abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 17 maart 2007 @ 12:21:32 #239
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47364522
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:18 schreef sararaats het volgende:

[..]

ja we zaten samen op het strand
Vertel
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_47364638
we zaten samen op het strand en waren een beetje aan het spelen (m.a.w. we waren door het zand aan het rollen)

het is gek maar ik had de neiging om jou eens goed te kussen

toen werd ik wakker van heel veel lawaai
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:26:08 #241
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47364662
Goede 's middags

Wie hebben er grote plannen op deze zaterdag?

[ Bericht 26% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-03-2007 12:37:47 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:38:25 #242
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47365027
droompje..ik ga mijn hart storten bij vrienden. verder op bezoek bij een vriend..verder schilderen..corrigerend werk noemen ze het.
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  Admin zaterdag 17 maart 2007 @ 12:40:48 #243
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47365091
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:25 schreef sararaats het volgende:
we zaten samen op het strand en waren een beetje aan het spelen (m.a.w. we waren door het zand aan het rollen)

het is gek maar ik had de neiging om jou eens goed te kussen

toen werd ik wakker van heel veel lawaai
Hè jammer!
Kwamen ze ons storen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:49:54 #244
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47365367
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:38 schreef Normalneo het volgende:
droompje..ik ga mijn hart storten bij vrienden. verder op bezoek bij een vriend..verder schilderen..corrigerend werk noemen ze het.
Veel plezier

Ik had eergisteren bezoek van een vriend die ik al jaren niet meer gezien had, deed even goed om contact te hebben weer. Al duurde het maar even, het contact is nog steeds aanwezig en dan heb ik meteen email-adressen uitgewisseld.

Wat is je volgende werk dat je aan het schilderen bent NN ?

Ben dus op de hoogte gebracht geworden van de vriendengroep van vroeger en het blijkt dat het contact in de hele groep niet meer zo hecht is als vroeger. Dan zit ik vaker te verlangen na de tijd van het feesten terwijl dat bij iedereen niet meer zo is. Je wordt ouder Soms denk ik dat ik in een mid-life crisis zit omdat ik steeds verlang naar het feest van vroeger, toen alles zorgeloos leek, dan denk ik ook dat het zo moet blijven als toen, dat de tijd niet zoveel mag veranderen dus, dan vind ik het klote dat de tijd alles voorbij laat gaan en nooit meer terug laat komen

En zo is het verleden dus in zekere zin ook zorgelozer, maar goed, het is voorbij, nu tijd voor een ander tijdperk in mijn leven Ik kan toch niet blijven verlangen naar de tijd van toen Zo hou ik geen tijd meer over voor nu
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:00:05 #245
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47365652
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:49 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]
Wat is je volgende werk dat je aan het schilderen bent NN ?
bon bini een welkomstmat. Het is een mat met de Arubaanse vlag erop en daarop de letters: Bon Bini. Het is voor een vriend van me. Bon Bini betekend welkom.

Maar gisteren heb ik dus een streep met zwart verneukt en jammergenoeg bestaat er geen gummetje voor verf dus moet vanavond even wat corrigerend werk doen alhoewel een fout ook in je voordeel kan leiden was ik gisteren te overmoedig door de drank.
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_47365686
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 10:17 schreef Normalneo het volgende:

[..]

die had je toch ook voor mij besteld ?? goed merk
Het hokjesadvies aan Barra stond los van de deal voor over 50 jaar.
Die deal heb ik met niemand anders
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:01:34 #247
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47365704
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hè jammer!
Kwamen ze ons storen
ga maar lekker verder hoor, trek je van ons niks aan wij kijken alleen maar toe momenteel iig
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:02:36 #248
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47365743
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het hokjesadvies aan Barra stond los van de deal voor over 50 jaar.
Die deal heb ik met niemand anders
dan snap ik er nu ff geen flikker van
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:03:45 #249
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47365777
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:00 schreef Normalneo het volgende:

[..]

bon bini een welkomstmat. Het is een mat met de Arubaanse vlag erop en daarop de letters: Bon Bini. Het is voor een vriend van me. Bon Bini betekend welkom.

Maar gisteren heb ik dus een streep met zwart verneukt en jammergenoeg bestaat er geen gummetje voor verf dus moet vanavond even wat corrigerend werk doen alhoewel een fout ook in je voordeel kan leiden was ik gisteren te overmoedig door de drank.
Een foutje in je voordeel omdat je iets nieuws kunt gaan toevoegen zeker die je door de fout niet kan toevoegen? Vanaf de fout toevoegen bedoel ik dus

Wat voor drank had je gedronken?

Ik had gisteren heineken gedronken. Lekker bier

En nu koffie dan maar. Heb alleen last van mijn maag op dit moment
pi_47366376
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 09:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Spinnen zijn lief en blijkbaar voelen ze zich goed bij je om zelfs naar de 3e verdieping te komen.
Ze zullen best lief zijn maar ik vind ze gewoon eng

En ze mogen hier gerust komen, als ik ze maar niet zie
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:36:52 #251
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47366623
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:26 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ze zullen best lief zijn maar ik vind ze gewoon eng

En ze mogen hier gerust komen, als ik ze maar niet zie
Schijnt dat ieder mens in zijn leven gedurende de slaap 5 spinnen binnen krijgt die naar binnen kruipen

Ook dan zie je ze niet, maakt het dan wel wat uit?

pi_47367286
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hè jammer!
Kwamen ze ons storen
ja

ik had me al klaargezet om je te kussen, springt (lees: vliegt) er een rotduif tegen m'n venster

ik bezweek eigenlijk voor je mooie haren, ze waren zo blond als het zonlicht

maar goed, ik hoop op een vervolg
Werewolf
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:59:31 #253
34156 Mirage
Smile !!!
pi_47368670
waar ben ik aan begonnen ?

Zo 12 kinderen zoet houden...

voorbereiden voorbereiden drukke dagen achter de rug.

Gisteren hele dag weg geweest.

sneller sneller, beter naar Dromenvanger kijken.. hoe doet hij dat toch ?
Zo hard gaan.

voorbereiden voorbereiden

@ dreamy

overzicht !
pen en papier !

we komen er wel... zou ik het overleven ?

ridders en jonkvrouwen (of prinsessen als ze willen )

hondjes kindjes baby.. echtgenoot !! echtgenoot !! in welke kast zal ik hem opbergen ?

Ik ga ze nummeren !

Geef ACHT !!
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_47368682
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:36 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Schijnt dat ieder mens in zijn leven gedurende de slaap 5 spinnen binnen krijgt die naar binnen kruipen

Ook dan zie je ze niet, maakt het dan wel wat uit?

Heb ik ook aleens gehoord ja

Maar goed dat zie of merk ik niet dus heb ik er geen last van
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:07:18 #255
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47368875
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:59 schreef Mirage het volgende:
waar ben ik aan begonnen ?

Zo 12 kinderen zoet houden...

voorbereiden voorbereiden drukke dagen achter de rug.

Gisteren hele dag weg geweest.

sneller sneller, beter naar Dromenvanger kijken.. hoe doet hij dat toch ?
Zo hard gaan.

voorbereiden voorbereiden

@ dreamy

overzicht !
pen en papier !

we komen er wel... zou ik het overleven ?

ridders en jonkvrouwen (of prinsessen als ze willen )

hondjes kindjes baby.. echtgenoot !! echtgenoot !! in welke kast zal ik hem opbergen ?

Ik ga ze nummeren !

Geef ACHT !!

Zo'n voorbeeld functie ben ik ook alweer niet Mirage. Ik heb de laatste tijd een ego dat lager is dan het zee-niveau. Ik wil ook mezelf verbergen de laatste tijd, schuilen voor alles en iedereen Maar dat is omdat ik niet meer zo uit de mand spring als een duivel uit een kist. Ik duik juist als een vluchteling weg.

Vind het juist knap dat jij het allemaal nog geregeld krijgt met kinderen, dieren en man. Ik heb dat allemaal niet aan mijn kop op dit moment. Enige dat ik aan mijn kop heb dat is mezelf Wellicht is dat ook voldoende of juist teveel

Commando Mirage Je moet het leger in

Dromenvanger is de laatste tijd in zijn schulp terug getrokken dus Ik heb geen grote visies meer en geen grote denkbeelden. Heb wel pannekoeken ingeslagen van de lidl
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:08:31 #256
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47368910
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Heb ik ook aleens gehoord ja

Maar goed dat zie of merk ik niet dus heb ik er geen last van
En als je dan wat voelt kriebelen in je buik

Denk je dat het lente-kriebels zijn is het een spin die een web aan het maken is in je lichaam
pi_47368928
voor yvonne (ben in een dichtbui)

jouw blonde haren schijnen als lampjes in de zon
jouw mooie ogen glanzen in het licht van de maan
jouw sexy stem doet me bezwijken

kortom: je bent perfect

Werewolf
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:14:20 #258
34156 Mirage
Smile !!!
pi_47369035
sara

Dromenvanger,
Het zijn 12 kinderen, 4 meisjes, de rest jongens.

Het thema is ridders (en jonkvrouwen/prinsessen)

we gaan verschillende korte activiteiten doen, eten, een speurtochtje in schemer/donker bos en een kinderdisco achtig iets.

Er hang een doek aan de muur met een kasteel, jonkvrouw en draak.
slingers, ballonnen etc
Allemaal schilden en zwaarden en een set van prinsessenkleertjes voor 4 meisjes plus diadeempjes
ow en ikzelf ook natuurlijk
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:19:04 #259
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47369158
Is wel leuk of niet soms Mirage

Is er een verjaardagsfeest gaande of is dit zomaar omdat het weekend is? Blijven ze ook slapen en overnachten of gaan ze straks naar huis?

Lijkt me wel een doldwaze boel zo te horen daar in huize Mirage

Sowieso lijkt huize Mirage me een gezellig huis waar altijd wat te beleven valt

Even over mijn overzicht in het leven, ik heb geen drukke baan en ik heb geen kinderen, het overzicht in mijn leven gaat over positief blijven en in de toekomst alsnog die baan krijgen en die kinderen plus relatie en alles. Nu zorgen voor positieve instelling zodat het straks makkelijker gaat. Hoewel ik vaak genoeg denk dat het allemaal niet voor mij is weggelegd maar dat laat ik niet blijken, vaak genoeg momenten dat ik denk dat ik niet geboren ben voor al die zaken. Werk, relatie en kinderen. Toch 3 factoren die gelukkig kunnen maken, maar dan moet je wel eerst zelf het geluk in je hebben zonder die 3 factoren. Gelukkig zijn zonder en daarna gelukkiger zijn met dus ook. Maar goed, geluk is ook iets dat altijd anders kan zijn. Ik kan met niets gelukkig zijn in Nederland en op vakantie kan ik zwaar depressief zijn.

Tot dusverre mijn overzicht, iedere dag overleven en proberen richting de toekomst vooruit te gaan zoals ik denk dat het hoort. En dan is mijn instelling dat het een positieve instelling moet zijn waarbij ik niet ga zeuren en klagen maar de zin inzie van alles.

Vaak genoeg ben ik ook aan het zeuren en klagen maar dat doe ik niet hier. Dat doe ik stil in mezelf.

Laatste tijd heb ik dus ook een soort van minderwaardigheidscomplex als ik stelletjes zie rondlopen of mensen met kinderen zie of gewoon iemand in de auto waarvan ik denk dat die persoon naar het werk gaat. En dan kijk ik terug naar mijn afgelopen tijd en dan zie ik alleen maar een soort van periodes waarbij ik op zoek was naar stabiliteit. Ik jaren bezig geweest om rust te vinden en anderen jaren geinvesteerd om het leven verder op te bouwen. Dan is rust vinden ook belangrijk maar goed, ik heb wel jaren verspild doordat ik niet kon investeren in relaties en werk en nog meer. Dan ben je bezig met rust inlassen en stabiliteit opvoeren en dan gaat al die tijd ten kostte van iets anders.

Alsof ik achter lig op mijn leeftijdsgenoten dus ook. Ik zie mensen een bepaalde vooruitgang boeken en dan boek ik alleen de vooruitgang in rust vinden. Zeker is rust vinden belangrijk. Alsnog merk ik vaak achterstand op in mijn leven. Alsof ik straks 10 jaar keihard moet gaan inhalen op de mensen die even oud zijn als mij te kunnen bijbenen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-03-2007 15:31:51 ]
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:22:34 #260
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47369238
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:09 schreef sararaats het volgende:
voor yvonne (ben in een dichtbui)

jouw blonde haren schijnen als lampjes in de zon
jouw mooie ogen glanzen in het licht van de maan
jouw sexy stem doet me bezwijken

kortom: je bent perfect

Jij wilt admin worden zeker

Of schaatser

Maar inderdaad is Yvonne geweldig

Een vrouw die zich niet gek laat maken dus ook. Een krachtig mens met het hart op de juiste plek. Een admin waardige persoonlijkheid
pi_47369278
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:22 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Jij wilt admin worden zeker

Of schaatser
maar nee gekkie

(eigenlijk wil ik een tagje: Belgisch zotteke)

[ Bericht 3% gewijzigd door Pinnenmutske op 17-03-2007 16:45:43 ]
Werewolf
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:26:53 #262
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47369345
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:24 schreef sararaats het volgende:

[..]

maar nee gekkie

(eigenlijk wil ik een tagje: dromertje)
Ga er maar met mijn naam vandoor jah

pi_47369369
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:14 schreef Mirage het volgende:
sara

Dromenvanger,
Het zijn 12 kinderen, 4 meisjes, de rest jongens.

Het thema is ridders (en jonkvrouwen/prinsessen)

we gaan verschillende korte activiteiten doen, eten, een speurtochtje in schemer/donker bos en een kinderdisco achtig iets.

Er hang een doek aan de muur met een kasteel, jonkvrouw en draak.
slingers, ballonnen etc
Allemaal schilden en zwaarden en een set van prinsessenkleertjes voor 4 meisjes plus diadeempjes
ow en ikzelf ook natuurlijk
Jij als Lady Morgaine
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:53:12 #264
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47370011
Over dat overzicht even Mirage

In principe had ik in 1999 compleet overzicht over mijn toekomst. Alles leek in een rechte lijn vooruit te gaan. Bijna afgestudeerd op de Heao en alles pico bello in orde leek het wel. Mavo, havo, meao en heao en dat allemaal met economische vakken. Economische richting was mijn mekka en dat was ook mijn zekerheid.

Toen dus burn-out en alles op een zijspoor en in principe mis ik dus het complete overzicht van wat nu mijn mekka op dit moment is. Ik zie mensen en vrienden een bepaalde baan hebben en ik zie mensen vol vertrouwen en zekerheid en dan zie ik mezelf die 32.000 berichten op fok! heeft over de meest krankzinnige onderwerpen. Ik denk dan dat ik mensen vol vertrouwen en zekerheid zie, ik kan niet in die mensen kijken maar ik ga er dus altijd vanzelf vanuit dat die mensen veel vertrouwen hebben in alles. Misschien zie ik dan teveel vertrouwen wat ze hebben. Ik zie wellicht niet dat ieder mens te maken heeft met onzekerheden? Mijn situatie schat ik wellicht te slecht in en andermans situatie te goed?

Ik zie vaak mensen die weten wat ze doen en wat ze te wachten staat. En dan zit ik vaak te wurgen om mijn eigen perspectief te zien.

Was die burn-out niet naar voren gekomen dan was het op een ander moment gebeurt, zou ik nooit een burn out gekregen hebben dan zou ik waar zijn?

Voordeel is dat ik hier mensen op fok! heb leren kennen en voordeel is de toename van rust, ik kan tenminste eens rustig zitten op dit moment.

Maar overzicht

Ik denk dat jij meer overzicht hebt Mirage Maar dat weet ik dus niet zeker. Op gebied van werk weet ik niet wat ik nu moet doen en de rest is ook onzeker te noemen. Kinderen kan dan wel staan voor hectiek, maar je hebt ze tenminste en je weet dat het bij je leven hoort omdat je ze gekregen hebt. ( Dan besef ik me dus ook dat kinderen hebben ook kan staan voor twijfel en onzekerheid en dan weet ik dat alles een keerzijde heeft)

Ik hou mezelf dus ook in met mijn berichten schrijven hier, vaak weet ik niet eens meer wat ik moet schrijven en voordat ik op invoeren druk denk ik eerst 10 keer na. Ik zie dus ook zeker geen heil meer in bewustzijns-verruimende topics.

Op dit moment zie ik heil in werk, relatie, kinderen en huisje boompje beestje

Hoe vreemd dat ook moge klinken. Afgelopen weken verteld mijn gevoel dat ik dus echt kan opkijken naar mensen die gebakken zitten op het werk en die een mooie relatie hebben. Mensen die het in mijn ogen geschopt hebben. Wie weet ben ik bezig met overwaarderen van het leven van anderen, maar toch........een mooi salaris, een leuke partner en kinderen die straks zorgen voor jou als je ouder wordt.

Dus echt het huisje boompje beestje gevoel

Een topic liep daarover, richting de 30. Je leven veranderd. Ik ben straks geen 20 meer en vanzelf ga ik serieuzer om met het leven.

De tienerjaren waren onzeker, de jaren 20 waren hectisch en wild en nu komen de jaren 30 waar ik richting de 40 ga. Wilde haren worden geknipt en er wordt actiever gezocht naar een manier van leven die voldoening en vertrouwen biedt.

Vertrouwen in werk en relatie en vertrouwen in de toekomst. Hoe kun je vertrouwen hebben in de toekomst zonder je te richten op werk en relatie als je leeft in een wereld die daarop gebaseerd is?

Zou ik in India leven dan zou ik misschien Monnik geworden zijn

Maar ook dat past niet bij me. Ik wil een leuke baan, een leuke vrouw en leuke kinderen. Dat is mijn doel. En wie weet kan dat ook gaan tegenvallen straks. In ieder geval lijkt mij dat de meest gangbare manier van richting de toekomst leven.

En dan heb ik dus zeker hoop daarop. Ondanks dat ik weet dat werk, relatie en kinderen ook kan zorgen voor grijze haren en zeker niet garant hoeft te staan voor een gelukkig leven.

Ik ben zoekende naar een gelukkig leven. Manische jaren boden geluk. Nu word ik 30 en wil ik zonder manie gelukkig zijn. De jaren 20 boden geluk omdat het alleen maar feesten was. Nu word ik 30 en is dat voorbij.

NormalNeo had het toevallig over het leven van een mens. Van 0 tot 10 van 10 tot 20 en van 20 tot 100.

Ieder decennia staat voor wat anders.

Dus wie weet is deze verandering van instelling wel normaal te noemen

Juni word ik dus 30, nu nog 29. En nu pas begin ik echt te beseffen wat ik nu wil en wat goed en slecht voor me is. Nog nooit zo erg bezig geweest daarmee.

En dan is het vaak een drempel die ik zelf creeer. Andermansleven opfleuren en eigen leven degraderen. Mensen inzien alsof ze geen moeite meer hoeven te doen vanwege het werk en de relaties die ze hebben en ondertussen zie ik mijn eigen situatie in waarbij ik 1000 keer meer inzet moet tonen als het ware.

Terwijl het bij alle mensen zo is dat ze inzet moeten tonen. Ik denk wel eens dat het bij een aantal mensen vanzelf gaat als het ware. Alsof ze maar hoeven te knippen met de vingers en het komt aanwaaien allemaal.

Maar zo gaat het dus niet of wel soms

Als ik dan zo denk dat het bij iedereen vanzelf gaat, dan heb ik al geen zin meer om 1 poot te verzetten dus

Iedere stap richting de toekomst kost teveel moeite omdat ik dan uitga van een bestaan waarbij het ook vanzelf gaat allemaal. Maar zo zijn we toch niet geboren?

Het ging vanzelf met inspanning, het ontspoorde en kost nu 10 keer zoveel inspanning. Dan moet ik maar leren tillen Het kost dus zeker meer moeite als voorheen. Maar dat wil niet zeggen dat het niet meer mogelijk is.

Ontsporing. Het wordt tijd dat ik het spoor opnieuw ga leggen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-03-2007 16:09:31 ]
pi_47370234
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:26 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ga er maar met mijn naam vandoor jah

* sararaats rent heel snel weg

ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
Werewolf
  zaterdag 17 maart 2007 @ 16:04:26 #266
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47370286
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 16:02 schreef sararaats het volgende:

[..]

* sararaats rent heel snel weg

ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
Wees niet bang

Ik bijt niet
pi_47371014
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 16:04 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Wees niet bang

Ik bijt niet
gelukkig maar

ben echt in een frietjesbui

ik hoop maar dat yvonne m'n gedichtje mooi vind en ik misschien een tagje krijg

ben bijna jarig
Werewolf
  zaterdag 17 maart 2007 @ 16:40:25 #268
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47371274
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 16:29 schreef sararaats het volgende:

[..]

gelukkig maar

ben echt in een frietjesbui

ik hoop maar dat yvonne m'n gedichtje mooi vind en ik misschien een tagje krijg

ben bijna jarig
Frites met mayonaise of frites met tomaten-ketchup

Je bent een Belgisch zotteke of niet soms

Grapje

ps Wat vindt je van Suske en Wiske?
pi_47371290
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 16:40 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Frites met mayonaise of frites met tomaten-ketchup

Je bent een Belgisch zotteke of niet soms

Grapje

ps Wat vindt je van Suske en Wiske?
Frites met joppiesaus en een Bicky Burger

ben inderdaad een Belgisch zotteke

Suske en Wiske

ik ben helemaal fan
Werewolf
  zaterdag 17 maart 2007 @ 16:45:00 #270
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47371371
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 16:41 schreef sararaats het volgende:

[..]

Frites met joppiesaus en een Bicky Burger

ben inderdaad een Belgisch zotteke

Suske en Wiske

ik ben helemaal fan
Suske en Wiske

Suske en Wiske en de verleidelijke Sara

pi_47371443
zo, ik ga iets eten en dan zie ik jullie vanavond weer

en yvonne, krijg ik aub een tagje met Belgisch zotteke?

ik heb me dit jaar nog niet misdragen
Werewolf
  zaterdag 17 maart 2007 @ 16:49:24 #272
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47371492
Smakelijk eten Sara

En tot snel

Ik ga even de koeien melken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')