Bron: http://www.natuurlijkerwijs.com/discussiebord/berichten/9510.htmquote:Maar nu op deze vraag ingaand: onthoudt dat het tegelijkertijd gebruiken van meerdere middelen bij psychische problemen niet gewenst en zelf ontraden moet worden. Een vraag als de jouwe kan gewoon niet beantwoord worden als je de in gebruik zijnde middelen niet noemt en de dosering ervan, welke de indicaties zijn, of er nog andere medicijnen gebruikt worden en zo meer. Ik zou een regiment aan planten kunnen noemen die gebruikt kunnen worden bij een bipolaire stoornis. Het gaat bij elk van hen om gebruikt te worden in plaats van iets anders en nooit ter aanvulling. Vervolgens zou je met die mogelijke middelen naar je therapeut moeten en ook overleg voeren met je apotheker om na te gaan welke stappen je moet nemen om het een verantwoord af te bouwen en het andere op te bouwen. Luister daarom niet naar wonderverhalen die regelmatig de kop opsteken over het gebruik van plantaardigheden in deze, zonder het besef dat ook met plantaardige of "natuurlijke" middelen de weg relatief lang kan zijn. Niet een echt opbeurend verhaal besef ik maar wanhoop niet: met planten kun je MDS te lijf, doe het echter wel zorgvuldig. Stuur me maar een mailtje met bijzonderheden niet iedereen hoeft mee te gluren.
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:53 schreef sararaats het volgende:
Senesta, het was niet omdat ik een topic opende dat je niet je zegje mag doen
doe maar wat je wil
ik ben eigenlijk best lief
en nee, ik ben niet pissig
je bent me ook een beetje kwijt. voel me zo verlorenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik je een beetje kwijt Sara.
Wat bedoel je?
de preek van onze pastoor was wel gebaseerd op m'n grootmoederquote:Op maandag 12 maart 2007 19:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind de hosti altijd het hoogtepunt van een begrafenis
Vindt ook vaker dat ze tijdens een begrafenis te weinig aandacht schenken aan de persoon die overleden is. Dan komen ze met grote verhalen uit de bijbel en ondertussen gaan ze niet dieper in op de persoon waar het om draait.
Bij mij gaat dat ding altijd aan het gehemelte van mijn mond plakken, dan stop ik de hosti in de mond en dan plakt dat ding 20 minuten later nog steeds aan mijn gehemelte waarna ik met mijn tong de restjes van het dunne brood ga wegschrapenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:32 schreef sararaats het volgende:
ik verslikte me bijna in m'n hostie
wist niet goed meer hoe ik die moest eten
Ik weet het dus ook niet zeker. Maar ik kan me volgens mij nog herinneren dat het bij mijn oom alleen in het allereerste begin ging over zijn leven. Daarna alleen maar verhalen uit de bijbel aangehoord.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
de preek van onze pastoor was wel gebaseerd op m'n grootmoeder
het ging ondermeer over het zevende achterkleinkind dat geboren werd op de dag dat ze terug naar Gooreind kwam (in het rusthuis)
ze ligt begraven naast m'n vava, haar echtgenootquote:Op maandag 12 maart 2007 19:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom wilde je oma begraven worden Sara? Heeft ze bewust gekozen voor begrafenis inplaats van crematie? Of heeft ze zomaar gekozen omdat ze niet wist wat ze moest kiezen?
Wie weet is cremeren wel beter voor jouquote:Op maandag 12 maart 2007 20:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze ligt begraven naast m'n vava, haar echtgenoot
*plak even het stukje tekst*
Slaap nu maar zacht, lieve moemoe
Je hebt je rijstpap met gouden lepeltjes echt wel verdiend
Straks ben je weer samen met vava.
Doe hem vele groetjes van ons allemaal!
We weten dat jullie samen over ons zullen waken...
spijtig dat ik dit niet als onderschrift kan gebruiken
en om eerlijk te zijn, ik ben bang om te sterven. zo'n doodskist doet me sidderen
Buikgriepje gehad, Nok?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:23 schreef nokwanda het volgende:
mogguh.
ben nu heel voorzichtig aan het proberen of ik een boterham wegkrijg
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:39 schreef nokwanda het volgende:
geen buikgriep. Weetnietwatvooreengriep. En niet gehad. Heb em nog. kloteding kent alleen diverse stadia. Met het stadium van nu valt wel beter om te gaan. iig geen koorts, lijkt het. heb dus wel honger maar alles smaakt anders en smerig. .
Oh dat is vervelend zeg, beterschapquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:39 schreef nokwanda het volgende:
geen buikgriep. Weetnietwatvooreengriep. En niet gehad. Heb em nog. kloteding kent alleen diverse stadia. Met het stadium van nu valt wel beter om te gaan. iig geen koorts, lijkt het. heb dus wel honger maar alles smaakt anders en smerig. .
ja, werkt wel af en toe. en koude dingen die niet te sterk smaken. alles lijkt zoeter of zouter.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend zeg, beterschap![]()
Smaakt een soepje of zo niet beter dan een boterham nu dan?
beterschap nok.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:39 schreef nokwanda het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:28 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal.
[..]
beterschap nok.
Kreeg net telefoontje dat mijn pa er nog een longontsteking bij heeft gekregen
Gaat de laatste tijd wel héél erg hard bergafwaarts![]()
kan zijn benen niet meer gebruiken, had gister zuurstof nodig en heeft een bloedtransfusie gehad ivm bloedarmoede en nu weer een longontsteking.
Ga er vanavond weer heen, ik hoop eigenlijk maar dat hij snel uit zijn lijden verlost wordt, dit is ook niks meer zoHij gaat binnenkort naar een hospice..
He verdorie Metro, vreselijk om iemand waar je van houd zo te zien lijden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:28 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal.
[..]
beterschap nok.
kan zijn benen niet meer gebruiken, had gister zuurstof nodig en heeft een bloedtransfusie gehad ivm bloedarmoede en nu weer een longontsteking.
Ga er vanavond weer heen, ik hoop eigenlijk maar dat hij snel uit zijn lijden verlost wordt, dit is ook niks meer zoHij gaat binnenkort naar een hospice..
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:35 schreef senesta het volgende:
Weet je Sara, soms vraag ik me wel eens af of er ook andere mensen in jouw wereld leven.
Keb hier ook nog wel een tuin in de aanbieding, als je daar klaar bentquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben nu in de tuin bezig
Betere therapie is er niet. Verdorde takken wegknippen en binden zodat het tuin-afval beter afgehaald kan worden. Mezelf helemaal uitleven op de tuin en dat werkt dan beter dan wat dan ook. Eerst de achtertuin en dan de voortuin.
Voelt goed even ergens mee bezig te zijn dat staat voor wat anders. Muziek erbij en proberen om van de tuin een paradijs te maken. En dan met plezier afreageren nogmaals![]()
Het plezier van de tuin op orde brengen en dan het plezier van genieten in de tuin.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
En verder even stil is en geen woorden kan vinden...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:19 schreef senesta het volgende:
[..]
He verdorie Metro, vreselijk om iemand waar je van houd zo te zien lijden.
Het kan soms echt heel hard gaan he?
Heel veel sterkte de aankomende tijd![]()
Thnxquote:
Eerst maar eens deze tuin helemaal onder handen nemen en dat is al een behoorlijk groot stuk tuinquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Keb hier ook nog wel een tuin in de aanbieding, als je daar klaar bent![]()
ja Metroquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:50 schreef Metro2005 het volgende:
sara, had je een sterke / hechte band met je grootmoeder?
zucht........quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:28 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal.
[..]
beterschap nok.
Hij eet de laatste tijd wel weer heel veel pindakaas, jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Acteur of rapper zeker en anders schaatser
Met schaatsen valt ook een mooie boterham te verdienenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij eet de laatste tijd wel weer heel veel pindakaas, ja
Maar daar word je wel slim en rijk van.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
life is hard.... van 8:00 tot 18:00 werken.. daarna naar utrecht rijden dan van 19:00 tot 22:00 school
he! dat zou je al met mij doenquote:
bron: wikiquote:Degene die een huwelijk aangaat en verzwijgt reeds getrouwd te zijn kan in Nederland een gevangenisstraf krijgen van maximaal 6 jaar.
ja! en? Mag ik ook eens?quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:26 schreef Normalneo het volgende:
[..]
he! dat zou je al met mij doen
bipolygamie??![]()
heja Senstaquote:
Je zou denken dat dat op zich niet moeilijk te googlen is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:28 schreef senesta het volgende:
Hoi Nok, Neo![]()
Gisteren weer naar school geweest, een heerlijke les.
Ik heb nog wel een vraag voor de weters hier, heeft iemand een duidelijke beschrijving van een archetype?
Ik krijg het principe archetype maar niet door, het komt uit de psychologie van Jung.
Hoe gaat het met je griep Nokwanda?
helemaal beter zie ik alweer..of iig aan het opknappenquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja! en? Mag ik ook eens?![]()
En wie zegt dat het bij 2 blijft?
Ik kon me Senesta's ergernis wel voorstellen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:33 schreef Normalneo het volgende:
[..]
heja Sensta
niet om oude koeien uit de sloot te halen en niet om een reactie uit te lokken, maar ik vond wel dat sara raats gelijk had toen ze reageerde op jouw opmerking. Mensen mogen immers in zekere zin zelf weten wat ze doen hier in fok. Sara raats reageerde daar al op door te zeggen dat ze zelf mocht typen wat ze wilde en daar sta ik achter. Je kunt mensen niet gaan benadelen omdat ze "zo" leven of misschien wat minder aan anderen denken. Sara heeft voor haarzelf denk ik een leuke middenweg gekozen door hier ook te schrijven. Maar vat dit niet op als een belediging van mij naar jou kant over wat je schreef..enkel een reactie en mijn mening.
Let the sun dan maar schijnen..![]()
Hmm, ik was gisteren zelf ook niet helemaal in mijn hum en ik vond op dat moment dat ze een beetje over de opmerking van Metro over zijn vader heen walste met haar IK-opmerking.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:33 schreef Normalneo het volgende:
[..]
heja Sensta
niet om oude koeien uit de sloot te halen en niet om een reactie uit te lokken, maar ik vond wel dat sara raats gelijk had toen ze reageerde op jouw opmerking. Mensen mogen immers in zekere zin zelf weten wat ze doen hier in fok. Sara raats reageerde daar al op door te zeggen dat ze zelf mocht typen wat ze wilde en daar sta ik achter. Je kunt mensen niet gaan benadelen omdat ze "zo" leven of misschien wat minder aan anderen denken. Sara heeft voor haarzelf denk ik een leuke middenweg gekozen door hier ook te schrijven. Maar vat dit niet op als een belediging van mij naar jou kant over wat je schreef..enkel een reactie en mijn mening.
Let the sun dan maar schijnen..![]()
ach.... hoe dan ook en wat dan ook... ik kan niet stilzitten. dus ik laat me gewon niet tegenhouden door een beetje ziekte en zo. Alleen ben ik op het eind van de dag geen bal meer waard dus moet ik alles gewoon in de eerste helft proppen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:35 schreef Normalneo het volgende:
[..]
helemaal beter zie ik alweer..of iig aan het opknappenyeah
![]()
![]()
Dat dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kon me Senesta's ergernis wel voorstellen.
Metro kwam even met iets heel moeilijks en daar hadden jullie het over hier.
Tis net als irl iemand zoiets zit te vertellen en iedereen aanwezig zich dat kan voorstellen en meeleft en in die sfeer zit en dat er dan iemand komt binnenhollen en opeens over de kat van de buren begint. Niet uren erna maar echt gelijk, midden in het gesprek. Dat zou ook vervelend zijn en dan zou ook iemand er iets van zeggen.
Ik denk dat Senesta dat ook zo bedoelde. Senesta kan zich namelijk wel inleven.
dan even iets anders..de expositie was van project aware en er waren ongeveer 20 werken aanwezig. er zaten echt vele goede doeken tussen. atreya de zangeres van project aware was aan het zingen toen ik binnen kwam om half tien. ze is heel origineel kwa zangkunst en daarna was er een gezellig feestje in de flexbar. zoals je zag was ik pas "vroeg" terug op maandag ochtend. het drieluik van de lotussen wat ik had gemaakt was te zien bij de ingang. ik vond het wel grappigquote:Op maandag 12 maart 2007 09:29 schreef senesta het volgende:
En Normalneo, klinkt leuk.
Ja, dat was je mooie opengaande bloem toch? (plaats je hem nog een keer??)quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:48 schreef Normalneo het volgende:
[..]
dan even iets anders..de expositie was van project aware en er waren ongeveer 20 werken aanwezig. er zaten echt vele goede doeken tussen. atreya de zangeres van project aware was aan het zingen toen ik binnen kwam om half tien. ze is heel origineel kwa zangkunst en daarna was er een gezellig feestje in de flexbar. zoals je zag was ik pas "vroeg" terug op maandag ochtend. het drieluik wat ik had gemaakt was te zien bij de ingang. ik vond het wel grappigps hadden jullie die al gezien?
Hi hi, ah je bent wel een echte bikkelquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ach.... hoe dan ook en wat dan ook... ik kan niet stilzitten. dus ik laat me gewon niet tegenhouden door een beetje ziekte en zo. Alleen ben ik op het eind van de dag geen bal meer waard dus moet ik alles gewoon in de eerste helft proppen.
Merk wel dat ik mijn mentale scherpte weer wat terug moet krijgen ook, maar dat komt ook wel. Multitasking en griep gaan blijkbaar toch niet echt goed samen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:54 schreef Normalneo het volgende:
lijkt me nu niet echt gepast moment..senseta
Dank je.quote:metro ook namens mij sterkte in deze zware periode.
Goedemorgen Metro, sorry ik had je post nog niet gezienquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:51 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal. Mijn pa gaat morgen naar een hospice toe om daar de laatste weken / maanden van zijn leven door te brengen. Hopelijk heeft ie nog een klein beetje fatsoenlijke laatste tijd zonder al te veel pijn.
Pijnbestrijding kan wel maar hij gaat nu dus uit het ziekenhuis naar een hospice. Dat houdt ook in dat ze dus stoppen met alle behandelingen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Goedemorgen Metro, sorry ik had je post nog niet gezien![]()
Pfoeh Metro, wat gaat dat snel.
Kunnen ze hem wel helpen met pijnbestrijding?
Heb je de mogelijkheid om nu wat meer vrij te zijn/dagen op te nemen?
Nee natuurlijk niet, ga je gang.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:57 schreef Normalneo het volgende:
metro2005 heb je bezwaar als ik de plaatjes toch post?? (zie vorige post)
ow Metro... Wat naar... En fijn tegelijk...quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:51 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal. Mijn pa gaat morgen naar een hospice toe om daar de laatste weken / maanden van zijn leven door te brengen. Hopelijk heeft ie nog een klein beetje fatsoenlijke laatste tijd zonder al te veel pijn.
Pff ja lomp hequote:Op woensdag 14 maart 2007 08:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ow Metro... Wat naar... En fijn tegelijk...
Dubbel allemaal... Hoop idd dat veel pijn hem bespaart gaat blijven...
En dat jullie afscheid kunnen nemen op een manier waarvan je jaren later met een fijn gevoel terug kan kijken...
Dat was zo raar hier...
Ik weet nog pcies dat de ambulancemannen zeiden dat we op moesten schieten omdat ze nog meer te doen hadden toen ze mama kwamen halen voor haar " laatste ritje" naar het ziekenhuis....
En tuurlijk, dat hadden ze ook, mijn moeder werd "weggebracht" om te sterven en andere mensen hadden misschien een ambulance nodig om te kunnen overleven... Maar toch, als je daar als 16 jarig pubertje staat..... Het was maar goed dat ik geen knuppel bij de hand had....
metro, dikke![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat was je mooie opengaande bloem toch? (plaats je hem nog een keer??)
Het klinkt erg gezellig, wat voor muziek maakte de zangeres?
Heb je nog meer foto's gemaakt van die expositie?
Plinkie heeft wel de niesziekte, maar heeft er antibiotica voor en dat begint al aardig te werken. Verder is het een huispoes en ik heb hem vorige week een dag geleden opgehaald uit het asiel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
jouw kat lijkt precies op die van mij:en gaaf die drieluik zeg
Mijn kat gaat al richting de 7quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:18 schreef Normalneo het volgende:
jou kat is ook niet echt oud ofwel metro2005? die van mij 2.5 jaar ongeveer. Ziet er jong uit namelijk
Spicey (precies zoals ie ruikt als ie gescheten heeftquote:
En dat worstellen zet zich dan ook nog steeds lekker voort!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Pff ja lomp he![]()
Wat een moeilijke leeftijd zowiezo om je moeder te verliezen zeg.
Het is altijd heel erg moeilijk natuurlijk op die leeftijd worstel je vaak nog zo erg met je zelf.
Dat kan ik me heel goed voorstellen ja.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En dat worstellen zet zich dan ook nog steeds lekker voort!
![]()
vandaar dat hje niet op neemt! Nee nog geen belangrijk nieuws hoor gewoon reageren op de postquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:36 schreef vamperotica het volgende:
Ow, wat een moppies!
Als t kleinste monster hier wat groter is komen er ook weer meer dieren bij... denk ik...
Mooie schilderijen Nn.. Kad ze al eens voorbij zien komen
Vampje is er ook weer even weg van... Huisvrouw spelen en naar de markt!
Yippie kajeeeeeeeeejquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:59 schreef draculettetje het volgende:
mag ik dan ook met jullie toch wel heel groot en belangrijk nieuws delen???
Ik start vanaf a.s dinsdag bij het revalidatie centrum!!!!!
![]()
Weet je dat ik dat niet eens meer pcies weet...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen ja.
Is ze lang ziek geweest?
zoiets maar dan meer in een jaar tot anderhalf...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat niet eens meer pcies weet...![]()
Anderhalf/2 jaar ?
Wie weet komen er 7 top jaren aan voor jouquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hi hi nou precies zoiets! er gebeurd van alles...![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:59 schreef draculettetje het volgende:
mag ik dan ook met jullie toch wel heel groot en belangrijk nieuws delen???
Ik start vanaf a.s dinsdag bij het revalidatie centrum!!!!!
![]()
Ja, heb de verbrande stukken er maar afgesneden, de rest was gewoon goed eetbaarquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:41 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen Metro!
Wat heb je nou gegeten gisteren?
Evengoed je verbrande pizza?
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:35 schreef Mirage het volgende:
narcis...narcist.... ach het scheelt maar 1 letter
[afbeelding]
[afbeelding]
1 verkeerde punt of letter, maakt zelfs van jezus nog een ketter.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:35 schreef Mirage het volgende:
narcis...narcist.... ach het scheelt maar 1 letter
* jaloers isquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedemiddag mensen
De 5e opeenvolgende dag mooi weer ondertussen dus mij zie je niet veel online vandaag
Jeetje zeg! sterkte!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:43 schreef draculettetje het volgende:
zoessie is van de fiets afgereden
![]()
ze heeft nu veel (spier) pijn aan polsen en schouder en een hersenschudding. ze heeft een om elk uur wekken advies!
vooral ook geschrokken, gelukkig geen schade voor de rest niks op de foto's te zien, kleren en fiets nog heel.
dikkevoor de zoessie
Auto...quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:49 schreef Metro2005 het volgende:
Aangereden door een auto of andere fietser??
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Auto...
Ik reed op t fietspad, parralel aan de rijweg, wilde rechtdoor een straat oversteken en werd "omgeduwd" door een auto die de hoek om kwam... Wilde eik alweer op mn fietsje stappen maar werd duizelig enzo..
Toen hebben omstanders me even naar t ziekenhuis gebracht... Daar zijn foto's gemaakt van mn nek en schouder, waar gelukkig niets op te zien was en ben ik naar huis gestuurd met een waarschijnlijk lichte hersenschudding en de rest is waarschijnlijk gekneusd.
kneusjequote:Op donderdag 15 maart 2007 13:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Auto...
Ik reed op t fietspad, parralel aan de rijweg, wilde rechtdoor een straat oversteken en werd "omgeduwd" door een auto die de hoek om kwam... Wilde eik alweer op mn fietsje stappen maar werd duizelig enzo..
Toen hebben omstanders me even naar t ziekenhuis gebracht... Daar zijn foto's gemaakt van mn nek en schouder, waar gelukkig niets op te zien was en ben ik naar huis gestuurd met een waarschijnlijk lichte hersenschudding en de rest is waarschijnlijk gekneusd.
Jij krijgt ook je zon nog welquote:
Die van mij drinkt nauwelijks uit zijn drinkbakje, bij mij drinkt ie altijd vanuit de plantenbakjes die in de tuin staanquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:49 schreef Normalneo het volgende:
weet iemand wrm mijn poes water uit de wc wilt drinken? maak me ernstig zorgen.. is dit alleen voor de koelte van het water? ze hangt er dan echt helemaal in..
ik heb ook een bakje voor haar neergezet, met elke dag vers water
ken wel meer katten die dat doen hoor, geen idee wrom ze dat doen trouwensquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:49 schreef Normalneo het volgende:
weet iemand wrm mijn poes water uit de wc wilt drinken? maak me ernstig zorgen.. is dit alleen voor de koelte van het water? ze hangt er dan echt helemaal in..
Zoveel poezen hebben die tic.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:49 schreef Normalneo het volgende:
quote:
de gele kikker?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:25 schreef TaLoN.NL het volgende:
[afbeelding]
Goede morgen. Volgens mij hebben de kattenliefhebbers deze nog niet gezien.
En dat schrijf je om 6 over half 1quote:
Gisteren debiteuren en crediteuren gezienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En dat schrijf je om 6 over half 1?
middag
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Hey hallo allemaal![]()
Waarom hebben spinnen geen hoogtevrees![]()
Ben je verhuisd van laag naar de derde verdieping, denk je dat je afbent van die hele grote spinnen..........
Komt er net eentje over mijn bureau heen gewandeld.........groot..........net zo groot als mijn pakje sigaretten![]()
echt waar![]()
Je was gister jaaaaarig!!!quote:
Komt omdat het een vogelspin is. Vogel...weet je wel weet je niet.... vliegen. Dus die komt wel zo hoogquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Hey hallo allemaal![]()
Ben je verhuisd van laag naar de derde verdieping, denk je dat je afbent van die hele grote spinnen..........
Komt er net eentje over mijn bureau heen gewandeld.........groot..........net zo groot als mijn pakje sigaretten![]()
echt waar![]()
Nee, heb gekeken maar hij had geen vleugelsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Komt omdat het een vogelspin is. Vogel...weet je wel weet je niet.... vliegen. Dus die komt wel zo hoog![]()
is toch juist niet stom!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:47 schreef Normalneo het volgende:
ik moet even iets van me afschrijven. wilde heel graag blowen..ben al sinds november gestopt..heb ik weer denk ik..heb nu toch besloten het maar niet te doen..af en toe..ahhhggggggrrrr
kan mezelf wel wurgen dus
STOM STOM STOM
ipv dat ga ik nu dansen vanavond en mezelf uitleven!
Blij dat er geen kindjes bij zaten. Hoest met je hoofd nu?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:13 schreef vamperotica het volgende:
Feli Barra!
Nee... Niet hard aan het werk... Was gister wel op weg naar werk toen ik van mn fietsje gereden werd...
Zoessie komt zo!
Ja heel blij!!! Vorige week ook al bijna over de kop geslagen, gelukkig ook zonder kindjes..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Blij dat er geen kindjes bij zaten. Hoest met je hoofd nu?
Arm Vampje![]()
heb ook al niet meer gesmoked sinds lowlandsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:47 schreef Normalneo het volgende:
ik moet even iets van me afschrijven. wilde heel graag blowen..ben al sinds november gestopt..heb ik weer denk ik..heb nu toch besloten het maar niet te doen..af en toe..ahhhggggggrrrr
kan mezelf wel wurgen dus
STOM STOM STOM
ipv dat ga ik nu dansen vanavond en mezelf uitleven!
Spinnen zijn lief en blijkbaar voelen ze zich goed bij je om zelfs naar de 3e verdieping te komen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Hey hallo allemaal![]()
echt waar![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Spinnen zijn lief en blijkbaar voelen ze zich goed bij je om zelfs naar de 3e verdieping te komen.
Moordenaarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zou onderhand een hele andere naam onder de spinnen moeten hebben alleen komen ze ook nog naar mij toe
NB(S)Kquote:
best wel vroeg gedaan dan..ik weet niet of ik nog wel kan squashen met die rug van me..krijg momenteel een massage:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
terug van fitness
Boefje?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zou onderhand een hele andere naam onder de spinnen moeten hebben alleen komen ze ook nog naar mij toe
heb jij een electrische stoel?quote:
En Mirage, en Marietje34 (die ik al een tijdje niet heb gezien trouwens) en Lillith_wicca.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:02 schreef Normalneo het volgende:
morgen senesta en nokje gezelli nu dv en sara nog
en metro2005![]()
![]()
Meisje is al geborenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:06 schreef senesta het volgende:
[..]
En Mirage, en Marietje34 (die ik al een tijdje niet heb gezien trouwens) en Lillith_wicca.
En Bastard, wanneer was zijn vrouwtje ook alweer uitgerekend?
Ik ga maar eens op fotoboeken jacht vanmiddag denk ik![]()
nope ben k ook mee gestoptquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:00 schreef Normalneo het volgende:
barra je rookt nog wel he? rook je veel? ofnie?
gisteren trouwens bijna een schilderij verknald in mijn rum cola bui..dacht dat het wel beter zou worden met zwart..wat was gisteren een rampmiddag zeg..
binnenkort schilderij herstellen dus..weer bijschilderen.
Ik wil best een hokje voor je bedenken hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:04 schreef Normalneo het volgende:
ik heb denk ik hetzelfde als sara heeft met dat verliefd worden..is daar een hokje voor?
Is het een echt crush dan of ben je gewoon eenzaam?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:09 schreef Normalneo het volgende:
kwa liefde wel..ik zou heel graag weer eens verliefd willen worden..meestal komt de crush heel snel merkte ik de laatste tijd.. senesta
maar hij neemt meestal ook snel weer af..
of noemen ze dat vrijgezel?
Huhquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:14 schreef Normalneo het volgende:
misschien zit ik wel in het magische ik heb al een vriendje : helaas hokje
Met wie maakt niet zoveel uit. Bij jou gaat het meer om het soort hokje.quote:
Ja, ik snap het nu wel maar het stond er zo raarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:15 schreef Normalneo het volgende:
nou ik spreek ze aan als ik ze leuk vind en echt 9 op de 10 heb al een vriendje.
Dan neemt de kans wel af..iig laten we eerlijk wezen
die had je toch ook voor mij besteld ?? goed merkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Liefst eentje met een matras op de grond en waar je niet uit of door kunt breken
Joh, voel je niks vanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:15 schreef Normalneo het volgende:
nou ik spreek ze aan als ik ze leuk vind en echt 9 op de 10 heb al een vriendje.
Dan neemt de kans wel af..iig laten we eerlijk wezen
Hmm nou dat hangt af van of ze al dan niet echt een vriendje hebben en hoe bezitterig het betreffende vriendje isquote:
Eigenlijk is de uitspraak: daar voel je niets van tijdens het neuken,quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm nou dat hangt af van of ze al dan niet echt een vriendje hebben en hoe bezitterig het betreffende vriendje is![]()
Een aangename droom?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:14 schreef sararaats het volgende:
hallo iedereen
yvonne, ik droomde vannacht van jou
Vertelquote:
Hè jammer!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:25 schreef sararaats het volgende:
we zaten samen op het strand en waren een beetje aan het spelen (m.a.w. we waren door het zand aan het rollen)
het is gek maar ik had de neiging om jou eens goed te kussen
toen werd ik wakker van heel veel lawaai
Veel plezierquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:38 schreef Normalneo het volgende:
droompje..ik ga mijn hart storten bij vrienden. verder op bezoek bij een vriend..verder schilderen..corrigerend werk noemen ze het.
bon bini een welkomstmat. Het is een mat met de Arubaanse vlag erop en daarop de letters: Bon Bini. Het is voor een vriend van me. Bon Bini betekend welkom.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is je volgende werk dat je aan het schilderen bent NN ?
Het hokjesadvies aan Barra stond los van de deal voor over 50 jaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:17 schreef Normalneo het volgende:
[..]
die had je toch ook voor mij besteld ?? goed merk
ga maar lekker verder hoor, trek je van ons niks aanquote:
dan snap ik er nu ff geen flikker vanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het hokjesadvies aan Barra stond los van de deal voor over 50 jaar.
Die deal heb ik met niemand anders
Een foutje in je voordeel omdat je iets nieuws kunt gaan toevoegen zeker die je door de fout niet kan toevoegen? Vanaf de fout toevoegen bedoel ik dusquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:00 schreef Normalneo het volgende:
[..]
bon bini een welkomstmat. Het is een mat met de Arubaanse vlag erop en daarop de letters: Bon Bini. Het is voor een vriend van me. Bon Bini betekend welkom.
Maar gisteren heb ik dus een streep met zwart verneukt en jammergenoeg bestaat er geen gummetje voor verf dus moet vanavond even wat corrigerend werk doen alhoewel een fout ook in je voordeel kan leiden was ik gisteren te overmoedig door de drank.
Ze zullen best lief zijn maar ik vind ze gewoon engquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Spinnen zijn lief en blijkbaar voelen ze zich goed bij je om zelfs naar de 3e verdieping te komen.
Schijnt dat ieder mens in zijn leven gedurende de slaap 5 spinnen binnen krijgt die naar binnen kruipenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:26 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ze zullen best lief zijn maar ik vind ze gewoon eng![]()
En ze mogen hier gerust komen, als ik ze maar niet zie![]()
jaquote:
Heb ik ook aleens gehoord jaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Schijnt dat ieder mens in zijn leven gedurende de slaap 5 spinnen binnen krijgt die naar binnen kruipen
Ook dan zie je ze niet, maakt het dan wel wat uit?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:59 schreef Mirage het volgende:
waar ben ik aan begonnen ?
Zo 12 kinderen zoet houden...
voorbereiden voorbereiden drukke dagen achter de rug.
Gisteren hele dag weg geweest.
sneller sneller, beter naar Dromenvanger kijken.. hoe doet hij dat toch ?
Zo hard gaan.
voorbereiden voorbereiden![]()
@ dreamy
overzicht !
pen en papier !
we komen er wel... zou ik het overleven ?
ridders en jonkvrouwen (of prinsessen als ze willen)
hondjes kindjes baby.. echtgenoot!! echtgenoot !! in welke kast zal ik hem opbergen ?
Ik ga ze nummeren !
Geef ACHT !!
En als je dan wat voelt kriebelen in je buikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Heb ik ook aleens gehoord ja![]()
Maar goed dat zie of merk ik niet dus heb ik er geen last van![]()
Jij wilt admin worden zekerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:09 schreef sararaats het volgende:
voor yvonne (ben in een dichtbui)
jouw blonde haren schijnen als lampjes in de zon
jouw mooie ogen glanzen in het licht van de maan
jouw sexy stem doet me bezwijken
kortom: je bent perfect
maar nee gekkiequote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij wilt admin worden zeker
Of schaatser
Ga er maar met mijn naam vandoor jahquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
maar nee gekkie
(eigenlijk wil ik een tagje: dromertje)
Jij als Lady Morgainequote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:14 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
sara
Dromenvanger,
Het zijn 12 kinderen, 4 meisjes, de rest jongens.
Het thema is ridders (en jonkvrouwen/prinsessen)
we gaan verschillende korte activiteiten doen, eten, een speurtochtje in schemer/donker bos en een kinderdisco achtig iets.
Er hang een doek aan de muur met een kasteel, jonkvrouw en draak.
slingers, ballonnen etc
Allemaal schilden en zwaarden en een set van prinsessenkleertjes voor 4 meisjes plus diadeempjes
ow en ikzelf ook natuurlijk![]()
* sararaats rent heel snel wegquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ga er maar met mijn naam vandoor jah
Wees niet bangquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
* sararaats rent heel snel weg
ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
gelukkig maarquote:
Frites met mayonaise of frites met tomaten-ketchupquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
gelukkig maar
ben echt in een frietjesbui
ik hoop maar dat yvonne m'n gedichtje mooi vind en ik misschien een tagje krijg
ben bijna jarig
Frites met joppiesaus en een Bicky Burgerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Frites met mayonaise of frites met tomaten-ketchup
Je bent een Belgisch zotteke of niet soms
Grapje
ps Wat vindt je van Suske en Wiske?
Suske en Wiskequote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
Frites met joppiesaus en een Bicky Burger![]()
![]()
![]()
ben inderdaad een Belgisch zotteke
Suske en Wiske![]()
ik ben helemaal fan
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het hokjesadvies aan Barra stond los van de deal voor over 50 jaar.
Die deal heb ik met niemand anders
Die pic verwacht ik in mijn maildoosjequote:
misschien moet je de koe bij de horens vatten en een mooi gedicht schrijvenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil ook een tagje en ik heb hem ook niet gehad voor mijn verjaardag
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Sara het Belgische zotteke.
Valt op vrouwen, als ware het een motteke.
De ene vrouw is niet voorbij.
Of de andere komt tevoorschijn.
quote:
kei-bangelijk gewoonquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Sara het Belgische zotteke.
Valt op vrouwen, als ware het een motteke.
De ene vrouw is niet voorbij.
Of de andere komt tevoorschijn.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en wat moet jouw tagje dan wel worden?
Voor mij blijf je gewoon Boefjequote:
boefje mag ook ;pquote:
Niet goed genoeg om er een sig voor te maken voor jouquote:
jawel zequote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Niet goed genoeg om er een sig voor te maken voor jou
Belgisch zotteke wiltt een vrouweke an haar mokkelkequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
jawel ze
vanaf nu is m'n bijnaam: Belgisch zotteke
ik heb voor alle zekerheid sapjes EN Leffe in huisquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zou maar een paar liter bier meenemen want Yvonne strik je niet zonder bier
Yvonne gaat op haar knieen met bier en dan likt ze alles schoon
Heb gehoord dat Yvonne aan de sapjes is maar ik denk dat Leffe nog in haar bloed zit
Volgens mij heeft Yvonne wel een neus daarvoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb voor alle zekerheid sapjes EN Leffe in huis
ze gaat bezwijken voor m'n charmes (en m'n hartjesstring)
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Deutschland uber alles
Uber alles auf der Welt
Ken ik nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
[afbeelding]
daar ben ik een superfan van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |