quote:
Is nog niks, ik kreeg laatst een stuk tekst te lezen waarin ze antwoord (als in antwoord geven) met dt hadden geschreven...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:21 schreef Soempie het volgende:ik heb getikt: ze zij. Dat moet natuurlijk zijn: ze zei.
![]()
![]()
niet te geloven!!
*shock
KRRRK* blue fox out.quote:Welke film gaan jullie?
Was het ook, net klaar. Zit nu goed vol, ga het komende half uur weinig doen. Daarna misschien nog wat opruimen, eventueel snoepjes maken en dan naar de kroeg voor St Patrick's Dayquote:
*ping*quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik meld me ook even.
KRRRK *redleader this is blue fox*
[..]
KRRRK* blue fox out.
En hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben bijna 3 jaar jonger
Maar ja, ik rook niet, drink niet, sport gewoon en eet goed, duss..
Had je dat echt niet door?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:34 schreef Mister1977 het volgende:
Ik zat te slowchatten in de kennisquiz.![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik beken ook schuld, en ik schreef beweegd met een t. Dat worden 3 punten aftrek....jammer.
Plus 2.
Hier? Daar hoort ook een t hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog te doen. 5 jaar..... Je beweegt dus veel?
Kloptquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Hier? Daar hoort ook een t hoor
Volgens mij niet, maar iedere taal heeft zijn gezeik. Letters raar uitsprkeken, naamvallen...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dat moeten ze ook afschaffen. dt's d's t's. Wat een zeik is dadt. Bestaat er nog een taal waarin dat voorkomdt?
uhh, wat dacht je van SCHool?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ja oke, maar dat is de spraak ervan. Maar gewoon het schrijven.... ik zie het voordeel van dt's niet in. 'sch' hebben ze ook afgeschaft en vervangen door een simpele s. Waarom niet met deze krengen?
Ik bedoelde meer Nederlandsch, gansch, valsche. Dus het einde van een woord.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
uhh, wat dacht je van SCHool?
maar goed, uiteindelijk verandert het ook wel, taal is dynamisch
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:01 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer Nederlandsch, gansch, valsche. Dus het einde van een woord.
En Sgool is voor breezers
En uiteindelijk spreken we allemaal engels, of chinees.
Whaaaah wat piepjong!quote:
Stiekem wel, maar ik liet me te ver gaan.quote:
Ik ben heel jongvolwassenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:11 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Whaaaah wat piepjong!![]()
[..]
Stiekem wel, maar ik liet me te ver gaan.![]()
Doe je helemaal niks dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:12 schreef lienelien het volgende:
nog even over die test..
Ik was 15,3 (ik ben bijna 21 btw) totdat ik het sportgedeelte in ging vullen, toen werd ik ineens 24,3
Ja zoiets had ik ook. Ik had tegen het einde nog 29 (ben in het echt 29) en toen ineens kwam er flink wat bij.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:12 schreef lienelien het volgende:
nog even over die test..
Ik was 15,3 (ik ben bijna 21 btw) totdat ik het sportgedeelte in ging vullen, toen werd ik ineens 24,3
Goed voor je hart, een beetje stress af en toequote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
door Amsterdam heen fietsen, maar da's wel levensgevraalijk![]()
Ja, nou, dat merk ik idd best vaak, vooral als ik trambanen oversjees, of voorbij de IJtunnel (4x stoplicht achter elkaar waar ik meestal gewoon niet echt op letquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goed voor je hart, een beetje stress af en toe
Hoe ga je niet meeroken?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:16 schreef Mister1977 het volgende:
Als ik nu gewoon eens ga sporten, niet meer meerook en af en toe eens een visje naarbinnen laat zwemmen dan ben word ik denk ik jonger dan ik ben.
Ik fietste vroegah nog gewoon vele kilometers door het platteland. Altijd vol wind tegen, nauwelijks stoplichten. Gewoon doorpezen zonder rustpauzes. Dat waren nog eens tijden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, nou, dat merk ik idd best vaak, vooral als ik trambanen oversjees, of voorbij de IJtunnel (4x stoplicht achter elkaar waar ik meestal gewoon niet echt op let) En het Damrak met al die vervelende toeristen die midden op het fietspad op hun veul te grote stadskaart staan te kijken en mn bel en geil negeren
Idd ook wel goed voor de beweging. Gelukkig weet ik me te beheersen. + Ik ga 2x per week sporten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
www.jeechteleven.nl Een wereld buiten Fok! Zou ook wel goed scoren.
Ik ken het. Bultje op, bultje af. Wind tegenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik fietste vroegah nog gewoon vele kilometers door het platteland. Altijd vol wind tegen, nauwelijks stoplichten. Gewoon doorpezen zonder rustpauzes. Dat waren nog eens tijden.![]()
Ja, ik zit ook net te bedenken hoe ik op slinkse wijze de roetdeeltjes en schadelijke moleculen kan ontwijken.quote:
Een ultracoole, modieuze dan wel hèquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:20 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook net te bedenken hoe ik op slinkse wijze de roetdeeltjes en schadelijke moleculen kan ontwijken.
Misschien moet ik eens een masker met ingebouwde katalysator gaan patenteren.
Heel makkelijk hoor. OVer een jaar mag je ongeveer nergens meer rokenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nee serieus, hoe zou je dat tegen kunnen gaan? Volgens mij gaat dat niet, of je moet al maken dat je wegkomt. Maar dat komt het plezier ook niet ten goede.
Gemonteerd op de huig ofzoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een ultracoole, modieuze dan wel hèOf eentje ingebouwd in een tand
Verstopt in zo'n lelijke moedervlek boven je lip (een van de wereldschoonhedenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:22 schreef Mister1977 het volgende:
Of in de neus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |