Bron: http://www.natuurlijkerwijs.com/discussiebord/berichten/9510.htmquote:Maar nu op deze vraag ingaand: onthoudt dat het tegelijkertijd gebruiken van meerdere middelen bij psychische problemen niet gewenst en zelf ontraden moet worden. Een vraag als de jouwe kan gewoon niet beantwoord worden als je de in gebruik zijnde middelen niet noemt en de dosering ervan, welke de indicaties zijn, of er nog andere medicijnen gebruikt worden en zo meer. Ik zou een regiment aan planten kunnen noemen die gebruikt kunnen worden bij een bipolaire stoornis. Het gaat bij elk van hen om gebruikt te worden in plaats van iets anders en nooit ter aanvulling. Vervolgens zou je met die mogelijke middelen naar je therapeut moeten en ook overleg voeren met je apotheker om na te gaan welke stappen je moet nemen om het een verantwoord af te bouwen en het andere op te bouwen. Luister daarom niet naar wonderverhalen die regelmatig de kop opsteken over het gebruik van plantaardigheden in deze, zonder het besef dat ook met plantaardige of "natuurlijke" middelen de weg relatief lang kan zijn. Niet een echt opbeurend verhaal besef ik maar wanhoop niet: met planten kun je MDS te lijf, doe het echter wel zorgvuldig. Stuur me maar een mailtje met bijzonderheden niet iedereen hoeft mee te gluren.
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:53 schreef sararaats het volgende:
Senesta, het was niet omdat ik een topic opende dat je niet je zegje mag doen
doe maar wat je wil
ik ben eigenlijk best lief
en nee, ik ben niet pissig
je bent me ook een beetje kwijt. voel me zo verlorenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik je een beetje kwijt Sara.
Wat bedoel je?
de preek van onze pastoor was wel gebaseerd op m'n grootmoederquote:Op maandag 12 maart 2007 19:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind de hosti altijd het hoogtepunt van een begrafenis
Vindt ook vaker dat ze tijdens een begrafenis te weinig aandacht schenken aan de persoon die overleden is. Dan komen ze met grote verhalen uit de bijbel en ondertussen gaan ze niet dieper in op de persoon waar het om draait.
Bij mij gaat dat ding altijd aan het gehemelte van mijn mond plakken, dan stop ik de hosti in de mond en dan plakt dat ding 20 minuten later nog steeds aan mijn gehemelte waarna ik met mijn tong de restjes van het dunne brood ga wegschrapenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:32 schreef sararaats het volgende:
ik verslikte me bijna in m'n hostie
wist niet goed meer hoe ik die moest eten
Ik weet het dus ook niet zeker. Maar ik kan me volgens mij nog herinneren dat het bij mijn oom alleen in het allereerste begin ging over zijn leven. Daarna alleen maar verhalen uit de bijbel aangehoord.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
de preek van onze pastoor was wel gebaseerd op m'n grootmoeder
het ging ondermeer over het zevende achterkleinkind dat geboren werd op de dag dat ze terug naar Gooreind kwam (in het rusthuis)
ze ligt begraven naast m'n vava, haar echtgenootquote:Op maandag 12 maart 2007 19:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom wilde je oma begraven worden Sara? Heeft ze bewust gekozen voor begrafenis inplaats van crematie? Of heeft ze zomaar gekozen omdat ze niet wist wat ze moest kiezen?
Wie weet is cremeren wel beter voor jouquote:Op maandag 12 maart 2007 20:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze ligt begraven naast m'n vava, haar echtgenoot
*plak even het stukje tekst*
Slaap nu maar zacht, lieve moemoe
Je hebt je rijstpap met gouden lepeltjes echt wel verdiend
Straks ben je weer samen met vava.
Doe hem vele groetjes van ons allemaal!
We weten dat jullie samen over ons zullen waken...
spijtig dat ik dit niet als onderschrift kan gebruiken
en om eerlijk te zijn, ik ben bang om te sterven. zo'n doodskist doet me sidderen
Buikgriepje gehad, Nok?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:23 schreef nokwanda het volgende:
mogguh.
ben nu heel voorzichtig aan het proberen of ik een boterham wegkrijg
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:39 schreef nokwanda het volgende:
geen buikgriep. Weetnietwatvooreengriep. En niet gehad. Heb em nog. kloteding kent alleen diverse stadia. Met het stadium van nu valt wel beter om te gaan. iig geen koorts, lijkt het. heb dus wel honger maar alles smaakt anders en smerig. .
Oh dat is vervelend zeg, beterschapquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:39 schreef nokwanda het volgende:
geen buikgriep. Weetnietwatvooreengriep. En niet gehad. Heb em nog. kloteding kent alleen diverse stadia. Met het stadium van nu valt wel beter om te gaan. iig geen koorts, lijkt het. heb dus wel honger maar alles smaakt anders en smerig. .
ja, werkt wel af en toe. en koude dingen die niet te sterk smaken. alles lijkt zoeter of zouter.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend zeg, beterschap![]()
Smaakt een soepje of zo niet beter dan een boterham nu dan?
beterschap nok.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:39 schreef nokwanda het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:28 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal.
[..]
beterschap nok.
Kreeg net telefoontje dat mijn pa er nog een longontsteking bij heeft gekregen
Gaat de laatste tijd wel héél erg hard bergafwaarts![]()
kan zijn benen niet meer gebruiken, had gister zuurstof nodig en heeft een bloedtransfusie gehad ivm bloedarmoede en nu weer een longontsteking.
Ga er vanavond weer heen, ik hoop eigenlijk maar dat hij snel uit zijn lijden verlost wordt, dit is ook niks meer zoHij gaat binnenkort naar een hospice..
He verdorie Metro, vreselijk om iemand waar je van houd zo te zien lijden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:28 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal.
[..]
beterschap nok.
Kreeg net telefoontje dat mijn pa er nog een longontsteking bij heeft gekregen
Gaat de laatste tijd wel héél erg hard bergafwaarts![]()
kan zijn benen niet meer gebruiken, had gister zuurstof nodig en heeft een bloedtransfusie gehad ivm bloedarmoede en nu weer een longontsteking.
Ga er vanavond weer heen, ik hoop eigenlijk maar dat hij snel uit zijn lijden verlost wordt, dit is ook niks meer zoHij gaat binnenkort naar een hospice..
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:35 schreef senesta het volgende:
Weet je Sara, soms vraag ik me wel eens af of er ook andere mensen in jouw wereld leven.
Keb hier ook nog wel een tuin in de aanbieding, als je daar klaar bentquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben nu in de tuin bezig
Betere therapie is er niet. Verdorde takken wegknippen en binden zodat het tuin-afval beter afgehaald kan worden. Mezelf helemaal uitleven op de tuin en dat werkt dan beter dan wat dan ook. Eerst de achtertuin en dan de voortuin.
Voelt goed even ergens mee bezig te zijn dat staat voor wat anders. Muziek erbij en proberen om van de tuin een paradijs te maken. En dan met plezier afreageren nogmaals![]()
Het plezier van de tuin op orde brengen en dan het plezier van genieten in de tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |