quote:
Is nog niks, ik kreeg laatst een stuk tekst te lezen waarin ze antwoord (als in antwoord geven) met dt hadden geschreven...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:21 schreef Soempie het volgende:ik heb getikt: ze zij. Dat moet natuurlijk zijn: ze zei.
![]()
![]()
niet te geloven!!
*shock
KRRRK* blue fox out.quote:Welke film gaan jullie?
Was het ook, net klaar. Zit nu goed vol, ga het komende half uur weinig doen. Daarna misschien nog wat opruimen, eventueel snoepjes maken en dan naar de kroeg voor St Patrick's Dayquote:
*ping*quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik meld me ook even.
KRRRK *redleader this is blue fox*
[..]
KRRRK* blue fox out.
En hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben bijna 3 jaar jonger
Maar ja, ik rook niet, drink niet, sport gewoon en eet goed, duss..
Had je dat echt niet door?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:34 schreef Mister1977 het volgende:
Ik zat te slowchatten in de kennisquiz.![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik beken ook schuld, en ik schreef beweegd met een t. Dat worden 3 punten aftrek....jammer.
Plus 2.
Hier? Daar hoort ook een t hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog te doen. 5 jaar..... Je beweegt dus veel?
Kloptquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Hier? Daar hoort ook een t hoor
Volgens mij niet, maar iedere taal heeft zijn gezeik. Letters raar uitsprkeken, naamvallen...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dat moeten ze ook afschaffen. dt's d's t's. Wat een zeik is dadt. Bestaat er nog een taal waarin dat voorkomdt?
uhh, wat dacht je van SCHool?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ja oke, maar dat is de spraak ervan. Maar gewoon het schrijven.... ik zie het voordeel van dt's niet in. 'sch' hebben ze ook afgeschaft en vervangen door een simpele s. Waarom niet met deze krengen?
Ik bedoelde meer Nederlandsch, gansch, valsche. Dus het einde van een woord.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
uhh, wat dacht je van SCHool?
maar goed, uiteindelijk verandert het ook wel, taal is dynamisch
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:01 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer Nederlandsch, gansch, valsche. Dus het einde van een woord.
En Sgool is voor breezers
En uiteindelijk spreken we allemaal engels, of chinees.
Whaaaah wat piepjong!quote:
Stiekem wel, maar ik liet me te ver gaan.quote:
Ik ben heel jongvolwassenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:11 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Whaaaah wat piepjong!![]()
[..]
Stiekem wel, maar ik liet me te ver gaan.![]()
Doe je helemaal niks dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:12 schreef lienelien het volgende:
nog even over die test..
Ik was 15,3 (ik ben bijna 21 btw) totdat ik het sportgedeelte in ging vullen, toen werd ik ineens 24,3
Ja zoiets had ik ook. Ik had tegen het einde nog 29 (ben in het echt 29) en toen ineens kwam er flink wat bij.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:12 schreef lienelien het volgende:
nog even over die test..
Ik was 15,3 (ik ben bijna 21 btw) totdat ik het sportgedeelte in ging vullen, toen werd ik ineens 24,3
Goed voor je hart, een beetje stress af en toequote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
door Amsterdam heen fietsen, maar da's wel levensgevraalijk![]()
Ja, nou, dat merk ik idd best vaak, vooral als ik trambanen oversjees, of voorbij de IJtunnel (4x stoplicht achter elkaar waar ik meestal gewoon niet echt op letquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goed voor je hart, een beetje stress af en toe
Hoe ga je niet meeroken?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:16 schreef Mister1977 het volgende:
Als ik nu gewoon eens ga sporten, niet meer meerook en af en toe eens een visje naarbinnen laat zwemmen dan ben word ik denk ik jonger dan ik ben.
Ik fietste vroegah nog gewoon vele kilometers door het platteland. Altijd vol wind tegen, nauwelijks stoplichten. Gewoon doorpezen zonder rustpauzes. Dat waren nog eens tijden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, nou, dat merk ik idd best vaak, vooral als ik trambanen oversjees, of voorbij de IJtunnel (4x stoplicht achter elkaar waar ik meestal gewoon niet echt op let) En het Damrak met al die vervelende toeristen die midden op het fietspad op hun veul te grote stadskaart staan te kijken en mn bel en geil negeren
Idd ook wel goed voor de beweging. Gelukkig weet ik me te beheersen. + Ik ga 2x per week sporten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
www.jeechteleven.nl Een wereld buiten Fok! Zou ook wel goed scoren.
Ik ken het. Bultje op, bultje af. Wind tegenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik fietste vroegah nog gewoon vele kilometers door het platteland. Altijd vol wind tegen, nauwelijks stoplichten. Gewoon doorpezen zonder rustpauzes. Dat waren nog eens tijden.![]()
Ja, ik zit ook net te bedenken hoe ik op slinkse wijze de roetdeeltjes en schadelijke moleculen kan ontwijken.quote:
Een ultracoole, modieuze dan wel hèquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:20 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook net te bedenken hoe ik op slinkse wijze de roetdeeltjes en schadelijke moleculen kan ontwijken.
Misschien moet ik eens een masker met ingebouwde katalysator gaan patenteren.
Heel makkelijk hoor. OVer een jaar mag je ongeveer nergens meer rokenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nee serieus, hoe zou je dat tegen kunnen gaan? Volgens mij gaat dat niet, of je moet al maken dat je wegkomt. Maar dat komt het plezier ook niet ten goede.
Gemonteerd op de huig ofzoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een ultracoole, modieuze dan wel hèOf eentje ingebouwd in een tand
Verstopt in zo'n lelijke moedervlek boven je lip (een van de wereldschoonhedenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:22 schreef Mister1977 het volgende:
Of in de neus!
Nee klopt, of degene die rookt naarbuiten schoppen. Daar zie ik mogelijkheden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nee serieus, hoe zou je dat tegen kunnen gaan? Volgens mij gaat dat niet, of je moet al maken dat je wegkomt. Maar dat komt het plezier ook niet ten goede.
Ik zie het niet gebeuren. Echt niet. Kan helemaal niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heel makkelijk hoor. OVer een jaar mag je ongeveer nergens meer roken
Ja, dat is tot nu toe de beste optie....Maar ik ga in mijn eigen huis niet in de kou staanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:23 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nee klopt, of degene die rookt naarbuiten schoppen. Daar zie ik mogelijkheden.
We zinken sneller.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:25 schreef Mister1977 het volgende:
Tegenwoordig hebben we ook allemaal 30x zoveel Lood in ons lichaam als 60/70 jaar geleden. Wat zou dat voor effect hebben?
Blijven we hangen aan die leuke magneetjes in nieuwe klerenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:25 schreef Mister1977 het volgende:
Tegenwoordig hebben we ook allemaal 30x zoveel Lood in ons lichaam als 60/70 jaar geleden. Wat zou dat voor effect hebben?
Dat wil ik nog eens meemaken, lijkt me echt vaaaaaag!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:26 schreef Mister1977 het volgende:
Als we niet meer blijven drijven in de Dode Zee weten we dat er echt iets goed mis is.
Ik begin echt oud te worden. Zitten er tegenwoordig magneetjes in hippe kleren?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Blijven we hangen aan die leuke magneetjes in nieuwe kleren
Die anti-diefstaldingen denk ik....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik begin echt oud te worden. Zitten er tegenwoordig magneetjes in hippe kleren?
Lood is normaal niet magnetisch he!
Nee, nou enquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik begin echt oud te worden. Zitten er tegenwoordig magneetjes in hippe kleren?
Lood is normaal niet magnetisch he!
Ah die.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, nou en
Maar die magneetjes ken je wel, van die anti-jat dingen
Komt door het loodquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:34 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah die.
Tsjee die nootjes vallen wel zwaar. Zou dat nu wel zo gezond zijn.
Die schrijf ik opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gehoord bij Kees Torn:
Ik vind het oneerlijk dat de rokers altijd naar buiten gestuurd worden. Die niet-rokers willen toch in de frisse lucht staan?
Wie weet wat er nog meer inzit.quote:
Dat zal er ongetwijfeld inzitten!quote:
Nee, dat zit er niet in. Dat vervalt meteen en de straling gaat eruitquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:41 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat zal er ongetwijfeld inzitten!Maar ik hoop wel heeeeel weinig.
Nou er zijn isotopen met een behoorlijk lange halfwaardetijd hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat zit er niet in. Dat vervalt meteen en de straling gaat eruit
Mwah, voordat die eens in jouw nootjes zitten..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:44 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou er zijn isotopen met een behoorlijk lange halfwaardetijd hoor.![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Geeft niet, ik snap niks van schapen![]()
Hoe lang groeien nootjes eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mwah, voordat die eens in jouw nootjes zitten..
Zou het niet wetenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:51 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hoe lang groeien nootjes eigenlijk?
Het moet dan toch veel langer zijn dan een paar 100 jaar wil er geen 209Po in kunnen zitten.quote:
hou eens opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het moet dan toch veel langer zijn dan een paar 100 jaar wil er geen 209Po in kunnen zitten.
Dan moet ik mijn Binas erop naslaanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het moet dan toch veel langer zijn dan een paar 100 jaar wil er geen 209Po in kunnen zitten.
Weet niet, ooit ergens gejatquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:55 schreef Mister1977 het volgende:
B.ertha
Wie is dat olifantje eigenlijk?
quote:
Ik mis de 'kom eens hier' smileyquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:04 schreef Mister1977 het volgende:
Toch zijn er nog niet genoeg smiley's om mezelf goed te kunnen uitdrukken. Ik zit al tijden op een punniksmiley te wachten.
Net of er een letter uit het alfabet ontbreekt.![]()
Ja, en een fappende.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:08 schreef Mister1977 het volgende:
Een neukende smiley lijkt me ook wel eens leuk.
Ik heb deze voor je:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
Moeten we eens aan de kaak stellen. Het gebrek aan smileys.
Ik heb behoefte aan. Een smiley met een lampje boven het hoofd (ja...boven de smiley dus)
Ehm, eentje die een ander neersteekt.
Een gniffelende.
Eentje die uitbeeld "Wat een domme opmerking''.
Dat was het wel zo'n beetje.
Foute topic.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:09 schreef Beelzebub85 het volgende:Werd getipt als hoofdrol in The Matrix.
Haha, die heb ik wel eens op een ander forum zien langskomen.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:08 schreef Mister1977 het volgende:
Een neukende smiley lijkt me ook wel eens leuk.
Die moet ik thuis effe online zettenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb deze voor je:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar heb je die vandaan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb deze voor je:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whaaaaah!!! Meer!!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met tegenzin, maar vooruit
en danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb deze voor je:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
prutserquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, maar die stond er dus niet tussen he
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
Oeh, nog 10 posts en ik zit op de 5000.
Auf Wiedersehen!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
Mensen bedankt. Ik heb weer een werkdag overleefd. Oant Moarn.![]()
Wasistpassiert?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In tijden niet zoveel vloer gezien op m'n kamer
Beetje opgeruimd. Bureau en boekenkast zijn nog zooi, vloer niet meerquote:
Dat is bijna een hele verbouwingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kamer ook gelijk iets anders ingericht: twee staande lampen dichter naar de muur, bioscoopstoelen meer naar opzij en in de ruimte tussen stoelen en bureau een krukje gezet.
Maar dan moet ik gaan spammen en daar heb ik geen tijd voor. Ik moet lerenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:10 schreef Etcetera het volgende:
was ik weer in mijn naamtopic![]()
als je het slim aanpakt B. is het volgende op jouw naam
Boh, das heul nie verkeerdquote:Op zondag 18 maart 2007 02:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net terug uit de kroeg......
schaap met knoflook![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...eindelijk thuis
Wat een pokkeweer opeens. Regen, wind, kou.
Blijkt ook nog eens dat de laatste nachtbus gewoon opgeheven is
Dus ik wachten op een taxi bij de taxistandplaats - waar geen taxi te vinden is - beginnen allemaal mensen voor de aankomende taxis te springen en ze in te pikken
Dus ik werd ook brutaal en spring voor een taxi. Stap ik voorin in, stappen er achterin 2 complete vreemden in. Ik vraag "En waar gaan jullie naartoe?"
Zegtie: "Vlaardingen".
Ik: "Mooi nietIk ga naar Berkel
"
Hij: "Ja dag, wij hebben deze taxi aangehouden vriend" (Let wel..IK heb die taxi aangehouden en ik zit al helemaal geinstalleerd)
Ik: "Ik sta hier al een kwartier te wachten."
Hij: "Wat denk je van ons?"
Ik: "Ik zie je net aan komen lopen"
Begint 'ie een beetje te schelden dus die chauffeur zo van: "niet vechten, geen ruzie in main taxi".
Toen stapten die 2 knakkers uit. Koud...NAT
En maar schelden
quote:Op zondag 18 maart 2007 05:49 schreef Nembrionic het volgende:
*een verhaal
quote:Op zondag 18 maart 2007 06:43 schreef Yurithemaster het volgende:
*nog een verhaal*
Als het afgelast wordt heb ik daar ook vrede mee hoor, wij hebben een speciale telefoonlijn op de vereniging, waarop de afgelastingen worden ingesproken. Als mijn wedstrijd daar niet opgenoemd word ga ik er van uit dat het doorgaat,quote:Op zondag 18 maart 2007 11:15 schreef DiviFilius het volgende:
Achja vind het niet zo bijzonder dat het afgelast is eigenlijk.
Ik moest vanochtend om 9 uur () al voetballen, en tijdens de rust was er een hoosbui, niet normaal.
En wij hadden dus nog wel doorgevoetbalt, een grote modderpartij.
Maar je wordt er wel goed wakker van![]()
Bertus op zien Norton en Tinus op de Bee Es Aa.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie gingen oeh, oehoe oehoe
Oehoe oehoe oehoerend hard
Zie gingen oeh, oehoe oehoe
Oehoe oehoe oehoerend hard
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dat is een kloon van je? Jojoortje? ofniet.... kan ook.
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dat is een kloon van je? Jojoortje? ofniet.... kan ook.
Trademarkie is daarom veels te vroeg zijn bed uitggaanquote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn voetbal is afgelast... Snap serieus niet waarom! Zoveel regen is er heus niet gevallen!
Omdat het zo hard gaat waaien dat je de bal kwijt raaktquote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn voetbal is afgelast... Snap serieus niet waarom! Zoveel regen is er heus niet gevallen!
zoiets als badmintonnen op de campingquote:Op zondag 18 maart 2007 13:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Omdat het zo hard gaat waaien dat je de bal kwijt raakt
Ik kreeg gelukkig een smsje... Mooi verder slapen tochquote:Op zondag 18 maart 2007 13:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Trademarkie is daarom veels te vroeg zijn bed uitggaan
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:32 schreef B.ertha het volgende:
Omdat het zo hard gaat waaien dat je de bal kwijt raakt
Ik werd wakker van de wind, na 7 uurtjes slaap. In het weekend moet ik lang slapenquote:Op zondag 18 maart 2007 14:45 schreef Etcetera het volgende:
hier schijnt nu de zon weer
daarvoor een díkke hagelbui
daarvoor zon
daarvoor ook een díkke hagelbui
Helaas heb ik woensdag mijn rechter schouderbanden verrekt.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Niks gebroken PhysicsRules?
Erg he, liever een ander vragen dan zelf even nadenken. Op die manier krijg ik regelmatig de meest stomme computervragen.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:58 schreef Etcetera het volgende:
open jij ook nooit documenten waarvan je niet zeker weet of je ze moet hebbengaat sneller dan iemand mailen geloof ik
ik vind het altijd zo lui om dan maar meteen te mailen naar iemand of die het weet
ik ookquote:Op zondag 18 maart 2007 14:59 schreef B.ertha het volgende:
Nou, dat dan misschien niet. Maar stomme fouten maak ik zat
pebcak hequote:Op zondag 18 maart 2007 15:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Erg he, liever een ander vragen dan zelf even nadenken. Op die manier krijg ik regelmatig de meest stomme computervragen.![]()
Ik heb ooit om de tijd gevraagd, terwijl er nog geen halve meter boven mjin hoofd echt een enórme klok hingquote:Op zondag 18 maart 2007 15:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ookik kan niet klokkijken
en ik zei het ook nog verkeerd
ik dacht dat het 3u was, maar het was 2u
[..]
pebcak he
Ik ben het daar niet mee eensquote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
Dat is ook lekker! Maar dan ergens in juni/juli op een strand genietend van een cocktail ofzo.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
En gisteren heb ik 2 kaartjes gekregen voor Vaya Con Dios in Paradiso voor 27 maart. Lekker!
ik ruik leedvermaakquote:Op zondag 18 maart 2007 15:11 schreef B.ertha het volgende:
Oooooooh Nou gaat het hier los hoor
Ach arme, mn zusje is net weg op de fiets![]()
waar zie je dat?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:14 schreef Etcetera het volgende:
oh ik zie het al,
doodsverwensing
naar wie dat
Oei, dat zou lekker zijn jaquote:Op zondag 18 maart 2007 15:11 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat is ook lekker! Maar dan ergens in juni/juli op een strand genietend van een cocktail ofzo.![]()
![]()
Ja man, sterfquote:Op zondag 18 maart 2007 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb zo vaak "sterf" gezegd tegen mensen op Fok
Even een topicreportje invullenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja man, sterf
Als ik nou geband word, dan ga ik miss leren
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:19 schreef Etcetera het volgende:
ben benieuwd tegen wie die dat gezegd heeft
* Etcetera is nieuwsgierig
Live Eredivisieverslagen #97quote:Op zondag 18 maart 2007 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me alleen heel erg af wáár hij het gezegd heeft
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:24 schreef Etcetera het volgende:
sukkel
topic is bijna vol
zullen we B. haar naamtopic geven?
Jaquote:Op zondag 18 maart 2007 15:24 schreef Etcetera het volgende:
sukkel
topic is bijna vol
Ik wil ook een naamtopicquote:Op zondag 18 maart 2007 15:24 schreef Etcetera het volgende:
sukkel
topic is bijna vol
heb je vast al ooit gehad.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik wil ook een naamtopic
Volgens mij nietquote:Op zondag 18 maart 2007 15:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb jij er nog nooit een gehad dan?
Maken of in de oven gooien?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga straks lekkere saucijzenbroodjes maken
eerst B. die was eerderquote:
Maar ik ben lieverquote:Op zondag 18 maart 2007 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar ik ben hier langer en ik sta hoger in de ranglijst![]()
![]()
nee, de zoekfunctie van Fok vind ik nog steeds baggerquote:Op zondag 18 maart 2007 15:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een zoekopdracht levert niks op. Maar dat werkt bij mij nooit, doe iets verkeerd ofzo
Makenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maken of in de oven gooien?
Nouja, allebei even lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |