Mijn kat gaat al richting de 7quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:18 schreef Normalneo het volgende:
jou kat is ook niet echt oud ofwel metro2005? die van mij 2.5 jaar ongeveer. Ziet er jong uit namelijk
Spicey (precies zoals ie ruikt als ie gescheten heeftquote:
En dat worstellen zet zich dan ook nog steeds lekker voort!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Pff ja lomp he![]()
Wat een moeilijke leeftijd zowiezo om je moeder te verliezen zeg.
Het is altijd heel erg moeilijk natuurlijk op die leeftijd worstel je vaak nog zo erg met je zelf.
Dat kan ik me heel goed voorstellen ja.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En dat worstellen zet zich dan ook nog steeds lekker voort!
![]()
vandaar dat hje niet op neemt! Nee nog geen belangrijk nieuws hoor gewoon reageren op de postquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:36 schreef vamperotica het volgende:
Ow, wat een moppies!
Als t kleinste monster hier wat groter is komen er ook weer meer dieren bij... denk ik...
Mooie schilderijen Nn.. Kad ze al eens voorbij zien komen
Vampje is er ook weer even weg van... Huisvrouw spelen en naar de markt!
Yippie kajeeeeeeeeejquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:59 schreef draculettetje het volgende:
mag ik dan ook met jullie toch wel heel groot en belangrijk nieuws delen???
Ik start vanaf a.s dinsdag bij het revalidatie centrum!!!!!
![]()
Weet je dat ik dat niet eens meer pcies weet...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen ja.
Is ze lang ziek geweest?
zoiets maar dan meer in een jaar tot anderhalf...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat niet eens meer pcies weet...![]()
Anderhalf/2 jaar ?
Wie weet komen er 7 top jaren aan voor jouquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hi hi nou precies zoiets! er gebeurd van alles...![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:59 schreef draculettetje het volgende:
mag ik dan ook met jullie toch wel heel groot en belangrijk nieuws delen???
Ik start vanaf a.s dinsdag bij het revalidatie centrum!!!!!
![]()
Ja, heb de verbrande stukken er maar afgesneden, de rest was gewoon goed eetbaarquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:41 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen Metro!
Wat heb je nou gegeten gisteren?
Evengoed je verbrande pizza?
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:35 schreef Mirage het volgende:
narcis...narcist.... ach het scheelt maar 1 letter
[afbeelding]
[afbeelding]
1 verkeerde punt of letter, maakt zelfs van jezus nog een ketter.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:35 schreef Mirage het volgende:
narcis...narcist.... ach het scheelt maar 1 letter
* jaloers isquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedemiddag mensen
De 5e opeenvolgende dag mooi weer ondertussen dus mij zie je niet veel online vandaag
Jeetje zeg! sterkte!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:43 schreef draculettetje het volgende:
zoessie is van de fiets afgereden
![]()
ze heeft nu veel (spier) pijn aan polsen en schouder en een hersenschudding. ze heeft een om elk uur wekken advies!
vooral ook geschrokken, gelukkig geen schade voor de rest niks op de foto's te zien, kleren en fiets nog heel.
dikkevoor de zoessie
Auto...quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:49 schreef Metro2005 het volgende:
Aangereden door een auto of andere fietser??
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Auto...
Ik reed op t fietspad, parralel aan de rijweg, wilde rechtdoor een straat oversteken en werd "omgeduwd" door een auto die de hoek om kwam... Wilde eik alweer op mn fietsje stappen maar werd duizelig enzo..
Toen hebben omstanders me even naar t ziekenhuis gebracht... Daar zijn foto's gemaakt van mn nek en schouder, waar gelukkig niets op te zien was en ben ik naar huis gestuurd met een waarschijnlijk lichte hersenschudding en de rest is waarschijnlijk gekneusd.
kneusjequote:Op donderdag 15 maart 2007 13:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Auto...
Ik reed op t fietspad, parralel aan de rijweg, wilde rechtdoor een straat oversteken en werd "omgeduwd" door een auto die de hoek om kwam... Wilde eik alweer op mn fietsje stappen maar werd duizelig enzo..
Toen hebben omstanders me even naar t ziekenhuis gebracht... Daar zijn foto's gemaakt van mn nek en schouder, waar gelukkig niets op te zien was en ben ik naar huis gestuurd met een waarschijnlijk lichte hersenschudding en de rest is waarschijnlijk gekneusd.
Jij krijgt ook je zon nog welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |