quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb ze live gezien en...ik kan melden dat het nep is. (of verklap ik nou alles)
Dat zijn jouw woorden.quote:
nsfw?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:27 schreef Etcetera het volgende:
dat plaatje is zeker nsfw? of in dit geval school
Rockbitch ging het toch over?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb ze live gezien en...ik kan melden dat het nep is. (of verklap ik nou alles)
zullen we een klupje oprichtenquote:
met een hyvespaginaquote:
jij bent echt evilquote:
Op z'n tijdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
jij bent echt evil
ga snel de tuin in![]()
Doe dat dan gewoon nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:36 schreef Soempie het volgende:
ik ben beland bij punt twee uit m'n ondertitel
en een gesamenlijke blogquote:
Geloof me. Straks werkoverleg hier bij mij thuis en moest echt even opruimenquote:
Wat zat je nou te mutsen dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geloof me. Straks werkoverleg hier bij mij thuis en moest echt even opruimen
M'n verslag is afKLAAAAARRRR!!!
![]()
![]()
en veel werk?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:05 schreef Etcetera het volgende:
ik moet een PBS nog omzetten naar een PFD
heb er geen zin in
heb ook geen zin in uitleggen wat het is
hou het er op dat het saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai is
bah
ik heb MIJN verslag af. Dacht dat ik al een conclusie af moest hebben van de verschillende verslagen, maar dat hoeft voor maandag pas zag ik netquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat zat je nou te mutsen dan?
Het moest voor 13:00u af en je bent ruim op tijd
ziet er wel naar uit natuurlijkquote:
Dan kun je straks in de tuin gaan zittenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik heb MIJN verslag af. Dacht dat ik al een conclusie af moest hebben van de verschillende verslagen, maar dat hoeft voor maandag pas zag ik net
Dus uiteindelijk was het niet zoveel werk nee.![]()
balkonquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kun je straks in de tuin gaan zitten
wat voor werk ga je doen in de tuin?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kun je straks in de tuin gaan zitten
Ik moet de schutting vervenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat voor werk ga je doen in de tuin?![]()
-rozen snoeienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat voor werk ga je doen in de tuin?![]()
Dat is minderquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:59 schreef MaJo het volgende:
HeyBen nog steeds ziek
Nog steeds een ei in mijn nek (
) De dokter zat vol dus ik kan pas morgen langskomen
Ook nog eens superslecht geslapen, maar daardoor was ik wel vroeg wakker en heb ik al reeds een aflevering van Veronica Mars en Prison Break kunnen kijken
Ik ben nu alleen zo gaar dat ik weer even een tukkie ga doen
Ik heb net van 1 tot half 4 geslapenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is minder![]()
Kun je niet in de tuin gaan liggen? Lekker warm![]()
Veel slapen is altijd goed wanneer je ziek bent
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:43 schreef Nesle het volgende:
Ik heb een 8! op mijn gedichtenopdrachten zelfs een ++ op dat maagdengedicht etc
echtwaar
in je eigen tijdquote:@ etc
Ik heb heel lang zitten twijfelen of ik frans2 erbij wil maar als ik dat niet doe dat heb ik nog160 SLU's ongevuld. en die moet ik echt met iets invullen anders moet ik dat met modules in mn eigen tijd doen. nou mooi niet. Nu heb ik al MO, en met frans erbij leek me wel mooi voor mij want ik wil naar het International Hotel Management. En ik ben wel redelijk in frans, praten nog niet echt maar dat doen we dan ook neveren vandaan tentamen lezen gehad. Ging super
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |