Iedereen hard an die arbeit
![]()
Allemaal aan het zwoegen en zweten om de laatste restjes van het werk af te ronden van deze week
![]()
Good job
![]()
![]()
Straks weekend
Als er 1 iemand weekend verdiend dan ben ik het wel, nu nog het gevoel van weekend en dat is er dus niet als je iedere dag weekend hebt
![]()
Daarom snap ik mensen niet die zeiken op mensen die geen werk hebben, tijdelijk of langer geen werk hebben is zwaarder dan werken omdat je geen vrije tijd hebt. Je hebt dan wel teveel tijd maar dat staat niet voor vrije tijd. Teveel tijd en niet meer weten wat je moet met al die tijd
![]()
Wat heb je dan aan al die tijd?
Dus dromenvanger gaat eens goed op zoek naar werk deze lente
![]()
Meer geld plus vrije tijd
Wie wilt er nu niet werken?
40 uur afleiding, meer geld plus het gevoel van vrije tijd. Zet daar de nadelen van niet werken tegenover en kom tot de conclusie dat werken geen vloek maar zege is
![]()
In geval van leuk werk al helemaal. Daarom zei ik dat werk een blessing is in bepaalde gevallen
![]()
Ga je met grootste tegenzin naar het werk dan is het wat anders, maar thuis zitten kan van de andere kant ook staan voor grote tegenzin omdat je geen doel hebt. Ligt er maar aan wat je wilt in je leven ook.
1 ding weet ik wel
![]()
Een leuke baan met leuke collega's en redelijk salaris sla ik niet af
![]()
Maar of zoiets voor het oprapen ligt is een tweede geval. Alsnog de spirit high keepen dus uitgaan van de mogelijkheden. Ik kan uitgaan van de beperkingen maar dan word ik depressief en dat wil ik niet, mijn instelling is bepalend voor mijn stemming dus ik ga nu uit van het goede
Over mijn instelling, op alle gebieden is mijn instelling bepalend voor de stemming. Ik kan maanden alles niet zien zitten maar dat heeft puur te maken met de instelling die ik hanteer. En met een foute instelling kom je toch nergens? Doem-denken dus ook, positief of negatief. Een wereld van verschil
[ Bericht 28% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-03-2007 15:26:26 ]