Maar dan moet ik gaan spammen en daar heb ik geen tijd voor. Ik moet lerenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:10 schreef Etcetera het volgende:
was ik weer in mijn naamtopic![]()
als je het slim aanpakt B. is het volgende op jouw naam
Boh, das heul nie verkeerdquote:Op zondag 18 maart 2007 02:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net terug uit de kroeg......
schaap met knoflook![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...eindelijk thuis
Wat een pokkeweer opeens. Regen, wind, kou.
Blijkt ook nog eens dat de laatste nachtbus gewoon opgeheven is
Dus ik wachten op een taxi bij de taxistandplaats - waar geen taxi te vinden is - beginnen allemaal mensen voor de aankomende taxis te springen en ze in te pikken
Dus ik werd ook brutaal en spring voor een taxi. Stap ik voorin in, stappen er achterin 2 complete vreemden in. Ik vraag "En waar gaan jullie naartoe?"
Zegtie: "Vlaardingen".
Ik: "Mooi nietIk ga naar Berkel
"
Hij: "Ja dag, wij hebben deze taxi aangehouden vriend" (Let wel..IK heb die taxi aangehouden en ik zit al helemaal geinstalleerd)
Ik: "Ik sta hier al een kwartier te wachten."
Hij: "Wat denk je van ons?"
Ik: "Ik zie je net aan komen lopen"
Begint 'ie een beetje te schelden dus die chauffeur zo van: "niet vechten, geen ruzie in main taxi".
Toen stapten die 2 knakkers uit. Koud...NAT
En maar schelden
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:49 schreef Nembrionic het volgende:
*een verhaal
quote:Op zondag 18 maart 2007 06:43 schreef Yurithemaster het volgende:
*nog een verhaal*
Als het afgelast wordt heb ik daar ook vrede mee hoor, wij hebben een speciale telefoonlijn op de vereniging, waarop de afgelastingen worden ingesproken. Als mijn wedstrijd daar niet opgenoemd word ga ik er van uit dat het doorgaat,quote:Op zondag 18 maart 2007 11:15 schreef DiviFilius het volgende:
Achja vind het niet zo bijzonder dat het afgelast is eigenlijk.
Ik moest vanochtend om 9 uur () al voetballen, en tijdens de rust was er een hoosbui, niet normaal.
En wij hadden dus nog wel doorgevoetbalt, een grote modderpartij.
Maar je wordt er wel goed wakker van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |