Ben je ook al zaakwaarnemer?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, zoekt NIVO nog een multifunctionele speler die op elke positie op het middenveld of in de aanval uit de voeten kan?
Of een andere club van minimaal eerste klasse niveau, beetje in de regio. Als iemand wat weet, meldt het dan even.
Akkermans maakte destijds nog de winnende tegen Kozakken Boys, in het seizoen dat jullie degradeerden. Was in onze race richting titel een zeer fijne.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:25 schreef BVO het volgende:
Spelde heeft door blessures een tijd lang in het doel gestaan, maar zit nu weer op de bank. Akkermans zou ik erg jammer vinden als 'ie ging, leuke speler die vooral de laatste tijd goed bezig is. Of hij hoofdklasse aan kan weet ik niet, maar ik zie hem graag blijven.
Nou, is een vriend van me en die zoekt een club waar hij eventueel in 1 kan spelen. Dus ik help hem een beetje met zoeken, buiten de gebruikelijke contacten om.quote:
Wat ik net over Sandvliet las lijkt het me inderdaad meer een linkshalf of -back.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Akkermans maakte destijds nog de winnende tegen Kozakken Boys, in het seizoen dat jullie degradeerden. Was in onze race richting titel een zeer fijne.
Wat is jullie basis de laatste tijd ongeveer?
Ermes weer op doel, Richard / Xander centraal achterin, Kayis defensief op het midden, Akkermans en Franken flank, Wally, Vermunt en Barendregt voorin? Wie loopt er rechts te backen momenteel?
Wat zijn zijn vorige clubs dan, en waarom speelt hij (daar) niet meer?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, is een vriend van me en die zoekt een club waar hij eventueel in 1 kan spelen. Dus ik help hem een beetje met zoeken, buiten de gebruikelijke contacten om.
Okee, dank je. Tabbers vooral invaller dan denk ik? Jack is best gecharmeerd van hem volgens mij.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat ik net over Sandvliet las lijkt het me inderdaad meer een linkshalf of -back.
Ermes op doel inderdaad, Veeke en Lodder in het centrum, op de flanken doorgaans Blom (rechts) en Mendonca (links; als vervanger van de geblesseerde Rooders, die daar welicht weer terugkeert, maar denk ik toch niet het hoofdklasseniveau heeft). Op het middenveld Kroon en vooral Kayis controlerend, waarvan Kroon ook nog weleens als linksback functioneert. Akkermans en Franken spelen als hangende buitenspelers, Barendregt is de vaste spits. Vermunt staat daar wat achter, zakt geregeld terug naar het middenveld, schakel tussen middenveld en aanval en koppend natuurlijk sterk, gaat goed samen met Barendregt. Een soort 4-3-3 dus. De backs zijn inderdaad de minst vaste plekken, mede ook door enkele blessures, eerder al van Blom, waardoor Mendonca op rechts ging en Rooders op links.
Speelt nu in ASWH 2, maar de kans dat hij doorschuift is niet heel groot. Althans, dusdanig doorschuiven dat hij niet speler 22, 23 wordt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat zijn zijn vorige clubs dan, en waarom speelt hij (daar) niet meer?
In eerste wedstrijden heeft hij geloof ik even basis gestaan, maar het is idd vooral invallen. Leuke speler, maar nog niet goed genoeg voor de basis. Maar zo heeft Barendrecht veel talent uit de jeugd, dat op termijn zeker mee kan in het eerste, maar nu nog net tekort komt. Enkel Vermunt op dit moment. Godvliet, De Ronde, Tabbers, Visser... dat zijn jongens die dit seizoen vooral invallen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, dank je. Tabbers vooral invaller dan denk ik? Jack is best gecharmeerd van hem volgens mij.
Denk dat spaan niet blijft er schijnt iets met zijn trainerslicentie/papieren te zijn waardoor hij geen 1e klas meer mag trainen en hij heeft geen zin meer om cursus te gaan volgen en zo hij heeft zoiets van ik zit nu 9 jaar in de 1e klas zou ik het dan ineens niet meer kunnen !!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, ik stond bij de pingel meer aan de zijkant, kan schelen.
Die multifunctionele speler staat in ASWH 2. Maar Zaltbommel is vermoedelijk toch iets te ver weg.
Nieuw-Lekkerland is een leuke club. De verwachting is dat Spaan alsnog blijft, al zou hij deze keer wel eens echt kunnen vertrekken.
@tong80: Leuk, heb het gezien op de NIVO-site!
@BVO: Sandvliet lijkt geen slechte aanwinst. Kan John Kroon naar de bank of zit ie daar al?
Hm, interessant. Zal eens opletten over 2 weken, kijken of ik kan uitvinden wie 't isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Speelt nu in ASWH 2, maar de kans dat hij doorschuift is niet heel groot. Althans, dusdanig doorschuiven dat hij niet speler 22, 23 wordt.
Verder bij Feyenoord en Goes gevoetbald.
Is ook een onzinnige regel inderdaad. Zou wel jammer zijn als dat team uit elkaar valt, hebben toch aardige spelers. Snelle jongens die cirkelen om die lange Bosniër voorin en dan een paar balafpakkers op het middenveld.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:41 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Denk dat spaan niet blijft er schijnt iets met zijn trainerslicentie/papieren te zijn waardoor hij geen 1e klas meer mag trainen en hij heeft geen zin meer om cursus te gaan volgen en zo hij heeft zoiets van ik zit nu 9 jaar in de 1e klas zou ik het dan ineens niet meer kunnen !!![]()
Als jij nog altijd linksback speelt, heb je kans dat hij mogelijk je directe tegenstander is!! In ieder geval is het de speler die het meest op Milan Baros / Luis García lijkt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:44 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Hm, interessant. Zal eens opletten over 2 weken, kijken of ik kan uitvinden wie 't is
Doorschuiven van ASWH 2 naar het 1e is sowieso al vrij onmogelijk, geloof ik... Lijkt me toch ook behoorlijk frustrerend, of in ieder geval weinig motiverend.
Niet moeilijk te herkennen dus! Toevallig zeg. Recentelijk zit ik ook regelmatig bij het eerste, maar sukkel nu wat met m'n enkel (de afgelasting zaterdag kwam niet zo slecht uit). Dus nog even afwachten waar ik over twee weken sta!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als jij nog altijd linksback speelt, heb je kans dat hij mogelijk je directe tegenstander is!! In ieder geval is het de speler die het meest op Milan Baros / Luis García lijkt.
Spelde is rond.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef methodmich het volgende:
Veel geruchten over meer spelers van Barendrecht die naar RVVH zouden gaan trouwens. Spelde en Akkermans werden genoemd.
Vind nieuw Lekkerland de best voetballende ploeg bij ons in de competitie ze hebben alleen een zwaar probleem met scoren anders hadden ze echt mee bovenin gedraaid wij hebben het er tenminste 2x erg moeilijk tegen gehad maar ben bang dat het team uit elkaar valt als spaan stopt dan kan het wel eens gedaan zijn met de beton boysquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is ook een onzinnige regel inderdaad. Zou wel jammer zijn als dat team uit elkaar valt, hebben toch aardige spelers. Snelle jongens die cirkelen om die lange Bosniër voorin en dan een paar balafpakkers op het middenveld.
Het is in 't Ambacht, waar we in de historie nog maar weinig punten hebben weggeplukt. Maar wie weet, in de competitie dit jaar is alles mogelijk... Het staat gepland voor de 17e, als het goed is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:38 schreef methodmich het volgende:
Het is niet zeker dat ie rechtshalf staat, kan ook op links of op 10. Maar goed, kan zomaar natuurlijk! En herkennen zal je hem vast wel. Is dat bij jullie of bij ons trouwens? Want volgens mij speelt 1 de 17e en 24e thuis, dus dan pik ik meestal ook de tweede helft van 2 mee als die thuis spelen.
Groote Lindt 1 gaat niet promoveren toch of wel? Alle ballen op André Hoogink en Gelli Koy.
En is Danny Buijink al getrouwd?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Groote Lindt.
Mooie herinneringen aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |