best wel vroeg gedaan dan..ik weet niet of ik nog wel kan squashen met die rug van me..krijg momenteel een massage:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
terug van fitness
Boefje?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zou onderhand een hele andere naam onder de spinnen moeten hebben alleen komen ze ook nog naar mij toe
heb jij een electrische stoel?quote:
En Mirage, en Marietje34 (die ik al een tijdje niet heb gezien trouwens) en Lillith_wicca.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:02 schreef Normalneo het volgende:
morgen senesta en nokje gezelli nu dv en sara nog
en metro2005![]()
![]()
Meisje is al geborenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:06 schreef senesta het volgende:
[..]
En Mirage, en Marietje34 (die ik al een tijdje niet heb gezien trouwens) en Lillith_wicca.
En Bastard, wanneer was zijn vrouwtje ook alweer uitgerekend?
Ik ga maar eens op fotoboeken jacht vanmiddag denk ik![]()
nope ben k ook mee gestoptquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:00 schreef Normalneo het volgende:
barra je rookt nog wel he? rook je veel? ofnie?
gisteren trouwens bijna een schilderij verknald in mijn rum cola bui..dacht dat het wel beter zou worden met zwart..wat was gisteren een rampmiddag zeg..
binnenkort schilderij herstellen dus..weer bijschilderen.
Ik wil best een hokje voor je bedenken hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:04 schreef Normalneo het volgende:
ik heb denk ik hetzelfde als sara heeft met dat verliefd worden..is daar een hokje voor?
Is het een echt crush dan of ben je gewoon eenzaam?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:09 schreef Normalneo het volgende:
kwa liefde wel..ik zou heel graag weer eens verliefd willen worden..meestal komt de crush heel snel merkte ik de laatste tijd.. senesta
maar hij neemt meestal ook snel weer af..
of noemen ze dat vrijgezel?
Huhquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:14 schreef Normalneo het volgende:
misschien zit ik wel in het magische ik heb al een vriendje : helaas hokje
Met wie maakt niet zoveel uit. Bij jou gaat het meer om het soort hokje.quote:
Ja, ik snap het nu wel maar het stond er zo raarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:15 schreef Normalneo het volgende:
nou ik spreek ze aan als ik ze leuk vind en echt 9 op de 10 heb al een vriendje.
Dan neemt de kans wel af..iig laten we eerlijk wezen
die had je toch ook voor mij besteld ?? goed merkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Liefst eentje met een matras op de grond en waar je niet uit of door kunt breken
Joh, voel je niks vanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:15 schreef Normalneo het volgende:
nou ik spreek ze aan als ik ze leuk vind en echt 9 op de 10 heb al een vriendje.
Dan neemt de kans wel af..iig laten we eerlijk wezen
Hmm nou dat hangt af van of ze al dan niet echt een vriendje hebben en hoe bezitterig het betreffende vriendje isquote:
Eigenlijk is de uitspraak: daar voel je niets van tijdens het neuken,quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm nou dat hangt af van of ze al dan niet echt een vriendje hebben en hoe bezitterig het betreffende vriendje is![]()
Een aangename droom?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:14 schreef sararaats het volgende:
hallo iedereen
yvonne, ik droomde vannacht van jou
ja we zaten samen op het strandquote:
Vertelquote:
Hè jammer!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:25 schreef sararaats het volgende:
we zaten samen op het strand en waren een beetje aan het spelen (m.a.w. we waren door het zand aan het rollen)
het is gek maar ik had de neiging om jou eens goed te kussen
toen werd ik wakker van heel veel lawaai
Veel plezierquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:38 schreef Normalneo het volgende:
droompje..ik ga mijn hart storten bij vrienden. verder op bezoek bij een vriend..verder schilderen..corrigerend werk noemen ze het.
bon bini een welkomstmat. Het is een mat met de Arubaanse vlag erop en daarop de letters: Bon Bini. Het is voor een vriend van me. Bon Bini betekend welkom.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is je volgende werk dat je aan het schilderen bent NN ?
Het hokjesadvies aan Barra stond los van de deal voor over 50 jaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:17 schreef Normalneo het volgende:
[..]
die had je toch ook voor mij besteld ?? goed merk
ga maar lekker verder hoor, trek je van ons niks aanquote:
dan snap ik er nu ff geen flikker vanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het hokjesadvies aan Barra stond los van de deal voor over 50 jaar.
Die deal heb ik met niemand anders
Een foutje in je voordeel omdat je iets nieuws kunt gaan toevoegen zeker die je door de fout niet kan toevoegen? Vanaf de fout toevoegen bedoel ik dusquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:00 schreef Normalneo het volgende:
[..]
bon bini een welkomstmat. Het is een mat met de Arubaanse vlag erop en daarop de letters: Bon Bini. Het is voor een vriend van me. Bon Bini betekend welkom.
Maar gisteren heb ik dus een streep met zwart verneukt en jammergenoeg bestaat er geen gummetje voor verf dus moet vanavond even wat corrigerend werk doen alhoewel een fout ook in je voordeel kan leiden was ik gisteren te overmoedig door de drank.
Ze zullen best lief zijn maar ik vind ze gewoon engquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Spinnen zijn lief en blijkbaar voelen ze zich goed bij je om zelfs naar de 3e verdieping te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |