* WyriHaximus eens isquote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja da's wel jammer ja. Stom einde ook. Echt zo van 'Okay thanx bye bye'
Ik zou liever een happy end hebben gezien voor ze. Dat ze hun genetische afbraak konden tegengaan en hun ras weer herstellen naar de mensachtigen die ze eerst waren.
Nope, wel op DVDquote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:09 schreef RubenSosa het volgende:
is de aflevering in nederland op tv geweest ofzo?
Jawel, om 5 uur 's ochtends vorige maand op Veronicaquote:
Heh owja dan zenden ze het idd ook nog uit. Alleen welke hond kijkt er zo laat/vroeg nogquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:12 schreef Prowl het volgende:
[..]
Jawel, om 5 uur 's ochtends vorige maand op Veronica
Welke aflevering/seizoen was dat?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou liever een happy end hebben gezien voor ze. Dat ze hun genetische afbraak konden tegengaan en hun ras weer herstellen naar de mensachtigen die ze eerst waren.
Laatste episode van seizoen 10.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:30 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Welke aflevering/seizoen was dat?
ik dacht even dat je het over threshold hadquote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
vond het altijd wel relaxed. Als ik dan terug kwam van werken of stappen nog ff sg checkenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:12 schreef Prowl het volgende:
[..]
Jawel, om 5 uur 's ochtends vorige maand op Veronica
bbquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik dacht even dat je het over threshold had
Ik ook, dus meteen maar even besteld op bol.com ( let op, nog niet leverbaar)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens is the ark of truth gelekt en beschikbaar voor iedereen nu incl special effects
zag het toen ik atlantis wou downloaden
oh dat gebeurt ook wel hoor heb hier al zo`n 6 dvd seizoenen liggenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:28 schreef unaco het volgende:
[..]
Ik ook, dus meteen maar even besteld op bol.com ( let op, nog niet leverbaar)
Maar Stargate's moet je gewoon netjes kopen, kunnen ze tenminste doorgaan
Zekers. Ik heb hier ook alles op DVD, da's een mooie collectie bij elkaar. Ik ben ze de laatste tijd ook weer allemaal aan het kijken, ben nu met seizoen 4 bezig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:28 schreef unaco het volgende:
Maar Stargate's moet je gewoon netjes kopen, kunnen ze tenminste doorgaan
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zekers. Ik heb hier ook alles op DVD, da's een mooie collectie bij elkaar. Ik ben ze de laatste tijd ook weer allemaal aan het kijken, ben nu met seizoen 4 bezig.
En Atlantis ga ik binnenkort ook weer vanaf de pilot kijken
De cast zuigt big time... Ronon uitgezonderd.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:41 schreef __Saviour__ het volgende:
jij vind atlantis niet tof?
Dat meen je niet?quote:Op zondag 2 maart 2008 02:10 schreef Crashcat het volgende:
[..]
De cast zuigt big time... Ronon uitgezonderd.
Micheal Shanks komt in seizoen 5 weer langsquote:Op zondag 2 maart 2008 12:00 schreef unaco het volgende:
Helemaal nu Amanda mee doet, jammer wel dat Michael Shanks ( Daniel) ook niet zo nu en dan langskomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |