wij hebben elke week ongeveer 5 jongens van t dorp in 1 staan en nog 3 of 4 op de bank. En in t 2e spelen ook bijna alleen maar uien!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Onze 2 backs spelen bijna altijd in de basis. Op de bank zitten er ook nog 2.
Inmiddels wist je het al, maar dat was hem inderdaad. Vertelde het hem gisteren nog, dat je dit had geschreven. Hij moest er wel om lachen.quote:Op maandag 2 april 2007 10:33 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
MM: Overigens weet ik niet precies wie die Milan Baros look-a-like was. Er stond een speler in de spits (nr. 10), met zo'n bandje in z'n haar die er wel wat van weg had. Ik denk dat er geen duel is geweest waarbij ie niet is gaan liggen, wat een duikelaar...![]()
Meerburg 1quote:Op maandag 2 april 2007 14:17 schreef uitje4life het volgende:
Iemand uit mijn klas (18 jaar) heeft gister zijn debuut gemaakt in Meerburg 1. In een belangrijke wedstrijd tegen de koploper nog wel! Hij viel in op midmid terwijl eigenlijk centraal achterin zijn plek is. Leuk, niet?
Het viel vooral op omdat 't een aardige voetballer is die het niet nodig heeft om dat te doen. Maar ach, het kwam ons niet zo verkeerd uit hoor, de scheids had het ook wel aardig door op den duur.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Inmiddels wist je het al, maar dat was hem inderdaad. Vertelde het hem gisteren nog, dat je dit had geschreven. Hij moest er wel om lachen.
Overigens eisen anonieme gasten op ons forum de kop van de trainer van het tweede, aardige discussie. Misschien heb je hem al gezien?
Natuurlijk is dat overdreven, van de trainer. Maar ja, wel vermakelijk ergens.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:32 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Het viel vooral op omdat 't een aardige voetballer is die het niet nodig heeft om dat te doen. Maar ach, het kwam ons niet zo verkeerd uit hoor, de scheids had het ook wel aardig door op den duur.
En de trainer weg omdat je een keertje in zes jaar geen kampioen wordt? Lijkt me wat overdreven. Het bekritiseren van de keeper had ik ook niet verwacht, ik vond het geen blunder ofzo. De laatste 2 jaar is ASWH gewoon minder gaan voetballen, of dat de trainer is aan te rekenen kan ik niet erg bepalen.... In ieder geval zullen ze er volgend jaar op gebrand zijn de titel te pakken, en hoewel ik Heerjansdam een bijzonder irritante ploeg vind, is het voor de afwisseling wel leuk. Maar: het is nog niet over, H'dam moet o.a. met 10 man 70 minuten inhalen tegen VVGZ (stand 0-0)...
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | OJC Rosmalen 1 Baronie 1 Gemert 1 SV Meerssen 3 Groene Ster 3 JVC Cuijk 0 UNA 1 SV Triborgh 1 Blauw Geel'38 1 RKSV Schijndel 0 EVV 0 Geldrop/AEK 3 De stand: Baronie 20-39 UNA 19-28 EVV 20-38 Papendrecht 20-26 JVC Cuijk + 19-35 Geldrop/AEK 19-25 Gemert 20-31 RKSV Schijnd. 19-25 UDI'19/Bet.B. 20-31 Blauw Geel'38 20-23 OJC Rosmalen 19-30 Groene Ster 21-20 SV Meerssen 21-30 SV Triborgh * 21- 5 + periodekampioen * gedegradeerd |
Paar keer op rij verloren en meteen flink gezakt. Voor de winterstop stonden ze nog bovenin.quote:Op zondag 8 april 2007 23:08 schreef tong80 het volgende:
Raar dat Schijndel met al hun geld zo laag staat.
Je reinste scorebordjournalistiek!quote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto doet hetzelfde als Sandman's GPC vorige week: 1-1 gelijkspelen tegen Dinteloord. Hieruit trek ik de conclusie dat Seolto en GPC even goed zijn
Is dat die kennis van MM niet?!quote:Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef tong80 het volgende:
Patrick Bijl (22) versterkt selectie 2007-2008. (8-4-2007)
De talentvolle speler die overkomt van Nieuw-Lekkerland heeft zijn jeugdopleiding genoten bij EBOH zo. en Feyenoord. De meevoetballende linkervleugelverdediger, een volle neef van Loek Bijl (oud speler van DS'79, De Graafschap en Kozakken Boys) ziet in Nivo Sparta een logische stap in zijn carrière.
Wel dezelfde leeftijd en streek waar ze wonen. Dus zou goed kunnen.quote:
Hij had ook zijn opleiding genoten bij Feyenoord, due dat kan haast niet missen.quote:Op maandag 9 april 2007 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel dezelfde leeftijd en streek waar ze wonen. Dus zou goed kunnen.
Nee ik sponsor alleen de kantinequote:
OKee, als ik tijd heb, zal ik denk ik wel langs gaan.quote:Op maandag 9 april 2007 17:57 schreef Yeahinho het volgende:
Volgende week donderdag moet OJC bij jullie op bezoek.
GJS stopt op drempelquote:Op maandag 9 april 2007 14:18 schreef methodmich het volgende:
Rijsoord doet iets knaps, namelijk de halve finale van de districtsbeker Zuid I halen! De Kraaien zijn hiermee geplaatst voor het KNVB-beker toernooi volgend seizoen. Na een 0-0 bij Steenbergen wonnen ze na strafschoppen.
In de halve finale wacht Roosendaal, geen idee welke klasse dat is. De andere halve finale gaat tussen de winnaar van BVV / Caterpillar - Geldrop / AEK en de winnaar van UNA - NIVO Sparta.
Meestal ook niet zo lang of ik moet je missenquote:
Zeer goede speler voor de linksachter positie, goede voorwaartse drive gezegend met een heerlijke trap in zijn linkerbeen denk dat nivo daar veel plezier aan kan gaan beleven, ben blij dat ie voor ons gekozen heeft hij twijfelde nogal ivm de kilometers maar heeft de stap toch genomenquote:Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef tong80 het volgende:
Patrick Bijl (22) versterkt selectie 2007-2008. (8-4-2007)
De talentvolle speler die overkomt van Nieuw-Lekkerland heeft zijn jeugdopleiding genoten bij EBOH zo. en Feyenoord. De meevoetballende linkervleugelverdediger, een volle neef van Loek Bijl (oud speler van DS'79, De Graafschap en Kozakken Boys) ziet in Nivo Sparta een logische stap in zijn carrière.
Jij dijt ook makkelijk uit hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:33 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Meestal ook niet zo lang of ik moet je missenmaar dat kan tegenwoordig niet meer gezien jou omvang
![]()
Die is het inderdaad niet. Ken Patrick Bijl wel als voetballer overigens, niet persoonlijk. Geen verkeerde speler voor Nivo lijkt me. Momenteel top eerste klasse en misschien potentie om hoofdklasse aan te kunnen.quote:
het is wel een goede speler... en hij zit nu eigenlijk nog in de A1, maar hij heeft zaterdag en maandag weer gespeeld. Zaterdag hele wedstrijd, maandag 1 helft omdat hij vandaag met de A1 moet spelen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:07 schreef cohen het volgende:
[..]
Meerburg 1haha. toptalenten breken daar door! Alhoewel, daar komen ook Jeroen van Wetten (oud RBC) en Jelle Korbee (FC Lisse) vandaan!
Sprak Björn vanmiddag. Wist niet dat ie een teen heeft gebroken. Gelukkig een mooie breuk zoals dat heet. Kan over 2 weken weer spelen zei ie.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:39 schreef Elftalleider het volgende:
Gisteren vriendschappelijk tegen Unitas gespeeld en met 3-1 gewonnen, leuke wedstrijd gezien met mooi voetbal tegen een ploeg die drie weken geleden al kampioen werd in de 2e klas, ook een zeer knappe prestatie trouwens
Ja hij overweegde om morgen toch mee te doen maar ziet er toch vanaf is maar beter ook want als er iets verkeerd gaat is ie gelijk klaar voor dit seizoenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sprak Björn vanmiddag. Wist niet dat ie een teen heeft gebroken. Gelukkig een mooie breuk zoals dat heet. Kan over 2 weken weer spelen zei ie.
Het niveau was niet hoog maar er gebeurde genoeg. De scheids heeft zelf ook nog gestrekt gelegen met een hamstring blessure. Als het aan sommige supporters had gelegen zou ie er nu nog liggen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:23 schreef Yeahinho het volgende:
Dus eigenlijk had Beschouw naar díe wedstrijd moeten komen, zo te lezen.
JAWELquote:Op zondag 15 april 2007 17:26 schreef Yeahinho het volgende:
OJC verliest kansloos van Gemert (1-3). Beide backs een directe rode kaart (dus dat worden een paar wedstrijden schorsing voor beide), en ook de topscorer is geschorst vanwege z'n zoveelste domme kaart...
Het gat met de promotie/degradatie-plek blijft dankzij het gelijkspel van Geldrop, en het verlies van Blauw Geel nog 4 punten, maar het wordt nog oppassen... donderdag in ieder geval niet verliezen in Geldrop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |