zeldenquote:
Geen idee, heb je mijn topictitel gezien.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:05 schreef Etcetera het volgende:
OP klopt niet
hoe fiks ik die img dingetje waar choppermick schuinonder bungelt?
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Geen idee, heb je mijn topictitel gezien.![]()
7 augustus?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Dan deze maar. Kan je dan iig mijn verjaardag toevoegen? Of ben ik te slow in de chat.![]()
Nee, 8 juli.quote:
Hoe kan ik dáár nou "nee" op zeggenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:46 schreef iamredleader het volgende:
@Nembrionic: nog gefeliciteerd! Wist ik helemaal niet![]()
Biertje op mij als je bij de quiz bent volgende week maandag![]()
dit gaat mij te ver wat betreft fok en mijn sociale levenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:49 schreef Mikkie het volgende:
Soempie kan op dit moment thuis niet online en smst dat ik ff 'hoi' moet zeggen.
Dus bij deze
waarom kun je niet onlinequote:
ja dat snapte ikquote:
Hoe doet ze die smilies via MSN?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Internet kapot, ofzo. Tijdelijke breakdown
Heel het Internet kapotquote:Op maandag 12 maart 2007 12:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Internet kapot, ofzo. Tijdelijke breakdown
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:01 schreef Etcetera het volgende:
zoals ik ze ook doe ws: de afkortingen gebruiken
* O * snapt een fokker wel
oh ja... stuuuuuuuuuuuuuuupid: Mensen die beweren dat de doodstraf niet helpt
Echt wel! Even lekker buiten gezeten net. Heerlijkquote:
Mensen die misdaden begaan die bestraafbaar zijn niet helemaal in orde. Punt. En misdaden zijn per definitie strafbaarquote:Op maandag 12 maart 2007 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
Beredeneren dat de doodstraaf een preventief afschrikeffect heeft is natuurlijk te gek voor woorden
Mensen die misdaden begaan die bestraafbaar zijn met de doodstraf zijn OF niet helemaal in orde OF ze zijn zodanig van de kaart gebracht door een omstandigheid dat ze ook niet voor reden vatbaar zijn.
Het zijn geen mensen die van tevoren gaan nadenken over de gevolgen.
De misdaad wordt toch wel begaan...
Heb je wel goed gelezen?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mensen die misdaden begaan die bestraafbaar zijn niet helemaal in orde. Punt. En misdaden zijn per definitie strafbaar![]()
Ik dacht van wel. Een misdaad is per definitie strafbaar. Daarom is het een misdaad. Dus het vermelden van "een strafbare misdaad" is een pleonasme. Of zelfs een tautologie, ik weet het nooit zeker.quote:
Je hebt niet goed gelezen dusquote:Op maandag 12 maart 2007 13:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik dacht van wel. Een misdaad is per definitie strafbaar. Daarom is het een misdaad. Dus het vermelden van "een strafbare misdaad" is een pleonasme. Of zelfs een tautologie, ik weet het nooit zeker.
Ach, en de achtergrond van wat er dan mis is met die mensen, daar kunnen we menig biertje op drinken![]()
![]()
Trouwens, met dit prachtige weer lust ik wel een gele rakker op het terras![]()
Net even een rondje gefietst.. met m'n jas aanquote:Op maandag 12 maart 2007 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt wel! Even lekker buiten gezeten net. Heerlijk
Het is echt lente aan het worden
OK, dan begrijp ik wat je bedoelt. Ach, doodstraf ja of nee, je moet gewoon geen misdaden begaanquote:Op maandag 12 maart 2007 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt niet goed gelezen dus
Er staat "een misdaad die bestrafbaar is met de doodstraf"
En over dat terras: dat ben ik met je eens
Beterschap, MaJo. Tinuviel is ook ziek thuis, keelpijn en hoofdpijn, was echt niet lekker gisteravond.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:15 schreef MaJo het volgende:
HeyHet is prachtig weer buiten en MaJo is weer eens ziek
En goed ook dit keer: mijn keel is helemaal opgezwollen, het lijkt wel alsof er een tennisbal inzit
(je ziet ook echt een bult zitten, brrrr
) Slikken doet pijn, praten ook, hoofd voelt vaag, kortom ik heb het echt te pakken
Dus ik zal wat extra op fok zijn vermoed ik zo
trouwens nem: nog gefeliciteerd!Ben alweer te lang niet in de SC geweest
Nee, jij gaat stiekum naar het terras he!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi allemaal!
Ik ga straks afsluiten, wat eerder naar huis![]()
Thanksquote:Op maandag 12 maart 2007 15:15 schreef MaJo het volgende:
HeyHet is prachtig weer buiten en MaJo is weer eens ziek
En goed ook dit keer: mijn keel is helemaal opgezwollen, het lijkt wel alsof er een tennisbal inzit
(je ziet ook echt een bult zitten, brrrr
) Slikken doet pijn, praten ook, hoofd voelt vaag, kortom ik heb het echt te pakken
Dus ik zal wat extra op fok zijn vermoed ik zo
trouwens nem: nog gefeliciteerd!Ben alweer te lang niet in de SC geweest
Ik heb de Fok!Wiki ff bijgewerkt, waarschijnlijk is er bij iemand iets fout gegaan bij copy/pasten. Alleen die van OA hangt er nog raar bij, maar die kan ik nergens plaatsen. Weet iemand waar die hoort?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:05 schreef Etcetera het volgende:
OP klopt niet
hoe fiks ik die img dingetje waar choppermick schuinonder bungelt?
Ja. Maar hoort OA niet ergens in de lettertjes?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:16 schreef Nesle het volgende:
Goeiedag mensen![]()
Wat een weer toch weerik had zelfs geen moeite ermee vandaag om 7 lessen te hebben, en ik ben nog nooit zo hard met mijn hw bezig geweest. In de pauze lekker in t park gezeten aan t water
B. lukt met de OP?
Oh, dus hij hangt er zomaar voor de lol bijquote:Op maandag 12 maart 2007 16:19 schreef Nesle het volgende:
Nee?, tenminste die had ik niet in de lettertjes gedaan.
maar dit vind ik wel lelijk dattie der zo voor hangtquote:Op maandag 12 maart 2007 16:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, dus hij hangt er zomaar voor de lol bijHeeft ie zeker zelf gedaan
Nou, dan klopt Wiki nu dus weer
Weet niet, ziet dat uit? Anders maken we nog een uitroepteken erbij.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:24 schreef Nesle het volgende:
[..]
maar dit vind ik wel lelijk dattie der zo voor hangt
miss het uitroepteken wat groter dan?
Ik heb inderdaad zelf m'n plaatje bijgevoegd..quote:Op maandag 12 maart 2007 16:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, dus hij hangt er zomaar voor de lol bijHeeft ie zeker zelf gedaan
Nou, dan klopt Wiki nu dus weer
Teletekst zegt wat anders:quote:Op maandag 12 maart 2007 16:43 schreef Nesle het volgende:
Morgen wordt het weer een stuk minder zonnig. Het westen van het land krijgt in de ochtend al te maken met wolkenvelden die vanaf de Noordzee worden aangevoerd. Later op de dag bereikt de bewolking ook het oosten van het land. De neerslagkansen zijn klein maar het is niet helemaal uit te sluiten dat er lokaal wat lichte regen valt. De temperatuur komt op gemiddeld 13 graden te liggen bij een zwakke meest westelijke wind
Wat bedoel je hier eigenlijk mee?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja. Maar hoort OA niet ergens in de lettertjes?
Als echte SC'er wel jaquote:Op maandag 12 maart 2007 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier eigenlijk mee?![]()
Of hoor ik dat te weten?
quote:
Of je ook al in de letterstjes stond. A K Q !quote:
Gewoon hetzelfde als altijd alleen nu komt het steeds vaker in het nieuws...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:29 schreef Nesle het volgende:
wtf gebeurt er met nederland!![]()
![]()
Familiedrama in Haarlem
Nou, het is de laatste tijd toch wel wat abnormaal vaker hoor..quote:Op maandag 12 maart 2007 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde als altijd alleen nu komt het steeds vaker in het nieuws...
Ja..vaker in het nieuws ja...quote:Op maandag 12 maart 2007 17:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nou, het is de laatste tijd toch wel wat abnormaal vaker hoor..
het gebeurt ook gewoon vaker hoor.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:55 schreef Nesle het volgende:
[..]
Of je ook al in de letterstjes stond. A K Q !
Zie je?
Ik mag hopen van nietquote:
Het was mooi weer vandaagquote:
Het was inderdaad lekker weerquote:Op maandag 12 maart 2007 19:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het was mooi weer vandaagAl heb ik er niets van meegekregen
Is wel goed, je stond alleen op een rare plek. weet niet precies waar je nu staatquote:Op maandag 12 maart 2007 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad zelf m'n plaatje bijgevoegd..
Is dat niet de bedoeling?![]()
Het leek mij oké iig!![]()
Nu is het wel heel extreem, maar er is een tijdje ook gewoon een mediastop geweest. Zonder aandacht steken ze elkaar ook niet aan.quote:
Oeh, dat klinkt wel heel erg niet zo prettigquote:Op maandag 12 maart 2007 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag hopen van nietIk ga sowieso morgen naar de dokter. Heb nu aan beide kanten van mijn nek zichtbare bulten, brrr... Wel een goed excuus om niet te werken en lekker series te kijken. Prison Break
Het was echt wel warm ja. Morgen mn eerste rokjesdagquote:Op maandag 12 maart 2007 19:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het was inderdaad lekker weer, ik moest nogal wennen aan de warmte
Ik las zojuist dat je ziek bent, beterschap
Oeh, das minder. Hoe ver ben je eigenlijk?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:08 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb er wel van genoten. Heerlijk gefietst naar de fysio (onderrug redelijk overbelast. Klote-hormonen) en weer terug. Heb nu nog steeds houten kont, maar was heerlijk fietsweer.
Enneh, MaJo, van harte beterschap.
Vragen ook in het Fransquote:Op maandag 12 maart 2007 19:59 schreef Nesle het volgende:
gosh, ik heb morgen tentamen frans
leestekst en de vragen ook in het frans
Ik ben zo slecht in dat soort dingen.
Duits zuigtquote:Op maandag 12 maart 2007 20:14 schreef B.ertha het volgende:
Heb je ook duits? Dat was echt makkelijk, afgerond met een 9![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |