abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47193313
en gaan met die banaan !!!!!
Werewolf
pi_47193332
Wie?
pi_47193536
wat wie?

m'n grootmoeder is zaterdag begraven en ik ben nog in een rouwproces

ik heb nog een week bijgekregen van m'n werk om het rustig aan te doen
Werewolf
  Moderator maandag 12 maart 2007 @ 15:52:16 #4
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_47193556
Oei, nog even mijn laatste post voor Dromenvanger:

Lieve Dromenvanger,

Als het mag wil ik je graag van wat ongevraagd advies voorzien.

Ik heb eens voor je gezocht op Sint janskruid omdat je me nieuwsgierig had gemaakt, en op een forum over natuurlijke geneesmiddelen vond ik het volgende antwoord op de vraag van iemand over sint janskruid bij manisch depressieve klachten.
Toen vond ik het volgende:
quote:
Maar nu op deze vraag ingaand: onthoudt dat het tegelijkertijd gebruiken van meerdere middelen bij psychische problemen niet gewenst en zelf ontraden moet worden. Een vraag als de jouwe kan gewoon niet beantwoord worden als je de in gebruik zijnde middelen niet noemt en de dosering ervan, welke de indicaties zijn, of er nog andere medicijnen gebruikt worden en zo meer. Ik zou een regiment aan planten kunnen noemen die gebruikt kunnen worden bij een bipolaire stoornis. Het gaat bij elk van hen om gebruikt te worden in plaats van iets anders en nooit ter aanvulling. Vervolgens zou je met die mogelijke middelen naar je therapeut moeten en ook overleg voeren met je apotheker om na te gaan welke stappen je moet nemen om het een verantwoord af te bouwen en het andere op te bouwen. Luister daarom niet naar wonderverhalen die regelmatig de kop opsteken over het gebruik van plantaardigheden in deze, zonder het besef dat ook met plantaardige of "natuurlijke" middelen de weg relatief lang kan zijn. Niet een echt opbeurend verhaal besef ik maar wanhoop niet: met planten kun je MDS te lijf, doe het echter wel zorgvuldig. Stuur me maar een mailtje met bijzonderheden niet iedereen hoeft mee te gluren.
Bron: http://www.natuurlijkerwijs.com/discussiebord/berichten/9510.htm
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_47193602
Senesta, het was niet omdat ik een topic opende dat je niet je zegje mag doen

doe maar wat je wil

ik ben eigenlijk best lief

en nee, ik ben niet pissig
Werewolf
  Moderator maandag 12 maart 2007 @ 15:54:47 #6
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_47193674
quote:
Op maandag 12 maart 2007 15:53 schreef sararaats het volgende:
Senesta, het was niet omdat ik een topic opende dat je niet je zegje mag doen

doe maar wat je wil

ik ben eigenlijk best lief

en nee, ik ben niet pissig
Volgens mij ben ik je een beetje kwijt Sara.
Wat bedoel je?
pi_47193842
quote:
Op maandag 12 maart 2007 15:54 schreef senesta het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik je een beetje kwijt Sara.
Wat bedoel je?
je bent me ook een beetje kwijt. voel me zo verloren

nee, het was eigenlijk omdat ik je post voor Dromenvanger verkeerd begreep

maar maak je aub geen zorgen, het komt wel in orde met me

ik heb nog een week om uit te rusten
Werewolf
  maandag 12 maart 2007 @ 16:05:20 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47194124
Bedankt voor de informatie Senesta Ik zal sowieso niet zomaar beginnen ermee dus ik ga zeker eerst overleggen voordat ik een natuurlijk middel ter hand neem, natuurlijk middel kan net zo erg inslaan dan chemisch of niet soms?

Wondermiddelen, ik heb een beetje de hoop tot een wondermiddel opgegeven ondertussen. Ik denk dat veel vanuit mezelf moet komen dus ook. Wonderen geloof ik dus sowieso niet meer in, ik denk dat alles zijn voordelen en nadelen heeft. Dat er niets is dat echt super voordelig kan uitpakken.

Over balans en evenwicht, soms denk ik wel eens dat de hele natuur niet in balans is en dat mijn disbalans een gevolg is van een natuur die niet in balans is. Als onderdeel van de natuur niet in evenwicht zijn omdat de hele natuur niet in evenwicht is. Dat disbalans dus staat voor de aard van dit bestaan en dat mijn disbalans in principe normaal gezien kan worden omdat niets echt ultiem evenwicht bevat. En dan gebruik ik dus ultiem maar ik vind het woord ultiem niet meer zo okey om te hanteren omdat ik niets inzie als ultiem, alsof het ultieme niet bestaat. Terwijl in manische periodes alles ultiem lijkt te zijn

Soms lijkt mijn sombere kant dus ook naar voren te komen omdat ik in manische tijden alles zo mooi inzag en dan zie je het super in en daarna kom je erachter dat het helemaal niet zo mooi was of is, zelf-bedrog dus ook wel. En dan is het dus ook moeilijk om het mooie in te zien als je van super naar minder gaat. Het loont zich minder lijkt het wel

Maar goed, ik weet een beetje waar het aan ligt en dat is al een stap in de juiste richting. Niet tevreden met normaal of minder omdat het vroeger stond voor ultiem. Beseffen dat niets ultiem is dus vanzelf concluderen dat afgaan op een ultiem iets geen zin heeft.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 12 maart 2007 @ 16:25:58 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47194992
Een week uitrusten kan helpen Sara Even laten bezinken van alles.

Manisch zijn nogmaals, alles lijkt een hoger doel te bevatten en alles is wonderbar. Alles onder de manie is niet goed genoeg, terwijl de manie zelf niet goed is omdat het nergens over gaat. Leren leven zonder manie is wat me te doen staat. Leven zonder het gevoel van overdosis energie. Genoegen nemen met minder. En dat is een kwestie van minder verlangens tonen.

Alsnog genieten en dan is genieten het grootste verlangen maar zelfs bij verlangen naar genieten kan ik eens met minder tevreden zijn, met minder genot tevreden zijn en het hoofd erbij houden. Niet in de zevende hemel zijn waar alles anders lijkt dan het is. Nuchter van verstand en alsnog een keer lekker vliegen op het goede gevoel.

Het goede gevoel dus ook wat ik mis. Goed voelen en overdreven goed voelen. Een wezenlijk verschil. De balans opmaken is belangrijk. Hoe groot is het mogelijk dat het goede gevoel is en blijft. In welke dosering blijft het goede gevoel structureel aanwezig.

Zorgeloos Goed voelen en zorgeloos leven

Wie weet wat de lente brengt

Heb het idee dat ik vaak in de herhaling val als ik spreek over het verschil tussen goed voelen en slecht voelen, maar ik ben nu dus zoekende naar een manier van voelen die voor gezondheid staat en daarom juist niet meer het streven naar manisch overdreven goed gevoel.

Ik hoef niet de hele dag te vliegen op een hoge stemming want dan val ik toch vanzelf weer naar beneden als een appel die te rijp is. Dan liever vliegen op een lagere stemming waarbij ik wel aan de boom blijf hangen omdat ik niet mag vallen.

Doseren van verlangens dus ook en doseren van het denken en vanzelf doseren van het online zijn omdat online zijn vaker staat voor denken over hoe het zit. Wie weet is het niet eens mogelijk om uit te pluizen wat het nu precies is.

Rust aan de kop nu

Gelukkig dat ik even rust heb want gisteren werd ik gestoord van mijn eigen denken. Even opklaring en vrije ruimte. Alsof soms mijn hoofd te vol zit met rotzooi. En dan is het legen van het hoofd iets dat ik nog niet beheers.

Afhankelijkheid, afhankelijkheid van de stemming. Slachtofferrol. Erboven staan is dan wel zo prettig. Boven het gevoel staan en boven de stemming staan. Boven de problemen staan. Anders is het verzuipen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 12-03-2007 16:31:34 ]
  Moderator maandag 12 maart 2007 @ 16:30:11 #10
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_47195193
Je pakt vaak dezelfde punten maar dat is logisch als dat je bezig houd en het ene standpunt brengt je vaak naar het andere, dat is niet verkeerd zolang je er niet in verdwaald.
Maar goed, ik denk dat je vaak heel goed verwoord waar welk probleem ligt het zijn alleen geen problemen waar een makkelijke fix voor is.
  maandag 12 maart 2007 @ 16:33:47 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47195354
Het is ook vaak hetzelfde dat naar voren komt, vaak denk ik dat het zinloos is om het steeds te herhalen maar ik ben in word dus ook bezig om het eens onder woorden te brengen zodat ik het niet hier constant doe opschrijven.

Een makkelijke fix is het zeker niet, omdat ook vaak vanzelf alles in werking wordt gesteld. Het lijkt vaak vanzelf te gaan allemaal en als het vanzelf gaat dan gaat het vanzelf. Zo gaat bij ieder mens alles in zekere zin vanzelf. En vanzelf gaan zegt ook dat er geen controle meer is, maar dan is even vastgrijpen okey. Het loopt vanzelf in de soep en ook gaat het vanzelf weer goed. En dan gaat het van de soep naar goed, en van goed naar soep. Lente, zomer, herfst en winter.

Ook vaak genoeg dat problemen als sneeuw voor de zon lijken te verdwijnen, dus in positieve zin gaat het ook wel eens vanzelf Problemen komen en problemen gaan Deze dag vandaag is dan 100 maal beter te verteren dan gisteren, dus ook zo gaat het vanzelf

Wie weet dat het ooit allemaal vanzelf gaat en dat het ooit op de juiste manier vanzelf gaat. Dan geloof ik stiekem toch in een wonder Dat alles dat gebeurt is afgelopen tijd nodig is om het vanzelf te laten gaan. Ben nog jong dus heb nog jaren in het vooruitzicht waarbij het perfect karma kan worden. Wie weet ben ik wel aan het sleutelen aan mijn karma op dit moment

Het opstaan gaat dus op dit moment ook met zware moeite en het in slaap vallen ook en het dromen gaat niet lekker. In principe leef ik van dag tot dag in een fout ritme en gaat het sowieso moeizaam maar mijn hoop is dan alsnog dat het straks vanzelf gaat meer. Een leven dat vanzelf gaat is mijn doel maar dan weet ik dat zoiets toch vanzelf gaat zonder dat je er echt iets aan kan doen.

Wakker worden en meteen uit bed springen, zoiets komt aanwaaien. Ben nu al een tijd gestopt met alcohol dus wie weet gaat dat straks nog meer meespelen.

Het idee of de gedachte dat mijn leven ooit vanzelf gaat en vanzelf blijft gaan geeft mij dus hoop. Dat het vanzelf blijft gaan tot aan mijn dood en dat alle hindernissen en tegenslagen ook vanzelf overwonnen worden. Dat het vanzelf blijft gaan zonder hoge pieken en dalen. Dat het lekker vanzelf gaat nogmaals

Alleen al ervan uitgaan dat er een tijd komt dat het vanzelf gaat maakt mij een blijer mens. En dan is dat geen luiheid dat ik het leven vanzelf wil zien gaan. Het is makkelijker leven als het vanzelf gaat, iets ondernemen gaat makkelijker als het vanzelf gaat en alles gaat makkelijker als het vanzelf gaat.

Wat is er mis met een houding dat een leven beter is wanneer het vanzelf gaat? Vanzelf in de juiste versnelling dus ook Perfect karma? Of zomaar een leven in het juiste vaarwater?

Een auto rijden doe je toch ook liever wanneer de motor blijft draaien? Je koopt toch geen auto waarbij de motor iedere 5 minuten afslaat?

Perfect hoeft niet, zolang het maar enigszins vanzelf gaat. Perfect is niet mijn streven. Vanzelf in de zin dat ik de schoenen aantrek en op pad ga, vanzelf in de zin dat ik opleiding oppak en afrond, vanzelf in de zin dat ik naar het werk ga en mijn werk goed doe. Vanzelf in de zin dat ik me goed voel zonder moeite. Vanzelf in de zin dat het een keer gaat zoals ik wil.

Niet om lui over te komen, gewoon omdat het vroeger ook vanzelf ging en toen voelde dat goed aan. Iedere dag moeten vechten om alleen al op te staan is niet dat je zegt een lekker ritme.

Maar nogmaals, wie weet wat de lente brengt Nieuwe energie zal vast en zeker naar voren komen deze lente en zomer, en dan de kunst om niet boven de bovengrens uit te schieten

Vanzelf

Doet goed om eens uit te gaan van zo'n leven, uitgaan van de mogelijkheid tot zo'n leven. Om zodoende ook te voelen hoe het eventueel zou kunnen zijn.

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 12-03-2007 17:03:26 ]
pi_47198158
tvp
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_47198883
terugvindpapier

soms is het een mesthoop tussen al m'n papieren

vandaar
Werewolf
  maandag 12 maart 2007 @ 18:18:33 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47198950
Bij mij is het een mesthoop van mp3 op de harde schijf. Weet af en toe niet eens wat ik erop heb staan. Dan deel ik alles wel netjes in mappen in, ondertussen vind ik vaak niet wat ik zoek en weet ik vaak niet wat ik zoek ook. Dan heb ik bijna 160 GB aan muziek terwijl ik het merendeel van de tijd niet eens weet wat er op de harde schijf staat, dan blijf ik verzamelen en ondertussen luister ik amper omdat ik niet weet wat ik nu precies wil luisteren. Zinloos of niet?

Net even naar de winkel geweest en waarempel, het ging een beetje vanzelf Vanzelf gaan van kleine zaken begint het mee. Het naar de winkel gaan wat aanvoelt als iets dat vanzelf gaat en even buiten zitten kan al vanzelf gaan.

Het hoeft niet meteen een opleiding of werk te zijn, het begint bij kleine stappen die vanzelf moeten gaan. De deur uitgaan dus ook. En buiten zitten van mijn part, ook even in de zon zitten kan gaan alsof het met moeite gebeurt. En dan het opstaan dat vanzelf gaat, dat is nog het grootste belang. Opstaan vanzelf en 60 % van de dag is al in orde.

Gisteren toen ik met de hond ging lopen ging het blokje om zelfs niet vanzelf omdat ik vol gedachtes zat, en zo kan buiten zitten ook met moeite gebeuren als er gedachtes blijven opspelen en slapen met moeite, in principe kan een bestaan 24/7 met moeite gaan en dan wordt je levensmoe Gaat het vanzelf dan wordt je vanzelf minder moe Dan ga je fluitend door het leven heen als het ware. Op sloffen alles afhandelen en iedere dag onder ogen komen Geef mij maar zo'n bestaan, al zeg je dat het kan staan voor een te gemakkelijke houding, ik sla zo'n leven niet af

Een leven dat vanzelf gaat dat staat voor een hoofd zonder zware gedachtes, dan vlieg ik naar de winkel en dan vlieg ik naar buiten en dan vlieg ik naar de kroeg. Zodra gedachtes opborrelen komen de drempels naar voren en de twijfel.

En dan uiteraard dat alles zonder manie. In manie lijkt het ook vanzelf te gaan maar dat is niet zo.

En nu genoeg

Ik ga rustig naar buiten en dat gaat hopelijk vanzelf. Zo kan ik even genieten van de rust en frisse lucht al zien als overwinning mocht het staan voor genieten. Mezelf belonen even dat het vanzelf gaat en mezelf een klop op de schouders geven. Kleine stappen vooruit. En dan vanzelf niet het onderste uit de kan proberen te halen omdat ik naar manie verlang.

That's it

Ik verlang nu het kleine en bouw naar iets groters. Geen verlangen meer naar het bovenste van de ijsberg als het onderste niet eens gepasseerd is.

[ Bericht 45% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 12-03-2007 18:36:22 ]
pi_47200437
roekoe roekoe

(moest eventjes, er zitten hier zoveel duiven)

bah rotbeesten, kon ik er maar 1tje pakken dan geef ik die een schop onder z'n gat
Werewolf
pi_47200473
Waarom vind je dat zulke rotbeesten?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_47200950
ze scheten alles vol en maken veel lawaai als ze in m'n dakgoot zitten

eenden zitten hier ook maar daar heb ik geen last van
Werewolf
  maandag 12 maart 2007 @ 19:16:07 #18
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_47201132
lo
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_47201270
hoi Barra

weet je wat een leuke bezigheid is tijdens een begrafenis?

neuspeuteren. ons Jaantje heeft de hele liturgie in z'n neus gepeuterd
Werewolf
  maandag 12 maart 2007 @ 19:29:28 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47201730
Ik vind de hosti altijd het hoogtepunt van een begrafenis

En als ze wijn drinken bij het altaar vraag ik me altijd af waarom de hele kerk geen wijn krijgt Vindt het altijd egoistisch dat ze alleen bij het altaar wijn drinken. De hele kerk zit op harde banken en moet gaan staan, zitten en knielen en daar bij het altaar zuipen ze zich een stuk in de hakken Alsof de mensen in de kerk gezien wordt als minderwaardig, zo komt het over, de misdienaren zijn meer en de bezoekers zijn slechts bezoekers? Waarom geen bier voor de bezoekers als de dienaar wijn drinkt?

Vindt ook vaker dat ze tijdens een begrafenis te weinig aandacht schenken aan de persoon die overleden is. Dan komen ze met grote verhalen uit de bijbel en ondertussen gaan ze niet dieper in op de persoon waar het om draait. In het begin even een verhaal over de overleden persoon was het de vorige keer, en daarna totaal geen aandacht meer voor de persoon waar het om draait.

5 minuten draait het om de persoon die overleden is en de overige 45 minuten draait het om de rituelen die je ook op zondag door de week kunt krijgen.

Vanzelf vraag ik me af of ik op zo'n manier afscheid wil nemen, wie weet wil ik een persoonlijker kantje aan het verhaal als ik straks 90 wordt en afscheid ga nemen. Over persoonlijk kantje aan het verhaal, een kerk ziet er koud uit van binnen, vanzelf zeg ik dat het onpersoonlijk overkomt.

Ik wil in warmte gecremeerd worden dus ik wil dat de hele tent op stelten staat, allemaal aan de jagermeister en whisky Waarbij er 10 liter benzine over mijn lichaam gegooid wordt. En niet allemaal op harde banken waarbij je 3 weken later nog steeds pijn aan de rug hebt.

[ Bericht 21% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 12-03-2007 19:38:56 ]
pi_47201880
ik verslikte me bijna in m'n hostie

wist niet goed meer hoe ik die moest eten
Werewolf
pi_47201924
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind de hosti altijd het hoogtepunt van een begrafenis

Vindt ook vaker dat ze tijdens een begrafenis te weinig aandacht schenken aan de persoon die overleden is. Dan komen ze met grote verhalen uit de bijbel en ondertussen gaan ze niet dieper in op de persoon waar het om draait.
de preek van onze pastoor was wel gebaseerd op m'n grootmoeder

het ging ondermeer over het zevende achterkleinkind dat geboren werd op de dag dat ze terug naar Gooreind kwam (in het rusthuis)
Werewolf
  maandag 12 maart 2007 @ 19:40:47 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47202189
Waarom wilde je oma begraven worden Sara? Heeft ze bewust gekozen voor begrafenis inplaats van crematie? Of heeft ze zomaar gekozen omdat ze niet wist wat ze moest kiezen?
  maandag 12 maart 2007 @ 19:41:51 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47202224
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:32 schreef sararaats het volgende:
ik verslikte me bijna in m'n hostie

wist niet goed meer hoe ik die moest eten
Bij mij gaat dat ding altijd aan het gehemelte van mijn mond plakken, dan stop ik de hosti in de mond en dan plakt dat ding 20 minuten later nog steeds aan mijn gehemelte waarna ik met mijn tong de restjes van het dunne brood ga wegschrapen

1 jaar geleden naar de begrafenis van mijn oom geweest en ik zat ergens voor in de kerk, wat ik irritant vond dat is dat je dan als eerste uit de kerk moet lopen waardoor alle bezoekers je gaan aanstaren.

Alsof je op de rode loper loopt wanneer je de kerk uitloopt.
  maandag 12 maart 2007 @ 19:45:59 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47202369
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:33 schreef sararaats het volgende:

[..]

de preek van onze pastoor was wel gebaseerd op m'n grootmoeder

het ging ondermeer over het zevende achterkleinkind dat geboren werd op de dag dat ze terug naar Gooreind kwam (in het rusthuis)
Ik weet het dus ook niet zeker. Maar ik kan me volgens mij nog herinneren dat het bij mijn oom alleen in het allereerste begin ging over zijn leven. Daarna alleen maar verhalen uit de bijbel aangehoord.

Ik vind dat de bijbel even niet ter zake doet in geval van begrafenis. Laat dan alle mooie momenten uit het leven van de gestorven persoon naar voren komen 1 uur lang, en tevens wat slechte momenten. Even alleen maar tijd voor de persoon die gestorven is in alle hoedanigheid. Laat wat dierbaren spreken of wat op geschrift samen stellen dat voorgelezen wordt. Maak er een persoonlijk iets van dat alleen betrekking heeft op de gestorven persoon.

Geen tijd om te knielen en te staan, alleen maar tijd om de gestorven persoon te herdenken want daar gaat het toch om?

Daar was ik dus ook mee bezig vorig jaar. Ik dacht bij mezelf. " Om wie draait het nou precies, om mijn oom die afscheid genomen heeft van het leven of om de kerk?"

Vervolgens heb ik geen zin meer om te gaan zitten, staan en om te knielen omdat ik het hele gebeuren niet in orde vindt. 100 procent aandacht voor de overleden persoon, ook tijdens de 6 weken dienst.

Maar zo is dat misschien niet mogelijk als het draait om religie, ik bedoel, het tafereel vindt nog steeds in een kerk plaats dus wie weet is het hele gebeuren eromheen wel nodig. Dat je voor een andere uitvaart iets anders moet zoeken?

2 ooms zijn gestorven hier in 1 jaar tijd, laatste begrafenis ben ik bewust niet heen gegaan. Heb op mijn eigen manier afscheid genomen.

En dan ben ik naar de laatste begrafenis niet gegaan omdat ik even geen behoefte had eraan, totaal andere zaken aan mijn kop. En zeker niet gegaan omdat ik toch tegen de manier ben waarop het gebeurt.

Dan vindt ik op mijn eigen manier thuis afscheid nemen nog meer inhoud hebben dan in een koude kerk. Even herdenken en stil staan bij de overleden persoon en weten dat rust naar voren komt na de dood, en de rust gunnen.

Ik vind de kerk dus niet iets waar ik me in kan vinden, vandaar ontwijk ik liever de begrafenissen. Dan ga ik eerder daarheen uit fatsoen, hoewel ik niet vreemd wordt aangekeken omdat ik de laatste niet bijgewoond heb.

Het persoonlijke mis ik dus. Zowel tijdens de kerkmis als tijdens de crematie. Het komt koud over, onpersoonlijk zelfs. En dan zou afscheid nemen met je stoffelijke lichaam toch moeten staan voor een persoonlijk kantje? Ik bedoel, je bent niet meer aanwezig, een eventueel gezellig mens is weg die warmte boodt aan mensen, laat dan ook die warmte naar voren komen bij het afscheid. Of moet het staan voor kou? Laat maar ook Ik vind nog steeds dat het wat warmer mag, doe uit die jassen in de kerk, kom lekker met z'n allen voor het open haard zitten met een goed glas wijn

En dan de koffie-tafel buiten beschouwing gelaten omdat mensen daar alleen maar zitten om te wreten.

Het gaat me dus om de ervaring van het gebeuren, wat voor gevoel krijg je erbij. Afscheid moeten nemen van iemand die uit je leven gerukt wordt dat is al zwaar genoeg. Laat het afscheid dan een troost zijn. En dan vind ik dat het afscheid dat de kerk biedt geen troost is maar een hel.

In warmte afscheid nemen, dus plaats de mensen dan zeker in lekkere stoelen. Geef de mensen een lekker drankje om te nuttigen. Biedt troostende woorden die hoop geven.

Al dat laatste doen ze niet. Het is koud, het straalt niets uit en het is onpersoonlijk. Je zou er spontaan depressief van worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 12-03-2007 20:03:09 ]
  maandag 12 maart 2007 @ 20:08:49 #26
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47203294
Bij mijn oom ging het dus ook om het leven, maar dan alleen het eerste moment. Daarna heb ik afgewisseld moeten staan, knielen, zitten en liggen.

Zo'n ritueel van afscheid nemen op de manier van de kerk kan binnen 5 minuten gebeuren. Hoef je geen uur voor uit te trekken. Laat het staan, knielen en zitten achterwege en verlaat de kerk voor het zingen, en je bent binnen 10 minuten klaar. Schrap ook het praatje van de man in het witte pak en zoek je heil elders

En dan de toon waarop ze spreken als ze praten over het leven van een overleden persoon. Alsof ze al 1000 keer zoiets gezegd hebben. De kou die uit de woorden komt. Totaal geen verbintenis met de persoon waar ze over praten, tis bijna een automatisme en dan zit je dan in de kerk en dan ben je bezig met het afscheid nemen van je familie Ik bedoel, ze praten over je familie en het lijkt alsof ze praten over een crimineel zo koud zijn de woorden af en toe. Maar dat komt omdat ze de ene begrafenis na de andere doen. Het is productie-werk te noemen dus ook.

Dan denk ik weer. " Welke andere wegen zijn er om goed afscheid te kunnen nemen buiten de kerk om".

En zo zijn al mijn begrafenissen gegaan. Zonder het topic te willen opeisen maar ik vraag me af of er geen meer mooiere manier bestaat om echt met vrede ermee bezig te zijn.

1 uur duurt de begrafenis dus, laat het dan 1 uur van vrede zijn en niet dat je tijdens dat ene uur bezig bent met ergeren aan de manier waarop het gebeurt tijdens dat uur.

Zouden mijn ouders of grootouders sterven en begraven worden dan zou ik dus ook in de kerk zitten met ergernissen. Ik weet dat ik nooit en te nimmer zonder ergernis in de kerk zal zitten. Dus hoe kan ik vreedzaam afscheid nemen?

Vanzelf denk ik van....." Door niet naar de kerk te gaan maar op je eigen manier dat proces te doorstaan".
  maandag 12 maart 2007 @ 20:15:04 #27
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47203553
Vrede tijdens het cremeren of begraven Sara, daar vrede hebben en kunnen glimlachen om vervolgens niet daarna weken tot maanden bezig te zijn ermee.

Vrede en warmte tijdens het moment van afscheid nemen. Niet dat het voorbij gaat alsof je het niet meemaakt dus ook. Zoals al mijn bezoeken aan de kerk voorbij gaan alsof ik niet eens aanwezig ben maar toch ga staan omdat ze zeggen staan.

En vrede en warmte in de kerk vinden

Volgens mij is er maar 1 iets dat je vindt in de kerk en dat is een hernia van het zitten

Iemand is overleden, een instantie bemoeit zich ermee en ondertussen wordt het afscheid minder waard. Zo zie ik de stand van zaken in.

Velen zijn Katholiek gedoopt en zullen katholiek begraven worden. Ondertussen zouden er 1001 andere mogelijkheden moeten zijn om afscheid te nemen.

Maar nee, gedoopt als katholiek en sterven als katholiek. Dus we ondergaan allemaal de pijn.
pi_47203647
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom wilde je oma begraven worden Sara? Heeft ze bewust gekozen voor begrafenis inplaats van crematie? Of heeft ze zomaar gekozen omdat ze niet wist wat ze moest kiezen?
ze ligt begraven naast m'n vava, haar echtgenoot

*plak even het stukje tekst*

Slaap nu maar zacht, lieve moemoe
Je hebt je rijstpap met gouden lepeltjes echt wel verdiend
Straks ben je weer samen met vava.
Doe hem vele groetjes van ons allemaal!
We weten dat jullie samen over ons zullen waken...

spijtig dat ik dit niet als onderschrift kan gebruiken

en om eerlijk te zijn, ik ben bang om te sterven. zo'n doodskist doet me sidderen
Werewolf
  maandag 12 maart 2007 @ 20:20:25 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47203788
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:17 schreef sararaats het volgende:

[..]

ze ligt begraven naast m'n vava, haar echtgenoot

*plak even het stukje tekst*

Slaap nu maar zacht, lieve moemoe
Je hebt je rijstpap met gouden lepeltjes echt wel verdiend
Straks ben je weer samen met vava.
Doe hem vele groetjes van ons allemaal!
We weten dat jullie samen over ons zullen waken...

spijtig dat ik dit niet als onderschrift kan gebruiken

en om eerlijk te zijn, ik ben bang om te sterven. zo'n doodskist doet me sidderen
Wie weet is cremeren wel beter voor jou

Of wil je ook begraven worden in het familie-graf?

Doodskist dan denk ik van...." Daar lig je dus tussen 6 planken".

En ondertussen zie ik de betrekkelijkheid in.
Dan zie ik in dat ieder mens dood gaat en dat je ondanks alles allemaal op dezelfde plek terecht gaat komen.

Doodskist geeft mij het gevoel dat we allemaal met de neus omhoog gaan

Als jij nog 80 jaar leeft dan ben je bij je oma en dan is 80 jaar zo gebeurt. 80 lentes en 80 zomers. Tel eens tot 80 en je bent er zo.

Betrekkelijk dus ook. Het lijkt dat dood gaan zo ver weg is, ondertussen ligt de dood op de hielen. Het leven duurt zo kort ook. Het leven duurt korter dan de dood, en zelfs al is er leven na de dood dan duurt dit leven korter dan dat leven en de levens daarna.

Vervolgens komt de " Don't worry, be happy" instelling naar voren. 1 keer leven in dit leven en vanzelf willen leven.

En dan dood gaan

Even 90 jaar leven om vervolgens dood te gaan. 90 jaar het beste ervan maken dan maar

Hoe oud was je oma ook alweer geworden? Boven de 90 of niet?

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 12-03-2007 20:32:52 ]
  Moderator maandag 12 maart 2007 @ 20:51:14 #30
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_47205298
Pff cremeren is mij veel te heet.
pi_47205663
m'n grootmoeder was 96

ze was heel conservatief, gelukkig wist ze niet dat ik lesbisch ben
Werewolf
  dinsdag 13 maart 2007 @ 05:31:00 #32
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47217174
goooodddmornin truth!

another beautiful day with some clouds in the northern parts of the hemisphere. in the western an eastern parts of the country there will be a lot of sunshine today and temperatures may rise just below 20 degrees Fahrenheit. in the south however there will be massive hail and flocks of snow but as we all know this is because the enviroment has had a huge economical culture to endure. may i suggest different times on ned 1?

besides that i wish u a pleasant journey to your school. to your work and to your love. let the good times roll here in truth. good hunting hunters!
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_47217510
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_47217796
mogguh.
ben nu heel voorzichtig aan het proberen of ik een boterham wegkrijg
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator dinsdag 13 maart 2007 @ 08:27:25 #35
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_47217840
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:23 schreef nokwanda het volgende:
mogguh.
ben nu heel voorzichtig aan het proberen of ik een boterham wegkrijg
Buikgriepje gehad, Nok?

Oh en goedemorgen iedereen!
pi_47217987
geen buikgriep. Weetnietwatvooreengriep. En niet gehad. Heb em nog. kloteding kent alleen diverse stadia. Met het stadium van nu valt wel beter om te gaan. iig geen koorts, lijkt het. heb dus wel honger maar alles smaakt anders en smerig. .
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_47218004
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:39 schreef nokwanda het volgende:
geen buikgriep. Weetnietwatvooreengriep. En niet gehad. Heb em nog. kloteding kent alleen diverse stadia. Met het stadium van nu valt wel beter om te gaan. iig geen koorts, lijkt het. heb dus wel honger maar alles smaakt anders en smerig. .
  Moderator dinsdag 13 maart 2007 @ 08:52:10 #38
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_47218213
quote:
Oh dat is vervelend zeg, beterschap
Smaakt een soepje of zo niet beter dan een boterham nu dan?
pi_47218818
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:52 schreef senesta het volgende:

[..]

Oh dat is vervelend zeg, beterschap
Smaakt een soepje of zo niet beter dan een boterham nu dan?
ja, werkt wel af en toe. en koude dingen die niet te sterk smaken. alles lijkt zoeter of zouter.
een halve sinaasappel lukt. deze ene boterham is me gelukt en een kopje boullion gaat wel.
En ik wil ook wel meer. Mijn maag vraagt, schreeuwt, stampvoet om VOEDSEEEEELLLLL
maar als ik dat dan doe dan denk ik na 2 happen... nah... toch maar niet.

maar als ik het allemaal rustig aan doe lukt het wel. Nu bijvoorbeeld wandel ik kalmpjes naar mijn werk (berg op fietsen... forget it) en eenmaal daar werkt het prima. Ga ik gewoon een uurtje eerder weg. Vindt natuurlijk niemand erg. En de frisse lucht doet me goed.
Niks zo ziekmakend als griep hebben en binnen blijven hangen.

en voor het aansteken hoef ik niet bang te zijn. Haast iedereen heeft em al gehad. Ben laat dit jaar
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:28:18 #40
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_47222587
mogge allemaal.
quote:
beterschap nok.

Kreeg net telefoontje dat mijn pa er nog een longontsteking bij heeft gekregen
Gaat de laatste tijd wel héél erg hard bergafwaarts kan zijn benen niet meer gebruiken, had gister zuurstof nodig en heeft een bloedtransfusie gehad ivm bloedarmoede en nu weer een longontsteking.

Ga er vanavond weer heen, ik hoop eigenlijk maar dat hij snel uit zijn lijden verlost wordt, dit is ook niks meer zo Hij gaat binnenkort naar een hospice..
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_47222787
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:28 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal.
[..]

beterschap nok.

Gaat de laatste tijd wel héél erg hard bergafwaarts kan zijn benen niet meer gebruiken, had gister zuurstof nodig en heeft een bloedtransfusie gehad ivm bloedarmoede en nu weer een longontsteking.

Ga er vanavond weer heen, ik hoop eigenlijk maar dat hij snel uit zijn lijden verlost wordt, dit is ook niks meer zo Hij gaat binnenkort naar een hospice..

En verder even stil is en geen woorden kan vinden...
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:56:17 #42
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47223550
Sterkte voor je pa metro
  Moderator dinsdag 13 maart 2007 @ 12:19:09 #43
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_47224208
quote:
mogge allemaal.
[..]

beterschap nok.

He verdorie Metro, vreselijk om iemand waar je van houd zo te zien lijden.
Het kan soms echt heel hard gaan he?
Heel veel sterkte de aankomende tijd
pi_47224374
hallo

ik ben vrolijk want de zon schijnt

maar in de tussentijd denk ik aan moemoe
Werewolf
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:29:41 #45
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47224568
Ik wilde om 0530 opstaan maar ben blijven liggen. Het scheelde niet veel of ik was wakker voor 0600 en dat doet goed. Liever voor 0600 dan later.

Denk dat ik maar weer eens de zon ga opzoeken nu

3e dag achtereen met zon
pi_47224647
het is lente

ik hoop dat de temperaturen weer hoog zijn

ik ga in de zomer weer zwemmen bij m'n tante, eerst tennissen dan zwemmen

[ Bericht 8% gewijzigd door Pinnenmutske op 13-03-2007 12:37:17 ]
Werewolf
  Moderator dinsdag 13 maart 2007 @ 12:35:08 #47
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_47224745
Weet je Sara, soms vraag ik me wel eens af of er ook andere mensen in jouw wereld leven.
pi_47224845
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:35 schreef senesta het volgende:
Weet je Sara, soms vraag ik me wel eens af of er ook andere mensen in jouw wereld leven.
hoe bedoel je?

ik ben wel eens graag alleen en verwerk m'n verdriet door m'n gedachten op te schrijven
Werewolf
  dinsdag 13 maart 2007 @ 13:11:01 #49
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47226018
Ik ben nu in de tuin bezig

Betere therapie is er niet. Verdorde takken wegknippen en binden zodat het tuin-afval beter afgehaald kan worden. Mezelf helemaal uitleven op de tuin en dat werkt dan beter dan wat dan ook. Eerst de achtertuin en dan de voortuin.

Voelt goed even ergens mee bezig te zijn dat staat voor wat anders. Muziek erbij en proberen om van de tuin een paradijs te maken. En dan met plezier afreageren nogmaals
Het plezier van de tuin op orde brengen en dan het plezier van genieten in de tuin.
pi_47226079
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben nu in de tuin bezig

Betere therapie is er niet. Verdorde takken wegknippen en binden zodat het tuin-afval beter afgehaald kan worden. Mezelf helemaal uitleven op de tuin en dat werkt dan beter dan wat dan ook. Eerst de achtertuin en dan de voortuin.

Voelt goed even ergens mee bezig te zijn dat staat voor wat anders. Muziek erbij en proberen om van de tuin een paradijs te maken. En dan met plezier afreageren nogmaals
Het plezier van de tuin op orde brengen en dan het plezier van genieten in de tuin.
Keb hier ook nog wel een tuin in de aanbieding, als je daar klaar bent
  dinsdag 13 maart 2007 @ 13:50:01 #51
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_47227327
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:34 schreef vamperotica het volgende:

[..]

En verder even stil is en geen woorden kan vinden...
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:19 schreef senesta het volgende:

[..]

He verdorie Metro, vreselijk om iemand waar je van houd zo te zien lijden.
Het kan soms echt heel hard gaan he?
Heel veel sterkte de aankomende tijd
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Sterkte voor je pa metro
Thnx

sara, had je een sterke / hechte band met je grootmoeder?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 13 maart 2007 @ 14:08:19 #52
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47227913
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:13 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Keb hier ook nog wel een tuin in de aanbieding, als je daar klaar bent
Eerst maar eens deze tuin helemaal onder handen nemen en dat is al een behoorlijk groot stuk tuin

Zou bijna zeggen van...." Als het aan mij ligt maak ik in heel Nederland de tuin in orde".

Maar dat mag niet van mezelf Want immers zulke uitspraken zijn manisch maar goed, wat moet ik dan doen? Altijd opletten bij alles dat ik zeg. Af en toe een vreemde uitspraak maakt ook niet uit Zit in de aard van het beestje wellicht, altijd de onzin erin houden want daar gaat het immers om.

Voel me wel helemaal in mijn nopjes buiten Stoel in de zon en touw binden bij het verdorde riet en een beetje aankloten zo voelt het een beetje. Alsof ik lekker van mijn pensioen aan het genieten ben en bezig ben met aankloten. Kopje koffie erbij en sigaret en dan lekker bezig zijn zonder stress

Alleen mijn maag speelt vaker op nog, maar daar is actimel voor gemaakt

Nu weer naar buiten

Zodra ik klaar ben met deze tuin laat ik van me horen Vamp Hoewel ik na het werk ook wel zin heb om eens lekker een boek te gaan lezen straks. Nu weer aankloten buiten Op mijn dooie gemak zonder enige haast want ik heb tijd genoeg.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 14:35:14 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47228710
En weer een bundel samen gebonden En 2 stapels klaar gelegd om te bundelen.

Met dit tempo ben ik over een paar weken klaar Bewust kiezen om rustig te werken want te snel werkt tegenzin op. Heb al snel de neiging om snel snel snel te doen en dan werk ik niet meer met plezier. Engelen-geduld komt naar voren bij rustig aandoen
pi_47229606
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:50 schreef Metro2005 het volgende:

sara, had je een sterke / hechte band met je grootmoeder?
ja Metro

ik kreeg wel eens geld van haar en m'n grootmoeder leerde me lezen met de ondertitels van Neighbours

ook verdedigde ze me tegen m'n ouders als ik iets mispeuterd had
Werewolf
  dinsdag 13 maart 2007 @ 15:29:43 #55
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47230520
Het werk zit erop voor vandaag

Heb mezelf beloond met een biertje die nog stond te wachten van een tijd terug met dop erop, vers biertje dus maar een fles en niet meer, omdat er ook niet meer is, heb nu wel zin om 2 flessen bij te kopen. Bier na werk smaakt stukken beter

En dan kijk ik terug naar vakanties die voorbij zijn als ik van de zon geniet en dan is het voorbij maar niet meer dan dat, dan zeg ik van..." Het is nu genieten van 2007". Vakantie in Italie van 1997 of vakantie in Gran Canaria van 2000 is niet meer dus vanzelf kijk ik naar vakantie in Nederland in 2007. Kan net zo mooi worden.

Dus ik ga even naar buiten van mijn welverdiende biertje genieten

Helemaal niet drinken is niet voor mij weg gelegd, af en toe een biertje zeker met het begin van het voorjaar kan toch geen kwaad. Ik ben niet van de Jehova

Beweging van het lichaam En daarna een slok bier. Dat houdt het gewicht in evenwicht
pi_47232412
solly ik is even weg geweest

Nok beterschap

en metro sterkte tis me wat zo'n weg.....
pi_47235893
quote:
mogge allemaal.
[..]

beterschap nok.

zucht........
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_47236591
knuffelkusjekroel voor Metro2005
Werewolf
pi_47239526
Heb net een leraar van EW aan de foon.
Na een heel gesprek zei ik: ach..... weet je... Hij heeft een uiteindelijk doel voor ogen en daar ben ik erg blij om want dat wil hij ook echt.
Vraagt de leraar: wat dan?
ik: hij wil acteur worden
aan de andere kant van de lijn bleef het een paar seconden stil..... en toen.... zucht.... DAAR wordt inderdaad hard aan gewerkt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 13 maart 2007 @ 19:56:36 #60
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47240033
Acteur of rapper zeker en anders schaatser
pi_47240831
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Acteur of rapper zeker en anders schaatser
Hij eet de laatste tijd wel weer heel veel pindakaas, ja
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:44:41 #62
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47242019
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hij eet de laatste tijd wel weer heel veel pindakaas, ja
Met schaatsen valt ook een mooie boterham te verdienen

En je komt ook in de schijnwerpers bij NOS
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:29:09 #63
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_47249469
life is hard.... van 8:00 tot 18:00 werken.. daarna naar utrecht rijden dan van 19:00 tot 22:00 school
stay frosty
  woensdag 14 maart 2007 @ 07:03:50 #64
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47254216
goedemorgen sunshines
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_47254356
mogguh
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:24:47 #66
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47254661
hoe is ie vampje? lange tijd niet gesproken..

lekker weer he
pi_47254668
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 23:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
life is hard.... van 8:00 tot 18:00 werken.. daarna naar utrecht rijden dan van 19:00 tot 22:00 school
Maar daar word je wel slim en rijk van.
trouwen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_47254678
goeiemorgen allemaal. En weer doei... douchen aankleden werken.
Hoop dat ik hier niemand heb aangestoken met de griep
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:26:06 #69
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47254679
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]
trouwen?
he! dat zou je al met mij doen

bigamie??
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:27:53 #70
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47254707
quote:
Degene die een huwelijk aangaat en verzwijgt reeds getrouwd te zijn kan in Nederland een gevangenisstraf krijgen van maximaal 6 jaar.
bron: wiki
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 08:28:15 #71
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_47254710
Hoi Nok, Neo

Gisteren weer naar school geweest, een heerlijke les.
Ik heb nog wel een vraag voor de weters hier, heeft iemand een duidelijke beschrijving van een archetype?
Ik krijg het principe archetype maar niet door, het komt uit de psychologie van Jung.

Hoe gaat het met je griep Nokwanda?
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:29:24 #72
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47254723
anybody in for coffee on this wicked mornin' ?? DV.., vampje? coffee?? yes please
pi_47254738
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:26 schreef Normalneo het volgende:

[..]

he! dat zou je al met mij doen

bipolygamie??
ja! en? Mag ik ook eens?
En wie zegt dat het bij 2 blijft?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:33:25 #74
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47254766
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:28 schreef senesta het volgende:
Hoi Nok, Neo
heja Sensta

niet om oude koeien uit de sloot te halen en niet om een reactie uit te lokken, maar ik vond wel dat sara raats gelijk had toen ze reageerde op jouw opmerking. Mensen mogen immers in zekere zin zelf weten wat ze doen hier in fok. Sara raats reageerde daar al op door te zeggen dat ze zelf mocht typen wat ze wilde en daar sta ik achter. Je kunt mensen niet gaan benadelen omdat ze "zo" leven of misschien wat minder aan anderen denken. Sara heeft voor haarzelf denk ik een leuke middenweg gekozen door hier ook te schrijven. Maar vat dit niet op als een belediging van mij naar jou kant over wat je schreef..enkel een reactie en mijn mening.

Let the sun dan maar schijnen..
pi_47254776
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:28 schreef senesta het volgende:
Hoi Nok, Neo

Gisteren weer naar school geweest, een heerlijke les.
Ik heb nog wel een vraag voor de weters hier, heeft iemand een duidelijke beschrijving van een archetype?
Ik krijg het principe archetype maar niet door, het komt uit de psychologie van Jung.

Hoe gaat het met je griep Nokwanda?
Je zou denken dat dat op zich niet moeilijk te googlen is.
welke info heb je? Heb je een omschrijving die voor jou een duidelijk beeld nodig heeft om het een plek te geven?

Mijn griep zit er nog vrolijk. Koorts is nu alleen nog maar flinke verhoging. Er is weer eetlust. Dus het is wel beter.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:35:12 #76
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47254783
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:30 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ja! en? Mag ik ook eens?
En wie zegt dat het bij 2 blijft?
helemaal beter zie ik alweer..of iig aan het opknappen yeah
pi_47254824
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:33 schreef Normalneo het volgende:

[..]

heja Sensta

niet om oude koeien uit de sloot te halen en niet om een reactie uit te lokken, maar ik vond wel dat sara raats gelijk had toen ze reageerde op jouw opmerking. Mensen mogen immers in zekere zin zelf weten wat ze doen hier in fok. Sara raats reageerde daar al op door te zeggen dat ze zelf mocht typen wat ze wilde en daar sta ik achter. Je kunt mensen niet gaan benadelen omdat ze "zo" leven of misschien wat minder aan anderen denken. Sara heeft voor haarzelf denk ik een leuke middenweg gekozen door hier ook te schrijven. Maar vat dit niet op als een belediging van mij naar jou kant over wat je schreef..enkel een reactie en mijn mening.

Ik kon me Senesta's ergernis wel voorstellen.
Metro kwam even met iets heel moeilijks en daar hadden jullie het over hier.
Tis net als irl iemand zoiets zit te vertellen en iedereen aanwezig zich dat kan voorstellen en meeleft en in die sfeer zit en dat er dan iemand komt binnenhollen en opeens over de kat van de buren begint. Niet uren erna maar echt gelijk, midden in het gesprek. Dat zou ook vervelend zijn en dan zou ook iemand er iets van zeggen.

Ik denk dat Senesta dat ook zo bedoelde. Senesta kan zich namelijk wel inleven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:39:47 #78
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47254832
ok dan begrijp ik het ook helemaal

excuses senseta verkeerd begrepen

stom van me
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 08:41:18 #79
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_47254858
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:33 schreef Normalneo het volgende:

[..]

heja Sensta

Hmm, ik was gisteren zelf ook niet helemaal in mijn hum en ik vond op dat moment dat ze een beetje over de opmerking van Metro over zijn vader heen walste met haar IK-opmerking.
Op dat moment schoot me dat gewoon een beetje verkeerd.
Uiteraard mag iedereen zelf weten wat ze schrijven, ik vind trouwens niet dat ik haar ergens benadeel, over het algemeen reageer ik nooit zo op haar.
pi_47254859
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:35 schreef Normalneo het volgende:

[..]

helemaal beter zie ik alweer..of iig aan het opknappen yeah
ach.... hoe dan ook en wat dan ook... ik kan niet stilzitten. dus ik laat me gewon niet tegenhouden door een beetje ziekte en zo. Alleen ben ik op het eind van de dag geen bal meer waard dus moet ik alles gewoon in de eerste helft proppen.
Merk wel dat ik mijn mentale scherpte weer wat terug moet krijgen ook, maar dat komt ook wel. Multitasking en griep gaan blijkbaar toch niet echt goed samen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:42:46 #81
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47254876
nee..ik moet ook toegeven dat ik niet alles kan lezen wat hier staat..af en toe gaat het als een trein..dus wist niet echt waarover ik praatte op dat moment..toennet
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 08:43:03 #82
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_47254881
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik kon me Senesta's ergernis wel voorstellen.
Metro kwam even met iets heel moeilijks en daar hadden jullie het over hier.
Tis net als irl iemand zoiets zit te vertellen en iedereen aanwezig zich dat kan voorstellen en meeleft en in die sfeer zit en dat er dan iemand komt binnenhollen en opeens over de kat van de buren begint. Niet uren erna maar echt gelijk, midden in het gesprek. Dat zou ook vervelend zijn en dan zou ook iemand er iets van zeggen.

Ik denk dat Senesta dat ook zo bedoelde. Senesta kan zich namelijk wel inleven.
Dat dus
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:48:21 #83
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47254951
quote:
Op maandag 12 maart 2007 09:29 schreef senesta het volgende:
En Normalneo, klinkt leuk.
dan even iets anders..de expositie was van project aware en er waren ongeveer 20 werken aanwezig. er zaten echt vele goede doeken tussen. atreya de zangeres van project aware was aan het zingen toen ik binnen kwam om half tien. ze is heel origineel kwa zangkunst en daarna was er een gezellig feestje in de flexbar. zoals je zag was ik pas "vroeg" terug op maandag ochtend. het drieluik van de lotussen wat ik had gemaakt was te zien bij de ingang. ik vond het wel grappig ps hadden jullie die al gezien? of willen jullie het zien?
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 08:51:19 #84
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_47254997
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:48 schreef Normalneo het volgende:

[..]

dan even iets anders..de expositie was van project aware en er waren ongeveer 20 werken aanwezig. er zaten echt vele goede doeken tussen. atreya de zangeres van project aware was aan het zingen toen ik binnen kwam om half tien. ze is heel origineel kwa zangkunst en daarna was er een gezellig feestje in de flexbar. zoals je zag was ik pas "vroeg" terug op maandag ochtend. het drieluik wat ik had gemaakt was te zien bij de ingang. ik vond het wel grappig ps hadden jullie die al gezien?
Ja, dat was je mooie opengaande bloem toch? (plaats je hem nog een keer??)
Het klinkt erg gezellig, wat voor muziek maakte de zangeres?
Heb je nog meer foto's gemaakt van die expositie?
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:51:26 #85
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_47254998
mogge allemaal. Mijn pa gaat morgen naar een hospice toe om daar de laatste weken / maanden van zijn leven door te brengen. Hopelijk heeft ie nog een klein beetje fatsoenlijke laatste tijd zonder al te veel pijn.
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 08:53:05 #86
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_47255031
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ach.... hoe dan ook en wat dan ook... ik kan niet stilzitten. dus ik laat me gewon niet tegenhouden door een beetje ziekte en zo. Alleen ben ik op het eind van de dag geen bal meer waard dus moet ik alles gewoon in de eerste helft proppen.
Merk wel dat ik mijn mentale scherpte weer wat terug moet krijgen ook, maar dat komt ook wel. Multitasking en griep gaan blijkbaar toch niet echt goed samen.
Hi hi, ah je bent wel een echte bikkel
Griep kan soms best lichamelijk erg ingrijpend zijn hoor.
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:54:05 #87
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47255047
lijkt me nu niet echt gepast moment..senseta

metro ook namens mij sterkte in deze zware periode.

of metro2005 moet er geen bezwaar tegen hebben..??

zijn misschien wel plaatjes die je opbeuren metro2005..misschien ook niet..

(het is een lotus die opengaat)
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:56:06 #88
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_47255083
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:54 schreef Normalneo het volgende:
lijkt me nu niet echt gepast moment..senseta
quote:
metro ook namens mij sterkte in deze zware periode.
Dank je.

Hij ligt momenteel aan de beademing dus we zijn eigenlijk al min of meer een beetje afscheid aan het nemen van hem gaat gewoon niet lang meer duren en dat is maar beter voor hem ook. Zoals ie nu erbij ligt en met het vooruitzicht dat het nooit meer beter gaat worden is het gewoon geen leven voor hem ..

En nee ik heb er natuurlijk geen problemen mee als er ook gewoon andere onderwerpen langskomen. Waarom zou me dat storen.
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 08:56:34 #89
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_47255092
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:51 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal. Mijn pa gaat morgen naar een hospice toe om daar de laatste weken / maanden van zijn leven door te brengen. Hopelijk heeft ie nog een klein beetje fatsoenlijke laatste tijd zonder al te veel pijn.
Goedemorgen Metro, sorry ik had je post nog niet gezien

Pfoeh Metro, wat gaat dat snel.
Kunnen ze hem wel helpen met pijnbestrijding?
Heb je de mogelijkheid om nu wat meer vrij te zijn/dagen op te nemen?
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:57:44 #90
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47255111
metro2005 heb je bezwaar als ik de plaatjes toch post?? (zie vorige post)

metro2005 ik heb zelf ook een longontsteking gehad, maar toen was ik wat jonger. Heb toen in het ziekenhuis gelegen ervoor..40 graden koorts en al..wat klinkt dat wat je verteld naar zeg..praat hij nog wel?
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:58:52 #91
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_47255128
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:56 schreef senesta het volgende:

[..]

Goedemorgen Metro, sorry ik had je post nog niet gezien

Pfoeh Metro, wat gaat dat snel.
Kunnen ze hem wel helpen met pijnbestrijding?
Heb je de mogelijkheid om nu wat meer vrij te zijn/dagen op te nemen?
Pijnbestrijding kan wel maar hij gaat nu dus uit het ziekenhuis naar een hospice. Dat houdt ook in dat ze dus stoppen met alle behandelingen.
Veel vrijnemen wordt wat lastig maar ga er wel vaker naartoe nu.
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:59:11 #92
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_47255136
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:57 schreef Normalneo het volgende:
metro2005 heb je bezwaar als ik de plaatjes toch post?? (zie vorige post)
Nee natuurlijk niet, ga je gang.
pi_47255145
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:51 schreef Metro2005 het volgende:
ow Metro... Wat naar... En fijn tegelijk...
Dubbel allemaal... Hoop idd dat veel pijn hem bespaart gaat blijven...
En dat jullie afscheid kunnen nemen op een manier waarvan je jaren later met een fijn gevoel terug kan kijken...

Dat was zo raar hier...
Ik weet nog pcies dat de ambulancemannen zeiden dat we op moesten schieten omdat ze nog meer te doen hadden toen ze mama kwamen halen voor haar " laatste ritje" naar het ziekenhuis....
En tuurlijk, dat hadden ze ook, mijn moeder werd "weggebracht" om te sterven en andere mensen hadden misschien een ambulance nodig om te kunnen overleven... Maar toch, als je daar als 16 jarig pubertje staat..... Het was maar goed dat ik geen knuppel bij de hand had....
metro, dikke
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 09:05:31 #94
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_47255261
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:59 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ow Metro... Wat naar... En fijn tegelijk...
Dubbel allemaal... Hoop idd dat veel pijn hem bespaart gaat blijven...
En dat jullie afscheid kunnen nemen op een manier waarvan je jaren later met een fijn gevoel terug kan kijken...

Dat was zo raar hier...
Ik weet nog pcies dat de ambulancemannen zeiden dat we op moesten schieten omdat ze nog meer te doen hadden toen ze mama kwamen halen voor haar " laatste ritje" naar het ziekenhuis....
En tuurlijk, dat hadden ze ook, mijn moeder werd "weggebracht" om te sterven en andere mensen hadden misschien een ambulance nodig om te kunnen overleven... Maar toch, als je daar als 16 jarig pubertje staat..... Het was maar goed dat ik geen knuppel bij de hand had....
metro, dikke
Pff ja lomp he
Wat een moeilijke leeftijd zowiezo om je moeder te verliezen zeg.
Het is altijd heel erg moeilijk natuurlijk op die leeftijd worstel je vaak nog zo erg met je zelf.
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:06:13 #95
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47255273
lotus_of_freedoms

atreya_singing_and_dancing(unsharp image due to darkness)

wall_of_art

en mijn poes dan ook maar (nieuwe poes) (Plinkie)

[ Bericht 2% gewijzigd door Normalneo op 14-03-2007 09:11:26 ]
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:13:48 #96
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_47255400
jouw kat lijkt precies op die van mij:

en gaaf die drieluik zeg
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:15:07 #97
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47255428
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:51 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja, dat was je mooie opengaande bloem toch? (plaats je hem nog een keer??)
Het klinkt erg gezellig, wat voor muziek maakte de zangeres?
Heb je nog meer foto's gemaakt van die expositie?
  • gedaan

• atreya vind ik een beetje Moloko achtig klinken, maar ze is nog inovatievoller. Voor de website van haar mocht je geinteresseerd zijn : http://www.atreya.info/indexx_nl.html

Op een gegeven moment deed ze een callcenter scene na onder het zingen dat vond ik echt meesterlijk sorry we r bussy, sorry our lines are closed etc.

• beantwoord
  • De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
      Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 09:17:03 #98
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_47255466
    Ja, het drieluik is mooi
    En zwarte katten zijn , ze glimmen altijd zo mooi.
    Ik zou nog wel eens zo'n grote rooie kater willen hebben.
    Maar goed dan zou het al een wat langharigere moeten wezen anders kan ik er niet tegen
      woensdag 14 maart 2007 @ 09:17:10 #99
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47255471
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
    jouw kat lijkt precies op die van mij:

en gaaf die drieluik zeg
    Plinkie heeft wel de niesziekte, maar heeft er antibiotica voor en dat begint al aardig te werken. Verder is het een huispoes en ik heb hem vorige week een dag geleden opgehaald uit het asiel.

en dank je wel..
      woensdag 14 maart 2007 @ 09:18:42 #100
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47255498
    jou kat is ook niet echt oud ofwel metro2005? die van mij 2.5 jaar ongeveer. Ziet er jong uit namelijk
      woensdag 14 maart 2007 @ 09:30:11 #101
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_47255787
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 09:18 schreef Normalneo het volgende:
    jou kat is ook niet echt oud ofwel metro2005? die van mij 2.5 jaar ongeveer. Ziet er jong uit namelijk
    Mijn kat gaat al richting de 7
      woensdag 14 maart 2007 @ 09:31:44 #102
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47255828
    ahw hoe heet ie?

ps. ik ben heel even buiten hangen met een goed boek..moet straks wel ff werken..tot laterz..
      woensdag 14 maart 2007 @ 09:32:43 #103
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_47255857
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 09:31 schreef Normalneo het volgende:
    ahw hoe heet ie?
    Spicey (precies zoals ie ruikt als ie gescheten heeft )
      woensdag 14 maart 2007 @ 09:33:14 #104
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47255880
    grappige naam tot straks
    pi_47255952
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 09:05 schreef senesta het volgende:

[..]

Pff ja lomp he
    Wat een moeilijke leeftijd zowiezo om je moeder te verliezen zeg.
    Het is altijd heel erg moeilijk natuurlijk op die leeftijd worstel je vaak nog zo erg met je zelf.
    En dat worstellen zet zich dan ook nog steeds lekker voort!
    pi_47255990
    Ow, wat een moppies!
    Als t kleinste monster hier wat groter is komen er ook weer meer dieren bij... denk ik...
    Mooie schilderijen Nn.. Kad ze al eens voorbij zien komen
    Vampje is er ook weer even weg van... Huisvrouw spelen en naar de markt!
      Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 09:38:33 #107
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_47256038
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 09:35 schreef vamperotica het volgende:

[..]

En dat worstellen zet zich dan ook nog steeds lekker voort!
    Dat kan ik me heel goed voorstellen ja.
    Is ze lang ziek geweest?
    pi_47257020
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 09:36 schreef vamperotica het volgende:
    Ow, wat een moppies!
    Als t kleinste monster hier wat groter is komen er ook weer meer dieren bij... denk ik...
    Mooie schilderijen Nn.. Kad ze al eens voorbij zien komen
    Vampje is er ook weer even weg van... Huisvrouw spelen en naar de markt!
    vandaar dat hje niet op neemt! Nee nog geen belangrijk nieuws hoor gewoon reageren op de post

Nok ben je nou wel of niet aan het werk?

Metreo ik heb even niet echt de woorden voor je sterkte...
    pi_47258151
    Metro2005, ik wens je veel sterkte in deze moeilijke periode

en vampje, de markt is gezellig !!!
    Werewolf
      woensdag 14 maart 2007 @ 11:13:25 #110
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_47258655
    @ vampje, nogal een botte en lompe opmerking van die ambulancebroeders zeg kan me voorstellen dat je daar hersen-insla-neigingen van krijgt

@ Draculetettetje en iedereen , bedankt..
    pi_47260312
    mag ik dan ook met jullie toch wel heel groot en belangrijk nieuws delen???

Ik start vanaf a.s dinsdag bij het revalidatie centrum!!!!!
      woensdag 14 maart 2007 @ 12:01:09 #112
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47260387
    Goede morgen

Metro nogmaals sterkte ermee kerel Lijkt me geen pretje om het te moeten doorstaan, dat je weet dat het einde eraan zit te komen dus van je pa. Maar van de andere kant staat het voor rusten als het voorbij is het lijden.

En NN je wordt nog een 2e picasso

Ik ga in de tuin zitten met lekkere muziek en koffie en peuk nu

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 14-03-2007 12:14:35 ]
      woensdag 14 maart 2007 @ 12:01:49 #113
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47260412
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 11:59 schreef draculettetje het volgende:

Yippie kajeeeeeeeeej
    pi_47261453
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 09:38 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat kan ik me heel goed voorstellen ja.
    Is ze lang ziek geweest?
    Weet je dat ik dat niet eens meer pcies weet...
    Anderhalf/2 jaar ?
    pi_47262772
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Weet je dat ik dat niet eens meer pcies weet...
    Anderhalf/2 jaar ?
    zoiets maar dan meer in een jaar tot anderhalf...
    pi_47262797
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 12:01 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Yippie kajeeeeeeeeej
    hi hi nou precies zoiets! er gebeurd van alles...
      woensdag 14 maart 2007 @ 13:36:28 #117
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47263413
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hi hi nou precies zoiets! er gebeurd van alles...
    Wie weet komen er 7 top jaren aan voor jou

Dat je de 7 magere jaren erop hebt zitten dus

Mei 2007 ben ik uitgerekend van de magere jaren, dus hopelijk ligt er voor mij ook wat moois in het verschiet
      woensdag 14 maart 2007 @ 13:44:16 #118
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_47263674
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 11:59 schreef draculettetje het volgende:

gefeli
      woensdag 14 maart 2007 @ 16:15:00 #119
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47268870
    Voortuin in gewerkt en ben naar de C1000 geweest waar ze me slechts 1 blikje hebben afgerekend van de 8.

Ik wilde bijna zeggen dat het eindbedrag van de bon niet klopte maar slikte snel mijn woorden in, 3 weken geleden hebben ze 3,80 euro teveel gerekend voor sigaretten en nu heb ik even 5 euro voordeel

5 euro verdiend op 10 euro boodschappen, zo zou het iedere dag moeten zijn

Morgen een bos bloemen kopen voor de cassiere, en dan hopen dat ze altijd 50 % korting gaat geven
      woensdag 14 maart 2007 @ 16:17:33 #120
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_47268942
    Hahaha, Dromenvanger.

Dat is beter.

even langsgewipt... zo weer naar beneden... eens kijken of ik voedsel in de kast heb en of mijn vent thuis komt of dat ik hem van het bureau op moet halen.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      woensdag 14 maart 2007 @ 16:57:30 #121
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47270225
    Lang niet gezien Mirage

Ik mis je al vaker hier online. Meen ik echt

http://www.nu.nl/news/100(...)ine_beschikbaar.html

Welkom in een nieuwe tijd, het is niet meer zoals vroeger zoals de hippies leefden Internet neemt een belangrijke plaats in, vanzelf staan meer gegevens online. Waarom doen ze altijd alsof het zo vreemd is dat zoiets gebeurt

Vraag me sowieso af wat een werkgever in het prive leven van een sollicitant te zoeken heeft, dat ze blij zijn dat er iemand wilt werken tegen een hongersalaris daar. Ga je solliciteren wordt je eerst doorgelicht

Ik zit buiten met biertje nu, heb me toch wat biertjes gehaald omdat ik heb lopen zwoegen in de tuin. 8 halen en 1 betalen Zo moet het overal zijn

Nu naar buiten met boek

[ Bericht 19% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 14-03-2007 17:14:06 ]
      woensdag 14 maart 2007 @ 17:49:31 #122
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47271775
    goedeavond allemaal hoe is ie hier-o-? beetje stil niet ?

boe !!

ik ga heel ff een half uurtje relaxen op bed..groetjes tot laterz
      woensdag 14 maart 2007 @ 19:20:01 #123
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_47274767
    schrik.

Net ff de auto gedaan, ff nieuwe bougietjes erin en remblokken vervangen en even schoongemaakt uiteraard dus die is als het goed is weer klaar voor de apk straks.

Pizza staat nu in de oven heb honger!!!!!!
      woensdag 14 maart 2007 @ 19:25:21 #124
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47274973
    heb lasagne op..is wel erg Italiaans vandaag he ohja het is woensdag, dan heb je dat woensdag spagethie-dag..

smakelijk zo metro..

het wordt vanavond een filmpje hier: the Net komt op tv..erug goede film vind ik..

tot die tijd ff Spellforce spelen..kijken welke magische krachten ik nog kan krijgen en of ik een level up kan gaan vandaag
      woensdag 14 maart 2007 @ 19:37:31 #125
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_47275365
    shit, pizza is half verbrand hij viel op 1 vd verwarmingselementen in het oventje gelijk brand in dat ding
    pi_47275562
    stomme piza
      donderdag 15 maart 2007 @ 08:39:07 #127
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_47290885
    mogge allemaal
      Moderator donderdag 15 maart 2007 @ 08:41:12 #128
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_47290913
    Goedemorgen Metro!

Wat heb je nou gegeten gisteren?
    Evengoed je verbrande pizza?
      donderdag 15 maart 2007 @ 08:55:28 #129
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_47291109
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 08:41 schreef senesta het volgende:
    Goedemorgen Metro!

Wat heb je nou gegeten gisteren?
    Evengoed je verbrande pizza?
    Ja, heb de verbrande stukken er maar afgesneden, de rest was gewoon goed eetbaar
      Admin donderdag 15 maart 2007 @ 09:37:16 #130
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_47291892
    Lente Lente Lente
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      donderdag 15 maart 2007 @ 09:38:58 #131
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_47291924
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 09:37 schreef yvonne het volgende:
    Lente Lente Lente
    [afbeelding]
    hou op, ik krijg er spontaan zin in! heerlijk dit. Gisteravond zelfs zonder jas aan de auto aan het sleutelen geweest! was echt niet koud. En je wordt wakker getjilpt door de vogeltjes 's ochtends
    pi_47291989
    om 6 uur wakker gekopt door een hongerige poes die haar kans waarneemt nu de slaapkamerdeur openblijft zodat Purrr bij me kan slapen (prrrrropje, nu)
    Niks vogeltjes
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_47293134
    ramen wassen ow nee.. dat doe ik nooit.. nu dus ook niet. (en degene die langskomt en zich er aan stoort neemt zelf maar een spons en zeem ter hand goedkope zonnewering is oke)

schilderen op lakens in de tuin
    kindjes naar buiten jagen
    dromerig even in het zonnetje voor het raam zitten met een kopje koffie
    Tjielp tjielp

narcissen narcissen narcissen narcissen
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_47293320
    narcis...narcist.... ach het scheelt maar 1 letter

Sir Winston Churchill
    pi_47293711
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 10:35 schreef Mirage het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
    Wat telt is dat je ervan houdt
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      donderdag 15 maart 2007 @ 11:03:12 #136
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_47294124
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 10:35 schreef Mirage het volgende:
    1 verkeerde punt of letter, maakt zelfs van jezus nog een ketter.

(R) herman finkers
      donderdag 15 maart 2007 @ 12:21:23 #137
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47296719
    Goedemiddag mensen

De 5e opeenvolgende dag mooi weer ondertussen dus mij zie je niet veel online vandaag
      donderdag 15 maart 2007 @ 12:37:43 #138
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_47297228
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 12:21 schreef Dromenvanger het volgende:
    Goedemiddag mensen

De 5e opeenvolgende dag mooi weer ondertussen dus mij zie je niet veel online vandaag
    * jaloers is
    pi_47297418
    zoessie is van de fiets afgereden
    ze heeft nu veel (spier) pijn aan polsen en schouder en een hersenschudding. ze heeft een om elk uur wekken advies!
    vooral ook geschrokken, gelukkig geen schade voor de rest niks op de foto's te zien, kleren en fiets nog heel.

dikke voor de zoessie
      donderdag 15 maart 2007 @ 12:44:04 #140
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_47297442
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 12:43 schreef draculettetje het volgende:
    zoessie is van de fiets afgereden
    ze heeft nu veel (spier) pijn aan polsen en schouder en een hersenschudding. ze heeft een om elk uur wekken advies!
    vooral ook geschrokken, gelukkig geen schade voor de rest niks op de foto's te zien, kleren en fiets nog heel.

dikke voor de zoessie
    Jeetje zeg! sterkte!
    Hopen dat ze er snel weer vanaf is..
    pi_47297608
    Ghehehe... Ze krijgen mij zomaar nie klein
      donderdag 15 maart 2007 @ 12:49:32 #142
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_47297628
    Aangereden door een auto of andere fietser??
    pi_47298049
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 12:49 schreef Metro2005 het volgende:
    Aangereden door een auto of andere fietser??
    Auto...
    Ik reed op t fietspad, parralel aan de rijweg, wilde rechtdoor een straat oversteken en werd "omgeduwd" door een auto die de hoek om kwam... Wilde eik alweer op mn fietsje stappen maar werd duizelig enzo..
    Toen hebben omstanders me even naar t ziekenhuis gebracht... Daar zijn foto's gemaakt van mn nek en schouder, waar gelukkig niets op te zien was en ben ik naar huis gestuurd met een waarschijnlijk lichte hersenschudding en de rest is waarschijnlijk gekneusd.
      donderdag 15 maart 2007 @ 13:10:07 #144
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_47298274
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 13:03 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Auto...
    Ik reed op t fietspad, parralel aan de rijweg, wilde rechtdoor een straat oversteken en werd "omgeduwd" door een auto die de hoek om kwam... Wilde eik alweer op mn fietsje stappen maar werd duizelig enzo..
    Toen hebben omstanders me even naar t ziekenhuis gebracht... Daar zijn foto's gemaakt van mn nek en schouder, waar gelukkig niets op te zien was en ben ik naar huis gestuurd met een waarschijnlijk lichte hersenschudding en de rest is waarschijnlijk gekneusd.
    sommige automobilisten kijken ook niet. Ben zelf ook al een paar keer bijna voor mijn sodemieter gereden op de fiets door automobilisten die niet kijken. (en dat terwijl ik gewoon voorrang had!)

sterkte iig
    pi_47298292
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 13:03 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Auto...
    kneusje

ow nee ik moet lief zijn, ow ja geregeld komen morgen avond al!
      donderdag 15 maart 2007 @ 13:23:25 #146
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47298704
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 12:37 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

* jaloers is
    Jij krijgt ook je zon nog wel

Ik was vannacht druk aan het maken over de informatie die online staat van mij, vandaag even gezocht op naam en nog meer en er valt amper wat te vinden over mijn persoon. Een gastenboek van mijn oude site maar dat mag mijn toekomstig werkgever wel zien.

Wat vinden jullie ervan dat een toekomstig werkgever voor het gesprek online gaat zoeken naar jou? Politie-agentje spelen. Ik vind dat prive en zakelijke gescheiden moet blijven. Je kunt online de grootste idioot zijn en buiten internet normaler zijn dan Jan Modaal. Alsof het internet-leven staat voor het echte leven

Dan kunnen ze zich beter druk maken wat mensen buiten internet om doen. Internet staat bij mij voor computer aanzetten en gekke fratsen uithalen met het toetsenbord.
      donderdag 15 maart 2007 @ 13:25:21 #147
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_47298773
    vanavond even verf inslaan ff wat delen van mijn auto opnieuw spuiten
      donderdag 15 maart 2007 @ 14:04:37 #148
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47300184
    Nok mijn kat drinkt af en toe uit de toilet. nu hoorde ik dat dat heel normaal is ivm de koelte in de pot :-o
      donderdag 15 maart 2007 @ 14:44:42 #149
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47301536
    Ik zit met Bob Marley in de zon met biertje

Nu nog een dikke joint en nog warmer weer tot 35 graden en dan op het grasveld liggen tussen dansende mensen Gisteren in bed kwam ik er dus ook achter dat ik best behoefte heb aan een joint voor een keer, kijken of ik lekker out kan gaan Alleen maar helemaal out gaan in het warme weer en niets anders

Heb best zin in een festival waar mensen helemaal van de wereld zijn.

Bob Marley

Ik heb maar 3 cd's van hem

Ik wil alles hebben, ooit een torrent gezien op suprnova maar die site ligt eruit. Complete discography maar nogmaals moet ik alles anders bij elkaar verzamelen. Wie weet via bol.com iedere maand 3 kopen. Die muziek is geweldig

Iron, like a Lion in Zion

Ik ga weer naar de zon

8-pack Grolsch om het maar op deze manier te doen
      donderdag 15 maart 2007 @ 16:31:24 #150
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47305396
    Net bezoek gehad van een vriend die ik al 4 jaar niet meer gezien heb

Zomaar spontaan bezoek krijgen en dan even verbijsterd staan door het bezoek maar het zeker waarderen

Op de hoogte gebracht geworden ook

Erachter komen dat ze allemaal geen 23 meer zijn en allemaal een eigen leven aan het leiden zijn Dat het bij hen ook geen feest meer is zoals vroeger.
    pi_47305618
    lak/ plakaatverf en euh... lak op doek... zou dat in een kwartiertje al droog zijn ??
    Sir Winston Churchill
    pi_47305761
    maybe

ik ben gaan shoppen in Roosendaal en het was gezellig
    Werewolf
      donderdag 15 maart 2007 @ 17:08:07 #153
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47306774
    Ik denk een half uur Mirage
      donderdag 15 maart 2007 @ 18:49:20 #154
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47309832
    weet iemand wrm mijn poes water uit de wc wilt drinken? maak me ernstig zorgen.. is dit alleen voor de koelte van het water? ze hangt er dan echt helemaal in..

ik heb ook een bakje voor haar neergezet, met elke dag vers water
      donderdag 15 maart 2007 @ 19:13:37 #155
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_47310693
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 18:49 schreef Normalneo het volgende:
    weet iemand wrm mijn poes water uit de wc wilt drinken? maak me ernstig zorgen.. is dit alleen voor de koelte van het water? ze hangt er dan echt helemaal in..

Die van mij drinkt nauwelijks uit zijn drinkbakje, bij mij drinkt ie altijd vanuit de plantenbakjes die in de tuin staan
    en ik geef dr toch echt elke dag vers water
    pi_47316108
    quote:

ken wel meer katten die dat doen hoor, geen idee wrom ze dat doen trouwens
    pi_47317761
    quote:

Zoveel poezen hebben die tic.
    De mijne willen nooit drinken uit hun bakjes tenzij het echt niet anders kan. Ze drinken bij mij allemaal in de vensterbank uit een glazen vierkante vaas met knikkers die ik dagelijks moet bijvullen. Ze zitten er allemaal bij op een rij. Poezentic.
    En iedere nieuwe die er hier bij komt neemt het in no-time over.

Niks om je zorgen over te maken dus. Maar het wil wel zeggen dat je geen bleek in de plee moet laten staan en niet moet vergeten door te trekken na het schoonmaken.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_47318301
    nokje, hij zit te poepen !!!

Sir Winston Churchill
      vrijdag 16 maart 2007 @ 05:40:58 #159
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47325427
    ahw wat scheetig ;b kiek nou!
      Admin vrijdag 16 maart 2007 @ 05:53:34 #160
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_47325438
    Mogguh NN, de vogels fluiten al
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_47325743
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 22:34 schreef Mirage het volgende:
    nokje, hij zit te poepen !!!

Immer een prettige en relaxerende bezigheid, die ieder humeur goed doet

Goeiemorgen allemaal
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      vrijdag 16 maart 2007 @ 09:22:39 #162
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_47326759
    mogge allemaal
    pi_47328420

Goede morgen. Volgens mij hebben de kattenliefhebbers deze nog niet gezien.
    In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
    ◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
    pi_47330062
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 10:25 schreef TaLoN.NL het volgende:
    [afbeelding]

Goede morgen. Volgens mij hebben de kattenliefhebbers deze nog niet gezien.
    de gele kikker?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      vrijdag 16 maart 2007 @ 12:36:26 #165
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47332608
    Goede 's morgens
      vrijdag 16 maart 2007 @ 13:23:00 #166
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_47334337
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 12:36 schreef Dromenvanger het volgende:
    Goede 's morgens
    En dat schrijf je om 6 over half 1 ?

middag

vrijdag 16 maart 2007 @ 13:41:53 #167
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47335138
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 13:23 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

En dat schrijf je om 6 over half 1 ?

middag

Gisteren debiteuren en crediteuren gezien Goede 's morgens!!!!

Heb hier een briefje liggen over part-time werken en 400 euro per week verdienen. Volgens mij zit daar altijd een adder onder het gras. Ze zijn op zoek naar ondernemende mensen dus. Ben wel steeds meer op zoek naar werk, dat thuis zitten was leuk in tijden van grote energie maar nu besef ik me dat ik iets mis. Voorheen miste ik het dus niet. Blessed are the working people
      vrijdag 16 maart 2007 @ 15:16:58 #168
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47338536
    Iedereen hard an die arbeit

Allemaal aan het zwoegen en zweten om de laatste restjes van het werk af te ronden van deze week

Good job

Straks weekend

Als er 1 iemand weekend verdiend dan ben ik het wel, nu nog het gevoel van weekend en dat is er dus niet als je iedere dag weekend hebt Daarom snap ik mensen niet die zeiken op mensen die geen werk hebben, tijdelijk of langer geen werk hebben is zwaarder dan werken omdat je geen vrije tijd hebt. Je hebt dan wel teveel tijd maar dat staat niet voor vrije tijd. Teveel tijd en niet meer weten wat je moet met al die tijd Wat heb je dan aan al die tijd?

Dus dromenvanger gaat eens goed op zoek naar werk deze lente

Meer geld plus vrije tijd

Wie wilt er nu niet werken?

40 uur afleiding, meer geld plus het gevoel van vrije tijd. Zet daar de nadelen van niet werken tegenover en kom tot de conclusie dat werken geen vloek maar zege is In geval van leuk werk al helemaal. Daarom zei ik dat werk een blessing is in bepaalde gevallen Ga je met grootste tegenzin naar het werk dan is het wat anders, maar thuis zitten kan van de andere kant ook staan voor grote tegenzin omdat je geen doel hebt. Ligt er maar aan wat je wilt in je leven ook.

1 ding weet ik wel Een leuke baan met leuke collega's en redelijk salaris sla ik niet af Maar of zoiets voor het oprapen ligt is een tweede geval. Alsnog de spirit high keepen dus uitgaan van de mogelijkheden. Ik kan uitgaan van de beperkingen maar dan word ik depressief en dat wil ik niet, mijn instelling is bepalend voor mijn stemming dus ik ga nu uit van het goede

Over mijn instelling, op alle gebieden is mijn instelling bepalend voor de stemming. Ik kan maanden alles niet zien zitten maar dat heeft puur te maken met de instelling die ik hanteer. En met een foute instelling kom je toch nergens? Doem-denken dus ook, positief of negatief. Een wereld van verschil

[ Bericht 28% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-03-2007 15:26:26 ]
    pi_47339293
    hallo

het is een geweldige dag voor sararaats

ik heb nu foto's van m'n grootmoeder toen ze nog een jong meisje was

ik moet zeggen dat ik geen trekjes van haar heb (m'n mama daarentegen hihi)
    Werewolf
      vrijdag 16 maart 2007 @ 16:26:44 #170
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47340934
    morgen
      vrijdag 16 maart 2007 @ 16:31:36 #171
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47341073
    Goede morgen Neo

Alles paletti tussen de spagetti?

Ik weet amper nog wat te vertellen dus ik wacht op jullie die wat schrijven. Ondertussen lurk ik wat op internet.
      vrijdag 16 maart 2007 @ 16:45:55 #172
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47341526
    ík ben gek
      vrijdag 16 maart 2007 @ 16:48:51 #173
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47341639
    Ook daar weet ik geen commentaar op te geven

Weet wel dat ik nu offline ga en ga relaxen op de bank

Dus ik zeg voorlopig dag

En have a nice day plus night
      vrijdag 16 maart 2007 @ 16:53:51 #174
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47341844
    thx u too
      vrijdag 16 maart 2007 @ 18:47:38 #175
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47345699
    ik moet even iets van me afschrijven. wilde heel graag blowen..ben al sinds november gestopt..heb ik weer denk ik..heb nu toch besloten het maar niet te doen..af en toe..ahhhggggggrrrr

kan mezelf wel wurgen dus

STOM STOM STOM
    ipv dat ga ik nu dansen vanavond en mezelf uitleven!
      vrijdag 16 maart 2007 @ 19:07:02 #176
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47346344
    anybody in here?
      vrijdag 16 maart 2007 @ 19:29:53 #177
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_47347264
    hey hey .... Barra die een jaartje ouder is is er ook weer
    stay frosty
    pi_47347664
    Hey hallo allemaal

Waarom hebben spinnen geen hoogtevrees

Ben je verhuisd van laag naar de derde verdieping, denk je dat je afbent van die hele grote spinnen..........

Komt er net eentje over mijn bureau heen gewandeld.........groot..........net zo groot als mijn pakje sigaretten

echt waar
    Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
      vrijdag 16 maart 2007 @ 19:43:43 #179
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_47347787
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 19:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
    Hey hallo allemaal

Ben je verhuisd van laag naar de derde verdieping, denk je dat je afbent van die hele grote spinnen..........

Komt er net eentje over mijn bureau heen gewandeld.........groot..........net zo groot als mijn pakje sigaretten

echt waar
    stay frosty
      vrijdag 16 maart 2007 @ 19:44:40 #180
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47347815
    ik heb er eentje opgezogen vandaag LW
      vrijdag 16 maart 2007 @ 19:46:01 #181
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_47347865
    stay frosty
      vrijdag 16 maart 2007 @ 19:47:00 #182
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47347909
    msn werky hier niet
    pi_47347935
    Barra, te laat maar toch

GEFELICIKLAPSTAART

vrijdag 16 maart 2007 @ 19:48:44 #184
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47347979
    idd gefeliciteerd !!
    pi_47347987
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 19:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
    Spin 'oorzaak' van woningbrand
    Je was gister jaaaaarig!!!

Hartelijk gefeliciteerd!

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_47348060
    quote:
    Hey hallo allemaal

echt waar
    Komt omdat het een vogelspin is. Vogel...weet je wel weet je niet.... vliegen. Dus die komt wel zo hoog
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_47348347
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 19:50 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Komt omdat het een vogelspin is. Vogel...weet je wel weet je niet.... vliegen. Dus die komt wel zo hoog
    Nee, heb gekeken maar hij had geen vleugels
      vrijdag 16 maart 2007 @ 19:59:22 #188
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_47348433
    dank voor de felicitaties!
    stay frosty
    pi_47348919
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 18:47 schreef Normalneo het volgende:
    ik moet even iets van me afschrijven. wilde heel graag blowen..ben al sinds november gestopt..heb ik weer denk ik..heb nu toch besloten het maar niet te doen..af en toe..ahhhggggggrrrr

STOM STOM STOM
    is toch juist niet stom!!
    Vind het heel knaP!
    pi_47348952
    Feli Barra!

Nee... Niet hard aan het werk... Was gister wel op weg naar werk toen ik van mn fietsje gereden werd...
    Zoessie komt zo!
    pi_47349080
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 20:13 schreef vamperotica het volgende:
    Feli Barra!

Nee... Niet hard aan het werk... Was gister wel op weg naar werk toen ik van mn fietsje gereden werd...
    Zoessie komt zo!
    Blij dat er geen kindjes bij zaten. Hoest met je hoofd nu?
    Arm Vampje
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_47349140
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 20:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Blij dat er geen kindjes bij zaten. Hoest met je hoofd nu?
    Arm Vampje
    Ja heel blij!!! Vorige week ook al bijna over de kop geslagen, gelukkig ook zonder kindjes..
    met hoofd ging het redelijk.... Tot ik vanmiddag met dochterlief in 013 was en ze t geluid gingen testen...
      vrijdag 16 maart 2007 @ 20:19:07 #193
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_47349148
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 18:47 schreef Normalneo het volgende:

STOM STOM STOM
    heb ook al niet meer gesmoked sinds lowlands
    stay frosty
      zaterdag 17 maart 2007 @ 00:37:26 #194
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47357419
    ach ja gelukkig niet gedaan dankzij goede vrienden..mag ik wel blij mee zijn..anders is het hetzelfde schuitje en das vaak bergafwaards.

knap barra..
      zaterdag 17 maart 2007 @ 09:33:51 #195
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361230
    goedemorgen

gisteren weze dansen, maar wel door mijn rug gegaan..of het door het dansen ligt of aan het matras weet ik niet. Ik had er voor het dansen nog geen last van..ik weet het ook niet..

en een gat in mijn sok..bij mijn grote teen

koffie ?? juutje? anyone?
      Admin zaterdag 17 maart 2007 @ 09:44:37 #196
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_47361314
    quote:
    Hey hallo allemaal

echt waar
    Spinnen zijn lief en blijkbaar voelen ze zich goed bij je om zelfs naar de 3e verdieping te komen.

zaterdag 17 maart 2007 @ 09:46:03 #197
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_47361326
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 09:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Spinnen zijn lief en blijkbaar voelen ze zich goed bij je om zelfs naar de 3e verdieping te komen.
    ik zou onderhand een hele andere naam onder de spinnen moeten hebben alleen komen ze ook nog naar mij toe
    stay frosty
      zaterdag 17 maart 2007 @ 09:46:08 #198
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361328
    lul er maar weer overheen

grapje he
      Admin zaterdag 17 maart 2007 @ 09:48:39 #199
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_47361362
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik zou onderhand een hele andere naam onder de spinnen moeten hebben alleen komen ze ook nog naar mij toe
    Moordenaar

zaterdag 17 maart 2007 @ 09:51:12 #200
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_47361394
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 09:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Moordenaar
    NB(S)K

doe maar water NN
    stay frosty
      zaterdag 17 maart 2007 @ 09:52:04 #201
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361406
    hoezo heb je een kater dan BCC
      zaterdag 17 maart 2007 @ 09:53:41 #202
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_47361423
    nee alleen vanochtend al een halve liter sinasappalsap op en drink geen koffie meer en ben net terug van fitness dus ik heb dorst
    stay frosty
      zaterdag 17 maart 2007 @ 09:54:59 #203
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361445
    ahw kijk..katten jagen ook heel goed op spinnen..als je een echte goede kat hebt eet ie hem op..ik weet alleen niet of hij tegen de dosis gif kan
      zaterdag 17 maart 2007 @ 09:56:19 #204
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361464
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 09:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
    terug van fitness
    best wel vroeg gedaan dan..ik weet niet of ik nog wel kan squashen met die rug van me..krijg momenteel een massage:

van de stoel
      zaterdag 17 maart 2007 @ 09:57:55 #205
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_47361485
    sexy stoel
    stay frosty
      zaterdag 17 maart 2007 @ 09:58:17 #206
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361489
    elektrisch
      Moderator zaterdag 17 maart 2007 @ 10:00:21 #207
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_47361515
    Goedemorgen allemaal!

Ik heb geen kat en ik ben echt bang voor spinnen, tenminste bang is denk ik niet het juiste woord, ik krijg gewoon heftig de kriebels van die dingen.
    Oh en mijn hond gaat ook op de loop, mijn zoontje pakt ze tegenwoordig voor me.
      zaterdag 17 maart 2007 @ 10:00:45 #208
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361522
    barra je rookt nog wel he? rook je veel? ofnie?

gisteren trouwens bijna een schilderij verknald in mijn rum cola bui..dacht dat het wel beter zou worden met zwart..wat was gisteren een rampmiddag zeg..

binnenkort schilderij herstellen dus..weer bijschilderen.
    pi_47361540
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Boefje?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zaterdag 17 maart 2007 @ 10:02:39 #210
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361549
    morgen senesta en nokje gezelli nu dv en sara nog

en metro2005
      zaterdag 17 maart 2007 @ 10:04:13 #211
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361565
    hebben jullie allemaal spinnen over de vloer gehad ofzow?
      zaterdag 17 maart 2007 @ 10:04:58 #212
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361574
    ik heb denk ik hetzelfde als sara heeft met dat verliefd worden..is daar een hokje voor?
    pi_47361579
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 09:58 schreef Normalneo het volgende:
    elektrisch
    heb jij een electrische stoel?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zaterdag 17 maart 2007 @ 10:06:04 #214
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361584
    ja nokje zo eentje die massert ipv verbrand

voor mijn verjaardag gekregen van mijn ouders
      Moderator zaterdag 17 maart 2007 @ 10:06:22 #215
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_47361586
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 10:02 schreef Normalneo het volgende:
    morgen senesta en nokje gezelli nu dv en sara nog

en metro2005
    En Mirage, en Marietje34 (die ik al een tijdje niet heb gezien trouwens) en Lillith_wicca.
    En Bastard, wanneer was zijn vrouwtje ook alweer uitgerekend?
    Ik ga maar eens op fotoboeken jacht vanmiddag denk ik
    pi_47361606
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 10:06 schreef senesta het volgende:

[..]

En Mirage, en Marietje34 (die ik al een tijdje niet heb gezien trouwens) en Lillith_wicca.
    En Bastard, wanneer was zijn vrouwtje ook alweer uitgerekend?
    Ik ga maar eens op fotoboeken jacht vanmiddag denk ik
    Meisje is al geboren
    Paar weken geleden.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zaterdag 17 maart 2007 @ 10:08:17 #217
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_47361616
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 10:00 schreef Normalneo het volgende:
    barra je rookt nog wel he? rook je veel? ofnie?

gisteren trouwens bijna een schilderij verknald in mijn rum cola bui..dacht dat het wel beter zou worden met zwart..wat was gisteren een rampmiddag zeg..

binnenkort schilderij herstellen dus..weer bijschilderen.
    nope ben k ook mee gestopt
    stay frosty
      zaterdag 17 maart 2007 @ 10:08:19 #218
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361617
    gisteren ook zware shag gehaald.. laat de cassiëre het vallen op de toonbank zegt ze..zo zwaar is ie..zeg ik:

weet je wat ik vaak zeg als mensen er geen 5 cent erbij hebben en sorry zeggen..dan zeg ik: das geen ramp, de titanic was erger
      Moderator zaterdag 17 maart 2007 @ 10:08:21 #219
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_47361618
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 10:04 schreef Normalneo het volgende:
    ik heb denk ik hetzelfde als sara heeft met dat verliefd worden..is daar een hokje voor?
    Ik wil best een hokje voor je bedenken hoor

Maarre waar heb jij dat mee dan??

Je hebt toch niet extreem vaak dezelfde onderwerpen of lees ik gewoon te weinig mee de laatste tijd?
      zaterdag 17 maart 2007 @ 10:09:08 #220
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361625
    kwa liefde wel..ik zou heel graag weer eens verliefd willen worden..meestal komt de crush heel snel merkte ik de laatste tijd.. senesta

maar hij neemt meestal ook snel weer af..

of noemen ze dat vrijgezel?
      zaterdag 17 maart 2007 @ 10:09:47 #221
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_47361637
    met wie mag ik in een hokje
    stay frosty
      zaterdag 17 maart 2007 @ 10:10:36 #222
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361646
    met een watermeloen galiameloen BBC bcc B.C.C.
      Moderator zaterdag 17 maart 2007 @ 10:11:29 #223
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_47361655
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 10:09 schreef Normalneo het volgende:
    kwa liefde wel..ik zou heel graag weer eens verliefd willen worden..meestal komt de crush heel snel merkte ik de laatste tijd.. senesta

maar hij neemt meestal ook snel weer af..

of noemen ze dat vrijgezel?
    Is het een echt crush dan of ben je gewoon eenzaam?

@ Nokwanda, wat erg!
    Dat heb ik helemaal gemist
    Wat leuk, Bastard heeft een huis vol vrouwen
      zaterdag 17 maart 2007 @ 10:12:50 #224
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361674
    af en toe voel ik me wel een beetje eenzaam, maar ik heb zat vrienden..dat is het ook niet..denk wel dat ik iemand in mijn leven mis jah..als ik me te eenzaam voel ga ik stappen en dan kom ik vaak alle leuke vrouwen tegen

met vriendjes
      zaterdag 17 maart 2007 @ 10:14:20 #225
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361697
    misschien zit ik wel in het magische ik heb al een vriendje : helaas hokje
      Moderator zaterdag 17 maart 2007 @ 10:15:07 #226
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_47361714
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 10:14 schreef Normalneo het volgende:
    misschien zit ik wel in het magische ik heb al een vriendje : helaas hokje
    Huh
    pi_47361717
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
    met wie mag ik in een hokje
    Met wie maakt niet zoveel uit. Bij jou gaat het meer om het soort hokje.
    Liefst eentje met een matras op de grond en waar je niet uit of door kunt breken

En je kent de deal he...... over 50 jaar of zo
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zaterdag 17 maart 2007 @ 10:15:58 #228
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361725
    nou ik spreek ze aan als ik ze leuk vind en echt 9 op de 10 heb al een vriendje.

Dan neemt de kans wel af..iig laten we eerlijk wezen
      Moderator zaterdag 17 maart 2007 @ 10:17:31 #229
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_47361757
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 10:15 schreef Normalneo het volgende:
    nou ik spreek ze aan als ik ze leuk vind en echt 9 op de 10 heb al een vriendje.

Ja, ik snap het nu wel maar het stond er zo raar
      zaterdag 17 maart 2007 @ 10:17:35 #230
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361760
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 10:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]
    Liefst eentje met een matras op de grond en waar je niet uit of door kunt breken
    die had je toch ook voor mij besteld ?? goed merk
      zaterdag 17 maart 2007 @ 10:19:54 #231
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361802
    10 zijn je kinderjaren
    20 ga je aan het sparen
    30 ben je al getrouwd
    40 ben je daarvoor veel te oud
    50 gaat je leven zakken
    60 krijg je ongemakken
    70 neemt je leven af
    80 lig je in het graf
    90 kun je ook nog leven
    100 ben je de koning van het leven
      zaterdag 17 maart 2007 @ 10:23:44 #232
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47361860
    2 keer een automatische elektrische massage gehad nu..wel relaxed. Nokje je hebt tegenwoordig ook matjes die fibreren iets voor jou? grapje he

ben pleitte fijne middag

[ Bericht 22% gewijzigd door Normalneo op 17-03-2007 10:45:40 ]
      Admin zaterdag 17 maart 2007 @ 11:05:08 #233
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_47362567
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 10:15 schreef Normalneo het volgende:

Joh, voel je niks van

Moderator zaterdag 17 maart 2007 @ 12:00:41 #234
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_47363913
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 11:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Joh, voel je niks van
    Hmm nou dat hangt af van of ze al dan niet echt een vriendje hebben en hoe bezitterig het betreffende vriendje is
    pi_47364341
    hallo iedereen

yvonne, ik droomde vannacht van jou
    Werewolf
      Admin zaterdag 17 maart 2007 @ 12:16:28 #236
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_47364392
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 12:00 schreef senesta het volgende:

[..]

Hmm nou dat hangt af van of ze al dan niet echt een vriendje hebben en hoe bezitterig het betreffende vriendje is
    Eigenlijk is de uitspraak: daar voel je niets van tijdens het neuken,
    maar het was nog zo vroeg

Admin zaterdag 17 maart 2007 @ 12:16:57 #237
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_47364407
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 12:14 schreef sararaats het volgende:
    hallo iedereen

yvonne, ik droomde vannacht van jou
    Een aangename droom?

pi_47364447
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 12:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Een aangename droom?
    ja we zaten samen op het strand
    Werewolf
      Admin zaterdag 17 maart 2007 @ 12:21:32 #239
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_47364522
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 12:18 schreef sararaats het volgende:

[..]

ja we zaten samen op het strand
    Vertel

pi_47364638
    we zaten samen op het strand en waren een beetje aan het spelen (m.a.w. we waren door het zand aan het rollen)

het is gek maar ik had de neiging om jou eens goed te kussen

toen werd ik wakker van heel veel lawaai
    Werewolf
      zaterdag 17 maart 2007 @ 12:26:08 #241
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47364662
    Goede 's middags

Wie hebben er grote plannen op deze zaterdag?

[ Bericht 26% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-03-2007 12:37:47 ]
      zaterdag 17 maart 2007 @ 12:38:25 #242
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47365027
    droompje..ik ga mijn hart storten bij vrienden. verder op bezoek bij een vriend..verder schilderen..corrigerend werk noemen ze het.
      Admin zaterdag 17 maart 2007 @ 12:40:48 #243
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_47365091
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 12:25 schreef sararaats het volgende:
    we zaten samen op het strand en waren een beetje aan het spelen (m.a.w. we waren door het zand aan het rollen)

het is gek maar ik had de neiging om jou eens goed te kussen

toen werd ik wakker van heel veel lawaai
    Hè jammer!
    Kwamen ze ons storen

zaterdag 17 maart 2007 @ 12:49:54 #244
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47365367
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 12:38 schreef Normalneo het volgende:
    droompje..ik ga mijn hart storten bij vrienden. verder op bezoek bij een vriend..verder schilderen..corrigerend werk noemen ze het.
    Veel plezier

Ik had eergisteren bezoek van een vriend die ik al jaren niet meer gezien had, deed even goed om contact te hebben weer. Al duurde het maar even, het contact is nog steeds aanwezig en dan heb ik meteen email-adressen uitgewisseld.

Wat is je volgende werk dat je aan het schilderen bent NN ?

Ben dus op de hoogte gebracht geworden van de vriendengroep van vroeger en het blijkt dat het contact in de hele groep niet meer zo hecht is als vroeger. Dan zit ik vaker te verlangen na de tijd van het feesten terwijl dat bij iedereen niet meer zo is. Je wordt ouder Soms denk ik dat ik in een mid-life crisis zit omdat ik steeds verlang naar het feest van vroeger, toen alles zorgeloos leek, dan denk ik ook dat het zo moet blijven als toen, dat de tijd niet zoveel mag veranderen dus, dan vind ik het klote dat de tijd alles voorbij laat gaan en nooit meer terug laat komen

En zo is het verleden dus in zekere zin ook zorgelozer, maar goed, het is voorbij, nu tijd voor een ander tijdperk in mijn leven Ik kan toch niet blijven verlangen naar de tijd van toen Zo hou ik geen tijd meer over voor nu
      zaterdag 17 maart 2007 @ 13:00:05 #245
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47365652
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 12:49 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]
    Wat is je volgende werk dat je aan het schilderen bent NN ?
    bon bini een welkomstmat. Het is een mat met de Arubaanse vlag erop en daarop de letters: Bon Bini. Het is voor een vriend van me. Bon Bini betekend welkom.

Maar gisteren heb ik dus een streep met zwart verneukt en jammergenoeg bestaat er geen gummetje voor verf dus moet vanavond even wat corrigerend werk doen alhoewel een fout ook in je voordeel kan leiden was ik gisteren te overmoedig door de drank.
    pi_47365686
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 10:17 schreef Normalneo het volgende:

[..]

die had je toch ook voor mij besteld ?? goed merk
    Het hokjesadvies aan Barra stond los van de deal voor over 50 jaar.
    Die deal heb ik met niemand anders
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zaterdag 17 maart 2007 @ 13:01:34 #247
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47365704
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 12:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hè jammer!
    Kwamen ze ons storen
    ga maar lekker verder hoor, trek je van ons niks aan wij kijken alleen maar toe momenteel iig
      zaterdag 17 maart 2007 @ 13:02:36 #248
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47365743
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 13:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

dan snap ik er nu ff geen flikker van
      zaterdag 17 maart 2007 @ 13:03:45 #249
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47365777
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 13:00 schreef Normalneo het volgende:

[..]

bon bini een welkomstmat. Het is een mat met de Arubaanse vlag erop en daarop de letters: Bon Bini. Het is voor een vriend van me. Bon Bini betekend welkom.

Maar gisteren heb ik dus een streep met zwart verneukt en jammergenoeg bestaat er geen gummetje voor verf dus moet vanavond even wat corrigerend werk doen alhoewel een fout ook in je voordeel kan leiden was ik gisteren te overmoedig door de drank.
    Een foutje in je voordeel omdat je iets nieuws kunt gaan toevoegen zeker die je door de fout niet kan toevoegen? Vanaf de fout toevoegen bedoel ik dus

Wat voor drank had je gedronken?

Ik had gisteren heineken gedronken. Lekker bier

En nu koffie dan maar. Heb alleen last van mijn maag op dit moment
    pi_47366376
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 09:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ze zullen best lief zijn maar ik vind ze gewoon eng

En ze mogen hier gerust komen, als ik ze maar niet zie
      zaterdag 17 maart 2007 @ 13:36:52 #251
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47366623
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 13:26 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ze zullen best lief zijn maar ik vind ze gewoon eng

En ze mogen hier gerust komen, als ik ze maar niet zie
    Schijnt dat ieder mens in zijn leven gedurende de slaap 5 spinnen binnen krijgt die naar binnen kruipen

Ook dan zie je ze niet, maakt het dan wel wat uit?

pi_47367286
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 12:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hè jammer!
    Kwamen ze ons storen
    ja

ik had me al klaargezet om je te kussen, springt (lees: vliegt) er een rotduif tegen m'n venster

ik bezweek eigenlijk voor je mooie haren, ze waren zo blond als het zonlicht

maar goed, ik hoop op een vervolg
    Werewolf
      zaterdag 17 maart 2007 @ 14:59:31 #253
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_47368670
    waar ben ik aan begonnen ?

Zo 12 kinderen zoet houden...

voorbereiden voorbereiden drukke dagen achter de rug.

Gisteren hele dag weg geweest.

sneller sneller, beter naar Dromenvanger kijken.. hoe doet hij dat toch ?
    Zo hard gaan.

voorbereiden voorbereiden

@ dreamy

overzicht !
    pen en papier !

we komen er wel... zou ik het overleven ?

ridders en jonkvrouwen (of prinsessen als ze willen )

hondjes kindjes baby.. echtgenoot !! echtgenoot !! in welke kast zal ik hem opbergen ?

Ik ga ze nummeren !

Geef ACHT !!
    Sir Winston Churchill
    pi_47368682
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 13:36 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Schijnt dat ieder mens in zijn leven gedurende de slaap 5 spinnen binnen krijgt die naar binnen kruipen

Ook dan zie je ze niet, maakt het dan wel wat uit?

Heb ik ook aleens gehoord ja

Maar goed dat zie of merk ik niet dus heb ik er geen last van
      zaterdag 17 maart 2007 @ 15:07:18 #255
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47368875
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 14:59 schreef Mirage het volgende:
    waar ben ik aan begonnen ?

Zo 12 kinderen zoet houden...

voorbereiden voorbereiden drukke dagen achter de rug.

Gisteren hele dag weg geweest.

sneller sneller, beter naar Dromenvanger kijken.. hoe doet hij dat toch ?
    Zo hard gaan.

voorbereiden voorbereiden

@ dreamy

overzicht !
    pen en papier !

we komen er wel... zou ik het overleven ?

ridders en jonkvrouwen (of prinsessen als ze willen )

hondjes kindjes baby.. echtgenoot !! echtgenoot !! in welke kast zal ik hem opbergen ?

Ik ga ze nummeren !

Geef ACHT !!

Zo'n voorbeeld functie ben ik ook alweer niet Mirage. Ik heb de laatste tijd een ego dat lager is dan het zee-niveau. Ik wil ook mezelf verbergen de laatste tijd, schuilen voor alles en iedereen Maar dat is omdat ik niet meer zo uit de mand spring als een duivel uit een kist. Ik duik juist als een vluchteling weg.

Vind het juist knap dat jij het allemaal nog geregeld krijgt met kinderen, dieren en man. Ik heb dat allemaal niet aan mijn kop op dit moment. Enige dat ik aan mijn kop heb dat is mezelf Wellicht is dat ook voldoende of juist teveel

Commando Mirage Je moet het leger in

Dromenvanger is de laatste tijd in zijn schulp terug getrokken dus Ik heb geen grote visies meer en geen grote denkbeelden. Heb wel pannekoeken ingeslagen van de lidl
      zaterdag 17 maart 2007 @ 15:08:31 #256
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47368910
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 14:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Heb ik ook aleens gehoord ja

Maar goed dat zie of merk ik niet dus heb ik er geen last van
    En als je dan wat voelt kriebelen in je buik

Denk je dat het lente-kriebels zijn is het een spin die een web aan het maken is in je lichaam
    pi_47368928
    voor yvonne (ben in een dichtbui)

jouw blonde haren schijnen als lampjes in de zon
    jouw mooie ogen glanzen in het licht van de maan
    jouw sexy stem doet me bezwijken

kortom: je bent perfect

Werewolf
      zaterdag 17 maart 2007 @ 15:14:20 #258
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_47369035
    sara

Dromenvanger,
    Het zijn 12 kinderen, 4 meisjes, de rest jongens.

Het thema is ridders (en jonkvrouwen/prinsessen)

we gaan verschillende korte activiteiten doen, eten, een speurtochtje in schemer/donker bos en een kinderdisco achtig iets.

Er hang een doek aan de muur met een kasteel, jonkvrouw en draak.
    slingers, ballonnen etc
    Allemaal schilden en zwaarden en een set van prinsessenkleertjes voor 4 meisjes plus diadeempjes
    ow en ikzelf ook natuurlijk
    Sir Winston Churchill
      zaterdag 17 maart 2007 @ 15:19:04 #259
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47369158
    Is wel leuk of niet soms Mirage

Is er een verjaardagsfeest gaande of is dit zomaar omdat het weekend is? Blijven ze ook slapen en overnachten of gaan ze straks naar huis?

Lijkt me wel een doldwaze boel zo te horen daar in huize Mirage

Sowieso lijkt huize Mirage me een gezellig huis waar altijd wat te beleven valt

Even over mijn overzicht in het leven, ik heb geen drukke baan en ik heb geen kinderen, het overzicht in mijn leven gaat over positief blijven en in de toekomst alsnog die baan krijgen en die kinderen plus relatie en alles. Nu zorgen voor positieve instelling zodat het straks makkelijker gaat. Hoewel ik vaak genoeg denk dat het allemaal niet voor mij is weggelegd maar dat laat ik niet blijken, vaak genoeg momenten dat ik denk dat ik niet geboren ben voor al die zaken. Werk, relatie en kinderen. Toch 3 factoren die gelukkig kunnen maken, maar dan moet je wel eerst zelf het geluk in je hebben zonder die 3 factoren. Gelukkig zijn zonder en daarna gelukkiger zijn met dus ook. Maar goed, geluk is ook iets dat altijd anders kan zijn. Ik kan met niets gelukkig zijn in Nederland en op vakantie kan ik zwaar depressief zijn.

Tot dusverre mijn overzicht, iedere dag overleven en proberen richting de toekomst vooruit te gaan zoals ik denk dat het hoort. En dan is mijn instelling dat het een positieve instelling moet zijn waarbij ik niet ga zeuren en klagen maar de zin inzie van alles.

Vaak genoeg ben ik ook aan het zeuren en klagen maar dat doe ik niet hier. Dat doe ik stil in mezelf.

Laatste tijd heb ik dus ook een soort van minderwaardigheidscomplex als ik stelletjes zie rondlopen of mensen met kinderen zie of gewoon iemand in de auto waarvan ik denk dat die persoon naar het werk gaat. En dan kijk ik terug naar mijn afgelopen tijd en dan zie ik alleen maar een soort van periodes waarbij ik op zoek was naar stabiliteit. Ik jaren bezig geweest om rust te vinden en anderen jaren geinvesteerd om het leven verder op te bouwen. Dan is rust vinden ook belangrijk maar goed, ik heb wel jaren verspild doordat ik niet kon investeren in relaties en werk en nog meer. Dan ben je bezig met rust inlassen en stabiliteit opvoeren en dan gaat al die tijd ten kostte van iets anders.

Alsof ik achter lig op mijn leeftijdsgenoten dus ook. Ik zie mensen een bepaalde vooruitgang boeken en dan boek ik alleen de vooruitgang in rust vinden. Zeker is rust vinden belangrijk. Alsnog merk ik vaak achterstand op in mijn leven. Alsof ik straks 10 jaar keihard moet gaan inhalen op de mensen die even oud zijn als mij te kunnen bijbenen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-03-2007 15:31:51 ]
      zaterdag 17 maart 2007 @ 15:22:34 #260
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47369238
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 15:09 schreef sararaats het volgende:
    voor yvonne (ben in een dichtbui)

jouw blonde haren schijnen als lampjes in de zon
    jouw mooie ogen glanzen in het licht van de maan
    jouw sexy stem doet me bezwijken

kortom: je bent perfect

Jij wilt admin worden zeker

Of schaatser

Maar inderdaad is Yvonne geweldig

Een vrouw die zich niet gek laat maken dus ook. Een krachtig mens met het hart op de juiste plek. Een admin waardige persoonlijkheid
    pi_47369278
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 15:22 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Jij wilt admin worden zeker

Of schaatser
    maar nee gekkie

(eigenlijk wil ik een tagje: Belgisch zotteke)

[ Bericht 3% gewijzigd door Pinnenmutske op 17-03-2007 16:45:43 ]
    Werewolf
      zaterdag 17 maart 2007 @ 15:26:53 #262
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47369345
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 15:24 schreef sararaats het volgende:

[..]

maar nee gekkie

(eigenlijk wil ik een tagje: dromertje)
    Ga er maar met mijn naam vandoor jah

pi_47369369
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 15:14 schreef Mirage het volgende:
    sara

Dromenvanger,
    Het zijn 12 kinderen, 4 meisjes, de rest jongens.

Het thema is ridders (en jonkvrouwen/prinsessen)

we gaan verschillende korte activiteiten doen, eten, een speurtochtje in schemer/donker bos en een kinderdisco achtig iets.

Er hang een doek aan de muur met een kasteel, jonkvrouw en draak.
    slingers, ballonnen etc
    Allemaal schilden en zwaarden en een set van prinsessenkleertjes voor 4 meisjes plus diadeempjes
    Jij als Lady Morgaine
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zaterdag 17 maart 2007 @ 15:53:12 #264
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47370011
    Over dat overzicht even Mirage

In principe had ik in 1999 compleet overzicht over mijn toekomst. Alles leek in een rechte lijn vooruit te gaan. Bijna afgestudeerd op de Heao en alles pico bello in orde leek het wel. Mavo, havo, meao en heao en dat allemaal met economische vakken. Economische richting was mijn mekka en dat was ook mijn zekerheid.

Toen dus burn-out en alles op een zijspoor en in principe mis ik dus het complete overzicht van wat nu mijn mekka op dit moment is. Ik zie mensen en vrienden een bepaalde baan hebben en ik zie mensen vol vertrouwen en zekerheid en dan zie ik mezelf die 32.000 berichten op fok! heeft over de meest krankzinnige onderwerpen. Ik denk dan dat ik mensen vol vertrouwen en zekerheid zie, ik kan niet in die mensen kijken maar ik ga er dus altijd vanzelf vanuit dat die mensen veel vertrouwen hebben in alles. Misschien zie ik dan teveel vertrouwen wat ze hebben. Ik zie wellicht niet dat ieder mens te maken heeft met onzekerheden? Mijn situatie schat ik wellicht te slecht in en andermans situatie te goed?

Ik zie vaak mensen die weten wat ze doen en wat ze te wachten staat. En dan zit ik vaak te wurgen om mijn eigen perspectief te zien.

Was die burn-out niet naar voren gekomen dan was het op een ander moment gebeurt, zou ik nooit een burn out gekregen hebben dan zou ik waar zijn?

Voordeel is dat ik hier mensen op fok! heb leren kennen en voordeel is de toename van rust, ik kan tenminste eens rustig zitten op dit moment.

Maar overzicht

Ik denk dat jij meer overzicht hebt Mirage Maar dat weet ik dus niet zeker. Op gebied van werk weet ik niet wat ik nu moet doen en de rest is ook onzeker te noemen. Kinderen kan dan wel staan voor hectiek, maar je hebt ze tenminste en je weet dat het bij je leven hoort omdat je ze gekregen hebt. ( Dan besef ik me dus ook dat kinderen hebben ook kan staan voor twijfel en onzekerheid en dan weet ik dat alles een keerzijde heeft)

Ik hou mezelf dus ook in met mijn berichten schrijven hier, vaak weet ik niet eens meer wat ik moet schrijven en voordat ik op invoeren druk denk ik eerst 10 keer na. Ik zie dus ook zeker geen heil meer in bewustzijns-verruimende topics.

Op dit moment zie ik heil in werk, relatie, kinderen en huisje boompje beestje

Hoe vreemd dat ook moge klinken. Afgelopen weken verteld mijn gevoel dat ik dus echt kan opkijken naar mensen die gebakken zitten op het werk en die een mooie relatie hebben. Mensen die het in mijn ogen geschopt hebben. Wie weet ben ik bezig met overwaarderen van het leven van anderen, maar toch........een mooi salaris, een leuke partner en kinderen die straks zorgen voor jou als je ouder wordt.

Dus echt het huisje boompje beestje gevoel

Een topic liep daarover, richting de 30. Je leven veranderd. Ik ben straks geen 20 meer en vanzelf ga ik serieuzer om met het leven.

De tienerjaren waren onzeker, de jaren 20 waren hectisch en wild en nu komen de jaren 30 waar ik richting de 40 ga. Wilde haren worden geknipt en er wordt actiever gezocht naar een manier van leven die voldoening en vertrouwen biedt.

Vertrouwen in werk en relatie en vertrouwen in de toekomst. Hoe kun je vertrouwen hebben in de toekomst zonder je te richten op werk en relatie als je leeft in een wereld die daarop gebaseerd is?

Zou ik in India leven dan zou ik misschien Monnik geworden zijn

Maar ook dat past niet bij me. Ik wil een leuke baan, een leuke vrouw en leuke kinderen. Dat is mijn doel. En wie weet kan dat ook gaan tegenvallen straks. In ieder geval lijkt mij dat de meest gangbare manier van richting de toekomst leven.

En dan heb ik dus zeker hoop daarop. Ondanks dat ik weet dat werk, relatie en kinderen ook kan zorgen voor grijze haren en zeker niet garant hoeft te staan voor een gelukkig leven.

Ik ben zoekende naar een gelukkig leven. Manische jaren boden geluk. Nu word ik 30 en wil ik zonder manie gelukkig zijn. De jaren 20 boden geluk omdat het alleen maar feesten was. Nu word ik 30 en is dat voorbij.

NormalNeo had het toevallig over het leven van een mens. Van 0 tot 10 van 10 tot 20 en van 20 tot 100.

Ieder decennia staat voor wat anders.

Dus wie weet is deze verandering van instelling wel normaal te noemen

Juni word ik dus 30, nu nog 29. En nu pas begin ik echt te beseffen wat ik nu wil en wat goed en slecht voor me is. Nog nooit zo erg bezig geweest daarmee.

En dan is het vaak een drempel die ik zelf creeer. Andermansleven opfleuren en eigen leven degraderen. Mensen inzien alsof ze geen moeite meer hoeven te doen vanwege het werk en de relaties die ze hebben en ondertussen zie ik mijn eigen situatie in waarbij ik 1000 keer meer inzet moet tonen als het ware.

Terwijl het bij alle mensen zo is dat ze inzet moeten tonen. Ik denk wel eens dat het bij een aantal mensen vanzelf gaat als het ware. Alsof ze maar hoeven te knippen met de vingers en het komt aanwaaien allemaal.

Maar zo gaat het dus niet of wel soms

Als ik dan zo denk dat het bij iedereen vanzelf gaat, dan heb ik al geen zin meer om 1 poot te verzetten dus

Iedere stap richting de toekomst kost teveel moeite omdat ik dan uitga van een bestaan waarbij het ook vanzelf gaat allemaal. Maar zo zijn we toch niet geboren?

Het ging vanzelf met inspanning, het ontspoorde en kost nu 10 keer zoveel inspanning. Dan moet ik maar leren tillen Het kost dus zeker meer moeite als voorheen. Maar dat wil niet zeggen dat het niet meer mogelijk is.

Ontsporing. Het wordt tijd dat ik het spoor opnieuw ga leggen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-03-2007 16:09:31 ]
    pi_47370234
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 15:26 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ga er maar met mijn naam vandoor jah

* sararaats rent heel snel weg

ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
    Werewolf
      zaterdag 17 maart 2007 @ 16:04:26 #266
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47370286
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 16:02 schreef sararaats het volgende:

[..]

* sararaats rent heel snel weg

ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
    Wees niet bang

Ik bijt niet
    pi_47371014
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 16:04 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Wees niet bang

Ik bijt niet
    gelukkig maar

ben echt in een frietjesbui

ik hoop maar dat yvonne m'n gedichtje mooi vind en ik misschien een tagje krijg

ben bijna jarig
    Werewolf
      zaterdag 17 maart 2007 @ 16:40:25 #268
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47371274
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 16:29 schreef sararaats het volgende:

[..]

gelukkig maar

ben echt in een frietjesbui

ik hoop maar dat yvonne m'n gedichtje mooi vind en ik misschien een tagje krijg

ben bijna jarig
    Frites met mayonaise of frites met tomaten-ketchup

Je bent een Belgisch zotteke of niet soms

Grapje

ps Wat vindt je van Suske en Wiske?
    pi_47371290
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 16:40 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Frites met mayonaise of frites met tomaten-ketchup

Je bent een Belgisch zotteke of niet soms

Grapje

ps Wat vindt je van Suske en Wiske?
    Frites met joppiesaus en een Bicky Burger

ben inderdaad een Belgisch zotteke

Suske en Wiske

ik ben helemaal fan
    Werewolf
      zaterdag 17 maart 2007 @ 16:45:00 #270
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47371371
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 16:41 schreef sararaats het volgende:

[..]

Frites met joppiesaus en een Bicky Burger

ben inderdaad een Belgisch zotteke

Suske en Wiske

ik ben helemaal fan
    Suske en Wiske

Suske en Wiske en de verleidelijke Sara

pi_47371443
    zo, ik ga iets eten en dan zie ik jullie vanavond weer

en yvonne, krijg ik aub een tagje met Belgisch zotteke?

ik heb me dit jaar nog niet misdragen
    Werewolf
      zaterdag 17 maart 2007 @ 16:49:24 #272
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47371492
    Smakelijk eten Sara

En tot snel

Ik ga even de koeien melken
      zaterdag 17 maart 2007 @ 17:22:08 #273
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_47372467
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 13:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

goedzo
    stay frosty
      zaterdag 17 maart 2007 @ 17:25:28 #274
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_47372575
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 15:14 schreef Mirage het volgende:

Die pic verwacht ik in mijn maildoosje
    stay frosty
    pi_47372648
    ik aas op een tagje

zou een mooi cadeautje zijn voor m'n verjaardag in april

ben op m'n verjaardag niet thuis

moet trouwens nog even wachten met eten
    Werewolf
      zaterdag 17 maart 2007 @ 17:28:23 #276
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_47372678
    ik wil ook een tagje en ik heb hem ook niet gehad voor mijn verjaardag
    stay frosty
    pi_47372793
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 17:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
    ik wil ook een tagje en ik heb hem ook niet gehad voor mijn verjaardag
    misschien moet je de koe bij de horens vatten en een mooi gedicht schrijven

en Belgisch zotteke past wel bij me
    Werewolf
      zaterdag 17 maart 2007 @ 17:36:47 #278
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47372966
    Sara het Belgische zotteke.
    Valt op vrouwen, als ware het een motteke.

De ene vrouw is niet voorbij.
    Of de andere komt tevoorschijn.

zaterdag 17 maart 2007 @ 17:38:22 #279
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_47373022
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef Dromenvanger het volgende:

stay frosty
    pi_47373077
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 17:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

goedzo
    en wat moet jouw tagje dan wel worden?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_47373095
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef Dromenvanger het volgende:

kei-bangelijk gewoon
    Werewolf
      zaterdag 17 maart 2007 @ 17:46:17 #282
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_47373289
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 17:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

en wat moet jouw tagje dan wel worden?
    Bad boy
    stay frosty
    pi_47373357
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 17:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Bad boy
    Voor mij blijf je gewoon Boefje
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zaterdag 17 maart 2007 @ 17:51:43 #284
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_47373491
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 17:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Voor mij blijf je gewoon Boefje
    boefje mag ook ;p
    stay frosty
      zaterdag 17 maart 2007 @ 17:54:43 #285
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47373583
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 17:40 schreef sararaats het volgende:

[..]

kei-bangelijk gewoon
    Niet goed genoeg om er een sig voor te maken voor jou

zaterdag 17 maart 2007 @ 17:54:59 #286
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47373590
    Koe ki Koe

Koekie ka ka ka

Koe ka lou lou la la la

Koe ki koe
      zaterdag 17 maart 2007 @ 17:59:51 #287
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47373737
    Koe ki koe!!!!!

Koe koe koe koe koe

Toe ti ta!!!

Toe tie toe toe toe

pi_47374555
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 17:54 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Niet goed genoeg om er een sig voor te maken voor jou

jawel ze

vanaf nu is m'n bijnaam: Belgisch zotteke
    Werewolf
    pi_47374562
    buikje vol

en posts knettergek
    Werewolf
      zaterdag 17 maart 2007 @ 18:28:57 #290
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47374628
    Heidi!!!

Heidi!!!!!!

Heidi!!!

Lass uns glucklich sein!!!!
      zaterdag 17 maart 2007 @ 18:32:31 #291
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47374736
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 18:26 schreef sararaats het volgende:

[..]

jawel ze

vanaf nu is m'n bijnaam: Belgisch zotteke
    Belgisch zotteke wiltt een vrouweke an haar mokkelke

Mossels Mossels
      zaterdag 17 maart 2007 @ 18:34:23 #292
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47374785

Sara laten we schunkelen

Op Duitse Muziek en dan komt Yvonne met haar blonde lokken die met 3 liter bier aan komt zetten

Sara en dromenvanger schunkelen op Duitse muziek en Yvonne komt met 4 keer 3 liter pullen die meedoet.

Die schnee schnee walzer dans ins dier

Die schnee schnee schnee Walzer danst ins mier

Herzie Lein du musst nicht traurig sein!!!!!!!!!!!

[ Bericht 20% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-03-2007 18:40:08 ]
    pi_47374917
    let's party !!!!!!

yvonne met haar blonde lokken
    ik zou ze zo herkennen en
    maak dan heuse brokken

ik struikel over een vuilbak
    met m'n klikken en klakken
    en yvonne redt me in
    haar Superwoman-pak

feesthoedjes klaar??

hier komt het Belgisch Zotteke !!!!!
    Werewolf
      zaterdag 17 maart 2007 @ 18:41:41 #294
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47375017
    Ik zou maar een paar liter bier meenemen want Yvonne strik je niet zonder bier

Yvonne gaat op haar knieen met bier en dan likt ze alles schoon

Heb gehoord dat Yvonne aan de sapjes is maar ik denk dat Leffe nog in haar bloed zit
    pi_47375153
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 18:41 schreef Dromenvanger het volgende:
    Ik zou maar een paar liter bier meenemen want Yvonne strik je niet zonder bier

Yvonne gaat op haar knieen met bier en dan likt ze alles schoon

Heb gehoord dat Yvonne aan de sapjes is maar ik denk dat Leffe nog in haar bloed zit
    ik heb voor alle zekerheid sapjes EN Leffe in huis

ze gaat bezwijken voor m'n charmes (en m'n hartjesstring)
    Werewolf
      zaterdag 17 maart 2007 @ 18:46:28 #296
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47375156

Deutschland uber alles

Uber alles auf der Welt

Deutschland, Deutschland über alles
    über alles in der Welt,
    wenn es stets zu Schutz und Trutze
    brüderlich zusammenhält.
    Von der Maas bis an die Memel,
    von der Etsch bis an den Belt,
    |: Deutschland, Deutschland über alles,
    über alles in der Welt! :|

Deutsche Frauen, deutsche Treue,
    deutscher Wein und deutscher Sang
    sollen in der Welt behalten
    ihren alten schönen Klang,
    uns zu edler Tat begeistern
    unser ganzes Leben lang. -
    |: Deutsche Frauen, deutsche Treue,
    deutscher Wein und deutscher Sang! :|
    Einigkeit und Recht und Freiheit
    für das deutsche Vaterland!
    Danach lasst uns alle streben
    brüderlich mit Herz und Hand!
    Einigkeit und Recht und Freiheit
    sind des Glückes Unterpfand;
    |: blüh' im Glanze dieses Glückes,
    blühe, deutsches Vaterland. :|
      zaterdag 17 maart 2007 @ 18:47:13 #297
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47375184
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 18:46 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik heb voor alle zekerheid sapjes EN Leffe in huis

ze gaat bezwijken voor m'n charmes (en m'n hartjesstring)
    Volgens mij heeft Yvonne wel een neus daarvoor

pi_47375212
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 18:46 schreef Dromenvanger het volgende:
    [afbeelding]

Deutschland uber alles

Uber alles auf der Welt

daar ben ik een superfan van
    Werewolf
      zaterdag 17 maart 2007 @ 18:51:13 #299
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_47375327
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 18:47 schreef sararaats het volgende:

[..]

[afbeelding]

daar ben ik een superfan van
    Ken ik niet

Zuphen sie bier
    pi_47376643
    waar zit onze blonde godin?

zonder haar geen feestje
    Werewolf
    pi_47378386
    *schop*

en ik ben weer paraat voor het volgend topic
    Werewolf
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: