Ja bevestigd maar is altijd nog de vraag of ze dan echt komen hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daniel Muñoz en Patrick Bijl definitief bevestigd? Geen slechte spelers. Met name eerstgenoemde is een handig voetballertje.
'We' hebben ASWH 2 een goede dienst bewezen door Heerjansdam 2 op 1-1 te houden, in een bijzonder matige wedstrijd. Vervelende praat- en duikploeg... Goeie overwinning van ASWH 2 overigens. Volgende week naar 't Ambacht, hopelijk ben ik dan ook weer fit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als Heerjansdam weer die keeper van het vierde opstelt hebben jullie kans.
Zelf morgen eerst 2 kijken tegen Arnemuiden en dan 1 tegen Delft. Die moeten ze winnen.
Of kijk gewoon op TV Westquote:Op maandag 26 maart 2007 21:52 schreef uitje4life het volgende:
Kortom: kom zaterdag allemaal naar De Middelmors voor een leuke pot voetbal! (hoebedoeljereclamemaken)
'Helaas' ga ik dan kijken bij mijn eigen club anders was ik wel even langsgekomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:36 schreef uitje4life het volgende:
welke wedstrijd dan beschouw?
idd je kan ook gewoon op TVwest kijken
als je dat niet kan ontvangen, is er op www.tvwest.nl een livestream van goede kwaliteit!
ajoh, das toch veel minder spannend?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
'Helaas' ga ik dan kijken bij mijn eigen club anders was ik wel even langsgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |