Ik schaam me ook wel een beetje hoor.....quote:Op zondag 18 maart 2007 21:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Das toch lang zat voor Jojoor om jou te kennen? Die komt hier dagelijks![]()
Aangenaam, Bertha. Als je nou gaat teruglezen, in een van de vorige 20 topics staan onze echte namen. Of stond jij daar ook tussen?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik schaam me ook wel een beetje hoor.....![]()
Maar aan de andere kant... we waren nog niet aan elkaar voorgesteld. Niemand eigenlijk....![]()
Eehhh... staat me wel iets van bij... Het nummer weet je niet meer he?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Aangenaam, Bertha. Als je nou gaat teruglezen, in een van de vorige 20 topics staan onze echte namen. Of stond jij daar ook tussen?
Nee, heb ook lopen zoeken, maar eens is het genoegquote:Op zondag 18 maart 2007 21:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Eehhh... staat me wel iets van bij... Het nummer weet je niet meer he?
Ik doe zomaar een wilde gok, en zeg dat B.ertha's echte naam Marja isquote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maar Bertha is vast niet je eigen naam....en als het dat wel is... sorry.
Nee, dan moet je terugzoekenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maar Bertha is vast niet je eigen naam....en als het dat wel is... sorry.
Zeg, dat mag ik vertellenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Ik doe zomaar een wilde gok, en zeg dat B.ertha's echte naam Marja is![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maar goed onthouden opgezocht in mijn profiel
mijn vader noemt alles wat los en vast zit berthus of bertha, afhankelijk van het geslacht. Aangezien ik de eerste dochter was, werd ik de 'echte' Berthaquote:Op zondag 18 maart 2007 21:33 schreef DiviFilius het volgende:
Mag ik dan vragen : Waarom heb je jezelf dan B.ertha genoemd ?
Hond vd heerquote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wat betekend Domini Canes eigenlijk?
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef B.ertha het volgende:
mijn vader noemt alles wat los en vast zit berthus of bertha, afhankelijk van het geslacht. Aangezien ik de eerste dochter was, werd ik de 'echte' Bertha
Ik noem iedereen Henkquote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
, dat doe ik ook, alleen dan met Bertje
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Domini lijkt me heer... Wat zou Dominic dan betekenen?
Heb ik weer.... Altijd al een kutnaam gevonden. Niemand die hem ook goed schrijft.... Heette ik maar Bert of Berthus.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Dominic is usually a male name. Translated from Latin it means 'of our lord'. Several saints have borne this name, including the 13th-century founder of the Dominican order of friars.
Een hoop moeitequote:Op zondag 18 maart 2007 21:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wat zou dat eigenlijk kosten? Je naam veranderen....
Niet dusquote:Op zondag 18 maart 2007 16:27 schreef B.ertha het volgende:
Ik durf er bijna iets om te verwedden dat mijn postgemiddelde na vandaag weer 1 up is
Ik wel.... 8 stuks per dag.... en vandaag 130 posts gepost.quote:
Je staat anders nog op 8 hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 22:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik wel.... 8 stuks per dag.... en vandaag 130 posts gepost.
Maar of dat goed is.....laat ik in het midden.
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
Teletekst Pagina 603... Daar kijk ik elk weekend op... Daar staat op of district Oost (wij) is afgelast of niet![]()
603
![]()
Echt hequote:Op zondag 18 maart 2007 22:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik was vanmiddag bij Feyenoord. Wat een kutwedstrijd..
Ah zo.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
Teletekst Pagina 603... Daar kijk ik elk weekend op... Daar staat op of district Oost (wij) is afgelast of niet![]()
603
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |