Bertus op zien Norton en Tinus op de Bee Es Aa.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie gingen oeh, oehoe oehoe
Oehoe oehoe oehoerend hard
Zie gingen oeh, oehoe oehoe
Oehoe oehoe oehoerend hard
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dat is een kloon van je? Jojoortje? ofniet.... kan ook.
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dat is een kloon van je? Jojoortje? ofniet.... kan ook.
Trademarkie is daarom veels te vroeg zijn bed uitggaanquote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn voetbal is afgelast... Snap serieus niet waarom! Zoveel regen is er heus niet gevallen!
Omdat het zo hard gaat waaien dat je de bal kwijt raaktquote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn voetbal is afgelast... Snap serieus niet waarom! Zoveel regen is er heus niet gevallen!
zoiets als badmintonnen op de campingquote:Op zondag 18 maart 2007 13:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Omdat het zo hard gaat waaien dat je de bal kwijt raakt
Ik kreeg gelukkig een smsje... Mooi verder slapen tochquote:Op zondag 18 maart 2007 13:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Trademarkie is daarom veels te vroeg zijn bed uitggaan
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:32 schreef B.ertha het volgende:
Omdat het zo hard gaat waaien dat je de bal kwijt raakt
Ik werd wakker van de wind, na 7 uurtjes slaap. In het weekend moet ik lang slapenquote:Op zondag 18 maart 2007 14:45 schreef Etcetera het volgende:
hier schijnt nu de zon weer
daarvoor een díkke hagelbui
daarvoor zon
daarvoor ook een díkke hagelbui
Helaas heb ik woensdag mijn rechter schouderbanden verrekt.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Niks gebroken PhysicsRules?
Erg he, liever een ander vragen dan zelf even nadenken. Op die manier krijg ik regelmatig de meest stomme computervragen.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:58 schreef Etcetera het volgende:
open jij ook nooit documenten waarvan je niet zeker weet of je ze moet hebbengaat sneller dan iemand mailen geloof ik
ik vind het altijd zo lui om dan maar meteen te mailen naar iemand of die het weet
ik ookquote:Op zondag 18 maart 2007 14:59 schreef B.ertha het volgende:
Nou, dat dan misschien niet. Maar stomme fouten maak ik zat
pebcak hequote:Op zondag 18 maart 2007 15:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Erg he, liever een ander vragen dan zelf even nadenken. Op die manier krijg ik regelmatig de meest stomme computervragen.![]()
Ik heb ooit om de tijd gevraagd, terwijl er nog geen halve meter boven mjin hoofd echt een enórme klok hingquote:Op zondag 18 maart 2007 15:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ookik kan niet klokkijken
en ik zei het ook nog verkeerd
ik dacht dat het 3u was, maar het was 2u
[..]
pebcak he
Ik ben het daar niet mee eensquote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
Dat is ook lekker! Maar dan ergens in juni/juli op een strand genietend van een cocktail ofzo.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
En gisteren heb ik 2 kaartjes gekregen voor Vaya Con Dios in Paradiso voor 27 maart. Lekker!
ik ruik leedvermaakquote:Op zondag 18 maart 2007 15:11 schreef B.ertha het volgende:
Oooooooh Nou gaat het hier los hoor
Ach arme, mn zusje is net weg op de fiets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |