abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 april 2007 @ 14:17:20 #201
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47924778
Iemand uit mijn klas (18 jaar) heeft gister zijn debuut gemaakt in Meerburg 1. In een belangrijke wedstrijd tegen de koploper nog wel! Hij viel in op midmid terwijl eigenlijk centraal achterin zijn plek is. Leuk, niet?
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  maandag 2 april 2007 @ 14:19:20 #202
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47924849
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Onze 2 backs spelen bijna altijd in de basis. Op de bank zitten er ook nog 2.
wij hebben elke week ongeveer 5 jongens van t dorp in 1 staan en nog 3 of 4 op de bank. En in t 2e spelen ook bijna alleen maar uien!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_48006097
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:33 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

MM: Overigens weet ik niet precies wie die Milan Baros look-a-like was. Er stond een speler in de spits (nr. 10), met zo'n bandje in z'n haar die er wel wat van weg had. Ik denk dat er geen duel is geweest waarbij ie niet is gaan liggen, wat een duikelaar...
Inmiddels wist je het al, maar dat was hem inderdaad. Vertelde het hem gisteren nog, dat je dit had geschreven. Hij moest er wel om lachen.

Overigens eisen anonieme gasten op ons forum de kop van de trainer van het tweede, aardige discussie. Misschien heb je hem al gezien?

ASWH 1 gisteravond om de AD / RD Cup gespeeld tegen derdeklasser Rhoon. Beetje plichtmatig spel, 4-0 gewonnen. Bij rust 3-0 na een wereldgoal van Arjan Human (zoals Van Basten in 88 ongeveer, alleen dan dichter naar de goal), weer één van Human die fout terugspelen afstrafte en een aardige pegel van afstand van Ferry van Lare. Na rust de eerste aanval direct 4-0, een mooie volley uit de draai van Stefan van Dam. De goals waren mooier dan het spel, was een beetje saai door de grote krachtsverschillen. Vincent de Klerk, de nummer 10 van 2 dus, viel nog wel in.

Volgende ronde uit tegen de winnaar van SHO - Rockanje, een duel dat morgenavond wordt gespeeld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 april 2007 @ 16:07:02 #204
69066 cohen
immer 2.
pi_48007803
quote:
Op maandag 2 april 2007 14:17 schreef uitje4life het volgende:
Iemand uit mijn klas (18 jaar) heeft gister zijn debuut gemaakt in Meerburg 1. In een belangrijke wedstrijd tegen de koploper nog wel! Hij viel in op midmid terwijl eigenlijk centraal achterin zijn plek is. Leuk, niet?
Meerburg 1 haha. toptalenten breken daar door! Alhoewel, daar komen ook Jeroen van Wetten (oud RBC) en Jelle Korbee (FC Lisse) vandaan!
wie zaait zal oogsten.....
pi_48011258
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:20 schreef methodmich het volgende:

[..]

Inmiddels wist je het al, maar dat was hem inderdaad. Vertelde het hem gisteren nog, dat je dit had geschreven. Hij moest er wel om lachen.

Overigens eisen anonieme gasten op ons forum de kop van de trainer van het tweede, aardige discussie. Misschien heb je hem al gezien?
Het viel vooral op omdat 't een aardige voetballer is die het niet nodig heeft om dat te doen. Maar ach, het kwam ons niet zo verkeerd uit hoor, de scheids had het ook wel aardig door op den duur.

En de trainer weg omdat je een keertje in zes jaar geen kampioen wordt? Lijkt me wat overdreven. Het bekritiseren van de keeper had ik ook niet verwacht, ik vond het geen blunder ofzo. De laatste 2 jaar is ASWH gewoon minder gaan voetballen, of dat de trainer is aan te rekenen kan ik niet erg bepalen.... In ieder geval zullen ze er volgend jaar op gebrand zijn de titel te pakken, en hoewel ik Heerjansdam een bijzonder irritante ploeg vind, is het voor de afwisseling wel leuk. Maar: het is nog niet over, H'dam moet o.a. met 10 man 70 minuten inhalen tegen VVGZ (stand 0-0)...
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_48052609
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:32 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

Het viel vooral op omdat 't een aardige voetballer is die het niet nodig heeft om dat te doen. Maar ach, het kwam ons niet zo verkeerd uit hoor, de scheids had het ook wel aardig door op den duur.

En de trainer weg omdat je een keertje in zes jaar geen kampioen wordt? Lijkt me wat overdreven. Het bekritiseren van de keeper had ik ook niet verwacht, ik vond het geen blunder ofzo. De laatste 2 jaar is ASWH gewoon minder gaan voetballen, of dat de trainer is aan te rekenen kan ik niet erg bepalen.... In ieder geval zullen ze er volgend jaar op gebrand zijn de titel te pakken, en hoewel ik Heerjansdam een bijzonder irritante ploeg vind, is het voor de afwisseling wel leuk. Maar: het is nog niet over, H'dam moet o.a. met 10 man 70 minuten inhalen tegen VVGZ (stand 0-0)...
Natuurlijk is dat overdreven, van de trainer. Maar ja, wel vermakelijk ergens.

Dat ze minder zijn dan een paar jaar terug klopt wel. ASWH 2 mist vooral ervaring dit seizoen, vind ik. Voorgaande seizoenen hadden ze nog wel eens mannen die in 1 gespeeld hadden en daar nog wat jaartjes doorgingen. André Penning bijvoorbeeld. Voor de hoofdklasse met 1 misschien niet echt goed genoeg, maar goud waard in een tweede elftal.

Dit seizoen toch ook wat jongens kwijt geraakt en de doorgeschoven jeugd moet nog erg wennen. Zoals het ook scheelt dat er een flink keepersprobleem is en de vele blessures bij 1 betekenden dat sommige jongens, die eigenlijk in 2 zouden spelen, met 1 mee moesten.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 april 2007 @ 16:23:40 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_48112020
Egon Salzman in dubbelrol! (5-4-2007)
De oud-zaalvoetbalinternational Egon Salzman zal in het nieuwe seizoen een dubbele rol vervullen bij Nivo Sparta. De ervaren speler, woonachtend in Hedel, gaat zich middels een stage bij onze hoofdtrainer richten op het trainersvak. Daarnaast zal Egon, die de jeugd doorliep bij PSV, beschikbaar zijn als speler voor de selectie.

--------------------------------------------------------------------------------

Nog één jaar Theobeto! (5-4-2007)
Na een revalidatie van ruim 3 maanden ziet het ernaar uit dat Theo van Geffen terug kan komen op zijn oude niveau. Dit heugelijk feit was voor de technische staf aanleiding om ook voor het komende seizoen gebruik te maken van zijn diensten. De routinier is dan bezig aan zijn laatste kunstje. Via Schijndel, Wilhelmina Boys, OJC Rosmalen en Rossum eindigt de doelpuntenmaker pur sang zijn carrière bij Nivo Sparta.

Iemand die de zaalvoetballer kent ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48116048
Ken hem alleen van naam.

Vanmiddag geen programma bij ASWH, ook niet van het tweede. Uit het niet al te grote beschikbare aanbod heb ik gekozen voor Papendrecht - UDI '19 in de zondaghoofdklasse B. Dat werd op zaterdag gespeeld vanwege het dubbele inhaalprogramma rond Pasen.

Werd een aardig potje. UDI '19 voetballend duidelijk beter en de ploeg kwam door een kopdoelpunt van de ervaren aanvoerder Richard van de Boogaard terecht op 0-1. Ze hadden ook de lat al eens geraakt. Een terechte ruststand dus, waarna de wedstrijd in de tweede helft draaide. Bas Verhoeven kon een bal oppikken en verraste de keeper van een meter of twintig met een fraaie lob. Zo kwam Papendrecht eigenlijk uit het niets op 1-1.

Vervolgens kon Giovanni Klaverweide, tot die tijd volledig onzichtbaar, in enkele minuten twee keer scoren. Eerst rondde hij beheerst af na een snelle counter, daarna kon hij vogelvrij een corner inkoppen. Die goal was eigenlijk schandalig, want Papendrecht stond met twee man in de zestien en had één lopende man, terwijl UDI '19 zeker zeven man in de eigen zestien had. De aansluitingstreffer van Jordie Suppers viel te laat om de spanning terug te brengen.

Voor Papendrecht dus drie belangrijke punten in hun strijd om handhaving. Damiën Vereecken, volgend seizoen ASWH, speelde een degelijke partij. Heb hem wat intensiever gevolgd dan de rest en verdedigend staat hij zeker zijn mannetje. Opbouwend / aanvallend kan het beter, maar dat is ook te wijten aan het systeem van Papendrecht. Al met al een aardig potje.
www.thuisuiteten.nl
pi_48125680
Vandaag tweede helft van OJC - Baronie gezien: 1-1 :s).

Ik hoorde in de rust (1e helft gemist omdat ik zelf ergens mee moest voetballen) dat ze geen schijn van kans hadden, en terecht met 0-1 achter stonden. We mochten zelfs niet mopperen dat het geen 0-3 of 0-4 was. Na rust echter een compleet ander beeld. OJC veruit de betere ploeg, drong Baronie terug op eigen helft, en ging op zoek naar de (terechte) gelijkmaker. Die viel ook een minuut of 5 voor tijd, wie anders dan Wesley Meeuwsen werkte em fraai in de touwen. Hierna gingen beide ploegen alsnog vol voor de winst, maar bleef het gelijk.

Mede-koplopers EVV en JVC Cuijk verloren verrassend allebei, waardoor Baronie met dit puntje zelfs alleen aan kop komt! Aanstaande maandag o.a. de inhaalwedstrijd JVC - OJC, ik ga kijken :).

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
 Papendrecht       3 UDI'19/BeterBed   2
 OJC Rosmalen      1 Baronie           1
 Gemert            1 SV Meerssen       3
 Groene Ster       3 JVC Cuijk         0
 UNA               1 SV Triborgh       1
 Blauw Geel'38     1 RKSV Schijndel    0
 EVV               0 Geldrop/AEK       3

De stand:                              
 Baronie       20-39    UNA           19-28
 EVV           20-38    Papendrecht   20-26
 JVC Cuijk +   19-35    Geldrop/AEK   19-25
 Gemert        20-31    RKSV Schijnd. 19-25
 UDI'19/Bet.B. 20-31    Blauw Geel'38 20-23
 OJC Rosmalen  19-30    Groene Ster   21-20
 SV Meerssen   21-30    SV Triborgh * 21- 5
 + periodekampioen      * gedegradeerd       
  Trouwste user 2022 zondag 8 april 2007 @ 23:08:30 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_48130160
Raar dat Schijndel met al hun geld zo laag staat.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48130364
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:08 schreef tong80 het volgende:
Raar dat Schijndel met al hun geld zo laag staat.

Paar keer op rij verloren en meteen flink gezakt. Voor de winterstop stonden ze nog bovenin.
Als OJC 'gewoon' thuis had gewonnen van Groene Ster en Blauw Geel, dan hadden ze zelfs meegedaan om het kampioenschap..

Kijk die stand joh . Alles zit zó dicht bij elkaar dat zelfs de nummer 4 nog moet oppassen voor degradatie .
pi_48130470
Seolto doet hetzelfde als Sandman's GPC vorige week: 1-1 gelijkspelen tegen Dinteloord. Hieruit trek ik de conclusie dat Seolto en GPC even goed zijn
  Trouwste user 2022 zondag 8 april 2007 @ 23:14:29 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_48130490
Nu je het zegt. Bizar

pi_48135920
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto doet hetzelfde als Sandman's GPC vorige week: 1-1 gelijkspelen tegen Dinteloord. Hieruit trek ik de conclusie dat Seolto en GPC even goed zijn
Je reinste scorebordjournalistiek!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_48145336
Rijsoord doet iets knaps, namelijk de halve finale van de districtsbeker Zuid I halen! De Kraaien zijn hiermee geplaatst voor het KNVB-beker toernooi volgend seizoen. Na een 0-0 bij Steenbergen wonnen ze na strafschoppen.

In de halve finale wacht Roosendaal, geen idee welke klasse dat is. De andere halve finale gaat tussen de winnaar van BVV / Caterpillar - Geldrop / AEK en de winnaar van UNA - NIVO Sparta.
www.thuisuiteten.nl
pi_48147985
Roosendaal is een derdeklasser. Is dus nog knapper dan Rijsoord.
  maandag 9 april 2007 @ 16:44:26 #217
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_48148514
Zojuist bij DHC - Alphense Boys geweest, 2e klasse, 3-3. Bij winst was DHC uit Delft officieus kampioen geweest, nu nog 3 punten nodig uit 2 wedstrijden. Daar heen geweest omdat m'n neef er speelt en aanvoerder is . Matige wedstrijd overigens, maar wel leuk om te zien.
Hilbrand Nawijn en Superboer Ard van Peppen waren er ook nog .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Trouwste user 2022 maandag 9 april 2007 @ 16:47:24 #218
7889 tong80
Spleenheup
pi_48148597
Patrick Bijl (22) versterkt selectie 2007-2008. (8-4-2007)
De talentvolle speler die overkomt van Nieuw-Lekkerland heeft zijn jeugdopleiding genoten bij EBOH zo. en Feyenoord. De meevoetballende linkervleugelverdediger, een volle neef van Loek Bijl (oud speler van DS'79, De Graafschap en Kozakken Boys) ziet in Nivo Sparta een logische stap in zijn carrière.

pi_48149709
quote:
Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef tong80 het volgende:
De talentvolle speler die overkomt van Nieuw-Lekkerland heeft zijn jeugdopleiding genoten bij EBOH zo. en Feyenoord. De meevoetballende linkervleugelverdediger, een volle neef van Loek Bijl (oud speler van DS'79, De Graafschap en Kozakken Boys) ziet in Nivo Sparta een logische stap in zijn carrière.

Is dat die kennis van MM niet?!
pi_48149782
OJC verliest met 2-1 bij JVC trouwens .

1-0 binnen paar minuten, daarna JVC niet meer gevaarlijk en OJC veruit de betere ploeg. Na een kwartier een opstootje, 1 van JVC slaat en krijgt rood. OJC veel sterker, maakt 1-1 en gaat de rust in met die stand. Na rust nog altijd een man meer, maar de wedstrijd gaat gelijk op. Een prachtige actie (en slecht verdedigen) van de JVC-spits (volgend jaar bij Willem II hoorde ik vertellen) zorgde een minuut of 10 voor tijd voor 2-1. OJC verdiende niet te winnen zoals ze de 2e helft speelden, blijven wel in het linkerrijtje staan, maar moeten nu (aangezien Blauw Geel en Schijndel hebben gewonnen) wel gaan oppassen voor degradatie...
  maandag 9 april 2007 @ 17:55:19 #221
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_48150507
Ook in die klasse verliest Geldrop dik verdiend van Blauw Geel. Ook in de eerste minuten de 0-1. NIet lang voor rust werd het 0-2. Door een mooie vrij trap van Özer kwam Geldrop nog tot 1-2. Maar het was niet voldoende om nog een punt (of 3) thuis te houden.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_48150569
Volgende week donderdag moet OJC bij jullie op bezoek.
  Trouwste user 2022 maandag 9 april 2007 @ 18:07:35 #223
7889 tong80
Spleenheup
pi_48150874
quote:
Op maandag 9 april 2007 17:25 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Wel dezelfde leeftijd en streek waar ze wonen. Dus zou goed kunnen.

pi_48150956
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wel dezelfde leeftijd en streek waar ze wonen. Dus zou goed kunnen.

Hij had ook zijn opleiding genoten bij Feyenoord, due dat kan haast niet missen.

Niet via jou gegaan zo te lezen?
  Trouwste user 2022 maandag 9 april 2007 @ 18:14:00 #225
7889 tong80
Spleenheup
pi_48151017
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:11 schreef Yeahinho het volgende:

Niet via jou gegaan zo te lezen?
Nee ik sponsor alleen de kantine

maandag 9 april 2007 @ 18:42:48 #226
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_48151695
quote:
Op maandag 9 april 2007 17:57 schreef Yeahinho het volgende:
Volgende week donderdag moet OJC bij jullie op bezoek.
OKee, als ik tijd heb, zal ik denk ik wel langs gaan.
pi_48181324
quote:
Op maandag 9 april 2007 14:18 schreef methodmich het volgende:
Rijsoord doet iets knaps, namelijk de halve finale van de districtsbeker Zuid I halen! De Kraaien zijn hiermee geplaatst voor het KNVB-beker toernooi volgend seizoen. Na een 0-0 bij Steenbergen wonnen ze na strafschoppen.

In de halve finale wacht Roosendaal, geen idee welke klasse dat is. De andere halve finale gaat tussen de winnaar van BVV / Caterpillar - Geldrop / AEK en de winnaar van UNA - NIVO Sparta.
GJS stopt op drempel

Niet de naam van GJS, maar die van het twee klassen lager spelende RKVV Roosendaal zit volgend seizoen in de koker voor het betaalde bekertoernooi. De verslagenheid na de ontluisterende 2-1 nederlaag in het Brabantse land in de kwartfinale van het districtsbekertoernooi was dan ook groot in het GJS-kamp. Tot ruim een kwartier na afloop staarde een groepje GJSers, onder wie aanvoerder Ruud Bos - de maker van de enige treffer voor de bezoekers -, stilzwijgend voor zich uit. De ruim honderd meegereisde supporters waren toen al met de bus op weg naar Dalem. ,,Nee, ik wil nu niets zeggen,’’ liet een emotionele Bos weten. ,,Misschien later.’’

Bos later: ,,Sorry, ik moest even honderd keer tot tien tellen.’’ Bos zijn stem verried niet alleen teleurstelling maar ook boosheid. ,,We hebben als ploeg gefaald vandaag. We hebben onze krachten niet kunnen bundelen. Roosendaal, dat voetballend veel minder in huis had, had de beste instelling. Wat een verschil met de wedstrijd tegen Unitas. De pijp bij ons is zeker leeg. Na rust hebben we wel kansen gehad, maar niet benut. We laten voor GJS en voor onszelf een unieke kans liggen om geschiedenis te schrijven. Nu is het seizoen voorbij. We hebben niets meer te verliezen, maar spijtig genoeg ook niets meer te winnen. Een zege vandaag had ook misschien de onrust bij GJS wat weggenomen. Als ik alle geruchten moet geloven, willen sommige spelers weg. Nee, ik ben niet te koop voor een paar euro, ik ben en blijf GJSer,’’ aldus Ruud Bos, die als één van de weinige Gorcumse Jonge Spartanen nog een voldoende scoorde.

Ook trainer Peter de Haan baalde na afloop. ,,De koppies stonden voor de wedstrijd goed. Niemand heeft dit Roosendaal onderschat. Ze hadden immers ook al Meerkerk vernederd. En daar stond vandaag te veel voor op het spel. Daar was iedereen zich van bewust. Het halen van het bekertoernooi, de kans dat je misschien wel tegen PSV of Feyenoord mag spelen, maak je als speler van een amateurclub hooguit één keer in je leven mee. Daar wil je toch alles voor geven. De praktijk wees uit dat een club die twee klassen lager speelt, bereid was om meer te geven en daardoor zelfs het tekort aan kwaliteit kon compenseren. Wij gaven ook nog eens twee goals weg. Tot twee keer toe kon een speler van Roosendaal (Remco Bras en verdediger Dennis Verstraaten, JV) op twee meter van het doel vrij inschieten en vrij inkoppen. Ik heb die gasten drie keer zien spelen, ik was er heilig van overtuigd dat wij zouden winnen. Niet dus. Mijn paasweekeinde is verpest.’’

Bart Muilenburg moest de bekerstrijd met een heupblessure al na 45 minuten opgeven. ,,Dit is balen, maar we hebben gewoon niet goed gevoetbald. Langs de kant voel je je alleen nóg machtelozer.’’ Ook Marc-Jan Bos moest toekijken. ,,Ik heb weer last van het been dat ik vorig jaar heb gebroken. Ik heb, als ik speel, hevige pijnscheuten ter hoogte van de onderste breuklijn, net boven mijn enkel. Dubbel balen vandaag.’’

Bron: AD Sportwereld
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_48181361
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee ik sponsor alleen de kantine

Meestal ook niet zo lang of ik moet je missen maar dat kan tegenwoordig niet meer gezien jou omvang
pi_48181549
quote:
Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef tong80 het volgende:

Zeer goede speler voor de linksachter positie, goede voorwaartse drive gezegend met een heerlijke trap in zijn linkerbeen denk dat nivo daar veel plezier aan kan gaan beleven, ben blij dat ie voor ons gekozen heeft hij twijfelde nogal ivm de kilometers maar heeft de stap toch genomen
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 april 2007 @ 17:23:33 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_48183237
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Meestal ook niet zo lang of ik moet je missen maar dat kan tegenwoordig niet meer gezien jou omvang
Jij dijt ook makkelijk uit hoor.

Het is wel zo dat ik de laatste paar jaar minder lang blijf hangen. Dat wordt toch steeds minder als je zelf niet meer speelt.

pi_48187277
quote:
Op maandag 9 april 2007 17:25 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Die is het inderdaad niet. Ken Patrick Bijl wel als voetballer overigens, niet persoonlijk. Geen verkeerde speler voor Nivo lijkt me. Momenteel top eerste klasse en misschien potentie om hoofdklasse aan te kunnen.

Ik zocht voor een vriend van me, maar zoals het er nu naar uitziet mag hij aanschuiven bij ASWH 1. Moet nog even zekerheid over komen, afhankelijk van wat er nog komt. Dan is hij wel speler 21, 22 zeg maar, maar dan heb je wel de rechten van het eerste. Dus trainingskamp enzovoort.

Gisteren nog naar Baronie - Papendrecht gegaan. Papendrecht heeft mij inmiddels gesmeekt of ik niet elke week wil komen, want ik zie ze twee keer spelen en ze winnen er twee. Eerder ook al voor de beker van ASWH, maar daar was ik minder blij mee.

Papendrecht verdiende de winst overigens totaal niet. Ze hebben massaal verdedigd, Baronie was echt beter. Alleen miste Baronie net de scherpte en de finesse om de sterke defensie van Papendrecht te breken. Damiën Vereecken speelde foutloos, tegen ASWH-afzegger Marruchen Zimmerman. Dus dat was mooi van onze aanwinst. Opmerkelijk was het ook dat Vereecken bij zijn enige aanvallende activiteit ongeveer direct de score opende. Zette zelf de counter op en rondde die prima af na, het moet gezegd, matig verdedigen van Baronie. Baronie kwam in de 90e minuut op 1-1, waarna ze het dom uitspeelden. Ze gaven al eerder wat risicovolle breedtepassjes achterin en in de 97e minuut werd dat ze fataal. Invaller Jay Luciano pikte op, ging door en legde breed op Giovanni Klaverweide. Die tikte simpel in - buitenspel volgens Baronie, ik twijfel - en zo won Papendrecht. Klaverweide twee keer matig gespeeld, maar wel drie goals.

Erg spannend in de hoofdklasse B dus nog, zowel qua kampioenschap als qua degradatie naast Triborgh.

Wat me overigens wel opviel was de gebrekkige publieke belangstelling. Zaterdag bij Papendrecht had ik tot een kwartier voor de aftrap nog eenvoudig het veld rond kunnen gaan, iedereen een hand kunnen geven en dan voor de bal ging rollen nog op mijn plek terug kunnen zijn. Gisteren bij Baronie, toch koploper, ook gewoon erg weinig publiek.

[ Bericht 7% gewijzigd door methodmich op 10-04-2007 19:29:20 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_48204724
Gisteren vriendschappelijk tegen Unitas gespeeld en met 3-1 gewonnen, leuke wedstrijd gezien met mooi voetbal tegen een ploeg die drie weken geleden al kampioen werd in de 2e klas, ook een zeer knappe prestatie trouwens
pi_48220692
Unitas heeft wel een paar goede, ervaren spelers. Ook de nodige belangrijke afwezigen, dus goed dat ze de titel al hadden behaald. Mooi gedaan door Nivo!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 april 2007 @ 17:56:39 #234
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_48223768
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:07 schreef cohen het volgende:

[..]

Meerburg 1 haha. toptalenten breken daar door! Alhoewel, daar komen ook Jeroen van Wetten (oud RBC) en Jelle Korbee (FC Lisse) vandaan!
het is wel een goede speler... en hij zit nu eigenlijk nog in de A1, maar hij heeft zaterdag en maandag weer gespeeld. Zaterdag hele wedstrijd, maandag 1 helft omdat hij vandaag met de A1 moet spelen.
  Trouwste user 2022 donderdag 12 april 2007 @ 20:17:06 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_48266812
quote:
Op woensdag 11 april 2007 08:39 schreef Elftalleider het volgende:
Gisteren vriendschappelijk tegen Unitas gespeeld en met 3-1 gewonnen, leuke wedstrijd gezien met mooi voetbal tegen een ploeg die drie weken geleden al kampioen werd in de 2e klas, ook een zeer knappe prestatie trouwens
Sprak Björn vanmiddag. Wist niet dat ie een teen heeft gebroken. Gelukkig een mooie breuk zoals dat heet. Kan over 2 weken weer spelen zei ie.

pi_48280736
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Sprak Björn vanmiddag. Wist niet dat ie een teen heeft gebroken. Gelukkig een mooie breuk zoals dat heet. Kan over 2 weken weer spelen zei ie.

Ja hij overweegde om morgen toch mee te doen maar ziet er toch vanaf is maar beter ook want als er iets verkeerd gaat is ie gelijk klaar voor dit seizoen
pi_48301350
Mochten jullie de halve finale halen van de beker, dan moeten jullie tegen BVV / Caterpillar. Die wonnen opmerkelijk genoeg van Geldrop / AEK.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 april 2007 @ 20:47:48 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_48304113
Leider van de A-jeugd. Vader van één van de A-1 spelers gisteren op 48jarige leeftijd overleden.
Was een collega van m'n schoonzus. Leraar tekenen en handvaardigheid. Zomaar op school in elkaar gezakt.

vrijdag 13 april 2007 @ 23:13:03 #239
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_48309079
oei......
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 april 2007 @ 18:06:54 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_48326834
NIVO Sparta - Veen 4-4.

NIVO beter maar niet goed voetballend. Counterend Veen kwam met 2-0 en 3-1 voor. NIVO terecht op een 4-3 voorsprong. Maar de scheidsrechter die heel de wedstrijd al tegen NIVO floot, liet 10 minuten extra spelen. In de 100ste minuut de 4-4. Einde kampioenskansen NIVO. LRC kampioen. En raad eens waar de scheidsrechter vandaan kwam ? Juist uit het Leerdam van LRC. Schandalig dat de KNVB hem op deze wedstrijd heeft gezet.

pi_48327316
Dus eigenlijk had Beschouw naar díe wedstrijd moeten komen, zo te lezen .
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 april 2007 @ 18:26:11 #242
7889 tong80
Spleenheup
pi_48327416
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 18:23 schreef Yeahinho het volgende:
Dus eigenlijk had Beschouw naar díe wedstrijd moeten komen, zo te lezen .
Het niveau was niet hoog maar er gebeurde genoeg. De scheids heeft zelf ook nog gestrekt gelegen met een hamstring blessure. Als het aan sommige supporters had gelegen zou ie er nu nog liggen.

pi_48329207
LRC gepromoveerd, dat hadden ze daar dus nooit durven dromen. Dikke kans dat ze er net als SSV '65 gelijk weer keihard uitgeschoten worden volgend jaar, maar daar zullen ze nu niet om malen. Wel jammer dat ze het niet op het veld konden vieren, hoewel ze wel een oefenduel hadden en daarna zouden feesten als het kon.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 april 2007 @ 19:31:50 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_48329249
Ja ze hadden alles al geregeld voor het eventuele geval dat. Ze zijn er natuurlijk niet minder blij om, maar het is leuker zelf op het veld kampioen te worden.

pi_48349406
Spektatelwedstrijd van NIVO zo te lezen.
Jammer van het mislopen van het kampioenschap, maar gelukkig is de nacompetitie er nog.
Hier in de regio weer geen competitievoetbal. Wat een planning!
pi_48349801
Hank Viveen maakte de 0-1 en 0-2 voor Veen vanaf de stip zag ik. En tong maar zeggen gisteren: die speler is me niet opgevallen.

In de regio R'dam werd wel gevoetbald Beschouw.
www.thuisuiteten.nl
pi_48352789
OJC verliest kansloos van Gemert (1-3). Beide backs een directe rode kaart (dus dat worden een paar wedstrijden schorsing voor beide), en ook de topscorer is geschorst vanwege z'n zoveelste domme kaart...

Het gat met de promotie/degradatie-plek blijft dankzij het gelijkspel van Geldrop, en het verlies van Blauw Geel nog 4 punten, maar het wordt nog oppassen... donderdag in ieder geval niet verliezen in Geldrop!
  zondag 15 april 2007 @ 17:27:52 #248
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_48352855
quote:
Op zondag 15 april 2007 17:26 schreef Yeahinho het volgende:
OJC verliest kansloos van Gemert (1-3). Beide backs een directe rode kaart (dus dat worden een paar wedstrijden schorsing voor beide), en ook de topscorer is geschorst vanwege z'n zoveelste domme kaart...

Het gat met de promotie/degradatie-plek blijft dankzij het gelijkspel van Geldrop, en het verlies van Blauw Geel nog 4 punten, maar het wordt nog oppassen... donderdag in ieder geval niet verliezen in Geldrop!
JAWEL
  Trouwste user 2022 zondag 15 april 2007 @ 22:43:59 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_48364160
Spectaculair gelijkspel Achilles Veen (15-4-2007)

Een wedstrijd met een bizar scoreverloop, met een heerlijke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer. En dat lag niet alleen aan het fraaie zomerweer, maar zeker ook aan de 23 acteurs die er zaterdag in de wedstrijd tussen Nivo Sparta en Achilles Veen spannend potje van maakten. De wedstrijd was op voorhand al bestempeld als een ontmoeting met grote belangen. Nivo Sparta op de tweede plaats staat immers nog steeds met lege handen en Achilles had nog steeds kansen rechtstreekse degradatie te ontlopen bij een goed resultaat in Zaltbommel. Daarnaast hadden beide teams nog eens een waslijst aan blessures. Al die ingrediënten en een grote portie inzet zorgde ervoor dat niemand zich hoefde te vervelen.

Er werd door beide elftallen volop de aanval gespeeld en dat leverde in de zesde minuut al een kans op voor de thuisploeg maar de kopbal van Dennis Jansen ging rakelings over het Veense doel. Twee minuten later wordt Veen spits Kevin Bouman in stelling gebracht en de uitgelopen keeper kon weinig anders doen dan Bouman met zijn armen onderuit halen. De goed leidende scheidsrechter Blom uit Leerdam lag de bal vervolgens terecht op de stip. Aanvoerder Hank Viveen haalde vervolgens vanaf de elf meter de trekker over. Weer twee minuten later ontsnapte Achilles toen Roberto Verhagen vanuit een vrije trap op de paal knalde. Een grote kans voor Nivo in de 28e minuut door een misverstand tussen Veen keeper Wittkampf en verdediger Rene Bouman. Gelukkig voor Veen miste de Nivo Sparta aanvaller. Weer een minuut later komt Kevin Bouman vrij voor de Bommelse keeper, die echter fraai reageerde op de inzet van de Veense spits. In de 33e minuut opnieuw een strafschop voor Achilles en weer was het Kevin Bouman die onderuit gehaald werd en weer benutte Hank Viveen de toekende pingel. Twee minuten in de extra speeltijd van de eerste helft weet Nivo toch nog terug in de wedstrijd te komen door een doelpunt van Emiel van der Sanden. De tweede helft is nog maar vier minuten oud als Rob Bouman met een fraaie treffer Veen op rozen lijkt te schieten. Maar amper klaar met juichen of de 2-3 ligt ook al weer in het net, ditmaal door een doelpunt van Dennis de Bruijn. Heel lang blijft Veen uitzicht houden op een spectaculaire overwinning tot het moment dat ook Nivo een strafschop krijgt door een overtreding van Nabil Bouchlal op Jochem van Oversteeg. Het wordt allemaal nog erger als Wesley Paymans in de 82e minuut op voorsprong schiet. Dan volgen er nog een paar hectische minuten. Allereerst is het scheidsrechter Blom die in blessuretijd minuten lang met kramp op de grond ligt en de Veense trainer nog éénmaal zijn ploeg kan oppeppen. Als uiteindelijk de Nivo Sparta speaker in de laatste minuut bekend maakt dat Oostkapelle heeft verloren en invaller Ad van Ballegooijen Veen nog fraai naast Nivo Sparta schiet was er nog alle reden voor een klein Veens feestje. Ook feest voor de spelers van LRC die vanaf de zijlijn door dit resultaat kampioen werden.

(bron: dedigitalenieuwskrant.nl)

pi_48365302
tong, zou je het voortaan aub bij een eigen verhaaltje willen laten, en evt een link naar het verslag plaatsen .

Als we allemaal onze complete wedstrijdverslagen plaatsen dan wordt het wel een heel vol topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')