Nu heb ik trek in venkelrisotto.quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:10 schreef SiGNe het volgende:
Overigens afgelopen vrijdag in het Amstel hotel gegeten, kort stukje review:
Eerst kregen we een Salade met in ganzenvet gekonfijte kalfsmuis, eekhoorntjesbrood, dressing van knoflook en ansjovis.
De wijn die we erbij kregen was een Riesling 'Le Kottabe' 2005, Josmeyer
Daarna kwam er een Zeebrasemfilet met romige venkelrisotto, gestoofde radijs, romige saus van limoen en dragon
De wijn die we daarbij kregen was een Châteauneuf-du-Pape Blanc, Jean Deydier & Fils, 2005
Als hoofdgerecht was er een Gegrilde tamme eendenborst met geglaceerde meiknol, aardappelkoekjes, saus van rode port en kruidnagel.
Daar hoorde een Isole e Olena 2004, Chianti Classico bij.
Als desert kregen we een taartje van suikerdeeg met gestolde passievruchtencrème, frambozen en crème fraîche sorbet.
Het eten was echt heel lekker, ik hou zelf niet zo van vis, maar de zeebrasem was echt heerlijk.
De eend vond ik zelf wat minder, maar ik hou nou eenmaal niet zo van eendenvlees, ik vind het wat muf smaken.
Het hele menu zat goed in elkaar wat smaken betreft, de wijnen pasten er ook heel goed bij.
De bediening was ook geweldig om te zien, alles ging zo'n beetje tegelijk, je merkt pas als ze geweest zijn als je ziet dat je glas weer vol is.
Eendevlees is ook wat muf, rare bijsmaak soms, maar het behoort eigenlijk samen met het velletje gegeten te worden, dan is het wel lekker.quote:De eend vond ik zelf wat minder, maar ik hou nou eenmaal niet zo van eendenvlees, ik vind het wat muf smaken
Donequote:Op woensdag 14 maart 2007 03:18 schreef Stereotomy het volgende:
OT: helemaal niets, ik probeer al 2 uur lang naar bed te gaan.
Bluezzzzz doe eens een foto!!
Van eten bedoel ik
Niks mis mee, met het Amstel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:21 schreef SiGNe het volgende:
Maar het is wel een hele ervaring om in het Amstel te eten, je auto word voor je geparkeerd,als je binnen bent meteen champagne...
ok, het was een afscheidsfeest ter ere van het pensioen van mijn moeder (nog gratis gegeten ook!) dus normaal krijg je geen champagne als je binnen komt, maar het was allemaal perfect geregeld...
Dresscode lag meer aan het feest van m'n moeder dan aan het Amstel. (Black Tie)quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Niks mis mee, met het Amstel.
Wel jammer dat ze een soort dress-code hebben.
Maar lekker eten kan je er zeker.![]()
Black tie is niet echt altijd nodig daar, maar ze weigeren je wel als in jeans verschijnt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:31 schreef SiGNe het volgende:
Dresscode lag meer aan het feest van m'n moeder dan aan het Amstel. (Black Tie)
quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:17 schreef SiGNe het volgende:
-knip-
1st foto is dat niet gewoon een stukje stokbrood en parma? ham? en die doos met al die flessen?quote:
Het zijn dan ook gewoon een paar plaatjes van het internet geplukt. Wat eten - brood/ham en drinken - flessen, we vandaag? Leuk, versiering in de OP ipv saaite!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:38 schreef sanni het volgende:
[..]
1st foto is dat niet gewoon een stukje stokbrood en parma? ham? en die doos met al die flessen?
Is dat de ontruiming van je zolder?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |