Hij eet de laatste tijd wel weer heel veel pindakaas, jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Acteur of rapper zeker en anders schaatser
Met schaatsen valt ook een mooie boterham te verdienenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij eet de laatste tijd wel weer heel veel pindakaas, ja
Maar daar word je wel slim en rijk van.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
life is hard.... van 8:00 tot 18:00 werken.. daarna naar utrecht rijden dan van 19:00 tot 22:00 school
he! dat zou je al met mij doenquote:
bron: wikiquote:Degene die een huwelijk aangaat en verzwijgt reeds getrouwd te zijn kan in Nederland een gevangenisstraf krijgen van maximaal 6 jaar.
ja! en? Mag ik ook eens?quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:26 schreef Normalneo het volgende:
[..]
he! dat zou je al met mij doen
bipolygamie??![]()
heja Senstaquote:
Je zou denken dat dat op zich niet moeilijk te googlen is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:28 schreef senesta het volgende:
Hoi Nok, Neo![]()
Gisteren weer naar school geweest, een heerlijke les.
Ik heb nog wel een vraag voor de weters hier, heeft iemand een duidelijke beschrijving van een archetype?
Ik krijg het principe archetype maar niet door, het komt uit de psychologie van Jung.
Hoe gaat het met je griep Nokwanda?
helemaal beter zie ik alweer..of iig aan het opknappenquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja! en? Mag ik ook eens?![]()
En wie zegt dat het bij 2 blijft?
Ik kon me Senesta's ergernis wel voorstellen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:33 schreef Normalneo het volgende:
[..]
heja Sensta
niet om oude koeien uit de sloot te halen en niet om een reactie uit te lokken, maar ik vond wel dat sara raats gelijk had toen ze reageerde op jouw opmerking. Mensen mogen immers in zekere zin zelf weten wat ze doen hier in fok. Sara raats reageerde daar al op door te zeggen dat ze zelf mocht typen wat ze wilde en daar sta ik achter. Je kunt mensen niet gaan benadelen omdat ze "zo" leven of misschien wat minder aan anderen denken. Sara heeft voor haarzelf denk ik een leuke middenweg gekozen door hier ook te schrijven. Maar vat dit niet op als een belediging van mij naar jou kant over wat je schreef..enkel een reactie en mijn mening.
Let the sun dan maar schijnen..![]()
Hmm, ik was gisteren zelf ook niet helemaal in mijn hum en ik vond op dat moment dat ze een beetje over de opmerking van Metro over zijn vader heen walste met haar IK-opmerking.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:33 schreef Normalneo het volgende:
[..]
heja Sensta
niet om oude koeien uit de sloot te halen en niet om een reactie uit te lokken, maar ik vond wel dat sara raats gelijk had toen ze reageerde op jouw opmerking. Mensen mogen immers in zekere zin zelf weten wat ze doen hier in fok. Sara raats reageerde daar al op door te zeggen dat ze zelf mocht typen wat ze wilde en daar sta ik achter. Je kunt mensen niet gaan benadelen omdat ze "zo" leven of misschien wat minder aan anderen denken. Sara heeft voor haarzelf denk ik een leuke middenweg gekozen door hier ook te schrijven. Maar vat dit niet op als een belediging van mij naar jou kant over wat je schreef..enkel een reactie en mijn mening.
Let the sun dan maar schijnen..![]()
ach.... hoe dan ook en wat dan ook... ik kan niet stilzitten. dus ik laat me gewon niet tegenhouden door een beetje ziekte en zo. Alleen ben ik op het eind van de dag geen bal meer waard dus moet ik alles gewoon in de eerste helft proppen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:35 schreef Normalneo het volgende:
[..]
helemaal beter zie ik alweer..of iig aan het opknappenyeah
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |