abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47131559
Ons tweede wel een goed resultaat geboekt. 4-0 winst uit bij koploper Heerjansdam, was na 30 minuten al het geval.

Ze staan nu gelijk met Heerjansdam, dat nog wel een restant van 80 minuten met 10 man tegen VVGZ moet spelen.

Dus kan leuk worden volgende week Imaginary_Friend!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_47145695
Tern Boys dus wel bijna eruit...

GPC Vlissingen - Tholense Boys 3-2
Ook Arenmuiden wint, dus weinig verandering..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_47149656
quote:
Op zondag 11 maart 2007 03:19 schreef Da_Sandman het volgende:

Ook Arenmuiden wint, dus weinig verandering..
Volgens teletekst: R'ndia-Arnem. 3-0

DIt klopt dus niet?
pi_47149932
In 3B (van zaterdag Zuid I) ligt het weer helemaal open! VVC'68 is volledig uit haar doen. Was het voor de winterstop nog ongenaakbaar, in de 2e competitiehelft verliest het week na week punten. Zo werd er vorige week met 0-2 verloren van Klundert, waar Seolto maar matig van profiteerde door een tegendoelpunt in de allerlaatste minuut van de blessuretijd (uitslag 2-2).

Gisteren verloor VVC'68 weer, nu met 2-0 (volgens de Seolto kantine, 2-1 volgens NOS teletekst) van Olympia'60. Nu profiteerde Seolto er wel optimaal van door een 2-1 uitoverwinning bij Rust Roest. Hierdoor is het gat met de koploper geslonken tot 2 punten (en dus hadden ze gelijk gestaan als ze in de laatste minuut vorige week dat doelpunt niet tegenkregen... maar ja dat is als...). Twee punten dus, met een VVC'68 dat het spoor volledig bijster is, en in de wetenschap dat de twee grootmachten uit deze klasse elkaar nog ontmoeten.
pi_47150115
Een ander leuk verhaaltje uit deze klasse is dat de derby Klundert - Kogelvangers op het probramma stond. Het schijnt dat de doelpalen, kantineruiten enz. bij Klundert in de nacht van vrijdag op zaterdag helemaal groen zijn geverfd (de kleur van Kogelvangers). Deze wedstrijd is niet doorgegaan.
pi_47153240
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:17 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Volgens teletekst: R'ndia-Arnem. 3-0

DIt klopt dus niet?
Was dat maar waar !.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_47167981
ADO'20 1 - VUC 1 2-1
Imho zwaar onterecht, ik vond VUC gevaarlijker, maar in het laatste kwartier toch 2x gescoord. Ik zat echt te wachten op de 0-2, dan was ik naar huis gegaan. Erbarmelijk slechte wedstrijd op een evenzo slecht veld...

ADO'20 2 - Quick 1890 2 10-1
Dit sloeg nergens op, we hadden de 20 moeten halen... Weer alleen koploper!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_47173918
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 19:36 schreef methodmich het volgende:
Ons tweede wel een goed resultaat geboekt. 4-0 winst uit bij koploper Heerjansdam, was na 30 minuten al het geval.

Ze staan nu gelijk met Heerjansdam, dat nog wel een restant van 80 minuten met 10 man tegen VVGZ moet spelen.

Dus kan leuk worden volgende week Imaginary_Friend!
Ik heb het gehoord, klinkende (en verdiende, zo heb ik begrepen) overwinning. Spanning is weer terug, voor zover ie weg was. Ons 2e verloren van Kozakken Boys, 2-0, waar ook niet veel op af te dingen was.

Met het 1e hebben we weer een flinke domper te verwerken gekregen tegen Ameide (ikzelf heb slechts 10-15 minuten gespeeld). Op het kunstgras kregen we goeie kansen waarvan er helaas maar eentje benut werd. De wedstrijd had allang op slot gegooid moeten worden door ons, maar het lijkt niet te mogen: in de laatste minuut een enorme lucky goal tegen (eigen doelpunt na een mislukt schot en een gemiste kopbal, via onze keeper wordt ie van de lijn gehaald, raakt de knie van een medespeler en valt binnenkant paal binnen... ) waardoor we slechts een schamel puntje overhouden waar we er echt drie nodig hadden...
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_47180196
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 18:23 schreef tong80 het volgende:
Terneuzense Boys - NIVO Sparta 0-2

Roda Boys - LRC 1-4

Roda Boys haakt dus af. NIVO en LRC met evenveel verliespunten de koplopers.

Spannend

Zeer slechte pot op een nog dramatischer veld belachelijk dat je daar als team op wil spelen maar goed dat mag natuurlijk geen excuus zijn de concentratie was bij onze jongens ver te zoeken waardoor terneuzen goed partij kon bieden uiteindelijk door een pingel en een zondagsschot met 0-2 gewonnen, a.s. weekend inhalen tegen GJS en daar kunnen we de 2e periode veilig stellen bij winst bij een gelijkspel volgt een beslissingswedstrijd tegen Roda Boys na de competitie.
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
  maandag 12 maart 2007 @ 09:47:29 #35
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47181354
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
En Barendrecht kan de titel bijna niet meer ontgaan, hoewel je nooit de huid moet verkopen etc, etc.
Nou, ik betwijfel het. Binnen de selectie zelf is alleen maar haat en nijd en gezeik geloof ik . Akkermans en Kayis gaan na dit seizoen ook weg, mogelijk ook beiden naar RVVH, wordt druk daar in Ridderkerk. Las in het AD van vandaag ook dat er twee groepen zijn, de groep Franken en de rest . Elf selectiespelers zouden willen vertrekken.
Lijkt me ook de verklaring voor de ontzéttend slechte wedstrijd van afgelopen zaterdag. Dus ik moet nog maar zien of ze het halen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_47189770
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 18:59 schreef methodmich het volgende:

De 17e op het veld van ASWH, lijkt me een mooi moment om minstens de tweede helft mee te pikken. Dan zal ik je eens komen scouten, kijken of je nog een beetje het talent van pakweg 1997 / 1998 hebt.
Blijkbaar is er de 17e een inhaalprogramma, dan spelen we tegen de Vogels. Geen idee wanneer we het nou eindelijk tegen ASWH moeten opnemen...

En dat talent van toen, da's intussen aardig aan roest onderhevig

[ Bericht 6% gewijzigd door Imaginary_Friend op 12-03-2007 14:21:31 ]
pi_47201112
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

Blijkbaar is er de 17e een inhaalprogramma, dan spelen we tegen de Vogels. Geen idee wanneer we het nou eindelijk tegen ASWH moeten opnemen...

En dat talent van toen, da's intussen aardig aan roest onderhevig
Haha, dan ben je niet de enige. Denk dat Marcel nog het hoogst speelt momenteel, hoewel Edo het ook niet gek doet bij ASWH 2. Cornel op wereldreis, las ik in het AD. Peli's zonder captain. Weet jij daar meer van?

Ik zag op de site dat jullie de 31e bij ons moeten spelen, helaas speelt 1 dan uit.
www.thuisuiteten.nl
pi_47201161
quote:
Op maandag 12 maart 2007 09:47 schreef BVO het volgende:

[..]

Nou, ik betwijfel het. Binnen de selectie zelf is alleen maar haat en nijd en gezeik geloof ik . Akkermans en Kayis gaan na dit seizoen ook weg, mogelijk ook beiden naar RVVH, wordt druk daar in Ridderkerk. Las in het AD van vandaag ook dat er twee groepen zijn, de groep Franken en de rest . Elf selectiespelers zouden willen vertrekken.
Lijkt me ook de verklaring voor de ontzéttend slechte wedstrijd van afgelopen zaterdag. Dus ik moet nog maar zien of ze het halen.
Dat las ik nu ook ja, twee kampen. Da's wel even minder.... Zou wat zijn als Scheveningen er nog langs knalt. Kamp tegen Franken zal wel Xander en Richard bevatten dan? De donkere jongens pro-Franken?
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 maart 2007 @ 20:11:35 #39
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47203405
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat las ik nu ook ja, twee kampen. Da's wel even minder.... Zou wat zijn als Scheveningen er nog langs knalt. Kamp tegen Franken zal wel Xander en Richard bevatten dan? De donkere jongens pro-Franken?
Zoiets denk ik. Kroon zie ik om een of andere reden ook niet zo snel achter die Franken aanhollen.
De enige van wie ik zeker vermoed dat hij niet bij Franken zit is Vermunt, z'n vader staat langs de kant altijd op die Franken te foeteren . En terecht natuurlijk. Volgens Rene Vermunt verdient hij vele malen meer dan de rest, maar echt veel presteren doet hij niet, sjokt een beetje als een luie vent over het veld. En is ook binnen het team dus een onruststoker.

Al zie ik Bob Vermunt nog wel naar Capelle gaan hoor, zijn vader wilde hem er graag bij hebben zei hij.
pi_47203970
Dat is natuurlijk ook wat Jack Franken verwijt. Zonde eigenlijk. Bij DOTO was hij echt de grote man en de motor van de ploeg, maar blijkbaar heeft Jack hem die rol niet durven geven. Daar moet een reden voor zijn.

Als Bob slim is doet hij dat niet, want Capelle heeft toch aardige spitsen. Alleen als Doeland vertrekt zou het wel een optie kunnen zijn.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 maart 2007 @ 20:38:06 #41
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47204695
Die rol heeft hij inderdaad nooit echt gehad, mede ook dankzij de speelwijze van Jack, daarin is er geen plaats voor een echte nummer 10.

Nouja, ik hoop vooral dat het niet teveel effect zal hebben op de laatste wedstrijden (wat ik betwijfel, terugkijkend op zaterdag). Voor volgend seizoen dan maar weer een aantal goede spelers aantrekken, en hopen dat er ook nog wat goeds overblijft, Barendregt zie ik bijvoorbeeld graag blijven, Kroon ook.
pi_47205396
OJC gaf een 1-3 voorsprong bij rust in de blessuretijd af: 4-3 .
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 maart 2007 @ 17:55:20 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_47235567
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:53 schreef Yeahinho het volgende:
OJC gaf een 1-3 voorsprong bij rust in de blessuretijd af: 4-3 .
Dat is minder. Tegen wie ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_47239195
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat is minder. Tegen wie ?

Uit bij UNA.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:13:07 #45
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47248816
Vanavond een oefenwedstrijd tegen hoofdklasser Excelsior Maassluis met 3-0 gewonnen. Weet niet wie er speelden, maar gezien vorige oefenwedstrijden en deze uitslag zullen het wel twee B-teams zijn geweest.
pi_47255988
Gisteren geoefend tegen SSS, na ruim een uur gestaakt vanwege aanmerkingen van SSS-trainer Ab van Wijk op de leiding. Totaal onnodig, al floot de beste man niet altijd even gelukkig. 'Eindstand' 1-1. Aan de 0-1 van SSS ging een voor iedereen overduidelijke handsbal vooraf, maar de man in 't zwart zag 'm over het hoofd. Verder hebben ze amper kansen gehad. Ik denk dat we het potje er wel hadden uitgehaald in het laatste half uur, dus is het jammer dat we 'm niet konden uitspelen.
pi_47267650
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 23:13 schreef BVO het volgende:
Vanavond een oefenwedstrijd tegen hoofdklasser Excelsior Maassluis met 3-0 gewonnen. Weet niet wie er speelden, maar gezien vorige oefenwedstrijden en deze uitslag zullen het wel twee B-teams zijn geweest.
Krijg jij ook Van Dittem en Van Dattem, BVO? Stond deze week weer aardig wat Barendrecht-nieuws in. Als je interesse hebt moet je me even mailen. Mijn username en dan @hotmail.com.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 14 maart 2007 @ 19:56:37 #48
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47276083
Nooit van gehoord nee. Een tijdschrift? En wat was het nieuws? . Zullen binnenkort wel weer wat namen bekend worden, hoorde dat ze met een aantal 'grote' spelers bezig zijn, maar dat is natuurlijk afhankelijk van eventuele promotie, dus zal nu nog niet beknd gemaakt worden.

Barendrecht speelde trouwens voornamelijk met jonge talenten, terwijl Maassluis met vrijwel het hele eerste elftal speelde. Mooi resultaat dus.

[ Bericht 48% gewijzigd door BVO op 14-03-2007 20:28:08 ]
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:31:04 #49
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47277385
En een interview met Walter van Ommeren, die tenminste wel een beetje met waardering over de club praat .

http://www.gelderlander.nl/voetbal/article1194045.ece
pi_47310875
Datzelfde interview stond toen in de nieuwsbrief Van Dittem en Van Dattem. Dat is dus een nieuwsbrief die gemaakt wordt door enkele leden van Barendrecht. Staat vol nieuws over amateurvoetbal en bevat ook "Bongerdjes", nieuws alleen over Barendrecht.

Deze keer o.a. dus dat stuk van Wally, maar ook iets over Franken, Godvliet, enzovoort.

Klopt trouwens niet helemaal qua feiten dat interview met Wally!

Dennis Knüppe in beeld bij Barendrecht?
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')