Inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2007 16:21 schreef Etcetera het volgende:
dat kan wel zo zijn, maar dat is niet zo!
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef Etcetera het volgende:
wat is de rest ineens stil
zouden we ze hebben afgeschrikt?
Kan ookquote:of zijn ze soempie aan het zoeken
jaquote:Op zondag 18 maart 2007 16:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
we hoeven hier niets meer te doen. jullie doen al het werk
* Etcetera zegt niets meerquote:Op zondag 18 maart 2007 16:33 schreef Beelzebub85 het volgende:
we komen er niet tussen....
Ja, en 10 minuten nadat je in het ziekenhuis bent zitten die weer dicht, 2 minuten later een infuusje dr in, hoppa!quote:
Toen ik vanmiddag naar het werk reed heb ik tijdens een ritje van 20 km, 3 ongelukken gezien.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:33 schreef Etcetera het volgende:
gaat lekker trouwens
Straatracer opgepakt na zwaar ongeval
Twee jongens dood bij ongeval
Heb nog niet zoveel ongelukken gezien. Wel ooit eentje van een klasgenoot. Ongeluk niet zien gebeuren, wel alle ambulances enzo. En hem zien liggen, heel akelig Hij heeft het niet overleefd..quote:Op zondag 18 maart 2007 16:35 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag naar het werk reed heb ik tijdens een ritje van 20 km, 3 ongelukken gezien.
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb nog niet zoveel ongelukken gezien. Wel ooit eentje van een klasgenoot. Ongeluk niet zien gebeuren, wel alle ambulances enzo. En hem zien liggen, heel akelig Hij heeft het niet overleefd..![]()
Dat is écht minderquote:Op zondag 18 maart 2007 16:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb nog niet zoveel ongelukken gezien. Wel ooit eentje van een klasgenoot. Ongeluk niet zien gebeuren, wel alle ambulances enzo. En hem zien liggen, heel akelig Hij heeft het niet overleefd..![]()
never mind, lukt me toch nietquote:
denk dat het wat ingewikkelder ligtquote:Op zondag 18 maart 2007 16:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, en 10 minuten nadat je in het ziekenhuis bent zitten die weer dicht, 2 minuten later een infuusje dr in, hoppa!
heb het echt geprobeerdquote:
Op zo'n moment ben ik blij dat ze altijd waarschuwen. Dat hoef ik echt niet te zien,ook niet die man toen die van het dakje viel toen ie was neergestoken. Was toen op de fpquote:Op zondag 18 maart 2007 16:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
Triest... Die jongen van 15 wat neergestoken was? Echt triest.
Heb ooit eens een filmpje gezien online met ongeveer hetzelfde. Was een bewakingscamera die filmde hoe een bellende jongen een aantal keer in zijn rug gestoken werd door 2 (volwassen) mannen. Mijn haren stonden overeind.
dat soort filmpjes kijk ik bij voorkeur ook nietquote:Op zondag 18 maart 2007 16:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Op zo'n moment ben ik blij dat ze altijd waarschuwen. Dat hoef ik echt niet te zien,ook niet die man toen die van het dakje viel toen ie was neergestoken. Was toen op de fp
Ik wil het ook liever niet zien....Maar het trekt me wel aan op de een of andere manier. En elke keer weer verbaasd over de zieke wereld waarop wij leven.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Op zo'n moment ben ik blij dat ze altijd waarschuwen. Dat hoef ik echt niet te zien,ook niet die man toen die van het dakje viel toen ie was neergestoken. Was toen op de fp
dat heb ik meer bij de berichten, de filmpjes vind ik een stap te ver. Maar goed, dat is net wat je kunt hebben natuurlijkquote:Op zondag 18 maart 2007 16:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik wil het ook liever niet zien....Maar het trekt me wel aan op de een of andere manier. En elke keer weer verbaasd over de zieke wereld waarop wij leven.
Ik ben wel wat gewend ja...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat heb ik meer bij de berichten, de filmpjes vind ik een stap te ver. Maar goed, dat is net wat je kunt hebben natuurlijk
Een Hawaii?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Straks misschien nog maar een tosti maken
Nee, ham/kaas en dan ketchup er bij. Ik heb lekkere ham daarvoorquote:
De dop ziet er anders nog perfect uit....quote:Op zondag 18 maart 2007 17:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk dat het helemaal geen bier is maar een zoutoplossing
Had ie gesmaakt?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, daar ben ik alweer
Da's niet zo moeilijk, een nieuwe dop op een fles doenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
De dop ziet er anders nog perfect uit....
Krijgen we nog een nieuwe AKQ?
Nog nooit gedaan eigenlijk.... Maar goed, je kan best gelijk hebbenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk, een nieuwe dop op een fles doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |