Waarom verkloot je die topics dan ook?quote:
Ik kom niet verder dan 1 topic.... En dat was het topic waar hij dat in postte.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom verkloot je die topics dan ook?
Dat hadden wij een half uur gelede hierquote:Op zondag 18 maart 2007 20:33 schreef B.ertha het volgende:
Jezus ik schrik me echt helemaal kapot hier. Het donderde ineens, out of the blue, zo hard dat ik omhoog vlóóóóg![]()
Ik meen ook dat ik iets zag flitsen, of er iets in de fik vloog ofzo.
En nu hagelt het superhard.
In 5 minuten is alles wit van de hagelquote:Op zondag 18 maart 2007 20:34 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Dat hadden wij een half uur gelede hierhet einde der tijde is naabij!
Tot morgen, we gaan nu een dvdtje kijkenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:29 schreef iamredleader het volgende:
Dat van het pokeren is alleen maar goed, waardige tegenstanders maken het spel leuk!
Ja, maar zodra ik weer naar beneden ga....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:35 schreef Der_Michael het volgende:
Moet je ffies springen, zak ie vanzelf weer
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:35 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Tot morgen, we gaan nu een dvdtje kijken
Zal ik me effe voorstellen dan? Dominic. Aangenaam.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
Wat veel nieuwe mensen hier trouwens... Of ben ik gewoon niet up to date?![]()
Nice to meet you!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zal ik me effe voorstellen dan? Dominic. Aangenaam.![]()
Wat heb psv gedaan dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Ik heb mijn deceptie van de afgelasting weten goed te maken met de 3e helft.
Alleen psv![]()
Ach, zo erg vind ik het ook weer niet. Ben geen die hard fan ofzo hoor.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Prachtige voetbaldag...
quote:
Nog 5 rondes en 5 punten verschil toch? We'll seequote:
Heb het daar nog niet over gehad, denk niet dat 5 wedstrijden genoeg zijn trouwens....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nog 5 rondes en 5 punten verschil toch? We'll see
in mijn geval denk ik dat dat nog wel genoeg is dusquote:Op zondag 18 maart 2007 20:56 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Heb het daar nog niet over gehad, denk niet dat 5 wedstrijden genoeg zijn trouwens....![]()
Programma PSVquote:Op zondag 18 maart 2007 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nog 5 rondes en 5 punten verschil toch? We'll see
Tijdens het wachten op een nieuwe vraag.... ooit eensquote:Op zondag 18 maart 2007 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nice to meet you!![]()
Hoe ben je hier verzeild geraakt dan?
Je komt hier toch al wel een tijdje?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Tijdens het wachten op een nieuwe vraag.... ooit eens
De slowchat? Ehm.... wat is een tijdje? paar weken/maanden misschien... of langer... ik weet het niet.quote:
welterustenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:07 schreef Der_Michael het volgende:
Weltrusten he, ga lekker naar bed voel me net een vaatdoek![]()
![]()
Das toch lang zat voor Jojoor om jou te kennen? Die komt hier dagelijksquote:Op zondag 18 maart 2007 21:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
De slowchat? Ehm.... wat is een tijdje? paar weken/maanden misschien... of langer... ik weet het niet.
De AKQ volg ik langer in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |