Gewoon hetzelfde als altijd alleen nu komt het steeds vaker in het nieuws...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:29 schreef Nesle het volgende:
wtf gebeurt er met nederland!![]()
![]()
Familiedrama in Haarlem

Nou, het is de laatste tijd toch wel wat abnormaal vaker hoor..quote:Op maandag 12 maart 2007 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde als altijd alleen nu komt het steeds vaker in het nieuws...

Ja..vaker in het nieuws ja...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nou, het is de laatste tijd toch wel wat abnormaal vaker hoor..

het gebeurt ook gewoon vaker hoor.quote:

quote:Op maandag 12 maart 2007 16:55 schreef Nesle het volgende:
[..]
Of je ook al in de letterstjes stond. A K Q !
Zie je?

Ik mag hopen van nietquote:

Het was mooi weer vandaagquote:

Het was inderdaad lekker weerquote:Op maandag 12 maart 2007 19:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het was mooi weer vandaagAl heb ik er niets van meegekregen

Is wel goed, je stond alleen op een rare plek. weet niet precies waar je nu staatquote:Op maandag 12 maart 2007 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad zelf m'n plaatje bijgevoegd..
Is dat niet de bedoeling?![]()
Het leek mij oké iig!![]()
Nu is het wel heel extreem, maar er is een tijdje ook gewoon een mediastop geweest. Zonder aandacht steken ze elkaar ook niet aan.quote:
Oeh, dat klinkt wel heel erg niet zo prettigquote:Op maandag 12 maart 2007 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag hopen van nietIk ga sowieso morgen naar de dokter. Heb nu aan beide kanten van mijn nek zichtbare bulten, brrr... Wel een goed excuus om niet te werken en lekker series te kijken. Prison Break
Het was echt wel warm ja. Morgen mn eerste rokjesdagquote:Op maandag 12 maart 2007 19:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het was inderdaad lekker weer, ik moest nogal wennen aan de warmte
Ik las zojuist dat je ziek bent, beterschap
Oeh, das minder. Hoe ver ben je eigenlijk?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:08 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb er wel van genoten. Heerlijk gefietst naar de fysio (onderrug redelijk overbelast. Klote-hormonen) en weer terug. Heb nu nog steeds houten kont, maar was heerlijk fietsweer.
Enneh, MaJo, van harte beterschap.

Vragen ook in het Fransquote:Op maandag 12 maart 2007 19:59 schreef Nesle het volgende:
gosh, ik heb morgen tentamen frans
leestekst en de vragen ook in het frans
Ik ben zo slecht in dat soort dingen.

Duits zuigtquote:Op maandag 12 maart 2007 20:14 schreef B.ertha het volgende:
Heb je ook duits? Dat was echt makkelijk, afgerond met een 9![]()

Dit is echt abracadabra voor me, het lijkt wel geheimtaalquote:Op maandag 12 maart 2007 20:31 schreef Nesle het volgende:
Ik heb volgend jaar ook nog gewoon duits1.
En ik kies EM met MO en FA2.

Beschuitje erin en zacht laten worden, dan krijg je ook nog wat 'echt' voedsel binnenquote:Op maandag 12 maart 2007 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is echt abracadabra voor me, het lijkt wel geheimtaal
Net Prison Break gekekenBen pas bij aflevering 5 van seizoen 1, heb de serie pas vorige week ontdekt
Maar nu al verslaafd
Ook wel weer fijn dat ik de komende dagen lekker een paar afleveringen kan gaan kijken
Zometeen groentesoep eten, leek me wel goed voor mijn keel. Heb vandaag nauwelijks wat gegeten omdat dat te pijn doet

quote:Op maandag 12 maart 2007 20:45 schreef B.ertha het volgende:
- excuse me sir, but this area is strictly forbidden to civilians
- O, I'm terribly sorry, if I see one, I'll inform you immediately
Pirates staat op tijdens de reclame![]()

Nee joh..gewoon downloadenquote:Op maandag 12 maart 2007 20:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beschuitje erin en zacht laten worden, dan krijg je ook nog wat 'echt' voedsel binnen
En PB is ook verslavend, keek het ook altijd. Nu wachten..

Economie en Maatschappij met Management en Organisatie en Frans2quote:Op maandag 12 maart 2007 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is echt abracadabra voor me, het lijkt wel geheimtaal
Net Prison Break gekekenBen pas bij aflevering 5 van seizoen 1, heb de serie pas vorige week ontdekt
Maar nu al verslaafd
Ook wel weer fijn dat ik de komende dagen lekker een paar afleveringen kan gaan kijken
Zometeen groentesoep eten, leek me wel goed voor mijn keel. Heb vandaag nauwelijks wat gegeten omdat dat te pijn doet

Dan kun je beter soep eten. Daar zitten tenminste nog wat voedingsstoffen in. Een zompig beschuitje is echt ranzigquote:Op maandag 12 maart 2007 20:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beschuitje erin en zacht laten worden, dan krijg je ook nog wat 'echt' voedsel binnen

Mjah, kan ook, maar das zoveel moeite en dan moet ik straks weer wachten, als er in Amerika seizoensstop is.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee joh..gewoon downloadenVond begin 2e seizoen matig, maar het wordt weer steeds beter en leuker, vind ik
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kun je beter soep eten. Daar zitten tenminste nog wat voedingsstoffen in. Een zompig beschuitje is echt ranzig

Ik maak zelf de soep dus qua voedingstoffen zit het wel goed: runderbouillion, soepballetjes, soepgroente, spaghetti en nog een extra bouillonblokje. Inderdaad een stuk beter dan een zompig beschuitjequote:Op maandag 12 maart 2007 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kun je beter soep eten. Daar zitten tenminste nog wat voedingsstoffen in. Een zompig beschuitje is echt ranzig

Veronica Mars, daar hoor ik meer over. Waar en wanneer komt dat eigenlijk?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik maak zelf de soep dus qua voedingstoffen zit het wel goed: runderbouillion, soepballetjes, soepgroente, spaghetti en nog een extra bouillonblokje. Inderdaad een stuk beter dan een zompig beschuitje![]()
Nem heb je Veronica Mars al eens gekeken? Is echt zo leukBen nu klaar met seizoen 1 en die werd echt steeds spannender! Eerst maar eens bijkomen met Prison Break en dan ga ik me weer focussen op VM

Nee nog niet. Ik moet het nog downloaden maar dat wordt lastig. Dus ik zat eigenlijk even te wachten tot jij ermee klaar was zodat ik ze van Asmo kon lenenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:27 schreef MaJo het volgende:
Nem heb je Veronica Mars al eens gekeken? Is echt zo leukBen nu klaar met seizoen 1 en die werd echt steeds spannender! Eerst maar eens bijkomen met Prison Break en dan ga ik me weer focussen op VM

Moet je nu toch ook?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:26 schreef B.ertha het volgende:
Mjah, kan ook, maar das zoveel moeite en dan moet ik straks weer wachten, als er in Amerika seizoensstop is.

Net zoiets als 3dubbel gebakken patat...quote:Op maandag 12 maart 2007 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
... Een zompig beschuitje is echt ranzig

Ik heb een keer dezelfde rijst 2 of 3 keer gekookt, daar werd het best wel klef vanquote:

quote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een keer dezelfde rijst 2 of 3 keer gekookt, daar werd het best wel klef van

Kun je het beter opwarmen in de koekepan, wordt het ook nog lekker knapperig.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een keer dezelfde rijst 2 of 3 keer gekookt, daar werd het best wel klef van

Juist...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kun je het beter opwarmen in de koekepan, wordt het ook nog lekker knapperig.

Ik zal em maandag meenemen. Als asmo het aankan kun je hem dan gelijk lenenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik moet het nog downloaden maar dat wordt lastig. Dus ik zat eigenlijk even te wachten tot jij ermee klaar was zodat ik ze van Asmo kon lenen

Oh ja, maar is dat een beetje leuk?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:37 schreef Plasterk het volgende:
Я пробурен

Hi, Mark_V! Klopt het dat jij chemische technologie hebt gestudeerd in Delft?quote:

Het is in elk geval een goed verhaalquote:

quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In dit geval was het netjes aangekondigd.
Overigens werd ik ook niet gefeliciteerd op mijn verjaardag. But I'm okay now

We vieren het gewoon samen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens werd ik ook niet gefeliciteerd op mijn verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |