abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 april 2007 @ 14:17:20 #201
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47924778
Iemand uit mijn klas (18 jaar) heeft gister zijn debuut gemaakt in Meerburg 1. In een belangrijke wedstrijd tegen de koploper nog wel! Hij viel in op midmid terwijl eigenlijk centraal achterin zijn plek is. Leuk, niet?
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  maandag 2 april 2007 @ 14:19:20 #202
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47924849
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Onze 2 backs spelen bijna altijd in de basis. Op de bank zitten er ook nog 2.
wij hebben elke week ongeveer 5 jongens van t dorp in 1 staan en nog 3 of 4 op de bank. En in t 2e spelen ook bijna alleen maar uien!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_48006097
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:33 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

MM: Overigens weet ik niet precies wie die Milan Baros look-a-like was. Er stond een speler in de spits (nr. 10), met zo'n bandje in z'n haar die er wel wat van weg had. Ik denk dat er geen duel is geweest waarbij ie niet is gaan liggen, wat een duikelaar...
Inmiddels wist je het al, maar dat was hem inderdaad. Vertelde het hem gisteren nog, dat je dit had geschreven. Hij moest er wel om lachen.

Overigens eisen anonieme gasten op ons forum de kop van de trainer van het tweede, aardige discussie. Misschien heb je hem al gezien?

ASWH 1 gisteravond om de AD / RD Cup gespeeld tegen derdeklasser Rhoon. Beetje plichtmatig spel, 4-0 gewonnen. Bij rust 3-0 na een wereldgoal van Arjan Human (zoals Van Basten in 88 ongeveer, alleen dan dichter naar de goal), weer één van Human die fout terugspelen afstrafte en een aardige pegel van afstand van Ferry van Lare. Na rust de eerste aanval direct 4-0, een mooie volley uit de draai van Stefan van Dam. De goals waren mooier dan het spel, was een beetje saai door de grote krachtsverschillen. Vincent de Klerk, de nummer 10 van 2 dus, viel nog wel in.

Volgende ronde uit tegen de winnaar van SHO - Rockanje, een duel dat morgenavond wordt gespeeld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 april 2007 @ 16:07:02 #204
69066 cohen
immer 2.
pi_48007803
quote:
Op maandag 2 april 2007 14:17 schreef uitje4life het volgende:
Iemand uit mijn klas (18 jaar) heeft gister zijn debuut gemaakt in Meerburg 1. In een belangrijke wedstrijd tegen de koploper nog wel! Hij viel in op midmid terwijl eigenlijk centraal achterin zijn plek is. Leuk, niet?
Meerburg 1 haha. toptalenten breken daar door! Alhoewel, daar komen ook Jeroen van Wetten (oud RBC) en Jelle Korbee (FC Lisse) vandaan!
wie zaait zal oogsten.....
pi_48011258
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:20 schreef methodmich het volgende:

[..]

Inmiddels wist je het al, maar dat was hem inderdaad. Vertelde het hem gisteren nog, dat je dit had geschreven. Hij moest er wel om lachen.

Overigens eisen anonieme gasten op ons forum de kop van de trainer van het tweede, aardige discussie. Misschien heb je hem al gezien?
Het viel vooral op omdat 't een aardige voetballer is die het niet nodig heeft om dat te doen. Maar ach, het kwam ons niet zo verkeerd uit hoor, de scheids had het ook wel aardig door op den duur.

En de trainer weg omdat je een keertje in zes jaar geen kampioen wordt? Lijkt me wat overdreven. Het bekritiseren van de keeper had ik ook niet verwacht, ik vond het geen blunder ofzo. De laatste 2 jaar is ASWH gewoon minder gaan voetballen, of dat de trainer is aan te rekenen kan ik niet erg bepalen.... In ieder geval zullen ze er volgend jaar op gebrand zijn de titel te pakken, en hoewel ik Heerjansdam een bijzonder irritante ploeg vind, is het voor de afwisseling wel leuk. Maar: het is nog niet over, H'dam moet o.a. met 10 man 70 minuten inhalen tegen VVGZ (stand 0-0)...
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_48052609
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:32 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

Het viel vooral op omdat 't een aardige voetballer is die het niet nodig heeft om dat te doen. Maar ach, het kwam ons niet zo verkeerd uit hoor, de scheids had het ook wel aardig door op den duur.

En de trainer weg omdat je een keertje in zes jaar geen kampioen wordt? Lijkt me wat overdreven. Het bekritiseren van de keeper had ik ook niet verwacht, ik vond het geen blunder ofzo. De laatste 2 jaar is ASWH gewoon minder gaan voetballen, of dat de trainer is aan te rekenen kan ik niet erg bepalen.... In ieder geval zullen ze er volgend jaar op gebrand zijn de titel te pakken, en hoewel ik Heerjansdam een bijzonder irritante ploeg vind, is het voor de afwisseling wel leuk. Maar: het is nog niet over, H'dam moet o.a. met 10 man 70 minuten inhalen tegen VVGZ (stand 0-0)...
Natuurlijk is dat overdreven, van de trainer. Maar ja, wel vermakelijk ergens.

Dat ze minder zijn dan een paar jaar terug klopt wel. ASWH 2 mist vooral ervaring dit seizoen, vind ik. Voorgaande seizoenen hadden ze nog wel eens mannen die in 1 gespeeld hadden en daar nog wat jaartjes doorgingen. André Penning bijvoorbeeld. Voor de hoofdklasse met 1 misschien niet echt goed genoeg, maar goud waard in een tweede elftal.

Dit seizoen toch ook wat jongens kwijt geraakt en de doorgeschoven jeugd moet nog erg wennen. Zoals het ook scheelt dat er een flink keepersprobleem is en de vele blessures bij 1 betekenden dat sommige jongens, die eigenlijk in 2 zouden spelen, met 1 mee moesten.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 april 2007 @ 16:23:40 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_48112020
Egon Salzman in dubbelrol! (5-4-2007)
De oud-zaalvoetbalinternational Egon Salzman zal in het nieuwe seizoen een dubbele rol vervullen bij Nivo Sparta. De ervaren speler, woonachtend in Hedel, gaat zich middels een stage bij onze hoofdtrainer richten op het trainersvak. Daarnaast zal Egon, die de jeugd doorliep bij PSV, beschikbaar zijn als speler voor de selectie.

--------------------------------------------------------------------------------

Nog één jaar Theobeto! (5-4-2007)
Na een revalidatie van ruim 3 maanden ziet het ernaar uit dat Theo van Geffen terug kan komen op zijn oude niveau. Dit heugelijk feit was voor de technische staf aanleiding om ook voor het komende seizoen gebruik te maken van zijn diensten. De routinier is dan bezig aan zijn laatste kunstje. Via Schijndel, Wilhelmina Boys, OJC Rosmalen en Rossum eindigt de doelpuntenmaker pur sang zijn carrière bij Nivo Sparta.

Iemand die de zaalvoetballer kent ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48116048
Ken hem alleen van naam.

Vanmiddag geen programma bij ASWH, ook niet van het tweede. Uit het niet al te grote beschikbare aanbod heb ik gekozen voor Papendrecht - UDI '19 in de zondaghoofdklasse B. Dat werd op zaterdag gespeeld vanwege het dubbele inhaalprogramma rond Pasen.

Werd een aardig potje. UDI '19 voetballend duidelijk beter en de ploeg kwam door een kopdoelpunt van de ervaren aanvoerder Richard van de Boogaard terecht op 0-1. Ze hadden ook de lat al eens geraakt. Een terechte ruststand dus, waarna de wedstrijd in de tweede helft draaide. Bas Verhoeven kon een bal oppikken en verraste de keeper van een meter of twintig met een fraaie lob. Zo kwam Papendrecht eigenlijk uit het niets op 1-1.

Vervolgens kon Giovanni Klaverweide, tot die tijd volledig onzichtbaar, in enkele minuten twee keer scoren. Eerst rondde hij beheerst af na een snelle counter, daarna kon hij vogelvrij een corner inkoppen. Die goal was eigenlijk schandalig, want Papendrecht stond met twee man in de zestien en had één lopende man, terwijl UDI '19 zeker zeven man in de eigen zestien had. De aansluitingstreffer van Jordie Suppers viel te laat om de spanning terug te brengen.

Voor Papendrecht dus drie belangrijke punten in hun strijd om handhaving. Damiën Vereecken, volgend seizoen ASWH, speelde een degelijke partij. Heb hem wat intensiever gevolgd dan de rest en verdedigend staat hij zeker zijn mannetje. Opbouwend / aanvallend kan het beter, maar dat is ook te wijten aan het systeem van Papendrecht. Al met al een aardig potje.
www.thuisuiteten.nl
pi_48125680
Vandaag tweede helft van OJC - Baronie gezien: 1-1 :s).

Ik hoorde in de rust (1e helft gemist omdat ik zelf ergens mee moest voetballen) dat ze geen schijn van kans hadden, en terecht met 0-1 achter stonden. We mochten zelfs niet mopperen dat het geen 0-3 of 0-4 was. Na rust echter een compleet ander beeld. OJC veruit de betere ploeg, drong Baronie terug op eigen helft, en ging op zoek naar de (terechte) gelijkmaker. Die viel ook een minuut of 5 voor tijd, wie anders dan Wesley Meeuwsen werkte em fraai in de touwen. Hierna gingen beide ploegen alsnog vol voor de winst, maar bleef het gelijk.

Mede-koplopers EVV en JVC Cuijk verloren verrassend allebei, waardoor Baronie met dit puntje zelfs alleen aan kop komt! Aanstaande maandag o.a. de inhaalwedstrijd JVC - OJC, ik ga kijken :).

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
 Papendrecht       3 UDI'19/BeterBed   2
 OJC Rosmalen      1 Baronie           1
 Gemert            1 SV Meerssen       3
 Groene Ster       3 JVC Cuijk         0
 UNA               1 SV Triborgh       1
 Blauw Geel'38     1 RKSV Schijndel    0
 EVV               0 Geldrop/AEK       3

De stand:                              
 Baronie       20-39    UNA           19-28
 EVV           20-38    Papendrecht   20-26
 JVC Cuijk +   19-35    Geldrop/AEK   19-25
 Gemert        20-31    RKSV Schijnd. 19-25
 UDI'19/Bet.B. 20-31    Blauw Geel'38 20-23
 OJC Rosmalen  19-30    Groene Ster   21-20
 SV Meerssen   21-30    SV Triborgh * 21- 5
 + periodekampioen      * gedegradeerd       
  Trouwste user 2022 zondag 8 april 2007 @ 23:08:30 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_48130160
Raar dat Schijndel met al hun geld zo laag staat.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48130364
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:08 schreef tong80 het volgende:
Raar dat Schijndel met al hun geld zo laag staat.

Paar keer op rij verloren en meteen flink gezakt. Voor de winterstop stonden ze nog bovenin.
Als OJC 'gewoon' thuis had gewonnen van Groene Ster en Blauw Geel, dan hadden ze zelfs meegedaan om het kampioenschap..

Kijk die stand joh . Alles zit zó dicht bij elkaar dat zelfs de nummer 4 nog moet oppassen voor degradatie .
pi_48130470
Seolto doet hetzelfde als Sandman's GPC vorige week: 1-1 gelijkspelen tegen Dinteloord. Hieruit trek ik de conclusie dat Seolto en GPC even goed zijn
  Trouwste user 2022 zondag 8 april 2007 @ 23:14:29 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_48130490
Nu je het zegt. Bizar

pi_48135920
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto doet hetzelfde als Sandman's GPC vorige week: 1-1 gelijkspelen tegen Dinteloord. Hieruit trek ik de conclusie dat Seolto en GPC even goed zijn
Je reinste scorebordjournalistiek!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_48145336
Rijsoord doet iets knaps, namelijk de halve finale van de districtsbeker Zuid I halen! De Kraaien zijn hiermee geplaatst voor het KNVB-beker toernooi volgend seizoen. Na een 0-0 bij Steenbergen wonnen ze na strafschoppen.

In de halve finale wacht Roosendaal, geen idee welke klasse dat is. De andere halve finale gaat tussen de winnaar van BVV / Caterpillar - Geldrop / AEK en de winnaar van UNA - NIVO Sparta.
www.thuisuiteten.nl
pi_48147985
Roosendaal is een derdeklasser. Is dus nog knapper dan Rijsoord.
  maandag 9 april 2007 @ 16:44:26 #217
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_48148514
Zojuist bij DHC - Alphense Boys geweest, 2e klasse, 3-3. Bij winst was DHC uit Delft officieus kampioen geweest, nu nog 3 punten nodig uit 2 wedstrijden. Daar heen geweest omdat m'n neef er speelt en aanvoerder is . Matige wedstrijd overigens, maar wel leuk om te zien.
Hilbrand Nawijn en Superboer Ard van Peppen waren er ook nog .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Trouwste user 2022 maandag 9 april 2007 @ 16:47:24 #218
7889 tong80
Spleenheup
pi_48148597
Patrick Bijl (22) versterkt selectie 2007-2008. (8-4-2007)
De talentvolle speler die overkomt van Nieuw-Lekkerland heeft zijn jeugdopleiding genoten bij EBOH zo. en Feyenoord. De meevoetballende linkervleugelverdediger, een volle neef van Loek Bijl (oud speler van DS'79, De Graafschap en Kozakken Boys) ziet in Nivo Sparta een logische stap in zijn carrière.

pi_48149709
quote:
Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef tong80 het volgende:
Patrick Bijl (22) versterkt selectie 2007-2008. (8-4-2007)
De talentvolle speler die overkomt van Nieuw-Lekkerland heeft zijn jeugdopleiding genoten bij EBOH zo. en Feyenoord. De meevoetballende linkervleugelverdediger, een volle neef van Loek Bijl (oud speler van DS'79, De Graafschap en Kozakken Boys) ziet in Nivo Sparta een logische stap in zijn carrière.

Is dat die kennis van MM niet?!
pi_48149782
OJC verliest met 2-1 bij JVC trouwens .

1-0 binnen paar minuten, daarna JVC niet meer gevaarlijk en OJC veruit de betere ploeg. Na een kwartier een opstootje, 1 van JVC slaat en krijgt rood. OJC veel sterker, maakt 1-1 en gaat de rust in met die stand. Na rust nog altijd een man meer, maar de wedstrijd gaat gelijk op. Een prachtige actie (en slecht verdedigen) van de JVC-spits (volgend jaar bij Willem II hoorde ik vertellen) zorgde een minuut of 10 voor tijd voor 2-1. OJC verdiende niet te winnen zoals ze de 2e helft speelden, blijven wel in het linkerrijtje staan, maar moeten nu (aangezien Blauw Geel en Schijndel hebben gewonnen) wel gaan oppassen voor degradatie...
  maandag 9 april 2007 @ 17:55:19 #221
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_48150507
Ook in die klasse verliest Geldrop dik verdiend van Blauw Geel. Ook in de eerste minuten de 0-1. NIet lang voor rust werd het 0-2. Door een mooie vrij trap van Özer kwam Geldrop nog tot 1-2. Maar het was niet voldoende om nog een punt (of 3) thuis te houden.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_48150569
Volgende week donderdag moet OJC bij jullie op bezoek.
  Trouwste user 2022 maandag 9 april 2007 @ 18:07:35 #223
7889 tong80
Spleenheup
pi_48150874
quote:
Op maandag 9 april 2007 17:25 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Is dat die kennis van MM niet?!
Wel dezelfde leeftijd en streek waar ze wonen. Dus zou goed kunnen.

pi_48150956
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wel dezelfde leeftijd en streek waar ze wonen. Dus zou goed kunnen.

Hij had ook zijn opleiding genoten bij Feyenoord, due dat kan haast niet missen.

Niet via jou gegaan zo te lezen?
  Trouwste user 2022 maandag 9 april 2007 @ 18:14:00 #225
7889 tong80
Spleenheup
pi_48151017
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:11 schreef Yeahinho het volgende:

Niet via jou gegaan zo te lezen?
Nee ik sponsor alleen de kantine

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')