Ik vond hem wel redelijk. Ik ben bang dat we een gigantisch open eind gaan krijgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef MrFl0ppY het volgende:
Omdat niemand het anders doet...
Iemand 19 al gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door JK op 08-03-2007 22:37:57 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die had ik zo snel niet zien aankomen. Vraag me wel af wat ze nu kan doen in haar 1'tje ascended. Iig weinig meer in het universum van de ancientsHe Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
Was naar mijn mening ook de beste aflevering ooit!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:45 schreef Nudie het volgende:
Ik mis de goede tijd van de Asgards, dat was pas mythisch!
"The Fifth-race" anyone?
Niet? Ik wist het meteen toen ze aan boord werd gebeamed.... en het was helemaal 200% zeker toen ie z'n ogen liet oplichten.quote:
indeed ! gewoon alleen die muziek al, als o'neill op die planeet komt (van de asgards)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:57 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Was naar mijn mening ook de beste aflevering ooit!
inderdaad balen, maar ik denk dat het beter is.....geloof ik ben een superfan, maar vooral de laatste 2 jaar is het toch wat minder geweest...(komt misschien doordat o'neill , voor mij dan...niet meer mee doet)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:30 schreef Mad-Matt het volgende:
Dat was idd de beste aflevering ooit.
Gelukkig weer een aflevering volgens een verhaal en geen filler, wel balen dat het ermee stop.
Maar zoals er wel is gezongen wordt, all good things come to an end.
misschien heb je daar wel gelijk in, toen waren fillers idd nog met ontdekken etc.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:12 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hmmm veel fillers heb je altijd wel gehad hoor. Zeker sezoen 1 t/m 4 hebben daar veel last van vind ik persoonlijk. Maar er werd vroeger wel meer aandacht besteed aan het ontdekken. Nu is het meer: ah nieuwe planeet, oke wie kunnen we helpen/afrossen
Jezus zijn ze daar ookal bij seizoen 6? damn die serie gaat hardquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:59 schreef JMurc het volgende:
Zojuist is bekend geworden dat Michael Shanks (Dr. Daniel Jackson) een terugkerende rol in 24 gaat krijgen.
Hij zal iig al in seizoen 6 te zien zijn!![]()
bronnen:
http://www.gateworld.net/(...)s_cast_on_i24i.shtml
http://www.michaelshanks-online.com/news/index.shtml
inderdaadquote:
Omg, de Asgard zijn uitgeroeid!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef Super7fighter het volgende:
Holy shit, net het voorstukje gezien. De Asgard geven al hun technologie en kennis aan de SGC!
Ze hebben nu 4 schepen toch? The Odeysee heeft er 2 gesloopt. Als ze al die schepen uitrusten met kopies van die railguns dan kunnen ze de Ori vloot naar zich toe lokken en vermoorden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:16 schreef Richardfun het volgende:
Ja, ze hebben het wel, maar ik neem aan dat ze dan in de films die komen een manier (moeten) vinden om het te verbergen voor de Ori, anders hebben ze er weinig aan.
iddquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:41 schreef Ogala het volgende:
Howly crap, huppa Asgard technologie, u are the fifth race, bang!!! => weg asgards!! en dat in 5 min, zo kill je nog eens een verhaallijnNiet vergelijkbaar met de first contact aflevering die was pas vet!
Nu nog de Orii en de G'lds...
vindt dat we daar recht op hebben als fans. Maar ja, kan natuurlijk ook zijn dat de verhaal zou wordt uitgelegd dat de Furlings naar bijv Pegasus zijn vertrokken en dat we moeten w88 tot seizoen 8 van Atlantis...quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:36 schreef MrFl0ppY het volgende:
Nouja lijkt me duidelijk dat de furlings in de film even komen huishouden! wasberen ftw!
Bra'tec was in het eerste seizoen 187, als ik me niet vergis. Zal ik even mijn dvd-boxen te voorschijn moeten toveren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:22 schreef JK het volgende:
Enige wat ik niet snap, Mitchell vraagt aan Teal'C vlak voor het einde (minuut 36) 'What are you, a 130 right now?' (leeftijd).
Maar ik meen me te herinneren in seizoen 1 of 2 dat ie al eens had gezegd dat ie ergens rond de 130 was... op dat moment maakt het 'm dus 170-180 jaar oud...
Iemand anders die het nog herinnert van z'n leeftijd ? Of was het Bra'Tac die 130 was begin van de serie ? Teal'C was in elk geval al wel over de 100 dacht ik...
http://en.wikipedia.org/wiki/Teal'c#Triviaquote:In the fourth-season episode "The Light"[2], Teal'c states that he is 101 years old and he will soon turn to 102. Thus he was born approximately in 1899.
Check die verschil in groottequote:
Dat vond ik ook raar ja.quote:Zonder RDA mocht SG-1 niet aflopen. Jack O'Neill heeft ook nooit afscheid genomen van Thor.
Wat is dat over een derde serie? Komt er een 2e spin=off ofzo?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar nog wel minstens 2 films![]()
En we hebben Atlantis nog![]()
En de derde serie![]()
Het glas is niet halfleeg, het is halfvol!
YES !!!!!!! O'Neill is back indeed !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:41 schreef JMurc het volgende:
Jack's back!!!!
Vandaag is bevestigd dat RDA zal deelnemen in de 2e SG-1 film: 'Stargate: Continuum'.
![]()
bron: http://www.gateworld.net/(...)_for_icontinuu.shtml
Dat heeftie al gezegt toch?quote:Op zondag 18 maart 2007 10:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
YES !!!!!!! O'Neill is back indeed !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weet nu al wat hij tegen Teal 'c gaat zeggen... Teal'c ??? What's with the hair???![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 12:51 schreef Mad-Matt het volgende:
ja, maar nu is Teal'c grijs
Maaruh, wanneer komen die films uit?
Mooi, dan kan ik seizoen 1 t/m 9 nog een keertje kijken. Nog nooit gezienquote:Op zondag 18 maart 2007 13:04 schreef __Saviour__ het volgende:
eind dit jaar dacht ik
Jazeker. Dies vet he.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:21 schreef __Saviour__ het volgende:
maar seizoen 10 wel?
Nu pas?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:44 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei seizoen 8 op DVD tijd om te kijken!
Ja nu pas, was de eerste keer sinds een jaar dat ik hem ergens in een winkel vond, nu nog de film + pilot dan seizoen 9 en dan SG atlantis seizoen 2 als ik weer geld hebquote:
Nee daar wacht ik ook een paar jaar naquote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef __Saviour__ het volgende:
aparte manier van een serie kijken dan.
kijk je wel stargate atlantis?
juist ! jij begrijpt hemquote:Op zondag 18 maart 2007 12:51 schreef Mad-Matt het volgende:
ja, maar nu is Teal'c grijs
Maaruh, wanneer komen die films uit?
Gaat ergens een beetje moeilijk als aarde nog de enigste poort in de melkweg is die met atlantis kan verbinden. Zover ik weet gaat het verhaal door met de films. Daarnaast komt er een 3e serie, wie weet wat die gaat brengenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:23 schreef Frautie het volgende:
ik heb helemaal niet 't gevoel alsof dit 't eind is
En kan iemand me vertellen wat dat klassieke stuk is wat Samantha op de cello speelt?
Ja, ik heb 'm nu pas gekeken......
Ben inderdaad benieuwd hoe ze dit gaan oplossen...quote:Op maandag 19 maart 2007 23:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gaat ergens een beetje moeilijk als aarde nog de enigste poort in de melkweg is die met atlantis kan verbinden. Zover ik weet gaat het verhaal door met de films. Daarnaast komt er een 3e serie, wie weet wat die gaat brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ben inderdaad benieuwd hoe ze dit gaan oplossen...
MaarWaar heb jij dit gerucht vandaan over Jackson? Ik zou graag een bron hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ben inderdaad benieuwd hoe ze dit gaan oplossen...
MaarAls die films aan slaan (en dat doen ze vast wel) is er geen probleem lijkt mij. Het is ergens wel zo dat als die films goed gaan ze eingelijk seizoen 11 wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit RDA eingelijk nog wel steeds bij de productie van stargate seizoen 9 en 10 zoals hij met 1 t/m 8 zat?phluphy for president!
Ik geloof niet echt in geruchten, daarom als ik het niet op GateWorld lees geloof ik het niet...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Alleen nog geruchten zijn het:
http://stargate-sg1-solutions.com/blog/?p=720
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als die films aan slaan (en dat doen ze vast wel) is er geen probleem lijkt mij. Het is ergens wel zo dat als die films goed gaan ze eingelijk seizoen 11 worden.
Nee RDA zit niet meer in de productie van seizoen 9 en 10...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit RDA eingelijk nog wel steeds bij de productie van stargate seizoen 9 en 10 zoals hij met 1 t/m 8 zat?
Ja die doet mee in de 2e film, lees even het topic door!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:32 schreef Crazykill het volgende:
Hopelijk doet RDA mee in de films, zou goed zijn voor de humor![]()
Dat vermoden had ik alquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:20 schreef JMurc het volgende:
[..]
Nee RDA zit niet meer in de productie van seizoen 9 en 10...
Probeer de media markt. Als je geluk heb ken je ze voor 25 euro krijg en anders is 40 wel het meest gebruikte bedrag. Zelf heb ik de meeste ook voor 40 euro alleen een paar voor 25 - 35 euro. Heb er ook 3 kwart jaar over gedaan om alles te kopenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:38 schreef Mad-Matt het volgende:
Question:
Ik wil de dvd-boxen gaan kopen, waar kan ik dit het beste doen, bij Freerecordshop zijn ze ¤ 40,00
Weet iemand een goedkoper adresje, want ik ben immers een hollander
Sidenote: mm prijzen verschillen per stad!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
mediamarkt idd. seizoen 1 t/m8 voor 25 euro en s9 voor 35 ofzo. ze hebben ook atlantis s1 en 2
Rogue aliens ofzo. NID of The Trust die uitgegroeid zijn, kan van alles zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
wat voor vijand zouden ze dan wel niet moeten tegenkomen joh. in de film wordt afgerekend met de ori. en dan kunnen ze weer die asgard core activeren en de technologie overbrengen naar andere schepen. knappe vijand die daar tegenop kan.
Als het over de NID of Trust gaat (als main story) dan haak ik af voor het begonnen is. Maar dat zullen ze vast niet doen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:15 schreef Mirel het volgende:
[..]
Rogue aliens ofzo. NID of The Trust die uitgegroeid zijn, kan van alles zijn![]()
misschien gaat de serie wel over de furlings? (en dan als vijand...de vijand van de furlings)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:35 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Als het over de NID of Trust gaat (als main story) dan haak ik af voor het begonnen is. Maar dat zullen ze vast niet doen.
ik gok meer dat ze weer de focus gaan leggen op het ontdekken vooral ook omdat daniel de hoofdrol zou krijgenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
misschien gaat de serie wel over de furlings? (en dan als vijand...de vijand van de furlings)
Maar hoop inderdaad dat het niet over de NID of Trust gaat....maar zal wel niet, want dat is i.m.o. geen science fiction...
Yeah, dat houden de series leukquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:59 schreef Crazykill het volgende:
Als ze er maar genoeg humor in zetten ben ik tevreden
Nou ja, ze gingen terug in de tijd...ik weet niet hoe het dan genoemd moet worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:54 schreef Johnny Blaze het volgende:
Technisch gezien was het geen tijdreizen he
Dat is waar. Maar voor hun gevoel (de mensen binnen het schip) gingen ze wel terug in de tijd. Nou ja, Teal'c in ieder geval, de rest kan het zich niet herinneren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
maar netto gezien gingen ze niet echt terug. want buiten het veld, de normale tijd dus, was geen tijd verstreken
Inderdaad ik moet er niet aan denken. Ik vraag me af of hij nu niet ontzettend verslapt is. Hij heeft dan wel getraint met Mitchell, maar ja, dat is wat anders dan 10 Jaffa in elkaar slaan/neerschieten. Ik denk ook niet dat hij de laatste jaren echt goed getraint heeft (trainen met een 70-jaar oude MItchell lijkt me niets).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:23 schreef __Saviour__ het volgende:
ja arme teal'c. die zat dus ook 50 jaar vast, dan moet je toch knettergek worden al die tijd zonder enige vorm van uitdaging. de rest herinnert zich het niet, maar hij dus wel. ook is hij grijs geworden. ik ben benieuwd of ze daar nog aan vast gaan houden in de films en in zijn gastrol in Atlantis.
Ja, ik voelde me echt genaaid nadat ik het eerste seizoen had gekocht en erachter kwam dat de pilot er niet op stond. Ik hoef die "best of" die op die pilot DVD staat helemaal niet te hebben, maar ja, die pilot wilde ik wel dus heb ik het toch maar gekocht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:05 schreef __Saviour__ het volgende:
nogal naaierig als je het zo bekijkt. relatief gezien is die pilot dus echt duur. 16 euro voor 2 afleveringen, want de rest staat ook gewoon op de andere dvd's.
volledig mee eens, maar ja, wat doe je er tegen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:05 schreef __Saviour__ het volgende:
nogal naaierig als je het zo bekijkt. relatief gezien is die pilot dus echt duur. 16 euro voor 2 afleveringen, want de rest staat ook gewoon op de andere dvd's.
Idd, iedereen die wel eens Stargate (Atlantis) heeft gezien herkent veel terugquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:05 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
wtf, alles gejat. Wormhole technologie,architectuur van SG. AI komt in op stand? TM, BSG, etc, etc
Mwah het is het standaard de mens trekt de ruimte in en verneukt het + wat stargate elementenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:05 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
wtf, alles gejat. Wormhole technologie,architectuur van SG. AI komt in op stand? TM, BSG, etc, etc
u vraagt....quote:Op zondag 1 april 2007 11:44 schreef Mirel het volgende:
Ik wil wat filmnieuws oid.
wist ik alquote:Op maandag 4 juni 2007 21:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
u vraagt....
Sarah Strange in The Ark of Truth
Beware of spoilers for the SG-1 episode "Dominion," as well as the upcoming movie The Ark of Truth in the report below.
With principal photography on Stargate: The Ark of Truth completed, new details are streaming in from various sources which provide more insight into the franchise's first ever direct-to-DVD movie.
GateWorld has received confirmation from the management of Sarah Strange that the actress will be reprising her role as the Ancient Morgan Le Fay in the film, expected to be released on DVD this fall.
Le Fay provided covert assistance to SG-1 in the tenth season episode "The Pegasus Project," posing as a holographic recording in the city of Atlantis to direct them to the location of Merlin's anti-Ori weapon. She was whisked away by fellow ascended beings in after helping "lowers" in their quest. Her final fate was left open-ended.
The appearance of Morgan Le Fay in the film indicates that fans will see the ascended Ancients in some form, as the Ori storyline draws to a close.
Sci-fi fan site The Scifi World has recently confirmed that actress Morena Baccarin will be also appear in the film, reprising her role of the Ori leader Adria. Adria was last seen transforming into an ascended being after her death in the penultimate SG-1 episode "Dominion" (airing June 15 in the United States).
Expect Stargate: The Ark of Truth to hit DVD stands some time this fall. Meanwhile, the final episodes of SG-1's tenth season air Friday nights at 8 p.m. on SCI FI Channel in the U.S.! Stick with GateWorld for the very latest.
dat adria zou meedoen had ik wel verwacht, dat morgan Le Fay meedoet is![]()
Dan dus aldus bol.comquote:(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 26.09.2007
Ja daar heb je wel gelijk in. Het is tijd om af te sluiten daarmee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben er wel erg benieuwd naar. Alhoewel Atlantis voor mij nu duidelijk haar moederserie is ontstegen. Na de 2 films moet het SG-1 tijdperk maar afgesloten worden, het hoogtepunt zijn ze helaas al gepasseerd.
mmz geen idee maar vond op GateWorld dat Atlantis op 28 september weer word uitgezondenquote:Op zondag 8 juli 2007 21:27 schreef Richardfun het volgende:
Weet iemand of Atlantis weer eerder uitgezonden gaat worden in Canada zoals vorig seizoen na de break gebeurde?
Kan morgen wel ff op de DVD kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:17 schreef Mad-Matt het volgende:
Hele harde schop:
weet iemand of er ergens een wallpaper te vinden van de cover van seizoen 7?
[afbeelding]
Erg stoere foto en Carter ziet er ook zeer "leuk" uit
Veronica zit nog in s9 op dit momentquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
de dvd`s van seizoen 10 zijn trouwens uit en de afleveringen daarvan worden door veronica uitgezonden
en al gekeken??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan morgen wel ff op de DVD kijken.
[..]
Veronica zit nog in s9 op dit moment.
* WyriHaximus zit in haarlem op ze werkquote:
Zou dan goed nieuws zijn als het klopt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:51 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
mmz geen idee maar vond op GateWorld dat Atlantis op 28 september weer word uitgezonden
-bron-
jazeker maar stond wel een dikke disclaimer bij dat het geschatte data zijn. Ik weet niet wanneer SciFi(?) hun air dates bekend makenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:08 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Zou dan goed nieuws zijn als het klopt.
Zal wel weer tijd worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:51 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
mmz geen idee maar vond op GateWorld dat Atlantis op 28 september weer word uitgezonden
-bron-
Laten we het zo zeggen, de nederlandse tv-maatschappijen dwingen ons om te downloaden, op tv heb je namelijk het volgende:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
Zal wel weer tijd worden.
Zit al een tijdje op een (sg) droogje
Das wel het klote van downloaden, heb alle vorige afleveringen al gezien dus ik moet wachten.
geen idee maar volgensmij is hij ook dit weekend langs gekomen bij mtv making the moviequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:36 schreef WyriHaximus het volgende:
Hey volgens het stikkertje op mij SE10 doos zou er een Ark of Truth trailer in die doos zitten. Nu heb ik er niet naar gekeken (wou eerst het seizoen kijken). Maar staat die niet toevallig ergens online?
http://stargate.mgm.com/video.php?id=65quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
geen idee maar volgensmij is hij ook dit weekend langs gekomen bij mtv making the movie
Over nietszeggende trailers gesprokenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://stargate.mgm.com/video.php?id=65![]()
![]()
Was best blij na een tijdje door fan made trailers iets echts tegen te komenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:47 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Over nietszeggende trailers gesproken
Mee eens hopelijk komt er een 2e trailer met meer infoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:57 schreef Richardfun het volgende:
Tja, ik kijk ook uit naar de film, maar dit was niets, voornamelijk oude beelden of beelden die nietszeggend waren, het team op een schip bijvoorbeeld. Ik zag heel even iets dat leek op vlammen met het silhouet van een drakenkop of zo, maar dat was alles.
precies....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, de nederlandse tv-maatschappijen dwingen ons om te downloaden, op tv heb je namelijk het volgende:
1: je weet nooit wanneer de serie weer begint
2: ze stoppen zonder reden halverwege het seizoen
3: zodra punt 2 in werking is getreden komt automatisch dit punt in werking, random herhalingen
4: Chronologisch is een woord wat ze niet kennen
in 1 woord, hopeloos
hier ook..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:51 schreef TechXP het volgende:
tvp
Media Markt zou het wel eens voor 25 kunnen hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:19 schreef Crazykill het volgende:
Ik ga denk ik ook die dvd-boxen halen van de eerste seizoen.
Op bol.com zijn ze 35 euro. Waar kan ik ze goedkoper krijgen?
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:04 schreef Crazykill het volgende:
Gisteravond Lost City part 1 en 2 gezien
Die drones
http://stargate-sg1-solutions.com/blog/?p=1006quote:The Ark of Truth" Almost Ready for Release
Writer, director, and producer Robert C. Cooper recently visited Joseph Mallozzi’s personal blog to answer some questions about his recently-aired Stargate Atlantis episode “Doppelganger”, and while he was there, he answered some questions concerning his direct-to-DVD movie Stargate: The Ark of Truth.
Mallozzi wrote that the producers got together yesterday to watch the movie on the big screen at Sharpe Sound Studios in North Vancouver. In attendance were Robert C. Cooper, Brad Wright, Joseph Mallozzi, Paul Mullie, Martin Gero, and Alex Levine. Not wanting to give away spoilers, Mallozzi simply stated, “Suffice it to say, this is a movie that will richly reward longtime fans.”
The version of the movie that the producers watched was a mix — a version that now includes visual effects and a soundtrack. Mallozzi said, “As for yesterday’s surround sound experience - another WOW goes out to Joel Goldsmith for an incredible score. He has truly outdone himself on this one.” Goldsmith had commented in an interview done about a year ago that he was planning on using an orchestra because the movie’s budget (around $7 million) allowed for it.
Script coordinator Alex Levine commented on the mix in his scifi.com blog recently, “Apparently there are 240 VFX shots (240!) that will be finals in the next week or so.” The time needed to create these visual effects was given as one of the reasons for the movie’s postponed release (see Solutions Blog story).
After viewing the mix, the producers wrote their notes that will go toward producing a “Final Mix” — the released version. Mallozzi stated, “Anyway, we sat back, took assiduous notes, and when the lights came up, tossed ’em Rob’s way: take down the sounds of the streaking ships, hit the jumping into and out of hyperspace a little stronger, and, oh yeah, lose the space crickets. And that was pretty much it. See you at the premiere!”
And when exactly is the premiere? Cooper said, “Right now the target for release of Ark (notice the ‘k’) in North America is March 11, 08. But don’t quote me. That could change.” It was interesting that Cooper qualified this release as only for North America, whereas before it was thought that the DVD would be released at the same time world-wide by MGM and Fox Home Entertainment.
As far as casting is concerned, Cooper confirmed that Sarah Strange (Morgan Le Fay) is in the movie and gave his reasons why Richard Dean Anderson didn’t appear. “I know a lot of people were disappointed that O’Neill doesn’t appear in Ark. The story didn’t really call for it and I didn’t want to wedge him in as I know you would have accused me of doing afterward. But in our tireless effort to please all the people all the time he is back in a big way in Continuum.”
When Cooper and Wright talked about the new format for their stories after the show was canceled, they emphasized that they’d have as much time as they needed to tell the story rather than be limited by the regular 44-minute run time of an episode. Cooper has also said that his story was what was originally really meant to be spread across the course of Season Eleven, but had to be condensed into this one movie instead. In Mallozzi’s blog, he addressed this by stating, “As far as whether the story in Ark feels rushed, while I’m sure diehard fans would have like to see the beats play out over a whole season richly textured with detail … the trade off is that in one jam packed 90 minute movie you get a lot more impact as the big moments unfold. I hope.”
Fans attending Comic Con in San Diego were treated to an action-packed trailer for the movie (see Solutions Blog story), but, surprisingly, the trailer has not appeared on any of the recent Stargate DVD releases. Cooper stated, “There will be trailers for Ark emerging shortly. I believe Fox intends to put them on other DVD releases prior to March.”
quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:34 schreef RubenSosa het volgende:
harde kick..... filmposter
[ afbeelding ]
toch hoop ik na de 2 "direct to dvd movies" dat er een bioscoopfilm komt....
en nog beter..... O'NEILLquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Die 2e wordt een typische oldschool goa'uld film ja. Iets dat ba'al de tijd heeft gemanipuleerd en daardoor nog aan de macht is.
Ok thx.. ik heb de originele stargatefilm een maand geleden besteldquote:Op donderdag 6 december 2007 17:32 schreef __Saviour__ het volgende:
ten eerste natuurlijk de originele Stargatefilm waarmee het allemaal begon meer dan 10 jaar geleden
dan nu komen Ark of Truth en Continuum. En misschien nog meer, als die succesvol zijn.
* Bonny_DuctTape sluit zich hierbij aanquote:Op woensdag 5 december 2007 23:38 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ba'al is natuurlijk wel komisch maar heb toch sterk het gevoel van "been there done that". Laten ze nou gewoon verder gaan met de Ori. De goa uld is toch een beetje dood als je het mij vraagd
is deze screener dan met alle special effects of is het de versie waar hierboven al over is be/gesproken?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:32 schreef Richardfun het volgende:
Voor de mensen die het dus nog niet weten, er is een screener uit van The Ark of Truth. Net gekeken, en zonder iets te spoilen in één woord: geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
nee, je hebt nu 1 box waar alle 10 de seizoenen inzitten voor iets van ¤200 wat wel genaaid is omdat dat een heel stuk goedkoper is dan die losse boxenquote:Op maandag 14 januari 2008 16:38 schreef __Saviour__ het volgende:
1994 bedoel je
Vergeet ook niet dat je de pilot van SG-1 los moet kopen om alles echt compleet te hebben.
Wat is daar in godsnaam genaaid aan, ze geven je korting! Sommige mensen zeuren echt om alles.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee, je hebt nu 1 box waar alle 10 de seizoenen inzitten voor iets van ¤200 wat wel genaaid is omdat dat een heel stuk goedkoper is dan die losse boxen
meer voor mezelf dat ik al 7 seizoenen heb .quote:Op maandag 14 januari 2008 19:21 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam genaaid aan, ze geven je korting! Sommige mensen zeuren echt om alles.
En idd, NAAST de 10 seizoenen is er ook nog de pilot LOS, als je alles echt compleet wilt hebben.
Vergeet de film nietquote:Op maandag 14 januari 2008 19:21 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam genaaid aan, ze geven je korting! Sommige mensen zeuren echt om alles.
En idd, NAAST de 10 seizoenen is er ook nog de pilot LOS, als je alles echt compleet wilt hebben.
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:21 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gewoon door elkaar. Seizoen 1 als zilveren box. De pilot, seizoen 2,3 en 4 als losse DVD's. En de rest t/m seizoen 9 als zilveren boxen. Ik zat er eerst over te denken om de losse DVD's te verkopen en de boxsets te kopen, maar da's eigenlijk wat onzinnig omdat de inhoud gewoon hetzelfde isquote:Op maandag 14 januari 2008 20:37 schreef RubenSosa het volgende:
Als we ergens genaaid door zijn is het wel de stargate franchise:
Eerst de videobanden t/m seizoen 1 en een klein stukje seizoen 2 (toen ineens er mee gestopt door de komst van de dvd (alsof ze dat niet wisten) maar kan ik enigzinds nog wel begrijpen.
Toen kregen we losse dvd's (a 25/30 euro per stuk) volgens mij iets van 30-35 dvd's (t/m seizoen 6)
Vanaf seizoen 7 geen losse dvd's meer (terwijl in Engeland/Duitsland het wel gewoon doorging, benelux kreeg de boxen.
Toen voelde ik me echt genaaid ! (alle dvd's maar verkocht, tja staat stom natuurlijk 35 dvd's en daarnaast de zilveren boxen vanaf seizoen 7)
Toen kwamen dus de zilvere boxen.
Maar ja, marketing enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel een echte hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 05:26 schreef Crashcat het volgende:
ik wil een asgard spaceship model!
Het is een schande dat er bijna niks van SG te koop is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus wilt een hele vloot van die dingen en de tauri schepen.
Na de SG-1 aflevering Lost City kun je beginnen met Atlantis kijken. In die aflevering wordt de basis gelegd voor de ontdekking van Atlantisquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:42 schreef togooz het volgende:
Ik ben nu sg-1 s7 aan het kijken (heb de rest ook wel)
maar kan ik tegelijk ook atlantis kijken of is dat weer een vervolg op sg-1 ?
Aye mee eens. En dat terwijl het MGM hun grootste product is na james bondquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:42 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Het is een schande dat er bijna niks van SG te koop is.
Alleen een deathglider, stargate en wat van die kleding.
OMG pornoquote:Op donderdag 14 februari 2008 07:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]Wel in een kom water zodat i drijft dan he
!
Ow.. Thanks.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef __Saviour__ het volgende:
In Lost City (seizoen 7) werd de kleine outpost ontdekt waarvan de drones werden afgevuurd op Anubus' vloot. Daar werd later een basis opgezet en vanuit daar is de locatie van Atlantis ondekt. Dat is te zien in de aflevering Rising, de pilot van Atlantis.
Heb je wel alle afleveringen (in de juiste volgorde gezien)?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:05 schreef Crashcat het volgende:
Dit is echt vaag... Seizoen 8 af, nu seizoen 9 met een ander 'cast'. Heel erg verwarrend.
oh foei torrentsquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:24 schreef Crashcat het volgende:
hmm... Indeed. Vanaaf maar even de nummering checken. Ik had alles in een playlist gegooid, nadat de torrent klaar was.
ik koop het wel als ik student af ben. Maar sg1 is dus veranderd door moebius. Dacht er nog niet eens bij na. Komt misschien omdat ik tot acht uur in de ochtend heb gekeken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
oh foei torrents
Ik heb de complete serie legaal op DVD
Enige wat je moet onthouden aan die aflevering is het einde. Ze vinden de ZPM en besluiten niet te gaan omdat een andere SG-1 hun al voorgeweest is.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:16 schreef Crashcat het volgende:
[..]
ik koop het wel als ik student af ben. Maar sg1 is dus veranderd door moebius. Dacht er nog niet eens bij na. Komt misschien omdat ik tot acht uur in de ochtend heb gekeken.
Ja, mijn geheugen begint weer op gang te komen. Ze zijn ook 'gesplit', zodat o'neill en carter een relatie konden hebben. Was geloof ik de aflevering waar haar vader overleedt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:31 schreef Mirel het volgende:
[..]
Enige wat je moet onthouden aan die aflevering is het einde. Ze vinden de ZPM en besluiten niet te gaan omdat een andere SG-1 hun al voorgeweest is.
Ow. Dan begrijp ik het toch niet hoe sg1 er tussen moebius en avalon heeft besloten om ander werk te gaan zoeken. Misschien alleen omdat de goa'ulds 'verslagen zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:01 schreef Mirel het volgende:
Threads? Dat van O'neill en Carter zijn ze verder nooit meer op ingegaan.
Ja. O'neill ging toen Homeworld Security. Teal'c ging naar Dakara of Chulac. Carter en Jackson zijn dacht ik verder gegaan met hun eigen werk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:56 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ow. Dan begrijp ik het toch niet hoe sg1 er tussen moebius en avalon heeft besloten om ander werk te gaan zoeken. Misschien alleen omdat de goa'ulds 'verslagen zijn.
De castwijziging heeft met de acteurs zelf te maken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:56 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ow. Dan begrijp ik het toch niet hoe sg1 er tussen moebius en avalon heeft besloten om ander werk te gaan zoeken. Misschien alleen omdat de goa'ulds 'verslagen zijn.
Leuk, dat je dat niet te zien kreeg in een aflevering. Soort van uitloop episode.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:05 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ja. O'neill ging toen Homeworld Security. Teal'c ging naar Dakara of Chulac. Carter en Jackson zijn dacht ik verder gegaan met hun eigen werk.
O'Neill was al eerder General geworden toch, in seizoen 8 al. Dus hij was al een tijdje niet meer bij SG-1...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:56 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik bedoel bij de SGC dan..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:13 schreef Asgard het volgende:
[..]
O'Neill was al eerder General geworden toch, in seizoen 8 al. Dus hij was al een tijdje niet meer bij SG-1...
Maar dat gevecht op het einde wasquote:Op zondag 17 februari 2008 21:04 schreef Mirel het volgende:
Camelot was eigenlijk een beetje lame.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Stargate_SG-1_episodes Misschien handigquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:24 schreef Crashcat het volgende:
hmm... Indeed. Vanaaf maar even de nummering checken. Ik had alles in een playlist gegooid, nadat de torrent klaar was.
Echt niet. Grootte van de schepen sloeg nergens op (Asgard schip was vet klein). Ze stonden allemaal een beetje voor die supergate. Ze konden toch overal er om heen gaan staan, 't is toch in de ruimte?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:51 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Maar dat gevecht op het einde was
Jaquote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja da's wel jammer ja. Stom einde ook. Echt zo van 'Okay thanx bye bye'
Ik zou liever een happy end hebben gezien voor ze. Dat ze hun genetische afbraak konden tegengaan en hun ras weer herstellen naar de mensachtigen die ze eerst waren.
* WyriHaximus eens isquote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou liever een happy end hebben gezien voor ze. Dat ze hun genetische afbraak konden tegengaan en hun ras weer herstellen naar de mensachtigen die ze eerst waren.
Nope, wel op DVDquote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:09 schreef RubenSosa het volgende:
is de aflevering in nederland op tv geweest ofzo?
Jawel, om 5 uur 's ochtends vorige maand op Veronicaquote:
Heh owja dan zenden ze het idd ook nog uit. Alleen welke hond kijkt er zo laat/vroeg nogquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:12 schreef Prowl het volgende:
[..]
Jawel, om 5 uur 's ochtends vorige maand op Veronica
Welke aflevering/seizoen was dat?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Laatste episode van seizoen 10.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:30 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Welke aflevering/seizoen was dat?
ik dacht even dat je het over threshold hadquote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
vond het altijd wel relaxed. Als ik dan terug kwam van werken of stappen nog ff sg checkenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:12 schreef Prowl het volgende:
[..]
Jawel, om 5 uur 's ochtends vorige maand op Veronica
bbquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik dacht even dat je het over threshold had
Ik ook, dus meteen maar even besteld op bol.com ( let op, nog niet leverbaar)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens is the ark of truth gelekt en beschikbaar voor iedereen nu incl special effects
zag het toen ik atlantis wou downloaden
oh dat gebeurt ook wel hoor heb hier al zo`n 6 dvd seizoenen liggenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:28 schreef unaco het volgende:
[..]
Ik ook, dus meteen maar even besteld op bol.com ( let op, nog niet leverbaar)
Maar Stargate's moet je gewoon netjes kopen, kunnen ze tenminste doorgaan
Zekers. Ik heb hier ook alles op DVD, da's een mooie collectie bij elkaar. Ik ben ze de laatste tijd ook weer allemaal aan het kijken, ben nu met seizoen 4 bezig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:28 schreef unaco het volgende:
Maar Stargate's moet je gewoon netjes kopen, kunnen ze tenminste doorgaan
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zekers. Ik heb hier ook alles op DVD, da's een mooie collectie bij elkaar. Ik ben ze de laatste tijd ook weer allemaal aan het kijken, ben nu met seizoen 4 bezig.
En Atlantis ga ik binnenkort ook weer vanaf de pilot kijken
De cast zuigt big time... Ronon uitgezonderd.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:41 schreef __Saviour__ het volgende:
jij vind atlantis niet tof?
Dat meen je niet?quote:Op zondag 2 maart 2008 02:10 schreef Crashcat het volgende:
[..]
De cast zuigt big time... Ronon uitgezonderd.
Micheal Shanks komt in seizoen 5 weer langsquote:Op zondag 2 maart 2008 12:00 schreef unaco het volgende:
Helemaal nu Amanda mee doet, jammer wel dat Michael Shanks ( Daniel) ook niet zo nu en dan langskomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |