abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47724199
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:36 schreef uitje4life het volgende:
welke wedstrijd dan beschouw?
Vraag maar aan tong
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 maart 2007 @ 20:41:06 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_47725325
NIVO-Sparta - Roda Boys. NIVO speelt het hele jaar al aantrekkelijk leuk voetbal maar beschouw moest zonodig onze slechtste wedstrijd van het seizoen uitkiezen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_47727914
Omniworld - ADO'20 3-1
Wat een slechte wedstrijd van ADO... De opstelling was nogal gewijzigd t.o.v. de goede wedstrijd tegen Turkiyemspor en daar snapte ik dus geen bal van... Iemand linksback zetten die in het 2e net aan overeind blijft, de eigenlijke linksback linkshalf zetten vanwege vermeende offensieve kwaliteiten (?!) en een middenvelder centraal achterin zetten, terwijl je een top verdediger op de bank hebt zitten. Onvoorstelbaar!
Gelukkig zijn de kampioenskansen nu helemaal geminimaliseerd, de trainer begon praatjes te krijgen. Graag weer die jongens van Alles, Doodeman en Nooij terug naar het tweede, dan kunnen ze nog wat betekenen in de titelstrijd. En dat zal hard nodig zijn, want afgelopen zondag ging het helemaal mis tegen laagvlieger Almere.

Ik moet trouwens zeggen dat ik een beetje klaar ben met het 1e: de rare keuzes en uitspraken van de trainer, de verhalen die ik vanuit de spelersgroep hoor... Het is dat er wat "kornuiten" van me in voetballen, anders zou ik niet eens meer gaan kijken!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 maart 2007 @ 21:50:24 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_47728426
Scheur of elftalleider herkennen jullie Herman van diejen ?

Romario de Souza Faria

Of is het voor elftalleider net te veel voor zijn tijd ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:58:34 #155
11721 scheur
maar toch.....................
pi_47728817
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:50 schreef tong80 het volgende:
Scheur of elftalleider herkennen jullie Herman van diejen ?

Romario de Souza Faria

Of is het voor elftalleider net te veel voor zijn tijd ?

Natuurlijk!!!Had geloof ik zijn eigen theaterbureau geregeld om onverwacht wat origineels te doen. Zelf wel even geregisseerd, dus.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:01:20 #156
11721 scheur
maar toch.....................
pi_47728987
Daniel Munoz Ramirez; wat voor soort voetballer?? Goede ervaringen mee?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:02:44 #157
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47729050
maar over welke klasse heb je t dan?

Kijk hier maar eens naar, afgelopen zaterdag, Katwijk - Rijnsburgse Boys:

http://televisie.westonline.nl/mms_video/2007%252F2503-sport.wmv

samenvatting begint ongeveer op 3/3,5 minuten!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 maart 2007 @ 22:03:10 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_47729069
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:58 schreef scheur het volgende:

[..]

Natuurlijk!!!Had geloof ik zijn eigen theaterbureau geregeld om onverwacht wat origineels te doen. Zelf wel even geregisseerd, dus.
Mooi was ook dat ie via zijn artiestenbureau wedstrijden organiseerde. Zeg maar zoals oud-internationals maar dan met artiesten. Heb één keer meegedaan, en kreeg van Herman te horen dat als ik om een handtekening werd gevraagd en iemand vroeg wie ik was gewoon een onbkende band moest noemen die niet bestond. De enige artiesten waren Serge van Saskia en Serge en Jaques Herb. De rest bestond uit eerste derde rangs artiesten die niemand kende of speler uit het eerste van NIVO Maar wel duizend man langs de lijn.

pi_47737863
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:01 schreef scheur het volgende:
Kunnen we veel plezier aan gaan beleven.......en tong tuurlijk ken ik Herman in zijn jaren een topper samen met niet te vergeten Wim Baks die elders keepte maar tegenwoordig als niet echte nivo man wel elke week langs de lijn staat om ons cluppie aan te moedigen maar van de generatie van Herman zie ik veel te weinig mensen bij nivo hoe komt dit ??
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_47738021
Mijn clubje is RCL. Een grote vereniging in leiderdorp met meer dan 1000 leden. Maar qua niveau valt het al jaren tegen. Talenten worden in de jeugd al weggetrokken door clubs als Ado Den Haag, Sparta en Haarlem. Vorig jaar speelde RCL 1 nog 3e klasse. Met dank aan de A-junior Santy Hulst, die met 22 doelpunten in evenzoveel wedstrijden de club persoonlijk naar de 2e klasse schoot, spelen we nu weer in de klasse waar we thuishoren.

Dit seizoen begon goed en de 1e periode werd meteen gewonnen. Dat betekent het spelen van nacompetitie met kans op promotie naar de 1e klasse. ...Zou je zeggen! maar het gaat de laatste tijd zo slecht dat er nog kans op het spelen van nacompetitie bestaat, met kans op degradatie! En dan vervalt de 1e periode. Erg bizarre situatie dus. Nog 2 wedstrijden te spelen waarin minimaal 1 wedstrijd gewonnen moet worden!
wie zaait zal oogsten.....
pi_47752212
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:01 schreef scheur het volgende:
Jonge jongen uit Lekkerland zelf, die bij Dordt in de jeugd speelde en dit seizoen terug was bij de groenhemden. Snelle speler wel, kan Nivo best wat aan hebben!

ASWH gisteren gezellig gespeeld in de AD / RD / Dordtenaar cup.

Rijsoord uit, simpele 0-5. Had nog meer kunnen zijn. Mooie goals van Rory van der Weijden en Stefan van Dam voor rust na goede voorzetten van de flanken, tussendoor strafte Arjan Human een defensieve blunder van de Kraaien af. Na rust weer een goal van Stefan van Dam en Danny Slingerland maakte nog een intikker. Volgende week tegen Rhoon thuis in de tussenronde. Heerjansdam ging er uit na strafschoppen tegen vierdeklasser LMO (Linker Maas Oever).
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_47752285
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:26 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

'We' hebben ASWH 2 een goede dienst bewezen door Heerjansdam 2 op 1-1 te houden, in een bijzonder matige wedstrijd. Vervelende praat- en duikploeg... Goeie overwinning van ASWH 2 overigens. Volgende week naar 't Ambacht, hopelijk ben ik dan ook weer fit.

Over het 1e wil ik het niet hebben, 1-3 verloren na 1-0 voor bij rust, om daarna weer met 9 man te eindigen... Nog 3 bijzonder hete potjes voor de boeg om uit de degradatiezorgen te ontsnappen.
ASWH 2 won door een goede vrije trap van Remco Koppelaar. Was ook beter dan Arnemuiden, maar de gasten loerden wel op de counter. Mooi dat Groote Lindt 2 een punt pakte tegen Heerjansdam.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 28 maart 2007 @ 20:05:19 #163
7889 tong80
Spleenheup
pi_47762176
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 08:42 schreef Elftalleider het volgende:

maar van de generatie van Herman zie ik veel te weinig mensen bij nivo hoe komt dit ??
Ik heb dat nooit begrepen. Jaren geleden al eens een column over geschreven. Alleen Wim van Hees en soms Sjaak Jansen zie je nog wel eens. Weet je wie we ook nooit meer zien is Peter Schultes die was er vroeger iedere zaterdag. Heeft ie ruzie met NIVO gehad of zo ?

pi_47782741
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:05 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit begrepen. Jaren geleden al eens een column over geschreven. Alleen Wim van Hees en soms Sjaak Jansen zie je nog wel eens. Weet je wie we ook nooit meer zien is Peter Schultes die was er vroeger iedere zaterdag. Heeft ie ruzie met NIVO gehad of zo ?

Sjaak Jansen is ook al een eeuwigheid geleden, maar wat er met de schultes is gebeurd weet ik ook niet weet wel dat zijn vrouw ziek was en daaraan helaas te vroeg overleden, misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft, maar Ton v/d Hoek, Dick (valderama) van heusden dus een beetje jou generatie daar komen er ook te weinig van kijken
pi_47782811
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:45 schreef methodmich het volgende:

[..]

Jonge jongen uit Lekkerland zelf, die bij Dordt in de jeugd speelde en dit seizoen terug was bij de groenhemden. Snelle speler wel, kan Nivo best wat aan hebben!
Munoz is dus zeker Bijl nog niet hoorde ik Dinsdag twijfelt nog en het schijnt dat Heerjansdan of ASWH (dat weet ik niet zeker welke van de twee) hem ook zouden willen inlijven
pi_47783759
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:45 schreef methodmich het volgende:

[..]
ASWH gisteren gezellig gespeeld in de AD / RD / Dordtenaar cup.

Rijsoord uit, simpele 0-5. Had nog meer kunnen zijn. Mooie goals van Rory van der Weijden en Stefan van Dam voor rust na goede voorzetten van de flanken, tussendoor strafte Arjan Human een defensieve blunder van de Kraaien af. Na rust weer een goal van Stefan van Dam en Danny Slingerland maakte nog een intikker. Volgende week tegen Rhoon thuis in de tussenronde. Heerjansdam ging er uit na strafschoppen tegen vierdeklasser LMO (Linker Maas Oever).
Puike overwinning, ondanks dat Rijsoord ook behoorlijk is afgezakt. Heerjansdam zit echt in een zware crisis; degradatie is 1 ding, maar om dan de vetes via de media uit te gaan vechten doet je reputatie weinig goeds.

Mijn blessure blijkt hardnekkiger dan gedacht, hopelijk kloppen de diagnoses en is er niks kapot in m'n knie... Voelt verre van optimaal, enorm balen dat ik er nu in de climax v/h seizoen niet bij ben
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_47784959
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

ASWH 2 won door een goede vrije trap van Remco Koppelaar. Was ook beter dan Arnemuiden, maar de gasten loerden wel op de counter. Mooi dat Groote Lindt 2 een punt pakte tegen Heerjansdam.
Ons tweede volgend jaar naw tegen jullie tweede Mich. Leuke klasse, die eerste klasse, met al die derde teams. Die mogen nu eenmaal niet promoveren .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 donderdag 29 maart 2007 @ 16:34:03 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_47796583
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:54 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Sjaak Jansen is ook al een eeuwigheid geleden, maar wat er met de schultes is gebeurd weet ik ook niet weet wel dat zijn vrouw ziek was en daaraan helaas te vroeg overleden, misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft, maar Ton v/d Hoek, Dick (valderama) van heusden dus een beetje jou generatie daar komen er ook te weinig van kijken
Dick is 2 jaar geleden gestopt en nooit meer bij NIVO geweest. Erg vreemd.

pi_47802377
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ons tweede volgend jaar naw tegen jullie tweede Mich. Leuke klasse, die eerste klasse, met al die derde teams. Die mogen nu eenmaal niet promoveren .
Zij zaten toch bij ASWH 3 in de competitie? Die zijn zaterdag al kampioen geworden, met 14 punten voorsprong op de achtervolgers meen ik!
www.thuisuiteten.nl
pi_47802421
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:56 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Munoz is dus zeker Bijl nog niet hoorde ik Dinsdag twijfelt nog en het schijnt dat Heerjansdan of ASWH (dat weet ik niet zeker welke van de twee) hem ook zouden willen inlijven
Zou Heerjansdam kunnen zijn, hun linksback en aanvoerder Jeroen Koppelaar vertrekt zeer waarschijnlijk. In het verleden heeft ASWH gesproken met Bijl, maar die lijkt nu geen optie. Hoogstens voor het tweede dan en dat lijkt me voor die jongen zelf niet zeer aantrekkelijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_47802479
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:23 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

Puike overwinning, ondanks dat Rijsoord ook behoorlijk is afgezakt. Heerjansdam zit echt in een zware crisis; degradatie is 1 ding, maar om dan de vetes via de media uit te gaan vechten doet je reputatie weinig goeds.

Mijn blessure blijkt hardnekkiger dan gedacht, hopelijk kloppen de diagnoses en is er niks kapot in m'n knie... Voelt verre van optimaal, enorm balen dat ik er nu in de climax v/h seizoen niet bij ben
Minder man, is toch leuk als je kan spelen! Zeker zaterdag, al zal ik die wedstrijd helaas niet zien. ASWH 1 speelt uit namelijk. Denk dat de speler die ik eerder noemde wel mee zal doen met 2.

Heerjansdam wordt niks meer, vrees ik. Overigens is de reden die Lagendijk noemde, maar niet in het openbaar wilde brengen, ook een aardige. Kan je hem wel even langs een andere weg sturen, als je benieuwd bent.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 29 maart 2007 @ 19:25:29 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_47802532
MM is ons district niet een beetje zwak. Als we met ons tweede Hoofdklasse spelen komen we ASWH tegen dat 5 keer op rij kampioen wordt. Kwik boys Ijjsselmeervogels en AFC kennen we alleen van horen zeggen

pi_47804157
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:25 schreef tong80 het volgende:
MM is ons district niet een beetje zwak. Als we met ons tweede Hoofdklasse spelen komen we ASWH tegen dat 5 keer op rij kampioen wordt. Kwik boys Ijjsselmeervogels en AFC kennen we alleen van horen zeggen

6 keer op rij al kampioen zelfs. Maar Zuid I is inderdaad niet supersterk. Daarom wilde ASWH 2 ook graag in West gaan spelen, maar dat mag niet van de KNVB. Alleen als de hele vereniging mee zou gaan en dat willen ze de pupillen niet aandoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_47805522
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:25 schreef tong80 het volgende:

IJsselmeervogels 2 draait dit seizoen wel heel matig, maar goed, goede jeugd is er wel.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Trouwste user 2022 donderdag 29 maart 2007 @ 21:39:34 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_47807842
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:44 schreef F1Bas het volgende:

[..]

IJsselmeervogels 2 draait dit seizoen wel heel matig, maar goed, goede jeugd is er wel.
Wij hebben 2 A-s Ijsselmeervogels of Volendam misschien wel een A-6 ofzo

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')