Ik vond hem wel redelijk. Ik ben bang dat we een gigantisch open eind gaan krijgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef MrFl0ppY het volgende:
Omdat niemand het anders doet...
Iemand 19 al gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door JK op 08-03-2007 22:37:57 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die had ik zo snel niet zien aankomen. Vraag me wel af wat ze nu kan doen in haar 1'tje ascended. Iig weinig meer in het universum van de ancientsHe Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
Was naar mijn mening ook de beste aflevering ooit!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:45 schreef Nudie het volgende:
Ik mis de goede tijd van de Asgards, dat was pas mythisch!
"The Fifth-race" anyone?
Niet? Ik wist het meteen toen ze aan boord werd gebeamed.... en het was helemaal 200% zeker toen ie z'n ogen liet oplichten.quote:
indeed ! gewoon alleen die muziek al, als o'neill op die planeet komt (van de asgards)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:57 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Was naar mijn mening ook de beste aflevering ooit!
inderdaad balen, maar ik denk dat het beter is.....geloof ik ben een superfan, maar vooral de laatste 2 jaar is het toch wat minder geweest...(komt misschien doordat o'neill , voor mij dan...niet meer mee doet)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:30 schreef Mad-Matt het volgende:
Dat was idd de beste aflevering ooit.
Gelukkig weer een aflevering volgens een verhaal en geen filler, wel balen dat het ermee stop.
Maar zoals er wel is gezongen wordt, all good things come to an end.
misschien heb je daar wel gelijk in, toen waren fillers idd nog met ontdekken etc.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:12 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hmmm veel fillers heb je altijd wel gehad hoor. Zeker sezoen 1 t/m 4 hebben daar veel last van vind ik persoonlijk. Maar er werd vroeger wel meer aandacht besteed aan het ontdekken. Nu is het meer: ah nieuwe planeet, oke wie kunnen we helpen/afrossen
Jezus zijn ze daar ookal bij seizoen 6? damn die serie gaat hardquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:59 schreef JMurc het volgende:
Zojuist is bekend geworden dat Michael Shanks (Dr. Daniel Jackson) een terugkerende rol in 24 gaat krijgen.
Hij zal iig al in seizoen 6 te zien zijn!![]()
bronnen:
http://www.gateworld.net/(...)s_cast_on_i24i.shtml
http://www.michaelshanks-online.com/news/index.shtml
inderdaadquote:
Omg, de Asgard zijn uitgeroeid!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:17 schreef Super7fighter het volgende:
Holy shit, net het voorstukje gezien. De Asgard geven al hun technologie en kennis aan de SGC!
Ze hebben nu 4 schepen toch? The Odeysee heeft er 2 gesloopt. Als ze al die schepen uitrusten met kopies van die railguns dan kunnen ze de Ori vloot naar zich toe lokken en vermoorden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:16 schreef Richardfun het volgende:
Ja, ze hebben het wel, maar ik neem aan dat ze dan in de films die komen een manier (moeten) vinden om het te verbergen voor de Ori, anders hebben ze er weinig aan.
iddquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:41 schreef Ogala het volgende:
Howly crap, huppa Asgard technologie, u are the fifth race, bang!!! => weg asgards!! en dat in 5 min, zo kill je nog eens een verhaallijnNiet vergelijkbaar met de first contact aflevering die was pas vet!
Nu nog de Orii en de G'lds...
vindt dat we daar recht op hebben als fans. Maar ja, kan natuurlijk ook zijn dat de verhaal zou wordt uitgelegd dat de Furlings naar bijv Pegasus zijn vertrokken en dat we moeten w88 tot seizoen 8 van Atlantis...quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:36 schreef MrFl0ppY het volgende:
Nouja lijkt me duidelijk dat de furlings in de film even komen huishouden! wasberen ftw!
Bra'tec was in het eerste seizoen 187, als ik me niet vergis. Zal ik even mijn dvd-boxen te voorschijn moeten toveren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:22 schreef JK het volgende:
Enige wat ik niet snap, Mitchell vraagt aan Teal'C vlak voor het einde (minuut 36) 'What are you, a 130 right now?' (leeftijd).
Maar ik meen me te herinneren in seizoen 1 of 2 dat ie al eens had gezegd dat ie ergens rond de 130 was... op dat moment maakt het 'm dus 170-180 jaar oud...
Iemand anders die het nog herinnert van z'n leeftijd ? Of was het Bra'Tac die 130 was begin van de serie ? Teal'C was in elk geval al wel over de 100 dacht ik...
http://en.wikipedia.org/wiki/Teal'c#Triviaquote:In the fourth-season episode "The Light"[2], Teal'c states that he is 101 years old and he will soon turn to 102. Thus he was born approximately in 1899.
Check die verschil in groottequote:
Dat vond ik ook raar ja.quote:Zonder RDA mocht SG-1 niet aflopen. Jack O'Neill heeft ook nooit afscheid genomen van Thor.
Wat is dat over een derde serie? Komt er een 2e spin=off ofzo?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar nog wel minstens 2 films![]()
En we hebben Atlantis nog![]()
En de derde serie![]()
Het glas is niet halfleeg, het is halfvol!
YES !!!!!!! O'Neill is back indeed !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:41 schreef JMurc het volgende:
Jack's back!!!!
Vandaag is bevestigd dat RDA zal deelnemen in de 2e SG-1 film: 'Stargate: Continuum'.
![]()
bron: http://www.gateworld.net/(...)_for_icontinuu.shtml
Dat heeftie al gezegt toch?quote:Op zondag 18 maart 2007 10:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
YES !!!!!!! O'Neill is back indeed !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weet nu al wat hij tegen Teal 'c gaat zeggen... Teal'c ??? What's with the hair???![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 12:51 schreef Mad-Matt het volgende:
ja, maar nu is Teal'c grijs
Maaruh, wanneer komen die films uit?
Mooi, dan kan ik seizoen 1 t/m 9 nog een keertje kijken. Nog nooit gezienquote:Op zondag 18 maart 2007 13:04 schreef __Saviour__ het volgende:
eind dit jaar dacht ik
Jazeker. Dies vet he.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:21 schreef __Saviour__ het volgende:
maar seizoen 10 wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |