Ik post ze alleen als het de moeite waard is. Dit was zo'n wedstrijd.quote:Op zondag 15 april 2007 23:07 schreef Yeahinho het volgende:
tong, zou je het voortaan aub bij een eigen verhaaltje willen laten, en evt een link naar het verslag plaatsen.
Als we allemaal onze complete wedstrijdverslagen plaatsen dan wordt het wel een heel vol topic.
Ik moet nog even wachten zo te zienquote:Op woensdag 18 april 2007 15:42 schreef methodmich het volgende:
Dus het eerste Rijnsburgse Boys topic en Geldrop / AEK topic zal spoedig volgen, denk ik dan.
Wesley Rijs en Michel de Vroed naar Pelikaan ja. Maar die spelen voornamelijk in het 3e, vandaar ook. Gaat allemaal via Jan Verveer, voormalig jeugdtrainer bij ASWH. Marcel Gerritsen naar VVGZ als het goed is. Die zat bij de selectie van 1, maar breekt niet door en dus is zijn "contract" stopgezet. Helaas wil hij niet meer in 2 spelen, als echte ASWH-jongen, en kiest hij voor VVGZ.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:38 schreef Imaginary_Friend het volgende:
MM: twee spelers van ASWH 2 naar Pelikaan, eentje naar VVGZ en wellicht een naar Heerjansdam... Iets van gehoord?
Aha. De doorstroming ligt bij ASWH natuurlijk wat moeilijk(er), dus zoeken die jongens hun heil op den duur ergens anders. Ook wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wesley Rijs en Michel de Vroed naar Pelikaan ja. Maar die spelen voornamelijk in het 3e, vandaar ook. Gaat allemaal via Jan Verveer, voormalig jeugdtrainer bij ASWH. Marcel Gerritsen naar VVGZ als het goed is. Die zat bij de selectie van 1, maar breekt niet door en dus is zijn "contract" stopgezet. Helaas wil hij niet meer in 2 spelen, als echte ASWH-jongen, en kiest hij voor VVGZ.
Naar Heerjansdam weet ik niet wie dat zou zijn. Er gaan er bij 2 nog een paar weg, denk ik.
Ufuk is toch een broer van Eyup, die terug is uit Oostenrijk? Blijft Gelli Koy nog bij de Lindt?
Okee, klinkt wel goed. Groote Lindt moet er wel in blijven, vind ik. Derde klasse, dat is echt te erg!quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:42 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Aha. De doorstroming ligt bij ASWH natuurlijk wat moeilijk(er), dus zoeken die jongens hun heil op den duur ergens anders. Ook wel begrijpelijk.
Ufuk is inderdaad 'broer van'. En of Gelli blijft is nog wat onduister. Ik denk dat als we zaterdag de punten pakken er meer over volgend seizoen zal worden nagedacht. Ik heb gisteren vanwege recente ontwikkelingen een gesprek gehad met iemand van 't technisch bestuur, en daar heb ik toch wel een goed gevoel aan over gehouden.
En is nu inderdaad niet meer zo zeker van handhaving. Net als Papendrecht trouwens, blijft spannend daar in de hoofdklasse B!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |