zeldenquote:
Geen idee, heb je mijn topictitel gezien.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:05 schreef Etcetera het volgende:
OP klopt niet
hoe fiks ik die img dingetje waar choppermick schuinonder bungelt?
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Geen idee, heb je mijn topictitel gezien.![]()
7 augustus?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Dan deze maar. Kan je dan iig mijn verjaardag toevoegen? Of ben ik te slow in de chat.![]()
Nee, 8 juli.quote:
Hoe kan ik dáár nou "nee" op zeggenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:46 schreef iamredleader het volgende:
@Nembrionic: nog gefeliciteerd! Wist ik helemaal niet![]()
Biertje op mij als je bij de quiz bent volgende week maandag![]()
dit gaat mij te ver wat betreft fok en mijn sociale levenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:49 schreef Mikkie het volgende:
Soempie kan op dit moment thuis niet online en smst dat ik ff 'hoi' moet zeggen.
Dus bij deze
waarom kun je niet onlinequote:
ja dat snapte ikquote:
Hoe doet ze die smilies via MSN?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Internet kapot, ofzo. Tijdelijke breakdown
Heel het Internet kapotquote:Op maandag 12 maart 2007 12:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Internet kapot, ofzo. Tijdelijke breakdown
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:01 schreef Etcetera het volgende:
zoals ik ze ook doe ws: de afkortingen gebruiken
* O * snapt een fokker wel
oh ja... stuuuuuuuuuuuuuuupid: Mensen die beweren dat de doodstraf niet helpt
Echt wel! Even lekker buiten gezeten net. Heerlijkquote:
Mensen die misdaden begaan die bestraafbaar zijn niet helemaal in orde. Punt. En misdaden zijn per definitie strafbaarquote:Op maandag 12 maart 2007 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
Beredeneren dat de doodstraaf een preventief afschrikeffect heeft is natuurlijk te gek voor woorden
Mensen die misdaden begaan die bestraafbaar zijn met de doodstraf zijn OF niet helemaal in orde OF ze zijn zodanig van de kaart gebracht door een omstandigheid dat ze ook niet voor reden vatbaar zijn.
Het zijn geen mensen die van tevoren gaan nadenken over de gevolgen.
De misdaad wordt toch wel begaan...
Heb je wel goed gelezen?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mensen die misdaden begaan die bestraafbaar zijn niet helemaal in orde. Punt. En misdaden zijn per definitie strafbaar![]()
Ik dacht van wel. Een misdaad is per definitie strafbaar. Daarom is het een misdaad. Dus het vermelden van "een strafbare misdaad" is een pleonasme. Of zelfs een tautologie, ik weet het nooit zeker.quote:
Je hebt niet goed gelezen dusquote:Op maandag 12 maart 2007 13:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik dacht van wel. Een misdaad is per definitie strafbaar. Daarom is het een misdaad. Dus het vermelden van "een strafbare misdaad" is een pleonasme. Of zelfs een tautologie, ik weet het nooit zeker.
Ach, en de achtergrond van wat er dan mis is met die mensen, daar kunnen we menig biertje op drinken![]()
![]()
Trouwens, met dit prachtige weer lust ik wel een gele rakker op het terras![]()
Net even een rondje gefietst.. met m'n jas aanquote:Op maandag 12 maart 2007 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt wel! Even lekker buiten gezeten net. Heerlijk
Het is echt lente aan het worden
OK, dan begrijp ik wat je bedoelt. Ach, doodstraf ja of nee, je moet gewoon geen misdaden begaanquote:Op maandag 12 maart 2007 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt niet goed gelezen dus
Er staat "een misdaad die bestrafbaar is met de doodstraf"
En over dat terras: dat ben ik met je eens
Beterschap, MaJo. Tinuviel is ook ziek thuis, keelpijn en hoofdpijn, was echt niet lekker gisteravond.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:15 schreef MaJo het volgende:
HeyHet is prachtig weer buiten en MaJo is weer eens ziek
En goed ook dit keer: mijn keel is helemaal opgezwollen, het lijkt wel alsof er een tennisbal inzit
(je ziet ook echt een bult zitten, brrrr
) Slikken doet pijn, praten ook, hoofd voelt vaag, kortom ik heb het echt te pakken
Dus ik zal wat extra op fok zijn vermoed ik zo
trouwens nem: nog gefeliciteerd!Ben alweer te lang niet in de SC geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |