Bij 297 heb ik deze geopend zodat ik een linkje kon posten naar dit nieuwe topicquote:
Daar heb ik vroeger in mn jeugd nog gevoetbald bij Hekelingen, in het rood en wit. Denk dat ik binnenkort nog eens ga kijken daar als ik in de buurt ben.quote:Op maandag 23 april 2007 20:46 schreef Beschouw het volgende:
Gisteren bij Hekelingen-SCO'63 geweest, een Spijkenisser derby in de derde klasse. Normaal gesproken vliegen daar de spetters vanaf, maar er stonden zondag geen belangen meer op het spel. Hekelingen kon niet meer degraderen en SCO'63 was al voor 99% verzekerd van deelname aan de nacompetitie. 1-3 werd het in een wedstrijd die nooit kon boeien.
Jawel. Eerste klasse dit seizoen. Geplaatst voor nacompetitie voor hoofdklasse. Mooi toetje dus.quote:Op maandag 23 april 2007 20:55 schreef HPayne het volgende:
Ga je ook wel eens bij Spijkenisse kijken? Dat is iets hoger nivo.
Ik sprak hem net, hij zei dat ie van ADO en Baronie niks af wist. RBC had idd gevraagd of ie een keertje langs wou komen en ook Internos had hem gebeld. We wachten af.quote:Op maandag 23 april 2007 17:43 schreef Zjakkie het volgende:
Ik las trouwens ook in de lokale krant dat onze spits, Patrick de Klerk (20 of 21 jaar) in de belangstelling staat van Internos, Baronie en zelfs RBC en Ado Den Haag.
Succes!quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:02 schreef Da_Sandman het volgende:
GPC Vlissingen kan zaterdag kampioen worden van de 2e klasse E.
Ja je ziet toch dat er enkele jongens bij ons net dat stapje hoger tekort komen, als je door drie identieke dode spelmomenten een goal moet slikken dan klopt er iets niet, maar we hadden zelf de kansen ook moeten benuttenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:32 schreef methodmich het volgende:
Jammer tong, was leuk geweest!
UNA is het overigens aan zijn stand verplicht om de beker nu maar te winenn ook.
Wel weer mooi dat Theo terug is. Invallen en gelijk scoren.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:35 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Ja je ziet toch dat er enkele jongens bij ons net dat stapje hoger tekort komen, als je door drie identieke dode spelmomenten een goal moet slikken dan klopt er iets niet, maar we hadden zelf de kansen ook moeten benutten![]()
Jammerquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef tong80 het volgende:
Kwartfinale KNVB beker UNA - NIVO Sparta 3-2
In de laaste minuut de derde goal tegen
Volgens bronnen goed gevoetbald maar door stilstaande situaties verloren, waarbij de doelman niet op z'n best was.
Dus niet bij de profs in de beker volgend seizoen
Noordwijk zal wel voluit gaan tegen jullie denk, want in de competitie valt niets meer te halen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef BVO het volgende:
Hier nog 1 competitiewedstrijd en nog de halve finale van de beker, tegen Noordwijk thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |