quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:28 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal.
[..]
beterschap nok.
Kreeg net telefoontje dat mijn pa er nog een longontsteking bij heeft gekregen
Gaat de laatste tijd wel héél erg hard bergafwaarts![]()
kan zijn benen niet meer gebruiken, had gister zuurstof nodig en heeft een bloedtransfusie gehad ivm bloedarmoede en nu weer een longontsteking.
Ga er vanavond weer heen, ik hoop eigenlijk maar dat hij snel uit zijn lijden verlost wordt, dit is ook niks meer zoHij gaat binnenkort naar een hospice..
He verdorie Metro, vreselijk om iemand waar je van houd zo te zien lijden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:28 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal.
[..]
beterschap nok.
kan zijn benen niet meer gebruiken, had gister zuurstof nodig en heeft een bloedtransfusie gehad ivm bloedarmoede en nu weer een longontsteking.
Ga er vanavond weer heen, ik hoop eigenlijk maar dat hij snel uit zijn lijden verlost wordt, dit is ook niks meer zoHij gaat binnenkort naar een hospice..
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:35 schreef senesta het volgende:
Weet je Sara, soms vraag ik me wel eens af of er ook andere mensen in jouw wereld leven.
Keb hier ook nog wel een tuin in de aanbieding, als je daar klaar bentquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben nu in de tuin bezig
Betere therapie is er niet. Verdorde takken wegknippen en binden zodat het tuin-afval beter afgehaald kan worden. Mezelf helemaal uitleven op de tuin en dat werkt dan beter dan wat dan ook. Eerst de achtertuin en dan de voortuin.
Voelt goed even ergens mee bezig te zijn dat staat voor wat anders. Muziek erbij en proberen om van de tuin een paradijs te maken. En dan met plezier afreageren nogmaals![]()
Het plezier van de tuin op orde brengen en dan het plezier van genieten in de tuin.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
En verder even stil is en geen woorden kan vinden...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:19 schreef senesta het volgende:
[..]
He verdorie Metro, vreselijk om iemand waar je van houd zo te zien lijden.
Het kan soms echt heel hard gaan he?
Heel veel sterkte de aankomende tijd![]()
Thnxquote:
Eerst maar eens deze tuin helemaal onder handen nemen en dat is al een behoorlijk groot stuk tuinquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Keb hier ook nog wel een tuin in de aanbieding, als je daar klaar bent![]()
ja Metroquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:50 schreef Metro2005 het volgende:
sara, had je een sterke / hechte band met je grootmoeder?
zucht........quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:28 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal.
[..]
beterschap nok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |