abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47062317
Hier weer verder.

Hier kun je alles kwijt over je favoriete amateurclub. Extra leuk is het als je zelf in het eerste speelt, zoals Bjoro.
Dus wedstrijdverslagen, incidenten, standen, nieuwtjes etc. Alles is welkom. Voor posts over je eigen presteren in het 8ste van Abacawalde is er een ander topic.

Tongs club is NIVO-Sparta.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_47062388
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 10:34 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

Het is in 't Ambacht, waar we in de historie nog maar weinig punten hebben weggeplukt. Maar wie weet, in de competitie dit jaar is alles mogelijk... Het staat gepland voor de 17e, als het goed is.

Ons eerste zal niet promoveren inderdaad, na een goed begin heel veel punten onnodig laten liggen en door een slechte serie (mede door vele schorsingen en blessures, paar weken geleden misten 1+2 in totaal 12 man) snel gedaald op de ranglijst. Maar promotie was/is ook geen must hoor, na het roer qua beleid te hebben omgegooid moeten we eerst de boel stabiliseren en jonge jongens een kans geven door te groeien en te ontwikkelen. Het is erg leuk om te zien dat er weer zoveel clubjongens in 1 spelen.

Overigens speelt Hoogink door drukte met z'n werk in principe in het 3e dit jaar, noodgevallen daargelaten (zie hierboven...) waardoor ie soms doorschuift naar 2 of 1. Danny is nog niet officieel vastgelegd geloof ik, maar 't zal niet lang meer duren
Klopt, dat heeft André me al eens verteld dit seizoen. Prima kerel. Lijkt als twee druppels water op Ruud van Nistelrooij.

De 17e op het veld van ASWH, lijkt me een mooi moment om minstens de tweede helft mee te pikken. Dan zal ik je eens komen scouten, kijken of je nog een beetje het talent van pakweg 1997 / 1998 hebt.
www.thuisuiteten.nl
pi_47062445
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 08:26 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Vind nieuw Lekkerland de best voetballende ploeg bij ons in de competitie ze hebben alleen een zwaar probleem met scoren anders hadden ze echt mee bovenin gedraaid wij hebben het er tenminste 2x erg moeilijk tegen gehad maar ben bang dat het team uit elkaar valt als spaan stopt dan kan het wel eens gedaan zijn met de beton boys
Zou je best eens gelijk in kunnen hebben, zowel qua kwaliteit als qua inzakken als Spaan stopt.

Vorig seizoen in de nacompetitie tegen Roda Boys was Nieuw-Lekkerland erg sterk!
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 8 maart 2007 @ 19:21:14 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_47063189
LRC moet het waarmaken in Aalst. (8-3-2007)
Zaterdag staat, in Aalst, een onvervalste topper in de eerste klas C op het programma. Zo kan het duel tussen Roda Boys en LRC het best worden omschreven. Een finale in de strijd om het kampioenschap, een duel waarin een eerste beslissing kan vallen. En waarbij de derde kandidaat, Nivo Sparta, goed garen kan spinnen. Die ploeg gaat immers naar de nummer laatst en zal in Terneuzen geen punten gaan verspelen. Zaterdagmiddag, rond half vijf, weten we meer hoe de verhoudingen liggen, weten we wie nog kandidaat voor de titel is, of er überhaupt al iemand af moet vallen. Een belangrijke dag voor LRC en haar supporters.
Iets achter de hand

Er kan maar één ploeg kampioen worden en rechtstreeks promoveren naar de hoofdklasse en met drie kandidaten zullen er twee teleurgesteld worden. Die hebben echter de mogelijkheid hetzelfde te presteren, al is het via de achterdeur van de nacompetitie. LRC heeft al de zekerheid van deelname, te beginnen met een thuiswedstrijd en wie weet tegen de tegenstander van zaterdag Roda Boys. De mannen uit Aalst zijn de ploeg die, gezien de punten de minste kans heeft op de titel al heeft men het, gezien het programma, gedeeltelijk in eigen hand. Men speelt immers zaterdag tegen LRC en de laatste speeldag tegen Nivo Sparta. In de resterende zes wedstrijden zal men 5 punten moeten goed maken op beide koplopers, tenminste beide ploegen die een gelijk aantal verliespunten heeft. Ook voor Roda Boys is het dan prettig iets achter de hand te hebben in de vorm van een periode. Die heeft men nog niet maar dichtbij is men wel.

Even een uitleg. Roda Boys kan de tweede periode nog winnen maar is afhankelijk van Nivo Sparta. Men heeft een voorsprong van één punt en is uitgespeeld. Nivo speelt, volgende week, de laatste wedstrijd, in Dalem tegen GJS. Wint Nivo dan is de periode voor die ploeg, bij een nederlaag is die voor Roda Boys. Interessant wordt het als Nivo Sparta en GJS een gelijkspel overéén komen. Dan eindigen beide ploegen gelijk op de eerste plaats en zal een beslissingswedstrijd uitkomst moeten brengen. Men heeft immers een gelijk doelsaldo dus op die manier wordt geen beslissing verkregen.

Daarnaast is zeker dat de derde plaats ook goed is voor nacompetitie. Als Roda Boys daar eindigt neemt men automatisch de periode over van de kampoen, LRC of Nivo Sparta. Die positie heeft men wel in eigen hand en daarvoor is de wedstrijd tegen LRC niet eens doorslaggevend. Dat wordt het duel tegen de enige belager, Rijsoord, op zaterdag 31 maart. LRC heeft dus al iets achter de hand, Roda Boys zo goed als zeker, een prettige gedachte in een uiterst spannend seizoen.

Als eerste

Wie laat, als eerste van de kanshebbers, punten liggen. In feite kan niemand zich puntverlies veroorloven maar het zal toch eens moeten gebeuren, wil er na 22 wedstrijden een beslissing zijn. Roda Boys wordt voor LRC een vrij moeilijke opgave, dat is het altijd al geweest al heeft men wel een beter elftal als de thuisclub, dat bewijs werd al geleverd in de eerste ontmoeting. Toen kwam LRC niet verder dan een gelijkspel al werd een zuivere penalty onthouden en was men, in de tweede helft, heer en meester. Roda Boys kon toen het maken van het spel overlaten aan de thuisclub en dat zal nu iets anders zijn. Roda Boys heeft toch al problemen op eigen veld want, evenals LRC doet men het op vreemde grond net iets beter. Roda Boys speelde 7 thuiswedstrijden en won er slechts 4, er waren 2 nederlagen. LRC uit gaat goed al verloor men dan van Nivo Sparta. Van de 9 uitwedstrijden tot nu toe wist men er echter 7 te winnen. Cijfers die goed zijn voor het moraal al is het geen garantie.

Roda Boys is vooral een stugge ploeg die leunt op een ijzersterke verdediging. Men geeft hoegenaamd niets weg want 16 tegendoelpunten is weinig, al zijn er meer in de afdeling met getal. Scoren gaat wat moeilijk, men trof maar 26x doel en in vergelijking met LRC is dat mager. LRC scoorde 45 doelpunten tot nu toe en kreeg er 22 tegen. Cijfers die in het voordeel spreken. Toch zal LRC het moeilijk krijgen want ook nu zal de thuisclub alles uit de kast halen voor een goed resultaat. Daar zal Frans Grondman in zijn tactiek rekening mee moeten houden, snel spelen en de balcirculatie moet hoog zijn.

LRC zal van eigen kracht moeten uitgaan en, volgens de trainer na afloop van de wedstrijd tegen Meerkerk, zal men ook beter, minder slordig, moeten zijn. Motiveren hoeft men de ploeg echter niet, spelers weten zelf heel goed wat er verwacht wordt. Aan spanning zal het niet ontbreken en een voorspelling is moeilijk te maken. Het zal van verschillende factoren afhankelijk zijn. De vorm van de dag maar ook een beetje geluk zijn in dit soort wedstrijden misschien wel belangrijker dan het spel. Het gaat om de punten en die mag LRC, om grip te houden, niet verspelen. De thuisclub kan, dat is eerder gesteld, wat vrijer spelen, de druk ligt bij de bezoekers.

Om de wedstrijd in goede banen te leiden heeft de KNVB een, op papier, sterke scheidsrechter op deze wedstrijd gezet. Men wisselde begin deze week zelfs van leidsman. Het duel staat onder leiding van scheidsrechter FE ter Brake die helemaal uit Dedemsvaart moet komen.

Een scheidsrechter met veel ervaring, dit seizoen, in de hoofdklasse. Afgelopen week was hij nog de scheidsrechter bij Be Quick’28 – HHC Hardenberg en oogstte daar uitsluitend lof voor zijn optreden. In de 8 wedstrijden in de hoofdklasse trok hij 26 keer de gele kaart en had één rode kaart nodig. Ook op dat vlak lijkt dus alles voorbereid op een echte topper dus dat moet het dan maar worden ook.

(bron: LRC website)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_47063255
Lennart Beentjes van Vitesse '22 (2e klasse) uit Castricum heeft er nu al 44 dit seizoen inliggen.
En dat komt niet omdat die club de competitie domineert maar omdat het een groot talent is.
Ik zie hem nog wel bij een grote amateurclub terecht komen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_47063326
Moest van tong posten wat mijn club was.

Nou ja, voor wie het nog niet wist dan: ASWH.

Zie voor competitieduels en transfernieuws e.d. Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2006/07 deel 2
www.thuisuiteten.nl
pi_47064087
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:23 schreef Pritt het volgende:
Lennart Beentjes van Vitesse '22 (2e klasse) uit Castricum heeft er nu al 44 dit seizoen inliggen.
En dat komt niet omdat die club de competitie domineert maar omdat het een groot talent is.
Ik zie hem nog wel bij een grote amateurclub terecht komen.
Euhm, dat zal niet alleen in de competitie zijn, want Vitesse heeft in totaal 46x gescoord en ik weet dat die jongens van Bakker, Nota en consorten ook hun goaltjes meepakken.
Heb je dat getal toevallig uit het NHD? Die topscorerslijst zit een beetje raar in elkaar, de goals van de hoger spelende teams (o.a. Vitesse) tellen nl. dubbel.

Maar ik heb begrepen dat het een goede voetballer is, misschien wel iets voor ons
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_47065118
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:43 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Euhm, dat zal niet alleen in de competitie zijn, want Vitesse heeft in totaal 46x gescoord en ik weet dat die jongens van Bakker, Nota en consorten ook hun goaltjes meepakken.
Heb je dat getal toevallig uit het NHD? Die topscorerslijst zit een beetje raar in elkaar, de goals van de hoger spelende teams (o.a. Vitesse) tellen nl. dubbel.

Maar ik heb begrepen dat het een goede voetballer is, misschien wel iets voor ons
Komt idd uit NHD, maar goed als je zo de uitslagen ziet scoort hij toch eigenlijk elke week 2 a 3 goals dus vraag me af hoeveel hij er dan echt daadwerkelijk heeft.

ADO (heemskerk) blijft een mooie club.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_47075559
Seolto moet zaterdag uit tegen Rust Roest. Thuis werd hier met 2-0 van gewonnen, nadat Rust Roest twee grote kansen miste. De laatste 2 wedstrijden hebben ze verloren waardoor ze afgezakt zijn naar de 7e plaats, terwijl wij nog steeds 2e staan na een matig gelijkspel tegen DVO vorige week. Het gat met de koploper (VVC'68) bedraagt nog 5 punten, wat voor de winterstop nog 14 was. Een spannend einde van de competitie kan er dus nog aan komen!
pi_47075624
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 20:07 schreef Pritt het volgende:

[..]

Komt idd uit NHD, maar goed als je zo de uitslagen ziet scoort hij toch eigenlijk elke week 2 a 3 goals dus vraag me af hoeveel hij er dan echt daadwerkelijk heeft.

ADO (heemskerk) blijft een mooie club.
22 dus, als zijn goals dubbel tellen.
pi_47079376
Is het trouwens niet leuk om een mooie OP te maken met de 'vaste' volgers van dit topic en hun club? Voor de OP: Da_Sandman --> GPC Vlissingen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_47081748
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zou je best eens gelijk in kunnen hebben, zowel qua kwaliteit als qua inzakken als Spaan stopt.

Vorig seizoen in de nacompetitie tegen Roda Boys was Nieuw-Lekkerland erg sterk!
Speelden de finale tegen Hoek ook erg sterk maar ook weer het probleem van scoren kwam daar naar boven verloren toen in de laatste 5 minuten de wedstrijd met 2-1 anders hadden ze dit jaar hoofdklasse gespeeld had voor cees spaan een mooi afscheid geweest want nu gaat het geruisloos en dat gun ik hem niet vind het een geweldige kerel veel bravour, gepassioneerd, eerlijk maar een heel klein hartje jammer dat ie afscheid van zijn cluppie moet nemen
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_47082809
Om degradatie te ontlopen moet Terneuzense Boys alles winnen

TERNEUZEN - Met nog vijf wedstrijden te gaan kan Terneuzense Boys zich zo langzamerhand opmaken voor een enkele reis tweede klasse. De ploeg van trainer Leendert Geelhoed kijkt na de 3-2-nederlaag van vorige week tegen GJS nog altijd tegen een achterstand van zeven punten op Achilles Veen aan en heeft daarom nog weinig hoop op een succesvol competitieslot.

"Welbeschouwd moeten we vanaf nu alles winnen om directe degradatie te ontlopen", realiseert laatste man Ayhan Atmaca zich bijvoorbeeld. "Ik ga ervan uit dat we de handdoek nog niet in de ring hebben gegooid, maar de kans dat we er in blijven is wel héél erg klein geworden."

Veel hoop valt ook niet te putten uit de recentste resultaten van de Zeeuws-Vlamingen, die morgen op eigen veld Nivo Sparta ontmoeten. De laatste vijf duels eindigden in een nederlaag en zaterdag was er tegen GJS geen moment enig uitzicht op ook maar één punt. "In de eerste helft werden we op alle fronten afgetroefd", moet Atmaca toegeven. "Na de rust ging het wat beter, maar dat was meer een gevolg van het feit dat GJS een paar tandjes terugschakelde. Met 5-0 hadden we ook niets te zeggen gehad."

In Nivo Sparta treft Terneuzense Boys morgen niet alleen een belangrijke kampioenskandidaat, maar ook de ploeg die de Terneuzenaren dit seizoen de grootste nederlaag toebracht (6-0). "Nivo Sparta is een uitgekookt elftal", weet Ayhan Atmaca. "Uit gaven ze ons de indruk dat we beter waren, maar Ronald Gort had nog geen bal geraakt toen het al 4-0 stond."
pi_47085398
Opzich zijn de Boys niet eens al te slecht, maar door die negatieve spiraal waar ze in zitten gaat het allemaal gewoon niet...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_47086818
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Opzich zijn de Boys niet eens al te slecht, maar door die negatieve spiraal waar ze in zitten gaat het allemaal gewoon niet...
Nee ze speelde tegen ons helemaal niet slecht hadden zelfs met 0-2 voor moeten staan maar wij komen 5x over de middenlijn en het staat 4-0 ja daar wordt je moedeloos van ze verliezen ook allemaal maar nipt
pi_47095464
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 01:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het trouwens niet leuk om een mooie OP te maken met de 'vaste' volgers van dit topic en hun club? Voor de OP: Da_Sandman --> GPC Vlissingen.
Yeahinho is goed met banners en icoontjes én aanwezig in dit topic... Ik zie mogelijkheden.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 maart 2007 @ 18:42:53 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_47100908
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

Yeahinho is goed met banners en icoontjes én aanwezig in dit topic... Ik zie mogelijkheden.
Ja lijkt me leuk. Er zijn inmiddels vaste posters in deze topicreeks. Yeahinho wil er vast werk van maken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 10 maart 2007 @ 11:03:16 #18
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47118975
Thuiswedstrijd voor Barendrecht vandaag tegen 's Gravendeel. Uit 0-4 gewonnen, matige ploeg, dus dat moeten 3 punten zijn.

Stand aan kop, met voor Barendrecht nu nog 5 wedstrijden te gaan:

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_47119762
De Seuters hebben vorige week verrassend de punten gedeeld met Deltasport, maar missen volgens mij in de aanval wat belangrijke mensen. Dus mag geen probleem zijn voor Barendrecht natuurlijk!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 10 maart 2007 @ 11:50:37 #20
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47119876
En dan missen we hier ook nog eens de geblesseerde Blom en Xander van der Veeke die in het buitenland is. Wordt spannend dus .
pi_47119897
Hee, Xander weer eens naar het buitenland. Hadden hij en Lodder vorig seizoen ook wel eens. Of is ie gewoon op vakantie?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 10 maart 2007 @ 11:59:26 #22
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47120048
Ik weet het niet, stond op desite, dat hij 'in het buitenland verblijft'. Lodder is er wel gewoon trouwens.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 17:44:12 #23
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47128577
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 11:03 schreef BVO het volgende:
Thuiswedstrijd voor Barendrecht vandaag tegen 's Gravendeel.
1-0 gewonnen door een doelpunt van Vermunt al na 54 seconden.

Maar wat een draak van een wedstrijd zeg . Echt heel slecht van Barendrecht. Het is dat Gravendeel gewoon te zwak was wat te doen, anders had het slechter afgelopen. Jack werd ook helemaal gek langs de kant .

Voorschoten verliest bij RVVH en staat met nog 4 wedstrijden te gaan 8 punten achter, lijkt dus uitgeschakeld. Scheveningen staat 2 punten achter maar één wedstrijd meer. Nog 8 punten uit 4 wedstrijden en de titel is binnen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 maart 2007 @ 18:23:34 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_47129660
Terneuzense Boys - NIVO Sparta 0-2

Roda Boys - LRC 1-4

Roda Boys haakt dus af. NIVO en LRC met evenveel verliespunten de koplopers.

Spannend

pi_47130916
Blijft spannend in 1C zo ja.

En Barendrecht kan de titel bijna niet meer ontgaan, hoewel je nooit de huid moet verkopen etc, etc.

Jack krijgt wel een alleraardigst palmares zo.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')