Nu pas?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:44 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei seizoen 8 op DVD tijd om te kijken!
Ja nu pas, was de eerste keer sinds een jaar dat ik hem ergens in een winkel vond, nu nog de film + pilot dan seizoen 9 en dan SG atlantis seizoen 2 als ik weer geld hebquote:
Nee daar wacht ik ook een paar jaar naquote:Op zondag 18 maart 2007 17:42 schreef __Saviour__ het volgende:
aparte manier van een serie kijken dan.
kijk je wel stargate atlantis?
juist ! jij begrijpt hemquote:Op zondag 18 maart 2007 12:51 schreef Mad-Matt het volgende:
ja, maar nu is Teal'c grijs
Maaruh, wanneer komen die films uit?
Gaat ergens een beetje moeilijk als aarde nog de enigste poort in de melkweg is die met atlantis kan verbinden. Zover ik weet gaat het verhaal door met de films. Daarnaast komt er een 3e serie, wie weet wat die gaat brengenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:23 schreef Frautie het volgende:
ik heb helemaal niet 't gevoel alsof dit 't eind is
En kan iemand me vertellen wat dat klassieke stuk is wat Samantha op de cello speelt?
Ja, ik heb 'm nu pas gekeken......
Ben inderdaad benieuwd hoe ze dit gaan oplossen...quote:Op maandag 19 maart 2007 23:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gaat ergens een beetje moeilijk als aarde nog de enigste poort in de melkweg is die met atlantis kan verbinden. Zover ik weet gaat het verhaal door met de films. Daarnaast komt er een 3e serie, wie weet wat die gaat brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ben inderdaad benieuwd hoe ze dit gaan oplossen...
MaarWaar heb jij dit gerucht vandaan over Jackson? Ik zou graag een bron hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ben inderdaad benieuwd hoe ze dit gaan oplossen...
MaarAls die films aan slaan (en dat doen ze vast wel) is er geen probleem lijkt mij. Het is ergens wel zo dat als die films goed gaan ze eingelijk seizoen 11 wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit RDA eingelijk nog wel steeds bij de productie van stargate seizoen 9 en 10 zoals hij met 1 t/m 8 zat?phluphy for president!
Ik geloof niet echt in geruchten, daarom als ik het niet op GateWorld lees geloof ik het niet...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Alleen nog geruchten zijn het:
http://stargate-sg1-solutions.com/blog/?p=720
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als die films aan slaan (en dat doen ze vast wel) is er geen probleem lijkt mij. Het is ergens wel zo dat als die films goed gaan ze eingelijk seizoen 11 worden.
Nee RDA zit niet meer in de productie van seizoen 9 en 10...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit RDA eingelijk nog wel steeds bij de productie van stargate seizoen 9 en 10 zoals hij met 1 t/m 8 zat?
Ja die doet mee in de 2e film, lees even het topic door!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:32 schreef Crazykill het volgende:
Hopelijk doet RDA mee in de films, zou goed zijn voor de humor![]()
Dat vermoden had ik alquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:20 schreef JMurc het volgende:
[..]
Nee RDA zit niet meer in de productie van seizoen 9 en 10...
Probeer de media markt. Als je geluk heb ken je ze voor 25 euro krijg en anders is 40 wel het meest gebruikte bedrag. Zelf heb ik de meeste ook voor 40 euro alleen een paar voor 25 - 35 euro. Heb er ook 3 kwart jaar over gedaan om alles te kopenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:38 schreef Mad-Matt het volgende:
Question:
Ik wil de dvd-boxen gaan kopen, waar kan ik dit het beste doen, bij Freerecordshop zijn ze ¤ 40,00
Weet iemand een goedkoper adresje, want ik ben immers een hollander
Sidenote: mm prijzen verschillen per stad!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
mediamarkt idd. seizoen 1 t/m8 voor 25 euro en s9 voor 35 ofzo. ze hebben ook atlantis s1 en 2
Rogue aliens ofzo. NID of The Trust die uitgegroeid zijn, kan van alles zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
wat voor vijand zouden ze dan wel niet moeten tegenkomen joh. in de film wordt afgerekend met de ori. en dan kunnen ze weer die asgard core activeren en de technologie overbrengen naar andere schepen. knappe vijand die daar tegenop kan.
Als het over de NID of Trust gaat (als main story) dan haak ik af voor het begonnen is. Maar dat zullen ze vast niet doen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:15 schreef Mirel het volgende:
[..]
Rogue aliens ofzo. NID of The Trust die uitgegroeid zijn, kan van alles zijn![]()
misschien gaat de serie wel over de furlings? (en dan als vijand...de vijand van de furlings)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:35 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Als het over de NID of Trust gaat (als main story) dan haak ik af voor het begonnen is. Maar dat zullen ze vast niet doen.
ik gok meer dat ze weer de focus gaan leggen op het ontdekken vooral ook omdat daniel de hoofdrol zou krijgenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
misschien gaat de serie wel over de furlings? (en dan als vijand...de vijand van de furlings)
Maar hoop inderdaad dat het niet over de NID of Trust gaat....maar zal wel niet, want dat is i.m.o. geen science fiction...
Yeah, dat houden de series leukquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:59 schreef Crazykill het volgende:
Als ze er maar genoeg humor in zetten ben ik tevreden
Nou ja, ze gingen terug in de tijd...ik weet niet hoe het dan genoemd moet worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:54 schreef Johnny Blaze het volgende:
Technisch gezien was het geen tijdreizen he
Dat is waar. Maar voor hun gevoel (de mensen binnen het schip) gingen ze wel terug in de tijd. Nou ja, Teal'c in ieder geval, de rest kan het zich niet herinneren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
maar netto gezien gingen ze niet echt terug. want buiten het veld, de normale tijd dus, was geen tijd verstreken
Inderdaad ik moet er niet aan denken. Ik vraag me af of hij nu niet ontzettend verslapt is. Hij heeft dan wel getraint met Mitchell, maar ja, dat is wat anders dan 10 Jaffa in elkaar slaan/neerschieten. Ik denk ook niet dat hij de laatste jaren echt goed getraint heeft (trainen met een 70-jaar oude MItchell lijkt me niets).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:23 schreef __Saviour__ het volgende:
ja arme teal'c. die zat dus ook 50 jaar vast, dan moet je toch knettergek worden al die tijd zonder enige vorm van uitdaging. de rest herinnert zich het niet, maar hij dus wel. ook is hij grijs geworden. ik ben benieuwd of ze daar nog aan vast gaan houden in de films en in zijn gastrol in Atlantis.
Ja, ik voelde me echt genaaid nadat ik het eerste seizoen had gekocht en erachter kwam dat de pilot er niet op stond. Ik hoef die "best of" die op die pilot DVD staat helemaal niet te hebben, maar ja, die pilot wilde ik wel dus heb ik het toch maar gekocht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:05 schreef __Saviour__ het volgende:
nogal naaierig als je het zo bekijkt. relatief gezien is die pilot dus echt duur. 16 euro voor 2 afleveringen, want de rest staat ook gewoon op de andere dvd's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |