Die van mij drinkt nauwelijks uit zijn drinkbakje, bij mij drinkt ie altijd vanuit de plantenbakjes die in de tuin staanquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:49 schreef Normalneo het volgende:
weet iemand wrm mijn poes water uit de wc wilt drinken? maak me ernstig zorgen.. is dit alleen voor de koelte van het water? ze hangt er dan echt helemaal in..
ik heb ook een bakje voor haar neergezet, met elke dag vers water
ken wel meer katten die dat doen hoor, geen idee wrom ze dat doen trouwensquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:49 schreef Normalneo het volgende:
weet iemand wrm mijn poes water uit de wc wilt drinken? maak me ernstig zorgen.. is dit alleen voor de koelte van het water? ze hangt er dan echt helemaal in..
Zoveel poezen hebben die tic.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:49 schreef Normalneo het volgende:
quote:
de gele kikker?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:25 schreef TaLoN.NL het volgende:
[afbeelding]
Goede morgen. Volgens mij hebben de kattenliefhebbers deze nog niet gezien.
En dat schrijf je om 6 over half 1quote:
Gisteren debiteuren en crediteuren gezienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En dat schrijf je om 6 over half 1?
middag
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Hey hallo allemaal![]()
Waarom hebben spinnen geen hoogtevrees![]()
Ben je verhuisd van laag naar de derde verdieping, denk je dat je afbent van die hele grote spinnen..........
Komt er net eentje over mijn bureau heen gewandeld.........groot..........net zo groot als mijn pakje sigaretten![]()
echt waar![]()
Je was gister jaaaaarig!!!quote:
Komt omdat het een vogelspin is. Vogel...weet je wel weet je niet.... vliegen. Dus die komt wel zo hoogquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Hey hallo allemaal![]()
Ben je verhuisd van laag naar de derde verdieping, denk je dat je afbent van die hele grote spinnen..........
Komt er net eentje over mijn bureau heen gewandeld.........groot..........net zo groot als mijn pakje sigaretten![]()
echt waar![]()
Nee, heb gekeken maar hij had geen vleugelsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Komt omdat het een vogelspin is. Vogel...weet je wel weet je niet.... vliegen. Dus die komt wel zo hoog![]()
is toch juist niet stom!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:47 schreef Normalneo het volgende:
ik moet even iets van me afschrijven. wilde heel graag blowen..ben al sinds november gestopt..heb ik weer denk ik..heb nu toch besloten het maar niet te doen..af en toe..ahhhggggggrrrr
kan mezelf wel wurgen dus
STOM STOM STOM
ipv dat ga ik nu dansen vanavond en mezelf uitleven!
Blij dat er geen kindjes bij zaten. Hoest met je hoofd nu?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:13 schreef vamperotica het volgende:
Feli Barra!
Nee... Niet hard aan het werk... Was gister wel op weg naar werk toen ik van mn fietsje gereden werd...
Zoessie komt zo!
Ja heel blij!!! Vorige week ook al bijna over de kop geslagen, gelukkig ook zonder kindjes..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Blij dat er geen kindjes bij zaten. Hoest met je hoofd nu?
Arm Vampje![]()
heb ook al niet meer gesmoked sinds lowlandsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:47 schreef Normalneo het volgende:
ik moet even iets van me afschrijven. wilde heel graag blowen..ben al sinds november gestopt..heb ik weer denk ik..heb nu toch besloten het maar niet te doen..af en toe..ahhhggggggrrrr
kan mezelf wel wurgen dus
STOM STOM STOM
ipv dat ga ik nu dansen vanavond en mezelf uitleven!
Spinnen zijn lief en blijkbaar voelen ze zich goed bij je om zelfs naar de 3e verdieping te komen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Hey hallo allemaal![]()
echt waar![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Spinnen zijn lief en blijkbaar voelen ze zich goed bij je om zelfs naar de 3e verdieping te komen.
Moordenaarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zou onderhand een hele andere naam onder de spinnen moeten hebben alleen komen ze ook nog naar mij toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |