Volgens teletekst: R'ndia-Arnem. 3-0quote:Op zondag 11 maart 2007 03:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook Arenmuiden wint, dus weinig verandering..
Was dat maar waarquote:Op zondag 11 maart 2007 12:17 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Volgens teletekst: R'ndia-Arnem. 3-0
DIt klopt dus niet?
Ik heb het gehoord, klinkende (en verdiende, zo heb ik begrepen) overwinning. Spanning is weer terug, voor zover ie weg was. Ons 2e verloren van Kozakken Boys, 2-0, waar ook niet veel op af te dingen was.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:36 schreef methodmich het volgende:
Ons tweede wel een goed resultaat geboekt. 4-0 winst uit bij koploper Heerjansdam, was na 30 minuten al het geval.
Ze staan nu gelijk met Heerjansdam, dat nog wel een restant van 80 minuten met 10 man tegen VVGZ moet spelen.
Dus kan leuk worden volgende week Imaginary_Friend!
Zeer slechte pot op een nog dramatischer veld belachelijk dat je daar als team op wil spelen maar goed dat mag natuurlijk geen excuus zijn de concentratie was bij onze jongens ver te zoeken waardoor terneuzen goed partij kon bieden uiteindelijk door een pingel en een zondagsschot met 0-2 gewonnen, a.s. weekend inhalen tegen GJS en daar kunnen we de 2e periode veilig stellen bij winst bij een gelijkspel volgt een beslissingswedstrijd tegen Roda Boys na de competitie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:23 schreef tong80 het volgende:
Terneuzense Boys - NIVO Sparta 0-2
Roda Boys - LRC 1-4
Roda Boys haakt dus af. NIVO en LRC met evenveel verliespunten de koplopers.
Spannend
Nou, ik betwijfel het. Binnen de selectie zelf is alleen maar haat en nijd en gezeik geloof ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
En Barendrecht kan de titel bijna niet meer ontgaan, hoewel je nooit de huid moet verkopen etc, etc.
Blijkbaar is er de 17e een inhaalprogramma, dan spelen we tegen de Vogels. Geen idee wanneer we het nou eindelijk tegen ASWH moeten opnemen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:59 schreef methodmich het volgende:
De 17e op het veld van ASWH, lijkt me een mooi moment om minstens de tweede helft mee te pikken. Dan zal ik je eens komen scouten, kijken of je nog een beetje het talent van pakweg 1997 / 1998 hebt.
Haha, dan ben je niet de enige. Denk dat Marcel nog het hoogst speelt momenteel, hoewel Edo het ook niet gek doet bij ASWH 2. Cornel op wereldreis, las ik in het AD. Peli's zonder captain. Weet jij daar meer van?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Blijkbaar is er de 17e een inhaalprogramma, dan spelen we tegen de Vogels. Geen idee wanneer we het nou eindelijk tegen ASWH moeten opnemen...
En dat talent van toen, da's intussen aardig aan roest onderhevig![]()
Dat las ik nu ook ja, twee kampen. Da's wel even minder.... Zou wat zijn als Scheveningen er nog langs knalt. Kamp tegen Franken zal wel Xander en Richard bevatten dan? De donkere jongens pro-Franken?quote:Op maandag 12 maart 2007 09:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, ik betwijfel het. Binnen de selectie zelf is alleen maar haat en nijd en gezeik geloof ik. Akkermans en Kayis gaan na dit seizoen ook weg, mogelijk ook beiden naar RVVH, wordt druk daar in Ridderkerk. Las in het AD van vandaag ook dat er twee groepen zijn, de groep Franken en de rest
. Elf selectiespelers zouden willen vertrekken.
Lijkt me ook de verklaring voor de ontzéttend slechte wedstrijd van afgelopen zaterdag. Dus ik moet nog maar zien of ze het halen.
Zoiets denk ik. Kroon zie ik om een of andere reden ook niet zo snel achter die Franken aanhollen.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat las ik nu ook ja, twee kampen. Da's wel even minder.... Zou wat zijn als Scheveningen er nog langs knalt. Kamp tegen Franken zal wel Xander en Richard bevatten dan? De donkere jongens pro-Franken?
Dat is minder. Tegen wie ?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:53 schreef Yeahinho het volgende:
OJC gaf een 1-3 voorsprong bij rust in de blessuretijd af: 4-3.
Krijg jij ook Van Dittem en Van Dattem, BVO? Stond deze week weer aardig wat Barendrecht-nieuws in. Als je interesse hebt moet je me even mailen. Mijn username en dan @hotmail.com.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:13 schreef BVO het volgende:
Vanavond een oefenwedstrijd tegen hoofdklasser Excelsior Maassluis met 3-0 gewonnen. Weet niet wie er speelden, maar gezien vorige oefenwedstrijden en deze uitslag zullen het wel twee B-teams zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |