Overigens afgelopen vrijdag in het Amstel hotel gegeten, kort stukje review:
Eerst kregen we een Salade met in ganzenvet gekonfijte kalfsmuis, eekhoorntjesbrood, dressing van knoflook en ansjovis.
De wijn die we erbij kregen was een Riesling 'Le Kottabe' 2005, Josmeyer
Daarna kwam er een Zeebrasemfilet met romige venkelrisotto, gestoofde radijs, romige saus van limoen en dragon
De wijn die we daarbij kregen was een Châteauneuf-du-Pape Blanc, Jean Deydier & Fils, 2005
Als hoofdgerecht was er een Gegrilde tamme eendenborst met geglaceerde meiknol, aardappelkoekjes, saus van rode port en kruidnagel.
Daar hoorde een Isole e Olena 2004, Chianti Classico bij.
Als desert kregen we een taartje van suikerdeeg met gestolde passievruchtencrème, frambozen en crème fraîche sorbet.
Het eten was echt heel lekker, ik hou zelf niet zo van vis, maar de zeebrasem was echt heerlijk.
De eend vond ik zelf wat minder, maar ik hou nou eenmaal niet zo van eendenvlees, ik vind het wat muf smaken.
Het hele menu zat goed in elkaar wat smaken betreft, de wijnen pasten er ook heel goed bij.
De bediening was ook geweldig om te zien, alles ging zo'n beetje tegelijk, je merkt pas als ze geweest zijn als je ziet dat je glas weer vol is.