Ja!quote:
Zo. En dat allemaal op 1 dag? Netjes.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:43 schreef iamredleader het volgende:
Hehe, ben weer thuis. Helemaal stuk van het klussen bij m'n broer. Kliklaminaat, in hoeken, om deurposten heen en flink wat vierkante meters. Het ziet er wel ontzettend mooi uit
Heb helaas zelf wel een en ander aan erge dingen gezien. Iemand die *letterlijk* doormidden was gereden door de sneltram. Iemand die eronder gesprongen was, dus ook niet fijn. En een jonge man die een boom had omgezaagd. En dat vond die boom niet fijn. Dus nam de boom wraak, door op z'n hoofd te gaan liggen. En het was niet zo'n klein kerstboompje![]()
Nee, man, het was allemaal dezelfde vent, nou goedquote:Op zondag 18 maart 2007 18:53 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Zo. En dat allemaal op 1 dag? Netjes.
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, man, het was allemaal dezelfde vent, nou goed![]()
Nóg heftigerquote:Op zondag 18 maart 2007 19:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, man, het was allemaal dezelfde vent, nou goed![]()
dat heeftie juist niet volgehoudenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Stoere vent dan, dat 'ie dat allemaal volhoudt
Dat bedacht ik mij dus ook om 19.30quote:Op zondag 18 maart 2007 19:53 schreef Mikkie het volgende:
Verhip, ik moet ook nog gaan eten!
Maar hoe? Want daar kun je natuurlijk mooi mee patsen op feestjes en in de kroeg.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:53 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat lijkt op een soort van supercooling effect.
1.000x excusesquote:Op zondag 18 maart 2007 18:25 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik ga de nieuwe maar openen denk ik.... aangezien Der_Michael het niet doet.
Hoi!quote:Op zondag 18 maart 2007 19:53 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat lijkt op een soort van supercooling effect.
Het idee achter superkoeling is dat als water bevriest dit gebeurt vanuit kleine kristallen die groeien. Met zuiver water kun je ervoor zorgen dat het water zo schoon en stabiel is dat er geen kristallen onstaan: het water koelt wel af maar er wordt geen ijs gevormd. Door het flesje te schudden (of in dit geval hard neer te zetten) onstaan er instabiliteiten in het water, waardoor er heel snel kristallen gaan groeien.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Maar hoe? Want daar kun je natuurlijk mooi mee patsen op feestjes en in de kroeg.
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi!Hoe was skieen? Ik las dat je niks gebroken maar wel verrekt hebt? Kom je morgenavond naar de quiz? We willen foto's en verhalen
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Helaas heb ik woensdag mijn rechter schouderbanden verrekt.Een lullig valletje na een minder goed uitgevoerde remactie (ben sowieso al niet zo'n skitalent). De sneeuw was trouwens letterlijk bagger op sommige plekken, maar desondanks toch een paar dagen lekker geskied en veel gepokerd (redleader en asmo, jullie zijn gewaarschuwd
)
Dankje. En dit topic komt wel goed hoor, ben er alweerquote:Op zondag 18 maart 2007 17:02 schreef Etcetera het volgende:
B. je naamtopic
wat doe je
Succes met leren
Daarom, dat betekent 'niets' meerquote:Op zondag 18 maart 2007 20:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wordt tegenwoordig zo vaak gezegd.
DutchTrain.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:29 schreef B.ertha het volgende:
Dat lijkt me minder verstandig. Wie en waarom?
quote:... en dit topic dan ook maar. Ik hoop dat je trots bent op het wederom verkloten van een topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |