Klopt, dat heeft André me al eens verteld dit seizoen. Prima kerel. Lijkt als twee druppels water op Ruud van Nistelrooij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:34 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Het is in 't Ambacht, waar we in de historie nog maar weinig punten hebben weggeplukt. Maar wie weet, in de competitie dit jaar is alles mogelijk... Het staat gepland voor de 17e, als het goed is.
Ons eerste zal niet promoveren inderdaad, na een goed begin heel veel punten onnodig laten liggen en door een slechte serie (mede door vele schorsingen en blessures, paar weken geleden misten 1+2 in totaal 12 man) snel gedaald op de ranglijst. Maar promotie was/is ook geen must hoor, na het roer qua beleid te hebben omgegooid moeten we eerst de boel stabiliseren en jonge jongens een kans geven door te groeien en te ontwikkelen. Het is erg leuk om te zien dat er weer zoveel clubjongens in 1 spelen.
Overigens speelt Hoogink door drukte met z'n werk in principe in het 3e dit jaar, noodgevallen daargelaten (zie hierboven...) waardoor ie soms doorschuift naar 2 of 1. Danny is nog niet officieel vastgelegd geloof ik, maar 't zal niet lang meer duren![]()
Zou je best eens gelijk in kunnen hebben, zowel qua kwaliteit als qua inzakken als Spaan stopt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:26 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Vind nieuw Lekkerland de best voetballende ploeg bij ons in de competitie ze hebben alleen een zwaar probleem met scoren anders hadden ze echt mee bovenin gedraaid wij hebben het er tenminste 2x erg moeilijk tegen gehad maar ben bang dat het team uit elkaar valt als spaan stopt dan kan het wel eens gedaan zijn met de beton boys![]()
Euhm, dat zal niet alleen in de competitie zijn, want Vitesse heeft in totaal 46x gescoord en ik weet dat die jongens van Bakker, Nota en consorten ook hun goaltjes meepakken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:23 schreef Pritt het volgende:
Lennart Beentjes van Vitesse '22 (2e klasse) uit Castricum heeft er nu al 44 dit seizoen inliggen.
En dat komt niet omdat die club de competitie domineert maar omdat het een groot talent is.
Ik zie hem nog wel bij een grote amateurclub terecht komen.
Komt idd uit NHD, maar goed als je zo de uitslagen ziet scoort hij toch eigenlijk elke week 2 a 3 goals dus vraag me af hoeveel hij er dan echt daadwerkelijk heeft.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Euhm, dat zal niet alleen in de competitie zijn, want Vitesse heeft in totaal 46x gescoord en ik weet dat die jongens van Bakker, Nota en consorten ook hun goaltjes meepakken.
Heb je dat getal toevallig uit het NHD? Die topscorerslijst zit een beetje raar in elkaar, de goals van de hoger spelende teams (o.a. Vitesse) tellen nl. dubbel.
Maar ik heb begrepen dat het een goede voetballer is, misschien wel iets voor ons![]()
22 dus, als zijn goals dubbel tellen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:07 schreef Pritt het volgende:
[..]
Komt idd uit NHD, maar goed als je zo de uitslagen ziet scoort hij toch eigenlijk elke week 2 a 3 goals dus vraag me af hoeveel hij er dan echt daadwerkelijk heeft.
ADO (heemskerk) blijft een mooie club.![]()
Speelden de finale tegen Hoek ook erg sterk maar ook weer het probleem van scoren kwam daar naar boven verloren toen in de laatste 5 minuten de wedstrijd met 2-1 anders hadden ze dit jaar hoofdklasse gespeeld had voor cees spaan een mooi afscheid geweest want nu gaat het geruisloos en dat gun ik hem niet vind het een geweldige kerel veel bravour, gepassioneerd, eerlijk maar een heel klein hartje jammer dat ie afscheid van zijn cluppie moet nemenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zou je best eens gelijk in kunnen hebben, zowel qua kwaliteit als qua inzakken als Spaan stopt.
Vorig seizoen in de nacompetitie tegen Roda Boys was Nieuw-Lekkerland erg sterk!
Nee ze speelde tegen ons helemaal niet slecht hadden zelfs met 0-2 voor moeten staan maar wij komen 5x over de middenlijn en het staat 4-0 ja daar wordt je moedeloos van ze verliezen ook allemaal maar niptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Opzich zijn de Boys niet eens al te slecht, maar door die negatieve spiraal waar ze in zitten gaat het allemaal gewoon niet...
Yeahinho is goed met banners en icoontjes én aanwezig in dit topic... Ik zie mogelijkheden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het trouwens niet leuk om een mooie OP te maken met de 'vaste' volgers van dit topic en hun club? Voor de OP: Da_Sandman --> GPC Vlissingen.
Ja lijkt me leuk. Er zijn inmiddels vaste posters in deze topicreeks. Yeahinho wil er vast werk van maken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Yeahinho is goed met banners en icoontjes én aanwezig in dit topic... Ik zie mogelijkheden.
1-0 gewonnen door een doelpunt van Vermunt al na 54 seconden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:03 schreef BVO het volgende:
Thuiswedstrijd voor Barendrecht vandaag tegen 's Gravendeel.
Volgens teletekst: R'ndia-Arnem. 3-0quote:Op zondag 11 maart 2007 03:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook Arenmuiden wint, dus weinig verandering..
Was dat maar waarquote:Op zondag 11 maart 2007 12:17 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Volgens teletekst: R'ndia-Arnem. 3-0
DIt klopt dus niet?
Ik heb het gehoord, klinkende (en verdiende, zo heb ik begrepen) overwinning. Spanning is weer terug, voor zover ie weg was. Ons 2e verloren van Kozakken Boys, 2-0, waar ook niet veel op af te dingen was.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:36 schreef methodmich het volgende:
Ons tweede wel een goed resultaat geboekt. 4-0 winst uit bij koploper Heerjansdam, was na 30 minuten al het geval.
Ze staan nu gelijk met Heerjansdam, dat nog wel een restant van 80 minuten met 10 man tegen VVGZ moet spelen.
Dus kan leuk worden volgende week Imaginary_Friend!
Zeer slechte pot op een nog dramatischer veld belachelijk dat je daar als team op wil spelen maar goed dat mag natuurlijk geen excuus zijn de concentratie was bij onze jongens ver te zoeken waardoor terneuzen goed partij kon bieden uiteindelijk door een pingel en een zondagsschot met 0-2 gewonnen, a.s. weekend inhalen tegen GJS en daar kunnen we de 2e periode veilig stellen bij winst bij een gelijkspel volgt een beslissingswedstrijd tegen Roda Boys na de competitie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:23 schreef tong80 het volgende:
Terneuzense Boys - NIVO Sparta 0-2
Roda Boys - LRC 1-4
Roda Boys haakt dus af. NIVO en LRC met evenveel verliespunten de koplopers.
Spannend
Nou, ik betwijfel het. Binnen de selectie zelf is alleen maar haat en nijd en gezeik geloof ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
En Barendrecht kan de titel bijna niet meer ontgaan, hoewel je nooit de huid moet verkopen etc, etc.
Blijkbaar is er de 17e een inhaalprogramma, dan spelen we tegen de Vogels. Geen idee wanneer we het nou eindelijk tegen ASWH moeten opnemen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:59 schreef methodmich het volgende:
De 17e op het veld van ASWH, lijkt me een mooi moment om minstens de tweede helft mee te pikken. Dan zal ik je eens komen scouten, kijken of je nog een beetje het talent van pakweg 1997 / 1998 hebt.
Haha, dan ben je niet de enige. Denk dat Marcel nog het hoogst speelt momenteel, hoewel Edo het ook niet gek doet bij ASWH 2. Cornel op wereldreis, las ik in het AD. Peli's zonder captain. Weet jij daar meer van?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Blijkbaar is er de 17e een inhaalprogramma, dan spelen we tegen de Vogels. Geen idee wanneer we het nou eindelijk tegen ASWH moeten opnemen...
En dat talent van toen, da's intussen aardig aan roest onderhevig![]()
Dat las ik nu ook ja, twee kampen. Da's wel even minder.... Zou wat zijn als Scheveningen er nog langs knalt. Kamp tegen Franken zal wel Xander en Richard bevatten dan? De donkere jongens pro-Franken?quote:Op maandag 12 maart 2007 09:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, ik betwijfel het. Binnen de selectie zelf is alleen maar haat en nijd en gezeik geloof ik. Akkermans en Kayis gaan na dit seizoen ook weg, mogelijk ook beiden naar RVVH, wordt druk daar in Ridderkerk. Las in het AD van vandaag ook dat er twee groepen zijn, de groep Franken en de rest
. Elf selectiespelers zouden willen vertrekken.
Lijkt me ook de verklaring voor de ontzéttend slechte wedstrijd van afgelopen zaterdag. Dus ik moet nog maar zien of ze het halen.
Zoiets denk ik. Kroon zie ik om een of andere reden ook niet zo snel achter die Franken aanhollen.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat las ik nu ook ja, twee kampen. Da's wel even minder.... Zou wat zijn als Scheveningen er nog langs knalt. Kamp tegen Franken zal wel Xander en Richard bevatten dan? De donkere jongens pro-Franken?
Dat is minder. Tegen wie ?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:53 schreef Yeahinho het volgende:
OJC gaf een 1-3 voorsprong bij rust in de blessuretijd af: 4-3.
Krijg jij ook Van Dittem en Van Dattem, BVO? Stond deze week weer aardig wat Barendrecht-nieuws in. Als je interesse hebt moet je me even mailen. Mijn username en dan @hotmail.com.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:13 schreef BVO het volgende:
Vanavond een oefenwedstrijd tegen hoofdklasser Excelsior Maassluis met 3-0 gewonnen. Weet niet wie er speelden, maar gezien vorige oefenwedstrijden en deze uitslag zullen het wel twee B-teams zijn geweest.
Zeg, als je een aankoop doet wil je er toch wel beter op wordenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:28 schreef methodmich het volgende:
Hoeft natuurlijk niet noodzakelijk waar te zijn, wordt ook erg veel op gespeculeerd. Maar goed, zou wel een aankoop zijn die past in de ambities.
Gezienquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:28 schreef methodmich het volgende:
Staat op ons forum, www.aswh.nl en dan forum.
Hoeft natuurlijk niet noodzakelijk waar te zijn, wordt ook erg veel op gespeculeerd. Maar goed, zou wel een aankoop zijn die past in de ambities.
Bij Digger in zijn achteruin.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:10 schreef methodmich het volgende:
Tong, GJS is gezellig. De hele familie Bos.
Zit jij thuis nagels te bijten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:01 schreef tong80 het volgende:
Morgen GJS - NIVO Sparta. Bij winst van NIVO is de tweede periode binnen.
0-0, gewonnen na strafschoppen (5-4)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:04 schreef BVO het volgende:
Morgen in de kwartfinale van de beker thuis tegen VVSB, nummer 3 in zondaghoofdklasse A, qua verliespunten zelfs koploper. Zal dus erg moeilijk worden. Bij winst zitten ze volgend jaar in het grote KNVB bekertoernooi.
Of Elftalleiderquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:05 schreef Yeahinho het volgende:
Dat zou inderdaad mogelijk zijn. We wachten af wat de krant er van zegt.
Die is nog onpartijdiger, dus of we die moeten geloven...quote:
Jammer genoeg idd verloren, maar dat lag echt niet aan de scheidsrechter!! Beetje domme rode kaart en daarna inderdaad toch nog alles op alles zetten om de gelijkmaker te scoren, tja,dan weet je het wel. Het gejuich in Aalst(want;periodekampioen....) was in Bommel te horen!!quote:
Rafael Andradequote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:23 schreef methodmich het volgende:
Netjes gedaan van Barendrecht BVO!
Hoorde dat Rafael Andrade ook meegaat naar RVVH met Franken. Zal Powel wel volgen.
Ook vernam ik dat Jack, zodra de titel binnen is, de "groep Franken" uit de selectie gaat mikken.
Tja. Dat weet ik ook niet. Is wel opvallend hè?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:41 schreef tong80 het volgende:
Beschouw waarom kies je altijd de verkeerde wedstrijden uit ?
Ha luitjes, het was een drama afgelopen Zaterdag we begonnen best goed met een paar kleine kansjes GJS in die periode gevaarlijk met spelhervattingen, 47e minuut mooie aanval van ons met een schitterende goal van Patrick Peelen (lobje over de keeper). 2e helft beginnen we erg sterk veel druk op de verdediging van GJS maar niet resulterend in grote mogelijkheden. In de 10e min van de 2e helft gebeurde waar we de mannen voor gewaarschuwd hadden corner GJS en er werd even niet scherp gedekt en de bal kan vrij binnen gekopt worden na die goal sloop er bij ons iets in van....tja zeg het maar, in ieder geval was er geen organisatie meer en GJS komt via een aanval op links simpel op 2-1. 2 minuten later krijgt Bjorn Cevat rood van de scheids voor een overtreding op de achterlijn die de scheids beoordeelde als grof na trappen waar werkelijk geen sprake van was wat de jongen van GJS ook toegaf later. wij zetten alles op alles om de gelijkmaker te scoren want bij een gelijkspel zouden we toch nog een beslissingswedstrijd voor de periode spelen maar zoals zo vaak valt het doelpunt aan de andere kant en toen was het wel gelopen....De scheids floot geen beste wedstrijd maar het heeft er niet aan gelegen dat we deze wedstrijd hebben verloren lag puur aan de wedstrijdinstelling van de jongens....maar goed nu proberen de druk op LRC te houden die schijnen zaterdag een perfecte 2e helft gespeeld te hebben stonden met 0-2 achter en wonnen uiteindelijk met 6-3 van VVGZ die aankomende zaterdag bij ons op visite komen, maar eerst morgen om 20.00 uur voor de beker tegen Moerse Boys zondag 3e klas als we dan met dezelfde instelling spelen als zaterdag zijn we daar ook snel klaar mee.quote:
Vroeger vaak in Halsteren geweest, bij Halsteren. In de tijd van Piet van den Wildenberg, Piet Rokven en Jan Bergs. Geweldig elftal toen. Ook vaak zelf gespeeld, met MOC'17 (lager elftal). Woonde toen nog in Bergen op Zoom.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:25 schreef Zjakkie het volgende:
Beschouw, zou je dan niet een keertje bij een wedstrijd van VVC'68 (Halsteren) kunnen kijken? Uit de 3e klasse B zaterdag?
Het slaat nergens op... Oké, met ons spelersmateriaal kan je meedoen voor het linkerrijtje, maar meer dan dat? Onder normale omstandigheden niet, maar dit seizoen is er niets normaal in deze klasse...quote:Op maandag 19 maart 2007 19:36 schreef methodmich het volgende:
...
En Sersjee, ADO '20 doet zomaar ineens mee!
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:58 schreef Beschouw het volgende:
Nu naar Halsteren gaan, naar VVC lijkt me geen optie. Slechte wedstrijden kan ik hier in de buurt genoeg zien.
Maar het zou mij zo goed uitkomen als VVC nog een keer verliestquote:Op maandag 19 maart 2007 19:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nu naar Halsteren gaan, naar VVC lijkt me geen optie. Slechte wedstrijden kan ik hier in de buurt genoeg zien.
Alsof het aan mij ligt, als er slecht gevoetbald wordtquote:Op maandag 19 maart 2007 23:29 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Maar het zou mij zo goed uitkomen als VVC nog een keer verliest![]()
Ja daar hadden we het toch overquote:Op maandag 19 maart 2007 23:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alsof het aan mij ligt, als er slecht gevoetbald wordt![]()
Eigenlijk moet ik beschouw niet uitnodigenquote:
Misschien, maar dan moet je niet zo veel zuipen onder de wedstrijd, zodat je een kwartier na afloop afgetankt naar huis gaat. Als je er een gezellig avondje van maakt, wil ik het wel overwegen.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:42 schreef tong80 het volgende:
Beschouw als de laatste wedstrijd van NIVO nog van belang is, tegen streekgenoot en aardsvijand Roda Boys kom je nog een keer langs ?
Ik was niet afgetankt. Teleurgesteld door de slechte wedstrijd. Wist niet dat je langer had willen blijven.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:48 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Misschien, maar dan moet je niet zo veel zuipen onder de wedstrijd, zodat je een kwartier na afloop afgetankt naar huis gaat. Als je er een gezellig avondje van maakt, wil ik het wel overwegen.
ja, ik verwacht 1500 toeschouwersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:02 schreef Beschouw het volgende:
Tong, die laatste wedstrijd tegen Roda Boys is uit toch?
Met de collectebusquote:
Er staan inderdaad heel veel dingen op zegquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:28 schreef methodmich het volgende:
Staat op ons forum, www.aswh.nl en dan forum.
Nee, ik wil na afloop zo snel mogelijk weg kunnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:28 schreef methodmich het volgende:
Maar tong, hoe ga jij bij Roda Boys komen? Per fiets?
Ze sturen hem op per exprespost.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:28 schreef methodmich het volgende:
Maar tong, hoe ga jij bij Roda Boys komen? Per fiets?
Knappe uitslag van Rijsoord ook, ja zou leuk zijn om te winnen en dan in de knvb beker mee te spelen, hopen op een goede loting en thuisvoordeel natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:57 schreef methodmich het volgende:
Uit naar Veldhoven dus!
Rijsoord zorgt voor een verrassing, ze schakelen Baronie uit.
Schema voor Zuid I
Steenbergen - Rijsoord
Roosendaal - GJS
BVV/Caterpillar - Oirschot Vooruit of Geldrop/AEK
UNA - Nivo Sparta
In de halve finale de bovenste twee winnaars tegen elkaar en de onderste twee. Als Nivo nog één keer wint is het KNVB beker volgend seizoen, zou knap zijn!
Denk dat het ook een beetje te maken heeft hoe de clubs tegen het bekertoernooi aan kijken en als je in het begin een beetje pech met blessures hebt dan is het zo bekeken natuurlijk. jullie speelden toch tegen Oisterwijk vorig jaar ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:04 schreef methodmich het volgende:
Wel opmerkelijk dat er met UNA en misschien Geldrop / AEK nog maar zo weinig hoofdklassers over zijn. Toch een gevolg van dat nieuwe schema. Al speelden wij vorig jaar de finale tegen een tweedeklasser, dat was dan toch een beetje een anticlimax.
Ja heb oisterwijk toen in de halve finale tegen roda boys gezien best eenaardig ploegje maar te ligt om tegen een hoofdklasser te presteren Roda boys had die avond ook dik moeten winnen maar ja voetbal blijft een spel van momentenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:11 schreef methodmich het volgende:
Dat is ook wel zo natuurlijk. Toen ASWH landskampioen werd namen ze de beker niet zo serieus. Vorig seizoen stroomden we pas na de winterstop in tegen Hoek. Die wonnen ze en vervolgens was het programma zo "makkelijk" dat ze besloten er voor te gaan. Ook al omdat de titel niet echt meer kon lukken. In de finale Oisterwijk inderdaad. Die maakten er wel een feestje van, was ook absoluut een leuke dag, maar sportief was het minder spannend als finale.
Was uiteindelijk toch een makkie ??, zie dat tong de site van nivo ook weer eens over getypt heeftquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:02 schreef methodmich het volgende:
Grootste gevaar is dan onderschatting. Als je de wedstrijd ingaat zoals een duel tegen een andere hoofdklasser, mag je voetballend nooit in de problemen komen inderdaad.
Bij rust 0-3, na rust 1-3 en toen gelijk 1-4 en vervolgens nog wat kansen gemist. Vrij probleemloos inderdaad.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:11 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Was uiteindelijk toch een makkie ??, zie dat tong de site van nivo ook weer eens over getypt heeft![]()
Copy-Pasten heet datquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:11 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Was uiteindelijk toch een makkie ??, zie dat tong de site van nivo ook weer eens over getypt heeft![]()
Ja het gaat moeilijk worden denk ik Bjorn cevat 4 wedstrijden gehad voor zijn rode kaart afgelopen zaterdag, Patrick peelen geschorst, blessures: Joris v/d cammen, Hans Bartholomeus, emiel v/d sanden (twijfelgeval) gisteren dave en bjorn ziek en dan wordt de spoeling wel dun ineens moet ik misschien zelf wel langer aan de bak, maar Beschouw het sponsorhome kom je niet zomaar in hoor kost je minimaal een lidmaatschap van de spartanen kun je wel elke thuiswedstrijd gratis naar binnen haha......volgend jaar hebben we er 3 nieuwe spelers bij Egon salzmann en munoz en bijl van Nieuw lekkerlandquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef Beschouw het volgende:
Vandaag Dick gesproken. Die denkt dat NIVO het niet meer redt. Te veel blessures en zo. Ben uitgenodigd in het nieuwe sponsorhome. Dat gaat nog een keer gebeuren
Weet je bij jou nooit he, met voetballen was je ook zo onberekenbaarquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Copy-Pasten heet datDacht je echt dat ik heel die tekst ga zitten overtypen ?
Als Heerjansdam weer die keeper van het vierde opstelt hebben jullie kans.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:18 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Cruciale potjes morgen, helaas ben ikzelf door een blessure afwezig. Desalniettemin zal ik zowel ons 2e (thuis tegen Heerjansdam, we kunnen ASWH een goede dienst bewijzen maar belangrijker is dat we afstand moeten nemen van de nummers 8-10) en het 1e (thuis tegen Oranje Wit, punten zijn broodnodig omdat de degradatiezone ook hier angstig dichtbij is) van harte aanmoedigen. En wellicht dat ons derde de punten steelt bij de buren, tegen Pelikaan 2.
Het wordt in ieder geval een voetbalvolle zaterdag, er staat wat op 't spel!![]()
Daniel Muñoz en Patrick Bijl definitief bevestigd? Geen slechte spelers. Met name eerstgenoemde is een handig voetballertje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:33 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
volgend jaar hebben we er 3 nieuwe spelers bij Egon salzmann en munoz en bijl van Nieuw lekkerland![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:03 schreef Beschouw het volgende:
Voetbal jij dan bij Loppersum?
Ja bevestigd maar is altijd nog de vraag of ze dan echt komen hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daniel Muñoz en Patrick Bijl definitief bevestigd? Geen slechte spelers. Met name eerstgenoemde is een handig voetballertje.
'We' hebben ASWH 2 een goede dienst bewezen door Heerjansdam 2 op 1-1 te houden, in een bijzonder matige wedstrijd. Vervelende praat- en duikploeg... Goeie overwinning van ASWH 2 overigens. Volgende week naar 't Ambacht, hopelijk ben ik dan ook weer fit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als Heerjansdam weer die keeper van het vierde opstelt hebben jullie kans.
Zelf morgen eerst 2 kijken tegen Arnemuiden en dan 1 tegen Delft. Die moeten ze winnen.
Of kijk gewoon op TV Westquote:Op maandag 26 maart 2007 21:52 schreef uitje4life het volgende:
Kortom: kom zaterdag allemaal naar De Middelmors voor een leuke pot voetbal! (hoebedoeljereclamemaken)
'Helaas' ga ik dan kijken bij mijn eigen club anders was ik wel even langsgekomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:36 schreef uitje4life het volgende:
welke wedstrijd dan beschouw?
idd je kan ook gewoon op TVwest kijken
als je dat niet kan ontvangen, is er op www.tvwest.nl een livestream van goede kwaliteit!
ajoh, das toch veel minder spannend?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
'Helaas' ga ik dan kijken bij mijn eigen club anders was ik wel even langsgekomen.
Vraag maar aan tongquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:36 schreef uitje4life het volgende:
welke wedstrijd dan beschouw?
Natuurlijk!!!Had geloof ik zijn eigen theaterbureau geregeld om onverwacht wat origineels te doen. Zelf wel even geregisseerd, dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:50 schreef tong80 het volgende:
Scheur of elftalleider herkennen jullie Herman van diejen ?
Romario de Souza Faria
Of is het voor elftalleider net te veel voor zijn tijd ?
Mooi was ook dat ie via zijn artiestenbureau wedstrijden organiseerde. Zeg maar zoals oud-internationals maar dan met artiesten. Heb één keer meegedaan, en kreeg van Herman te horen dat als ik om een handtekening werd gevraagd en iemand vroeg wie ik was gewoon een onbkende band moest noemen die niet bestond. De enige artiesten waren Serge van Saskia en Serge en Jaques Herb. De rest bestond uit eerste derde rangs artiesten die niemand kende of speler uit het eerste van NIVOquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:58 schreef scheur het volgende:
[..]
Natuurlijk!!!Had geloof ik zijn eigen theaterbureau geregeld om onverwacht wat origineels te doen. Zelf wel even geregisseerd, dus.
![]()
Kunnen we veel plezier aan gaan beleven.......en tong tuurlijk ken ik Herman in zijn jaren een topper samen met niet te vergeten Wim Baks die elders keepte maar tegenwoordig als niet echte nivo man wel elke week langs de lijn staat om ons cluppie aan te moedigen maar van de generatie van Herman zie ik veel te weinig mensen bij nivo hoe komt dit ??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:01 schreef scheur het volgende:
Daniel Munoz Ramirez; wat voor soort voetballer?? Goede ervaringen mee?
Jonge jongen uit Lekkerland zelf, die bij Dordt in de jeugd speelde en dit seizoen terug was bij de groenhemden. Snelle speler wel, kan Nivo best wat aan hebben!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:01 schreef scheur het volgende:
Daniel Munoz Ramirez; wat voor soort voetballer?? Goede ervaringen mee?
ASWH 2 won door een goede vrije trap van Remco Koppelaar. Was ook beter dan Arnemuiden, maar de gasten loerden wel op de counter. Mooi dat Groote Lindt 2 een punt pakte tegen Heerjansdam.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:26 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
'We' hebben ASWH 2 een goede dienst bewezen door Heerjansdam 2 op 1-1 te houden, in een bijzonder matige wedstrijd. Vervelende praat- en duikploeg... Goeie overwinning van ASWH 2 overigens. Volgende week naar 't Ambacht, hopelijk ben ik dan ook weer fit.
Over het 1e wil ik het niet hebben, 1-3 verloren na 1-0 voor bij rust, om daarna weer met 9 man te eindigen...Nog 3 bijzonder hete potjes voor de boeg om uit de degradatiezorgen te ontsnappen.
Ik heb dat nooit begrepen. Jaren geleden al eens een column over geschreven. Alleen Wim van Hees en soms Sjaak Jansen zie je nog wel eens. Weet je wie we ook nooit meer zien is Peter Schultes die was er vroeger iedere zaterdag. Heeft ie ruzie met NIVO gehad of zo ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:42 schreef Elftalleider het volgende:
maar van de generatie van Herman zie ik veel te weinig mensen bij nivo hoe komt dit ??![]()
Sjaak Jansen is ook al een eeuwigheid geleden, maar wat er met de schultes is gebeurd weet ik ook niet weet wel dat zijn vrouw ziek was en daaraan helaas te vroeg overleden, misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft, maar Ton v/d Hoek, Dick (valderama) van heusden dus een beetje jou generatie daar komen er ook te weinig van kijkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen. Jaren geleden al eens een column over geschreven. Alleen Wim van Hees en soms Sjaak Jansen zie je nog wel eens. Weet je wie we ook nooit meer zien is Peter Schultes die was er vroeger iedere zaterdag. Heeft ie ruzie met NIVO gehad of zo ?![]()
Munoz is dus zeker Bijl nog niet hoorde ik Dinsdag twijfelt nog en het schijnt dat Heerjansdan of ASWH (dat weet ik niet zeker welke van de twee) hem ook zouden willen inlijvenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jonge jongen uit Lekkerland zelf, die bij Dordt in de jeugd speelde en dit seizoen terug was bij de groenhemden. Snelle speler wel, kan Nivo best wat aan hebben!
Puike overwinning, ondanks dat Rijsoord ook behoorlijk is afgezakt. Heerjansdam zit echt in een zware crisis; degradatie is 1 ding, maar om dan de vetes via de media uit te gaan vechten doet je reputatie weinig goeds.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
ASWH gisteren gezellig gespeeld in de AD / RD / Dordtenaar cup.
Rijsoord uit, simpele 0-5. Had nog meer kunnen zijn. Mooie goals van Rory van der Weijden en Stefan van Dam voor rust na goede voorzetten van de flanken, tussendoor strafte Arjan Human een defensieve blunder van de Kraaien af. Na rust weer een goal van Stefan van Dam en Danny Slingerland maakte nog een intikker. Volgende week tegen Rhoon thuis in de tussenronde. Heerjansdam ging er uit na strafschoppen tegen vierdeklasser LMO (Linker Maas Oever).
Ons tweede volgend jaar naw tegen jullie tweede Mich. Leuke klasse, die eerste klasse, met al die derde teams. Die mogen nu eenmaal niet promoverenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
ASWH 2 won door een goede vrije trap van Remco Koppelaar. Was ook beter dan Arnemuiden, maar de gasten loerden wel op de counter. Mooi dat Groote Lindt 2 een punt pakte tegen Heerjansdam.
Dick is 2 jaar geleden gestopt en nooit meer bij NIVO geweest. Erg vreemd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:54 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Sjaak Jansen is ook al een eeuwigheid geleden, maar wat er met de schultes is gebeurd weet ik ook niet weet wel dat zijn vrouw ziek was en daaraan helaas te vroeg overleden, misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft, maar Ton v/d Hoek, Dick (valderama) van heusden dus een beetje jou generatie daar komen er ook te weinig van kijken![]()
Zij zaten toch bij ASWH 3 in de competitie? Die zijn zaterdag al kampioen geworden, met 14 punten voorsprong op de achtervolgers meen ik!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ons tweede volgend jaar naw tegen jullie tweede Mich. Leuke klasse, die eerste klasse, met al die derde teams. Die mogen nu eenmaal niet promoveren.
Zou Heerjansdam kunnen zijn, hun linksback en aanvoerder Jeroen Koppelaar vertrekt zeer waarschijnlijk. In het verleden heeft ASWH gesproken met Bijl, maar die lijkt nu geen optie. Hoogstens voor het tweede dan en dat lijkt me voor die jongen zelf niet zeer aantrekkelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:56 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Munoz is dus zeker Bijl nog niet hoorde ik Dinsdag twijfelt nog en het schijnt dat Heerjansdan of ASWH (dat weet ik niet zeker welke van de twee) hem ook zouden willen inlijven![]()
Minder man, is toch leuk als je kan spelen! Zeker zaterdag, al zal ik die wedstrijd helaas niet zien. ASWH 1 speelt uit namelijk. Denk dat de speler die ik eerder noemde wel mee zal doen met 2.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:23 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Puike overwinning, ondanks dat Rijsoord ook behoorlijk is afgezakt. Heerjansdam zit echt in een zware crisis; degradatie is 1 ding, maar om dan de vetes via de media uit te gaan vechten doet je reputatie weinig goeds.
Mijn blessure blijkt hardnekkiger dan gedacht, hopelijk kloppen de diagnoses en is er niks kapot in m'n knie... Voelt verre van optimaal, enorm balen dat ik er nu in de climax v/h seizoen niet bij ben![]()
6 keer op rij al kampioen zelfs. Maar Zuid I is inderdaad niet supersterk. Daarom wilde ASWH 2 ook graag in West gaan spelen, maar dat mag niet van de KNVB. Alleen als de hele vereniging mee zou gaan en dat willen ze de pupillen niet aandoen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:25 schreef tong80 het volgende:
MM is ons district niet een beetje zwak. Als we met ons tweede Hoofdklasse spelen komen we ASWH tegen dat 5 keer op rij kampioen wordt. Kwik boys Ijjsselmeervogels en AFC kennen we alleen van horen zeggen
IJsselmeervogels 2 draait dit seizoen wel heel matig, maar goed, goede jeugd is er wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:25 schreef tong80 het volgende:
MM is ons district niet een beetje zwak. Als we met ons tweede Hoofdklasse spelen komen we ASWH tegen dat 5 keer op rij kampioen wordt. Kwik boys Ijjsselmeervogels en AFC kennen we alleen van horen zeggen
Wij hebben 2 A-s Ijsselmeervogels of Volendam misschien wel een A-6 ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
IJsselmeervogels 2 draait dit seizoen wel heel matig, maar goed, goede jeugd is er wel.
Onze 2 backs spelen bijna altijd in de basis. Op de bank zitten er ook nog 2.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:02 schreef uitje4life het volgende:
Bij IJsselmeervogels spelen heel weinig mensen uit de eigen jeugd in het 1e.... dat vind ik wel raar... Maarja dat klopt wel met het geld wat er zit he....
Bij ons spelen wel jongens uit de eigen jeugd in het 1egelukkig....
Heb hem nog 1 of 2 x gezien maar blijft een beetje vreemdquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dick is 2 jaar geleden gestopt en nooit meer bij NIVO geweest. Erg vreemd.
Had het er gisteren met de trainer nog over blijkt dat ie meerdere aanbiedingen op zak heeft...maar zou heel graag naar nivo willen maar hij hikt een beetje tegen de afstand aanquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zou Heerjansdam kunnen zijn, hun linksback en aanvoerder Jeroen Koppelaar vertrekt zeer waarschijnlijk. In het verleden heeft ASWH gesproken met Bijl, maar die lijkt nu geen optie. Hoogstens voor het tweede dan en dat lijkt me voor die jongen zelf niet zeer aantrekkelijk.
Tja, Dordrecht - Zaltbommel. Is op zich nog wel te doen toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:39 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Had het er gisteren met de trainer nog over blijkt dat ie meerdere aanbiedingen op zak heeft...maar zou heel graag naar nivo willen maar hij hikt een beetje tegen de afstand aan![]()
Grappig. Kozakken Boys wordt niet genoemd, maar zou me niet verbazen als die ook wel gebeld hebben. Toch niet gek, De Treffers is een goede club. Mooi voor jullie dat hij blijft dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:57 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho heeft www.elfvoetbal.nl even geholpen met een scoop over onze spits.
A is wel de mooiste klasse natuurlijk. Al was het kampioenschap van een jaar of 9 terug in B. Die is natuurlijk ook iets makkelijker normaal gesproken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:49 schreef methodmich het volgende:
Dat hangt er een beetje vanaf hoe ze gaan indelen. Als ze dit jaar nadoen, dus Rotterdam en regio met de Bollenstreek, dan zeker A. Bij ons is sowieso leuk.
quote:Drie matchpoints voor Barendrecht
Door RENÉ DONS
In drie wedstrijden moet de ploeg van trainer Jack van den Berg drie punten halen om kampioen in de eerste klasse B te worden. De koploper krijgt vanmiddag de eerste kans in de uitwedstrijd tegen Rijnvogels. Als Barendrecht wint dan keert het na twee jaar weer terug naar de hoofdklasse. Dat wordt eventueel vanavond gevierd met een huldiging op het gemeentehuis (aanvang 19.30 uur) en aansluitend een feestavond in het clubgebouw op de Bongerd. ,,Maar dan moeten we uiteraard wel winnen,” voegt Rob van den Eijnden, bestuurslid technische zaken eraan toe.
,,Rijnvogels-Barendrecht is de enige wedstrijd in de eerste klasse B dit weekeinde. Dus we moeten winnen om daadwerkelijk kampioen te worden. Voor ons is het nog een beetje onwezenlijk. Natuurlijk hoopten we dat we de titel in de eerste klasse B zouden pakken en zouden terugkeren naar de hoofdklasse. Maar we hadden best veel concurrentie, maar Scheveningen en vooral Voorschoten’97 hebben het in de afgelopen weken laten liggen. Wij hebben geen misstappen gemaakt en kunnen dus nu al kampioen worden en dat is toch eerder dan ik had verwacht.”
Het is voor Barendrecht geen gemakkelijk seizoen geweest. De club had dit seizoen het hoogste budget, de sterkste selectie, maar heeft op het veld niet altijd kunnen overtuigen. ,,We zijn vorig seizoen een nieuwe weg ingeslagen met een nieuwe technische staf onder aanvoering van trainer Jack van den Berg. We zijn in de afgelopen maanden enorm naar elkaar toegegroeid. We hebben met veel plezier gewerkt. Dat was een groot verschil met het verleden. Met Dammes van Wilgenburg, Brian Stolk en Ben van Drunen hebben we vakmensen binnengehaald. Samen met Jan Bakker en Klaas Groenendijk van de Stichting Amateurvoetbal Barendrecht zullen we als we de titel hebben behaald wel even met elkaar proosten. We weten ook dat het allemaal beter kan. Dat we aantrekkelijker kunnen spelen, maar daar gaan we de komende weken hard aan werken. Het is bij ons dit seizoen wel degelijk geweest, want vooral in de laatste fase hebben we nauwelijks kansen weggegeven en niemand twijfelt eraan dat wij de terechte kampioen zijn, want anders heb je drie wedstrijden voor het einde niet de kans om de titel al te grijpen.”
,,Er zullen nieuwe spelers bijkomen, onder wie Dogan Corneille (IJsselmeervogels), Jermaine Sandvliet (Leonidas), Giovanni Dos Santos (Deltasport), David Ameida (Xerxes/DZB), Edwin van Zwieteren (DOTO), waarschijnlijk spits Daniël da Cruz (Vitesse Delft) en nog twee anderen. Maar er gaan ook spelers zoals Yurtcan Kayis, wat wij betreuren omdat het een uitstekende voetballer is, Danny Spelde, Germaine Akkermans en Giovanni Franken weg. Over het vertrek van de laatste naar RVVH wil ik niet veel zeggen. Franken heeft bij Barendrecht helaas niet kunnen brengen, wat wij hadden gehoopt. Daarom mag hij weg. We hebben best wat hobbeltjes moeten nemen, maar ik vind dat we het over het gehele seizoen goed hebben gedaan.”
De kritiek dat Barendrecht de eigen jeugd te weinig kans geeft om door te breken, vindt Van den Eijnden onterecht. ,,We hebben de naam dat we veel geld hebben te besteden, maar dat is onzin. In de hoofdklasse zitten wij qua spelersbudget niet bij de top en vergeet niet dat wij de belastingafdracht van de spelers doen. Dus, circa veertig procent van onze spelersbegroting gaat naar de fiscus. Het valt wel mee wat wij betalen en daarom is het ook belangrijk dat straks eigen jongens als Bob Vermunt, Mathijs Tabbers, John de Ronde en Laurens Visser in het eerste elftal op bepalende posities komen te staan, maar daar is tijd voor nodig en die moet je ze wel gunnen. Barendrecht investeert veel in de eigen jeugdopleiding en neem van mij aan dat we dat niet voor niets doen."
En mogen niet promoveren. GPC staat tweede tussen nog twee derde teams, één puntje is genoeg voor promotie.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zij zaten toch bij ASWH 3 in de competitie? Die zijn zaterdag al kampioen geworden, met 14 punten voorsprong op de achtervolgers meen ik!
Een puntendeling was gezien de wedstrijd rechtvaardiger geweest, maar de afgelopen jaren hebben we zo vaak - al dan niet terecht - aan het kortste eind getrokken dat deze overwinning wel enorm lekker smaakte. Bovendien was het ook broodnodig gezien de stand. Het schijnt dat de ASWH-coach niet erg gelukkig was dat z'n ploeg niet voor een punt had gespeeld, aan de geluiden uit de kleedkamer te horen. Toch leuk om in 2 weken respectievelijk 1 en 3 punten van een koploper af te snoepen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:
ASWH 2 verloren van Groote Lindt 2, tien minuten voor tijd 1-0 voor en alsnog 1-2 verloren. Heerjansdam 2 won, dus een zevende titel op rij lijkt nu niet meer haalbaar.
wij hebben elke week ongeveer 5 jongens van t dorp in 1 staan en nog 3 of 4 op de bank. En in t 2e spelen ook bijna alleen maar uien!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Onze 2 backs spelen bijna altijd in de basis. Op de bank zitten er ook nog 2.
Inmiddels wist je het al, maar dat was hem inderdaad. Vertelde het hem gisteren nog, dat je dit had geschreven. Hij moest er wel om lachen.quote:Op maandag 2 april 2007 10:33 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
MM: Overigens weet ik niet precies wie die Milan Baros look-a-like was. Er stond een speler in de spits (nr. 10), met zo'n bandje in z'n haar die er wel wat van weg had. Ik denk dat er geen duel is geweest waarbij ie niet is gaan liggen, wat een duikelaar...![]()
Meerburg 1quote:Op maandag 2 april 2007 14:17 schreef uitje4life het volgende:
Iemand uit mijn klas (18 jaar) heeft gister zijn debuut gemaakt in Meerburg 1. In een belangrijke wedstrijd tegen de koploper nog wel! Hij viel in op midmid terwijl eigenlijk centraal achterin zijn plek is. Leuk, niet?
Het viel vooral op omdat 't een aardige voetballer is die het niet nodig heeft om dat te doen. Maar ach, het kwam ons niet zo verkeerd uit hoor, de scheids had het ook wel aardig door op den duur.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Inmiddels wist je het al, maar dat was hem inderdaad. Vertelde het hem gisteren nog, dat je dit had geschreven. Hij moest er wel om lachen.
Overigens eisen anonieme gasten op ons forum de kop van de trainer van het tweede, aardige discussie. Misschien heb je hem al gezien?
Natuurlijk is dat overdreven, van de trainer. Maar ja, wel vermakelijk ergens.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:32 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Het viel vooral op omdat 't een aardige voetballer is die het niet nodig heeft om dat te doen. Maar ach, het kwam ons niet zo verkeerd uit hoor, de scheids had het ook wel aardig door op den duur.
En de trainer weg omdat je een keertje in zes jaar geen kampioen wordt? Lijkt me wat overdreven. Het bekritiseren van de keeper had ik ook niet verwacht, ik vond het geen blunder ofzo. De laatste 2 jaar is ASWH gewoon minder gaan voetballen, of dat de trainer is aan te rekenen kan ik niet erg bepalen.... In ieder geval zullen ze er volgend jaar op gebrand zijn de titel te pakken, en hoewel ik Heerjansdam een bijzonder irritante ploeg vind, is het voor de afwisseling wel leuk. Maar: het is nog niet over, H'dam moet o.a. met 10 man 70 minuten inhalen tegen VVGZ (stand 0-0)...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | OJC Rosmalen 1 Baronie 1 Gemert 1 SV Meerssen 3 Groene Ster 3 JVC Cuijk 0 UNA 1 SV Triborgh 1 Blauw Geel'38 1 RKSV Schijndel 0 EVV 0 Geldrop/AEK 3 De stand: Baronie 20-39 UNA 19-28 EVV 20-38 Papendrecht 20-26 JVC Cuijk + 19-35 Geldrop/AEK 19-25 Gemert 20-31 RKSV Schijnd. 19-25 UDI'19/Bet.B. 20-31 Blauw Geel'38 20-23 OJC Rosmalen 19-30 Groene Ster 21-20 SV Meerssen 21-30 SV Triborgh * 21- 5 + periodekampioen * gedegradeerd |
Paar keer op rij verloren en meteen flink gezakt. Voor de winterstop stonden ze nog bovenin.quote:Op zondag 8 april 2007 23:08 schreef tong80 het volgende:
Raar dat Schijndel met al hun geld zo laag staat.
Je reinste scorebordjournalistiek!quote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto doet hetzelfde als Sandman's GPC vorige week: 1-1 gelijkspelen tegen Dinteloord. Hieruit trek ik de conclusie dat Seolto en GPC even goed zijn
Is dat die kennis van MM niet?!quote:Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef tong80 het volgende:
Patrick Bijl (22) versterkt selectie 2007-2008. (8-4-2007)
De talentvolle speler die overkomt van Nieuw-Lekkerland heeft zijn jeugdopleiding genoten bij EBOH zo. en Feyenoord. De meevoetballende linkervleugelverdediger, een volle neef van Loek Bijl (oud speler van DS'79, De Graafschap en Kozakken Boys) ziet in Nivo Sparta een logische stap in zijn carrière.
Wel dezelfde leeftijd en streek waar ze wonen. Dus zou goed kunnen.quote:
Hij had ook zijn opleiding genoten bij Feyenoord, due dat kan haast niet missen.quote:Op maandag 9 april 2007 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel dezelfde leeftijd en streek waar ze wonen. Dus zou goed kunnen.
Nee ik sponsor alleen de kantinequote:
OKee, als ik tijd heb, zal ik denk ik wel langs gaan.quote:Op maandag 9 april 2007 17:57 schreef Yeahinho het volgende:
Volgende week donderdag moet OJC bij jullie op bezoek.
GJS stopt op drempelquote:Op maandag 9 april 2007 14:18 schreef methodmich het volgende:
Rijsoord doet iets knaps, namelijk de halve finale van de districtsbeker Zuid I halen! De Kraaien zijn hiermee geplaatst voor het KNVB-beker toernooi volgend seizoen. Na een 0-0 bij Steenbergen wonnen ze na strafschoppen.
In de halve finale wacht Roosendaal, geen idee welke klasse dat is. De andere halve finale gaat tussen de winnaar van BVV / Caterpillar - Geldrop / AEK en de winnaar van UNA - NIVO Sparta.
Meestal ook niet zo lang of ik moet je missenquote:
Zeer goede speler voor de linksachter positie, goede voorwaartse drive gezegend met een heerlijke trap in zijn linkerbeen denk dat nivo daar veel plezier aan kan gaan beleven, ben blij dat ie voor ons gekozen heeft hij twijfelde nogal ivm de kilometers maar heeft de stap toch genomenquote:Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef tong80 het volgende:
Patrick Bijl (22) versterkt selectie 2007-2008. (8-4-2007)
De talentvolle speler die overkomt van Nieuw-Lekkerland heeft zijn jeugdopleiding genoten bij EBOH zo. en Feyenoord. De meevoetballende linkervleugelverdediger, een volle neef van Loek Bijl (oud speler van DS'79, De Graafschap en Kozakken Boys) ziet in Nivo Sparta een logische stap in zijn carrière.
Jij dijt ook makkelijk uit hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Meestal ook niet zo lang of ik moet je missenmaar dat kan tegenwoordig niet meer gezien jou omvang
![]()
Die is het inderdaad niet. Ken Patrick Bijl wel als voetballer overigens, niet persoonlijk. Geen verkeerde speler voor Nivo lijkt me. Momenteel top eerste klasse en misschien potentie om hoofdklasse aan te kunnen.quote:
het is wel een goede speler... en hij zit nu eigenlijk nog in de A1, maar hij heeft zaterdag en maandag weer gespeeld. Zaterdag hele wedstrijd, maandag 1 helft omdat hij vandaag met de A1 moet spelen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:07 schreef cohen het volgende:
[..]
Meerburg 1haha. toptalenten breken daar door! Alhoewel, daar komen ook Jeroen van Wetten (oud RBC) en Jelle Korbee (FC Lisse) vandaan!
Sprak Björn vanmiddag. Wist niet dat ie een teen heeft gebroken. Gelukkig een mooie breuk zoals dat heet. Kan over 2 weken weer spelen zei ie.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:39 schreef Elftalleider het volgende:
Gisteren vriendschappelijk tegen Unitas gespeeld en met 3-1 gewonnen, leuke wedstrijd gezien met mooi voetbal tegen een ploeg die drie weken geleden al kampioen werd in de 2e klas, ook een zeer knappe prestatie trouwens
Ja hij overweegde om morgen toch mee te doen maar ziet er toch vanaf is maar beter ook want als er iets verkeerd gaat is ie gelijk klaar voor dit seizoenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sprak Björn vanmiddag. Wist niet dat ie een teen heeft gebroken. Gelukkig een mooie breuk zoals dat heet. Kan over 2 weken weer spelen zei ie.
Het niveau was niet hoog maar er gebeurde genoeg. De scheids heeft zelf ook nog gestrekt gelegen met een hamstring blessure. Als het aan sommige supporters had gelegen zou ie er nu nog liggen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:23 schreef Yeahinho het volgende:
Dus eigenlijk had Beschouw naar díe wedstrijd moeten komen, zo te lezen.
JAWELquote:Op zondag 15 april 2007 17:26 schreef Yeahinho het volgende:
OJC verliest kansloos van Gemert (1-3). Beide backs een directe rode kaart (dus dat worden een paar wedstrijden schorsing voor beide), en ook de topscorer is geschorst vanwege z'n zoveelste domme kaart...
Het gat met de promotie/degradatie-plek blijft dankzij het gelijkspel van Geldrop, en het verlies van Blauw Geel nog 4 punten, maar het wordt nog oppassen... donderdag in ieder geval niet verliezen in Geldrop!
Ik post ze alleen als het de moeite waard is. Dit was zo'n wedstrijd.quote:Op zondag 15 april 2007 23:07 schreef Yeahinho het volgende:
tong, zou je het voortaan aub bij een eigen verhaaltje willen laten, en evt een link naar het verslag plaatsen.
Als we allemaal onze complete wedstrijdverslagen plaatsen dan wordt het wel een heel vol topic.
Ik moet nog even wachten zo te zienquote:Op woensdag 18 april 2007 15:42 schreef methodmich het volgende:
Dus het eerste Rijnsburgse Boys topic en Geldrop / AEK topic zal spoedig volgen, denk ik dan.
Wesley Rijs en Michel de Vroed naar Pelikaan ja. Maar die spelen voornamelijk in het 3e, vandaar ook. Gaat allemaal via Jan Verveer, voormalig jeugdtrainer bij ASWH. Marcel Gerritsen naar VVGZ als het goed is. Die zat bij de selectie van 1, maar breekt niet door en dus is zijn "contract" stopgezet. Helaas wil hij niet meer in 2 spelen, als echte ASWH-jongen, en kiest hij voor VVGZ.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:38 schreef Imaginary_Friend het volgende:
MM: twee spelers van ASWH 2 naar Pelikaan, eentje naar VVGZ en wellicht een naar Heerjansdam... Iets van gehoord?
Aha. De doorstroming ligt bij ASWH natuurlijk wat moeilijk(er), dus zoeken die jongens hun heil op den duur ergens anders. Ook wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wesley Rijs en Michel de Vroed naar Pelikaan ja. Maar die spelen voornamelijk in het 3e, vandaar ook. Gaat allemaal via Jan Verveer, voormalig jeugdtrainer bij ASWH. Marcel Gerritsen naar VVGZ als het goed is. Die zat bij de selectie van 1, maar breekt niet door en dus is zijn "contract" stopgezet. Helaas wil hij niet meer in 2 spelen, als echte ASWH-jongen, en kiest hij voor VVGZ.
Naar Heerjansdam weet ik niet wie dat zou zijn. Er gaan er bij 2 nog een paar weg, denk ik.
Ufuk is toch een broer van Eyup, die terug is uit Oostenrijk? Blijft Gelli Koy nog bij de Lindt?
Okee, klinkt wel goed. Groote Lindt moet er wel in blijven, vind ik. Derde klasse, dat is echt te erg!quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:42 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Aha. De doorstroming ligt bij ASWH natuurlijk wat moeilijk(er), dus zoeken die jongens hun heil op den duur ergens anders. Ook wel begrijpelijk.
Ufuk is inderdaad 'broer van'. En of Gelli blijft is nog wat onduister. Ik denk dat als we zaterdag de punten pakken er meer over volgend seizoen zal worden nagedacht. Ik heb gisteren vanwege recente ontwikkelingen een gesprek gehad met iemand van 't technisch bestuur, en daar heb ik toch wel een goed gevoel aan over gehouden.
En is nu inderdaad niet meer zo zeker van handhaving. Net als Papendrecht trouwens, blijft spannend daar in de hoofdklasse B!quote:
quote:
Spijkenisse en Voorschoten, de periodekampioenen. Barendrecht wint de laatste, dus die plek gaat dan naar de nummer 2 in de eindstand, Scheveningen. Die 3 strijden tegen elkaar, en dan tegen een hoofdklasser of eerste klasser,quote:Op zondag 22 april 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
Dat is ook zo ja, daar zullen ze dan op hopen. Nog een spannende slotdag. Spijkenisse en Scheveningen sowieso nacompetitie toch?
Tel je SSV '65 niet mee dan?quote:Op zondag 22 april 2007 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Terneuzen staat op degradatie, Terneuzense Boys is gedegradeerd, Oostkapelle staat op degraderen. GPC Vlissingen volgend jaar op Hoek en Kloetinge na de beste Zeeuwse club.
Bij aanvang van de competitie staan we hoger dan SSV door de beginletterquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Geldrop/AEK 0 RKSV Schijndel 4 Papendrecht 3 OJC Rosmalen 0 SV Meerssen 4 SV Triborgh 0 Gemert 2 Groene Ster 1 UDI'19/BeterBed 1 JVC Cuijk 2 EVV 1 UNA 2 Blauw Geel'38 1 Baronie 1 De stand: JVC Cuijk + 23-47 RKSV Schijnd. 23-34 Baronie + 23-41 Papendrecht 23-32 EVV 23-41 OJC Rosmalen 23-30 Gemert 23-38 Geldrop/AEK 23-29 SV Meerssen 23-36 Blauw Geel'38 23-27 UDI'19/Bet.B. 23-35 Groene Ster 23-20 UNA 23-34 SV Triborgh * 23- 5 + periodekampioen * gedegradeerd |
Volledig overspeeld als ik het verslag in AD / De Dordtenaar mag geloven. Trainer Richard Middelkoop had zijn huiswerk goed gedaan en verdient alle credits voor de opmars van Papendrecht na de winterstop.quote:Op zondag 22 april 2007 17:58 schreef Yeahinho het volgende:
OJC verliest met liefst 3-0 bij Papendrecht.
Met een goal van onze Marcel, zag ik. Aardig doelpunt? Bij Wieldrecht moet kunnen, gewoon Ron Tempelaar even bellen.quote:Op maandag 23 april 2007 12:08 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Groote Lindt heeft SSC'55 op 1-1 gehouden en staat nu 8e op drie punten van de degredatiestreep. Volgende week uit naar Wieldrecht, waar een punt sowieso genoeg is. Het ziet er positief uit, maar we zijn er nog niet... En wat blijft het (zeker in deze fase) toch frustrerend om langs de kant te staan
Na zes titels op rij is het dit jaar niet gelukt. Toch een te jonge groep uiteindelijk. Daarbij hadden ze moeite met scoren. Ook Rijsoord hebben ze bij vlagen overspeeld, maar toch verloren. Ach ja, als de jonge spelers maar veel geleerd hebben dit seizoen. Volgend jaar weer op naar het kampioenschap.quote:ASWH 2 is onttroond als kampioen, de reserve hoofdklasse blijft wat betreft degradatie echter enorm spannend. Zowel VVGZ als Rijsoord als Meerkerk als Arnemuiden kunnen er nog uit...GL 2 uit bij Arnemuiden heel knap met 2-1 gewonnen ondanks een gehavende selectie (leider en trainer stonden allebei voor noodgevallen ook op het formulier als reserve, zat verder alleen nog een reservekeeper), waardoor zelfs de derde plaats nog in zicht is... Het kan verkeren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |