf wel een en ander aan erge dingen gezien. Iemand die *letterlijk* doormidden was gereden door de sneltram. Iemand die eronder gesprongen was, dus ook niet fijn. En een jonge man die een boom had omgezaagd. En dat vond die boom niet fijn. Dus nam de boom wraak, door op z'n hoofd te gaan liggen. En het was niet zo'n klein kerstboompje![]()
Nee, man, het was allemaal dezelfde vent, nou goedquote:Op zondag 18 maart 2007 18:53 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Zo. En dat allemaal op 1 dag? Netjes.
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, man, het was allemaal dezelfde vent, nou goed![]()
Nóg heftigerquote:Op zondag 18 maart 2007 19:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, man, het was allemaal dezelfde vent, nou goed![]()
dat heeftie juist niet volgehoudenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Stoere vent dan, dat 'ie dat allemaal volhoudt
Dat bedacht ik mij dus ook om 19.30quote:Op zondag 18 maart 2007 19:53 schreef Mikkie het volgende:
Verhip, ik moet ook nog gaan eten!
Maar hoe? Want daar kun je natuurlijk mooi mee patsen op feestjes en in de kroeg.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:53 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat lijkt op een soort van supercooling effect.
1.000x excusesquote:Op zondag 18 maart 2007 18:25 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik ga de nieuwe maar openen denk ik.... aangezien Der_Michael het niet doet.
Hoi!quote:Op zondag 18 maart 2007 19:53 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat lijkt op een soort van supercooling effect.
Het idee achter superkoeling is dat als water bevriest dit gebeurt vanuit kleine kristallen die groeien. Met zuiver water kun je ervoor zorgen dat het water zo schoon en stabiel is dat er geen kristallen onstaan: het water koelt wel af maar er wordt geen ijs gevormd. Door het flesje te schudden (of in dit geval hard neer te zetten) onstaan er instabiliteiten in het water, waardoor er heel snel kristallen gaan groeien.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Maar hoe? Want daar kun je natuurlijk mooi mee patsen op feestjes en in de kroeg.
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi!Hoe was skieen? Ik las dat je niks gebroken maar wel verrekt hebt? Kom je morgenavond naar de quiz? We willen foto's en verhalen
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Helaas heb ik woensdag mijn rechter schouderbanden verrekt.Een lullig valletje na een minder goed uitgevoerde remactie (ben sowieso al niet zo'n skitalent). De sneeuw was trouwens letterlijk bagger op sommige plekken, maar desondanks toch een paar dagen lekker geskied en veel gepokerd (redleader en asmo, jullie zijn gewaarschuwd
)
Dankje. En dit topic komt wel goed hoor, ben er alweerquote:Op zondag 18 maart 2007 17:02 schreef Etcetera het volgende:
B. je naamtopic
wat doe je
Succes met leren
Daarom, dat betekent 'niets' meerquote:Op zondag 18 maart 2007 20:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wordt tegenwoordig zo vaak gezegd.
DutchTrain.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:29 schreef B.ertha het volgende:
Dat lijkt me minder verstandig. Wie en waarom?
quote:... en dit topic dan ook maar. Ik hoop dat je trots bent op het wederom verkloten van een topic
Waarom verkloot je die topics dan ook?quote:
Ik kom niet verder dan 1 topic.... En dat was het topic waar hij dat in postte.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom verkloot je die topics dan ook?
Dat hadden wij een half uur gelede hierquote:Op zondag 18 maart 2007 20:33 schreef B.ertha het volgende:
Jezus ik schrik me echt helemaal kapot hier. Het donderde ineens, out of the blue, zo hard dat ik omhoog vlóóóóg![]()
Ik meen ook dat ik iets zag flitsen, of er iets in de fik vloog ofzo.
En nu hagelt het superhard.
In 5 minuten is alles wit van de hagelquote:Op zondag 18 maart 2007 20:34 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Dat hadden wij een half uur gelede hierhet einde der tijde is naabij!
Tot morgen, we gaan nu een dvdtje kijkenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:29 schreef iamredleader het volgende:
Dat van het pokeren is alleen maar goed, waardige tegenstanders maken het spel leuk!
Ja, maar zodra ik weer naar beneden ga....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:35 schreef Der_Michael het volgende:
Moet je ffies springen, zak ie vanzelf weer
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:35 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Tot morgen, we gaan nu een dvdtje kijken
Zal ik me effe voorstellen dan? Dominic. Aangenaam.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
Wat veel nieuwe mensen hier trouwens... Of ben ik gewoon niet up to date?![]()
Nice to meet you!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zal ik me effe voorstellen dan? Dominic. Aangenaam.![]()
Wat heb psv gedaan dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Ik heb mijn deceptie van de afgelasting weten goed te maken met de 3e helft.
Alleen psv![]()
Ach, zo erg vind ik het ook weer niet. Ben geen die hard fan ofzo hoor.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Prachtige voetbaldag...
quote:
Nog 5 rondes en 5 punten verschil toch? We'll seequote:
Heb het daar nog niet over gehad, denk niet dat 5 wedstrijden genoeg zijn trouwens....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nog 5 rondes en 5 punten verschil toch? We'll see
in mijn geval denk ik dat dat nog wel genoeg is dusquote:Op zondag 18 maart 2007 20:56 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Heb het daar nog niet over gehad, denk niet dat 5 wedstrijden genoeg zijn trouwens....![]()
Programma PSVquote:Op zondag 18 maart 2007 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nog 5 rondes en 5 punten verschil toch? We'll see
Tijdens het wachten op een nieuwe vraag.... ooit eensquote:Op zondag 18 maart 2007 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nice to meet you!![]()
Hoe ben je hier verzeild geraakt dan?
Je komt hier toch al wel een tijdje?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Tijdens het wachten op een nieuwe vraag.... ooit eens
De slowchat? Ehm.... wat is een tijdje? paar weken/maanden misschien... of langer... ik weet het niet.quote:
welterustenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:07 schreef Der_Michael het volgende:
Weltrusten he, ga lekker naar bed voel me net een vaatdoek![]()
![]()
Das toch lang zat voor Jojoor om jou te kennen? Die komt hier dagelijksquote:Op zondag 18 maart 2007 21:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
De slowchat? Ehm.... wat is een tijdje? paar weken/maanden misschien... of langer... ik weet het niet.
De AKQ volg ik langer in ieder geval.
Ik schaam me ook wel een beetje hoor.....quote:Op zondag 18 maart 2007 21:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Das toch lang zat voor Jojoor om jou te kennen? Die komt hier dagelijks![]()
Aangenaam, Bertha. Als je nou gaat teruglezen, in een van de vorige 20 topics staan onze echte namen. Of stond jij daar ook tussen?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik schaam me ook wel een beetje hoor.....![]()
Maar aan de andere kant... we waren nog niet aan elkaar voorgesteld. Niemand eigenlijk....![]()
Eehhh... staat me wel iets van bij... Het nummer weet je niet meer he?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Aangenaam, Bertha. Als je nou gaat teruglezen, in een van de vorige 20 topics staan onze echte namen. Of stond jij daar ook tussen?
Nee, heb ook lopen zoeken, maar eens is het genoegquote:Op zondag 18 maart 2007 21:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Eehhh... staat me wel iets van bij... Het nummer weet je niet meer he?
Ik doe zomaar een wilde gok, en zeg dat B.ertha's echte naam Marja isquote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maar Bertha is vast niet je eigen naam....en als het dat wel is... sorry.
Nee, dan moet je terugzoekenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maar Bertha is vast niet je eigen naam....en als het dat wel is... sorry.
Zeg, dat mag ik vertellenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Ik doe zomaar een wilde gok, en zeg dat B.ertha's echte naam Marja is![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maar goed onthouden opgezocht in mijn profiel
mijn vader noemt alles wat los en vast zit berthus of bertha, afhankelijk van het geslacht. Aangezien ik de eerste dochter was, werd ik de 'echte' Berthaquote:Op zondag 18 maart 2007 21:33 schreef DiviFilius het volgende:
Mag ik dan vragen : Waarom heb je jezelf dan B.ertha genoemd ?
Hond vd heerquote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wat betekend Domini Canes eigenlijk?
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef B.ertha het volgende:
mijn vader noemt alles wat los en vast zit berthus of bertha, afhankelijk van het geslacht. Aangezien ik de eerste dochter was, werd ik de 'echte' Bertha
Ik noem iedereen Henkquote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
, dat doe ik ook, alleen dan met Bertje
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Domini lijkt me heer... Wat zou Dominic dan betekenen?
Heb ik weer.... Altijd al een kutnaam gevonden. Niemand die hem ook goed schrijft.... Heette ik maar Bert of Berthus.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Dominic is usually a male name. Translated from Latin it means 'of our lord'. Several saints have borne this name, including the 13th-century founder of the Dominican order of friars.
Een hoop moeitequote:Op zondag 18 maart 2007 21:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wat zou dat eigenlijk kosten? Je naam veranderen....
Niet dusquote:Op zondag 18 maart 2007 16:27 schreef B.ertha het volgende:
Ik durf er bijna iets om te verwedden dat mijn postgemiddelde na vandaag weer 1 up is
Ik wel.... 8 stuks per dag.... en vandaag 130 posts gepost.quote:
Je staat anders nog op 8 hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 22:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik wel.... 8 stuks per dag.... en vandaag 130 posts gepost.
Maar of dat goed is.....laat ik in het midden.
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
Teletekst Pagina 603... Daar kijk ik elk weekend op... Daar staat op of district Oost (wij) is afgelast of niet![]()
603
![]()
Echt hequote:Op zondag 18 maart 2007 22:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik was vanmiddag bij Feyenoord. Wat een kutwedstrijd..
Ah zo.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
Teletekst Pagina 603... Daar kijk ik elk weekend op... Daar staat op of district Oost (wij) is afgelast of niet![]()
603
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |