quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 19:23 schreef methodmich het volgende:Netjes gedaan van Barendrecht BVO!
Hoorde dat Rafael Andrade ook meegaat naar RVVH met Franken. Zal Powel wel volgen.
Ook vernam ik dat Jack, zodra de titel binnen is, de "groep Franken" uit de selectie gaat mikken.
Rafael Andrade
![]()
. Nouja, qua snelheid doet hij weinig voor Franken onder natuurlijk
![]()
. Dan ben ik toch blij met Lodder en van der Veeke, vooral Lodder was weer ijzersterk vandaag. Beiden raakten ook een penalty. RVVH vandaag trouwens met 2-0 verloren bij JAC, dus ze zitten volgend jaar heerlijk in de 2e klasse
![]()
. Gunstig voor Barendrecht tocg wel, Franken & co. zullen in de wedstrijden tegen RVVH's concurrenten ook nog wel even willen winnen.
Franken zat er vandaag trouwens al niet bij, zag hem langs het veld staan. Kroon idem dito, maar aan de andere kant van het veld, dus of dat nou zo botert tussen die twee betwijfel ik
![]()
. Hij vertelde me ook dat hij zeker zou blijven, had ik ook wel verwacht. Weet je nog andere namen dan uit die groep?
In principe kunnen ze goed zonder hem, lieten ze vandaag zien, misten alleen wat creativiteit. Wat in de slotfase werd gecompenseerd door Vermunt, Akkermans en Visser, die alle drie prima invielen.
[ Bericht 2% gewijzigd door BVO op 18-03-2007 01:28:12 ]