zeldenquote:
Geen idee, heb je mijn topictitel gezien.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:05 schreef Etcetera het volgende:
OP klopt niet
hoe fiks ik die img dingetje waar choppermick schuinonder bungelt?
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Geen idee, heb je mijn topictitel gezien.![]()
7 augustus?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Dan deze maar. Kan je dan iig mijn verjaardag toevoegen? Of ben ik te slow in de chat.![]()
Nee, 8 juli.quote:
Hoe kan ik dįįr nou "nee" op zeggenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:46 schreef iamredleader het volgende:
@Nembrionic: nog gefeliciteerd! Wist ik helemaal niet![]()
Biertje op mij als je bij de quiz bent volgende week maandag![]()
dit gaat mij te ver wat betreft fok en mijn sociale levenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:49 schreef Mikkie het volgende:
Soempie kan op dit moment thuis niet online en smst dat ik ff 'hoi' moet zeggen.
Dus bij deze
waarom kun je niet onlinequote:
ja dat snapte ikquote:
Hoe doet ze die smilies via MSN?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Internet kapot, ofzo. Tijdelijke breakdown
Heel het Internet kapotquote:Op maandag 12 maart 2007 12:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Internet kapot, ofzo. Tijdelijke breakdown
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:01 schreef Etcetera het volgende:
zoals ik ze ook doe ws: de afkortingen gebruiken
* O * snapt een fokker wel
oh ja... stuuuuuuuuuuuuuuupid: Mensen die beweren dat de doodstraf niet helpt
Echt wel! Even lekker buiten gezeten net. Heerlijkquote:
Mensen die misdaden begaan die bestraafbaar zijn niet helemaal in orde. Punt. En misdaden zijn per definitie strafbaarquote:Op maandag 12 maart 2007 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
Beredeneren dat de doodstraaf een preventief afschrikeffect heeft is natuurlijk te gek voor woorden
Mensen die misdaden begaan die bestraafbaar zijn met de doodstraf zijn OF niet helemaal in orde OF ze zijn zodanig van de kaart gebracht door een omstandigheid dat ze ook niet voor reden vatbaar zijn.
Het zijn geen mensen die van tevoren gaan nadenken over de gevolgen.
De misdaad wordt toch wel begaan...
Heb je wel goed gelezen?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mensen die misdaden begaan die bestraafbaar zijn niet helemaal in orde. Punt. En misdaden zijn per definitie strafbaar![]()
Ik dacht van wel. Een misdaad is per definitie strafbaar. Daarom is het een misdaad. Dus het vermelden van "een strafbare misdaad" is een pleonasme. Of zelfs een tautologie, ik weet het nooit zeker.quote:
Je hebt niet goed gelezen dusquote:Op maandag 12 maart 2007 13:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik dacht van wel. Een misdaad is per definitie strafbaar. Daarom is het een misdaad. Dus het vermelden van "een strafbare misdaad" is een pleonasme. Of zelfs een tautologie, ik weet het nooit zeker.
Ach, en de achtergrond van wat er dan mis is met die mensen, daar kunnen we menig biertje op drinken![]()
![]()
Trouwens, met dit prachtige weer lust ik wel een gele rakker op het terras![]()
Net even een rondje gefietst.. met m'n jas aanquote:Op maandag 12 maart 2007 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt wel! Even lekker buiten gezeten net. Heerlijk
Het is echt lente aan het worden
OK, dan begrijp ik wat je bedoelt. Ach, doodstraf ja of nee, je moet gewoon geen misdaden begaanquote:Op maandag 12 maart 2007 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt niet goed gelezen dus
Er staat "een misdaad die bestrafbaar is met de doodstraf"
En over dat terras: dat ben ik met je eens
Beterschap, MaJo. Tinuviel is ook ziek thuis, keelpijn en hoofdpijn, was echt niet lekker gisteravond.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:15 schreef MaJo het volgende:
HeyHet is prachtig weer buiten en MaJo is weer eens ziek
En goed ook dit keer: mijn keel is helemaal opgezwollen, het lijkt wel alsof er een tennisbal inzit
(je ziet ook echt een bult zitten, brrrr
) Slikken doet pijn, praten ook, hoofd voelt vaag, kortom ik heb het echt te pakken
Dus ik zal wat extra op fok zijn vermoed ik zo
trouwens nem: nog gefeliciteerd!Ben alweer te lang niet in de SC geweest
Nee, jij gaat stiekum naar het terras he!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi allemaal!
Ik ga straks afsluiten, wat eerder naar huis![]()
Thanksquote:Op maandag 12 maart 2007 15:15 schreef MaJo het volgende:
HeyHet is prachtig weer buiten en MaJo is weer eens ziek
En goed ook dit keer: mijn keel is helemaal opgezwollen, het lijkt wel alsof er een tennisbal inzit
(je ziet ook echt een bult zitten, brrrr
) Slikken doet pijn, praten ook, hoofd voelt vaag, kortom ik heb het echt te pakken
Dus ik zal wat extra op fok zijn vermoed ik zo
trouwens nem: nog gefeliciteerd!Ben alweer te lang niet in de SC geweest
Ik heb de Fok!Wiki ff bijgewerkt, waarschijnlijk is er bij iemand iets fout gegaan bij copy/pasten. Alleen die van OA hangt er nog raar bij, maar die kan ik nergens plaatsen. Weet iemand waar die hoort?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:05 schreef Etcetera het volgende:
OP klopt niet
hoe fiks ik die img dingetje waar choppermick schuinonder bungelt?
Ja. Maar hoort OA niet ergens in de lettertjes?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:16 schreef Nesle het volgende:
Goeiedag mensen![]()
Wat een weer toch weerik had zelfs geen moeite ermee vandaag om 7 lessen te hebben, en ik ben nog nooit zo hard met mijn hw bezig geweest. In de pauze lekker in t park gezeten aan t water
B. lukt met de OP?
Oh, dus hij hangt er zomaar voor de lol bijquote:Op maandag 12 maart 2007 16:19 schreef Nesle het volgende:
Nee?, tenminste die had ik niet in de lettertjes gedaan.
maar dit vind ik wel lelijk dattie der zo voor hangtquote:Op maandag 12 maart 2007 16:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, dus hij hangt er zomaar voor de lol bijHeeft ie zeker zelf gedaan
Nou, dan klopt Wiki nu dus weer
Weet niet, ziet dat uit? Anders maken we nog een uitroepteken erbij.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:24 schreef Nesle het volgende:
[..]
maar dit vind ik wel lelijk dattie der zo voor hangt
miss het uitroepteken wat groter dan?
Ik heb inderdaad zelf m'n plaatje bijgevoegd..quote:Op maandag 12 maart 2007 16:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, dus hij hangt er zomaar voor de lol bijHeeft ie zeker zelf gedaan
Nou, dan klopt Wiki nu dus weer
Teletekst zegt wat anders:quote:Op maandag 12 maart 2007 16:43 schreef Nesle het volgende:
Morgen wordt het weer een stuk minder zonnig. Het westen van het land krijgt in de ochtend al te maken met wolkenvelden die vanaf de Noordzee worden aangevoerd. Later op de dag bereikt de bewolking ook het oosten van het land. De neerslagkansen zijn klein maar het is niet helemaal uit te sluiten dat er lokaal wat lichte regen valt. De temperatuur komt op gemiddeld 13 graden te liggen bij een zwakke meest westelijke wind
Wat bedoel je hier eigenlijk mee?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja. Maar hoort OA niet ergens in de lettertjes?
Als echte SC'er wel jaquote:Op maandag 12 maart 2007 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier eigenlijk mee?![]()
Of hoor ik dat te weten?
quote:
Of je ook al in de letterstjes stond. A K Q !quote:
Gewoon hetzelfde als altijd alleen nu komt het steeds vaker in het nieuws...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:29 schreef Nesle het volgende:
wtf gebeurt er met nederland!![]()
![]()
Familiedrama in Haarlem
Nou, het is de laatste tijd toch wel wat abnormaal vaker hoor..quote:Op maandag 12 maart 2007 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde als altijd alleen nu komt het steeds vaker in het nieuws...
Ja..vaker in het nieuws ja...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nou, het is de laatste tijd toch wel wat abnormaal vaker hoor..
het gebeurt ook gewoon vaker hoor.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:55 schreef Nesle het volgende:
[..]
Of je ook al in de letterstjes stond. A K Q !
Zie je?
Ik mag hopen van nietquote:
Het was mooi weer vandaagquote:
Het was inderdaad lekker weerquote:Op maandag 12 maart 2007 19:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het was mooi weer vandaagAl heb ik er niets van meegekregen
Is wel goed, je stond alleen op een rare plek. weet niet precies waar je nu staatquote:Op maandag 12 maart 2007 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad zelf m'n plaatje bijgevoegd..
Is dat niet de bedoeling?![]()
Het leek mij oké iig!![]()
Nu is het wel heel extreem, maar er is een tijdje ook gewoon een mediastop geweest. Zonder aandacht steken ze elkaar ook niet aan.quote:
Oeh, dat klinkt wel heel erg niet zo prettigquote:Op maandag 12 maart 2007 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag hopen van nietIk ga sowieso morgen naar de dokter. Heb nu aan beide kanten van mijn nek zichtbare bulten, brrr... Wel een goed excuus om niet te werken en lekker series te kijken. Prison Break
Het was echt wel warm ja. Morgen mn eerste rokjesdagquote:Op maandag 12 maart 2007 19:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het was inderdaad lekker weer, ik moest nogal wennen aan de warmte
Ik las zojuist dat je ziek bent, beterschap
Oeh, das minder. Hoe ver ben je eigenlijk?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:08 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb er wel van genoten. Heerlijk gefietst naar de fysio (onderrug redelijk overbelast. Klote-hormonen) en weer terug. Heb nu nog steeds houten kont, maar was heerlijk fietsweer.
Enneh, MaJo, van harte beterschap.
Vragen ook in het Fransquote:Op maandag 12 maart 2007 19:59 schreef Nesle het volgende:
gosh, ik heb morgen tentamen frans
leestekst en de vragen ook in het frans
Ik ben zo slecht in dat soort dingen.
Duits zuigtquote:Op maandag 12 maart 2007 20:14 schreef B.ertha het volgende:
Heb je ook duits? Dat was echt makkelijk, afgerond met een 9![]()
Dit is echt abracadabra voor me, het lijkt wel geheimtaalquote:Op maandag 12 maart 2007 20:31 schreef Nesle het volgende:
Ik heb volgend jaar ook nog gewoon duits1.
En ik kies EM met MO en FA2.
Beschuitje erin en zacht laten worden, dan krijg je ook nog wat 'echt' voedsel binnenquote:Op maandag 12 maart 2007 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is echt abracadabra voor me, het lijkt wel geheimtaal
Net Prison Break gekekenBen pas bij aflevering 5 van seizoen 1, heb de serie pas vorige week ontdekt
Maar nu al verslaafd
Ook wel weer fijn dat ik de komende dagen lekker een paar afleveringen kan gaan kijken
Zometeen groentesoep eten, leek me wel goed voor mijn keel. Heb vandaag nauwelijks wat gegeten omdat dat te pijn doet
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:45 schreef B.ertha het volgende:
- excuse me sir, but this area is strictly forbidden to civilians
- O, I'm terribly sorry, if I see one, I'll inform you immediately
Pirates staat op tijdens de reclame![]()
Nee joh..gewoon downloadenquote:Op maandag 12 maart 2007 20:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beschuitje erin en zacht laten worden, dan krijg je ook nog wat 'echt' voedsel binnen
En PB is ook verslavend, keek het ook altijd. Nu wachten..
Economie en Maatschappij met Management en Organisatie en Frans2quote:Op maandag 12 maart 2007 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is echt abracadabra voor me, het lijkt wel geheimtaal
Net Prison Break gekekenBen pas bij aflevering 5 van seizoen 1, heb de serie pas vorige week ontdekt
Maar nu al verslaafd
Ook wel weer fijn dat ik de komende dagen lekker een paar afleveringen kan gaan kijken
Zometeen groentesoep eten, leek me wel goed voor mijn keel. Heb vandaag nauwelijks wat gegeten omdat dat te pijn doet
Dan kun je beter soep eten. Daar zitten tenminste nog wat voedingsstoffen in. Een zompig beschuitje is echt ranzigquote:Op maandag 12 maart 2007 20:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beschuitje erin en zacht laten worden, dan krijg je ook nog wat 'echt' voedsel binnen
Mjah, kan ook, maar das zoveel moeite en dan moet ik straks weer wachten, als er in Amerika seizoensstop is.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee joh..gewoon downloadenVond begin 2e seizoen matig, maar het wordt weer steeds beter en leuker, vind ik
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kun je beter soep eten. Daar zitten tenminste nog wat voedingsstoffen in. Een zompig beschuitje is echt ranzig
Ik maak zelf de soep dus qua voedingstoffen zit het wel goed: runderbouillion, soepballetjes, soepgroente, spaghetti en nog een extra bouillonblokje. Inderdaad een stuk beter dan een zompig beschuitjequote:Op maandag 12 maart 2007 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kun je beter soep eten. Daar zitten tenminste nog wat voedingsstoffen in. Een zompig beschuitje is echt ranzig
Veronica Mars, daar hoor ik meer over. Waar en wanneer komt dat eigenlijk?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik maak zelf de soep dus qua voedingstoffen zit het wel goed: runderbouillion, soepballetjes, soepgroente, spaghetti en nog een extra bouillonblokje. Inderdaad een stuk beter dan een zompig beschuitje![]()
Nem heb je Veronica Mars al eens gekeken? Is echt zo leukBen nu klaar met seizoen 1 en die werd echt steeds spannender! Eerst maar eens bijkomen met Prison Break en dan ga ik me weer focussen op VM
Nee nog niet. Ik moet het nog downloaden maar dat wordt lastig. Dus ik zat eigenlijk even te wachten tot jij ermee klaar was zodat ik ze van Asmo kon lenenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:27 schreef MaJo het volgende:
Nem heb je Veronica Mars al eens gekeken? Is echt zo leukBen nu klaar met seizoen 1 en die werd echt steeds spannender! Eerst maar eens bijkomen met Prison Break en dan ga ik me weer focussen op VM
Moet je nu toch ook?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:26 schreef B.ertha het volgende:
Mjah, kan ook, maar das zoveel moeite en dan moet ik straks weer wachten, als er in Amerika seizoensstop is.
Net zoiets als 3dubbel gebakken patat...quote:Op maandag 12 maart 2007 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
... Een zompig beschuitje is echt ranzig
Ik heb een keer dezelfde rijst 2 of 3 keer gekookt, daar werd het best wel klef vanquote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een keer dezelfde rijst 2 of 3 keer gekookt, daar werd het best wel klef van
Kun je het beter opwarmen in de koekepan, wordt het ook nog lekker knapperig.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een keer dezelfde rijst 2 of 3 keer gekookt, daar werd het best wel klef van
Juist...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kun je het beter opwarmen in de koekepan, wordt het ook nog lekker knapperig.
Ik zal em maandag meenemen. Als asmo het aankan kun je hem dan gelijk lenenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik moet het nog downloaden maar dat wordt lastig. Dus ik zat eigenlijk even te wachten tot jij ermee klaar was zodat ik ze van Asmo kon lenen
Oh ja, maar is dat een beetje leuk?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:37 schreef Plasterk het volgende:
Я пробурен
Hi, Mark_V! Klopt het dat jij chemische technologie hebt gestudeerd in Delft?quote:
Het is in elk geval een goed verhaalquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In dit geval was het netjes aangekondigd.
Overigens werd ik ook niet gefeliciteerd op mijn verjaardag. But I'm okay now
We vieren het gewoon samen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens werd ik ook niet gefeliciteerd op mijn verjaardag
Ohja jij bent ook jarig hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:14 schreef Soempie het volgende:
thnx Yur, ik was een beetje blut.
Piepjongquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Oeh, lekkere taart.
Gefeliciteerd.Al is het geloof ik niet beleefd om te vragen hoe oud men je tegenwoordig mag noemen.
jaquote:
Danje heb je al een stukje taart gepakt?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:25 schreef Supersheep het volgende:
Gefeli Soemp!
[afbeelding]
en ik las ergens dat Yuri vandaag ook jarig is, dus ook gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Danje heb je al een stukje taart gepakt?
Nem is ook een jongetje.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vind je het niks![]()
![]()
Nem vond zijn baksteen anders wel heel leuk![]()
![]()
Piscesquote:
Ik zit nog net op 't randje.quote:
Dank jequote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
felicitaties met terugwerkende kracht:![]()
![]()
![]()
Prima ideequote:
Het zit tussen pannenkoeken en kniepertjes inquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Lijken op kniepertjes
Sterkte bij de huisarts MaJo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:45 schreef MaJo het volgende:
Feli Soemp en Yuri![]()
Gaan jullie nog iets speciaals doen morgen?
Minder dat je vroeg op moet op je verjaardag soempBij mij staat de wekker ook vroeg, morgen maar eens bezoekje aan de huisarts brengen vanwege het ei in mijn nek
![]()
Dat is voorkeur.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:55 schreef OA het volgende:
Soempie gefeliciteerd!![]()
Presenteren in het Frans...![]()
Dan is Duits een stuk eenvoudiger!![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:55 schreef OA het volgende:
Soempie gefeliciteerd!![]()
Presenteren in het Frans...![]()
Dan is Duits een stuk eenvoudiger!![]()
Ik ben jarig, dan mag het.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Soemp, van harte gefeli. Je bent een lieve meid, maar je plaatjes zuigen.![]()
Ik ga te veel met Nem om.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Eerst nem en nu soemp met vreemde plaatjes
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb ze live gezien en...ik kan melden dat het nep is. (of verklap ik nou alles)
Dat zijn jouw woorden.quote:
nsfw?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:27 schreef Etcetera het volgende:
dat plaatje is zeker nsfw? of in dit geval school
Rockbitch ging het toch over?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb ze live gezien en...ik kan melden dat het nep is. (of verklap ik nou alles)
zullen we een klupje oprichtenquote:
met een hyvespaginaquote:
jij bent echt evilquote:
Op z'n tijdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
jij bent echt evil
ga snel de tuin in![]()
Doe dat dan gewoon nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:36 schreef Soempie het volgende:
ik ben beland bij punt twee uit m'n ondertitel
en een gesamenlijke blogquote:
Geloof me. Straks werkoverleg hier bij mij thuis en moest echt even opruimenquote:
Wat zat je nou te mutsen dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geloof me. Straks werkoverleg hier bij mij thuis en moest echt even opruimen
M'n verslag is afKLAAAAARRRR!!!
![]()
![]()
en veel werk?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:05 schreef Etcetera het volgende:
ik moet een PBS nog omzetten naar een PFD
heb er geen zin in
heb ook geen zin in uitleggen wat het is
hou het er op dat het saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai is
bah
ik heb MIJN verslag af. Dacht dat ik al een conclusie af moest hebben van de verschillende verslagen, maar dat hoeft voor maandag pas zag ik netquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat zat je nou te mutsen dan?
Het moest voor 13:00u af en je bent ruim op tijd
ziet er wel naar uit natuurlijkquote:
Dan kun je straks in de tuin gaan zittenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik heb MIJN verslag af. Dacht dat ik al een conclusie af moest hebben van de verschillende verslagen, maar dat hoeft voor maandag pas zag ik net
Dus uiteindelijk was het niet zoveel werk nee.![]()
balkonquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kun je straks in de tuin gaan zitten
wat voor werk ga je doen in de tuin?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kun je straks in de tuin gaan zitten
Ik moet de schutting vervenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat voor werk ga je doen in de tuin?![]()
-rozen snoeienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat voor werk ga je doen in de tuin?![]()
Dat is minderquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:59 schreef MaJo het volgende:
HeyBen nog steeds ziek
Nog steeds een ei in mijn nek (
) De dokter zat vol dus ik kan pas morgen langskomen
Ook nog eens superslecht geslapen, maar daardoor was ik wel vroeg wakker en heb ik al reeds een aflevering van Veronica Mars en Prison Break kunnen kijken
Ik ben nu alleen zo gaar dat ik weer even een tukkie ga doen
Ik heb net van 1 tot half 4 geslapenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is minder![]()
Kun je niet in de tuin gaan liggen? Lekker warm![]()
Veel slapen is altijd goed wanneer je ziek bent
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:43 schreef Nesle het volgende:
Ik heb een 8! op mijn gedichtenopdrachten zelfs een ++ op dat maagdengedicht etc
echtwaar
in je eigen tijdquote:@ etc
Ik heb heel lang zitten twijfelen of ik frans2 erbij wil maar als ik dat niet doe dat heb ik nog160 SLU's ongevuld. en die moet ik echt met iets invullen anders moet ik dat met modules in mn eigen tijd doen. nou mooi niet. Nu heb ik al MO, en met frans erbij leek me wel mooi voor mij want ik wil naar het International Hotel Management. En ik ben wel redelijk in frans, praten nog niet echt maar dat doen we dan ook neveren vandaan tentamen lezen gehad. Ging super
YEAH!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]eindelijk een goed cijfer van mevrouw zeurenchagerijn
zijn we goed samen heSC FTW
ja echt ziek. dan moet je dus zelf 160 uur inplannen. en met wat voor modules zegquote:[..]
in je eigen tijdstuuuupid
dan zou ik ook frans doen
ik hoefde trouwens ook nooit in het frans te praten, tot ik frans2 koossucces alvast
![]()
tjek die verbeteringquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:55 schreef Etcetera het volgende:
het voelt ook een beetje als mijn cijfer nesle![]()
oh ja, volgen jullie wie is de mol nog?
zit Inge er nog in? dan heb ik mss een spoiler (als het al geen oud nieuws is, ik ving iets op in de bus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:57 schreef Nesle het volgende:
[..]
tjek die verbetering
Ja inge zit er nog inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
oh ja wat ik hoorde in de bus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik kijk het nooit, dus ik weet het ook niet hoor
ik heb ooit in Groningen Duitse mensen de weg gewezen naar de C&A in het Engelsmijn duits is bagger
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dank je! Feli met je 8, mooi cijfer hoor! En sterkte met leren. Ga lekker buiten zitten, kun je het lekkere weer en de studie combinerenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:49 schreef Nesle het volgende:
Gats, beterschap Majo!
Ik ben aan het leren voor mijn NED tentamen. Ouderwets stampwerkwel leuk
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
oh ja wat ik hoorde in de bus:jep die spoiler heeft mij ook aan t denken gezet, maar die was inderdaad al ongeveer drie weken bekend ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik kijk het nooit, dus ik weet het ook niet hoor
En :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
Zelfde verhaalquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
buiten in de zon leren..zo heb ik ook mijn examen gehaald zonder het hele jaar ook maar iets te doen![]()
Lekker op een grasveldje met muziek, examenbundels en 1 biertje om het af te sluiten. Twee weken lang examens geoefend
Engels en Bio waren mijn favoriete vakken. Engels heb ik *nooit* wat aan gedaan. En bioloog was leuk maar moeilijk. Ik heb mijn examen overigens NET gehaald wat wel betekent dat ik een 8 of hoger heb gehaald voor scheikunde...en vak waar ik altijd 4en en lager haaldequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zelfde verhaalIk ben ook zo´n laatste moment leerder, het hele jaar niets doen (behalve de vakken die ik écht leuk vond: engels en geschiedenis) en dan op het laatst keihard blokken. En toch halen (op de havo dan)
Hehe, voor mijn tentamens kreeg ik een onbeperkt aantal zakken mandarijnenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:25 schreef Etcetera het volgende:
ik vond de examentijd geweldig
had m'n ouders gecharterd dat ze per examen 1 zak M&M's leverden![]()
beetje leren, beetje examen maken, heerlijke tijd
Hehe achteraf verbaas ik me er ook over dat ik het gehaald heb. Vooral wiskunde en economiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Engels en Bio waren mijn favoriete vakken. Engels heb ik *nooit* wat aan gedaan. En bioloog was leuk maar moeilijk. Ik heb mijn examen overigens NET gehaald wat wel betekent dat ik een 8 of hoger heb gehaald voor scheikunde...en vak waar ik altijd 4en en lager haalde
Nu ik er zo over nadenk is het eigenlijk een wonder dat ik geslaagd ben
Want ook wiskunde was een rampvak
Wat is Gonio? Ga je het cijfer wel omhoog halen denk je?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik sta een 4.5 voor Wiskunde met overmorgen een Gonio herkansing en zo'n lousy 5.4 voor SK...
Zo he? Dat is vaagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe achteraf verbaas ik me er ook over dat ik het gehaald heb. Vooral wiskunde en economieDaar deed ik echt helemaal niets aan... Op het vwo ben ik gezakt omdat de rector niet geloofde dat ik een blackout had tijdens mijn examen met als gevolg dat ik een 2 haalde en daardoor een 4 gemiddeld kwam te staan voor wiskunde. Moest toen een 6 halen voor eco om dat gelijk te trekken maar dat is niet gelukt
En nu zit ik met 6 deelcertificaten vwo die een vwo-diploma is als je ouder bent dan 21, maar als je die jonger dan 21 behaald hebt telt dat niet
![]()
Nope, eerst havo gedaan en daarna vwoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo he? Dat is vaag
Ben je gelijk teruggezet naar de Havo dan?
Ik ben pas naar de Havo teruggezet na 2x in de 4e blijzen zitten
Ah..dat verklaart 'tquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, eerst havo gedaan en daarna vwoWas namelijk 16 toen ik mijn havo diploma kreeg en had nog geen zin om meteen te gaan studeren. Dus daarom maar 3 jaar over vwo gedaan (2 jaar, gezakt, toen staatsexamens
)
Ik ging net ook even naar buiten maar ben maar snel weer naar binnen gegaan, veel te koudquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef Etcetera het volgende:
ik ga niet buiten zitten, te koud hier
bewolking enzo
veel plezier met PBik ga zo poolen
Ik heb gewoon altijd een T-shirt aan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:41 schreef Etcetera het volgende:
het is in het zonnetje wel lekker, maar in de schaduw niet
en dan zijn er uiteraard meteen types die meteen in t-shirt gaan lopenvind ik altijd zwaar overdreven
en loop je ook zonder jas buiten?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb gewoon altijd een T-shirt aan.
Ik heb ook altijd alleen maar een t-shirt maar als ik buiten ben heb ik er wel een jas overquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb gewoon altijd een T-shirt aan.
Dat dan weer net niet.quote:
dan zou ik ook in t-shirt lopenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat dan weer net niet.
Op school heeft de verwarming 2 standjes: Uit of sauna. Ik zweet me in een T-shirt al kapot, laat staan in een longsleeve.
Ik zou 't doen als het 3, 4 graden warmer was.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan zou ik ook in t-shirt lopen
maar ik bedoel dus mensen (met name jongens) die in een t-shirt, zonder jas buiten lopen zodra ze het eerste zonnestraaltje spotten
Ik was even etenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:00 schreef MaJo het volgende:
pssst nem, kijk eens in de AKQ...
eerst een nieuwe vraagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed, voedsel bereiden. Zal niet al te veel werk zijn vandaag
Het was bij jou toch ook je 1e rokjesdag vandaag?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:35 schreef B.ertha het volgende:
Ik snap niet dat sommige meiden een hekel hebben aan fluitende bouwvakkers. Dat is toch een compliment? Vandaag mn eerste dit jaar, word er vrolijk van![]()
En van de zon ook![]()
Ja. Zeer goed bevallen, alleen vanochtend toch nog maar ff een broek eroverheen. was wel erg koud anders, op de fietsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het was bij jou toch ook je 1e rokjesdag vandaag?![]()
Ik ook niet zoveel hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:50 schreef Nesle het volgende:
Ik heb sinds mijn 5e geen jurkjes of rokjes meer aangehad. Vre-se-lijk
Sorry, ik wist niet dat ik het goed hadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
eerst een nieuwe vraag![]()
Eet smakelijk alvast trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |