quote:
Is nog niks, ik kreeg laatst een stuk tekst te lezen waarin ze antwoord (als in antwoord geven) met dt hadden geschreven...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:21 schreef Soempie het volgende:ik heb getikt: ze zij. Dat moet natuurlijk zijn: ze zei.
![]()
![]()
niet te geloven!!
*shock
KRRRK* blue fox out.quote:Welke film gaan jullie?
Was het ook, net klaar. Zit nu goed vol, ga het komende half uur weinig doen. Daarna misschien nog wat opruimen, eventueel snoepjes maken en dan naar de kroeg voor St Patrick's Dayquote:
*ping*quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik meld me ook even.
KRRRK *redleader this is blue fox*
[..]
KRRRK* blue fox out.
En hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben bijna 3 jaar jonger
Maar ja, ik rook niet, drink niet, sport gewoon en eet goed, duss..
Had je dat echt niet door?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:34 schreef Mister1977 het volgende:
Ik zat te slowchatten in de kennisquiz.![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik beken ook schuld, en ik schreef beweegd met een t. Dat worden 3 punten aftrek....jammer.
Plus 2.
Hier? Daar hoort ook een t hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog te doen. 5 jaar..... Je beweegt dus veel?
Kloptquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Hier? Daar hoort ook een t hoor
Volgens mij niet, maar iedere taal heeft zijn gezeik. Letters raar uitsprkeken, naamvallen...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dat moeten ze ook afschaffen. dt's d's t's. Wat een zeik is dadt. Bestaat er nog een taal waarin dat voorkomdt?
uhh, wat dacht je van SCHool?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ja oke, maar dat is de spraak ervan. Maar gewoon het schrijven.... ik zie het voordeel van dt's niet in. 'sch' hebben ze ook afgeschaft en vervangen door een simpele s. Waarom niet met deze krengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |