maar hier is al gepostquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:14 schreef Viking84 het volgende:
@ _Eendje_ : Zullen we deze dan maar laten dichtgooien? Ik was dan wel eerder, maar ik heb geen goede OP en jij wel.
in eendje's topic is nu ook al gepostquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar hier is al gepost
en de OP kan je nog aanpassen toch?
Pfew, ja! Ik dacht, ik ga hier nog even kijken. Maar het werd iets langer dan mijn ingeplande 'even'.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
So heej, zitten we op een topic per dag ofzo
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:54 schreef Rejected het volgende:
Heb net ergens gelezen dat je van groene thee vet verbrand. Klopt dat?
Ow helaasquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:56 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
nope.. vermindert alleen even de honger gevoel
81,4 hier. Wedstrijdje doen wie het snelst onder de 80 zit?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:30 schreef Beach het volgende:
81 kilo vandaagEn hij neigt richting de 80
![]()
Het zijn gewoon allroundshcoenen, heb ze in de VS gekocht en gebruik ze gewoon voor fitness/cardio en groepslessen enzoquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:15 schreef _Eendje_ het volgende:
@ sylvana: zijn dat dan loopschoenen of gewoon ook all-round schoenen?
Ik precies hetzelfde!quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:30 schreef Beach het volgende:
81 kilo vandaagEn hij neigt richting de 80
![]()
Dit vind ik een beetje raar. Het is op zich gezond om minimaal 2 liter per dag te drinken, maar het is niet gezond voor de balans in je lichaam als je 1 liter op tijd van 5 minuten achterover slaat. Dan is je lichaam misschien nog wel beter af als je die liter een keertje overslaat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:47 schreef Sukilove het volgende:
Ik ga dadelijk ook weer naar college lopen. Maar eerst nog even snel wat dingen doorlezen enzo.
Meestal drink ik 2,5 liter water per dag, of 2. Dat doe ik gewoon, als het meer moet zijn ga ik inderdaad ook bewust flesjes vullen en achter elkaar opdrinken.
Tot later!
dat doe je inderdaad goedquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:54 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik precies hetzelfde!![]()
En ondanks mijn haat jegens lopen, ben ik vandaag naar het metrostation gelopen (10 minuten), toen van de metro naar mijn tentamen (10 minuten) en weer terug (dus weer 10 minuten) en naar het winkelcentrum en door het winkelcentrum en weer naar huis (30 minuten).
Ik ben gewoon goeoeoeoed!![]()
Skeeleren is heel goed te doen en als je ooit geschaatst of gerolschaatst hebt, heb je de slag zo te pakken! Je brengt me op een idee trouwens! Een jaar of 10 geleden deed ik dagelijks zo'n 10 km. Hele mooie benen en kont had ik toen.quote:ik zou trouwens graag gaan skeeleren maar dat heb ik nooit gedaan en lijkt me nu ook niet slim om meteen op de openbare weg te gaan oefenen
iemand ideeen of tips?
ik kan wel op de parkeerplaats in het weekend gaan oefenen
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bah, heb net 1 hapje kiwi op en kreeg de rest er gewoon niet meer uit, en alles zat onder.DOOD aan die dingen!
Bestaat er nou echt geen apart kiwi sap?
En vers geperst betekent: geperst toen het nog vers wasquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:56 schreef conleche het volgende:
Bij de AH heb je een mix van sinaasappelsap en kiwisap, vers geperst.
dit doen jullie nog niet wil je zeggen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:12 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En vers geperst betekent: geperst toen het nog vers was![]()
Je schijnt kiwi's ook te kunnen schillen trouwens, mocht je echt wanhopig worden..
Ik heb het alleen nog nooit geprobeerd.
Nee, echt het smaakt net als dat je het zelf zou persen. Volgens mij is het vrij goed sap!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:12 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En vers geperst betekent: geperst toen het nog vers was![]()
Je schijnt kiwi's ook te kunnen schillen trouwens, mocht je echt wanhopig worden..
Ik heb het alleen nog nooit geprobeerd.
Ik ken dat spul wel, het is natuurlijk lekkerder/beter dan uit een pak, maar ik vind het nog steeds ontzettend zuur. En als je het zelf perst is het veel minder zuur.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:41 schreef conleche het volgende:
Nee, echt het smaakt net als dat je het zelf zou persen. Volgens mij is het vrij goed sap!
Ik weet niet of het slecht is, maar het velletje van de paprika schijnt nogal slecht verteerbaar te zijn. Ik ben zelf dol op die rode puntpaprika's, maar als ik er teveel van eet dan krijg iik buikpijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef Miss_S het volgende:
is het trouwens erg om in een keer een paprika op te eten?
eet nu tussen door komkommer maar paprika afentoe lijkt me ook wel lekker maar ben bang dat iker teveel van eet
het eten koken is trouwens gelukt en gezond ook nog eens
2 soorten vis en salade
nee, ik ook niet nee, terwijl ik toch wel vaak iets eet waar paprika doorheen zit. Van de week 's middags een helft gehad en 's avonds en dat ging prima. Misschien moet Miss_S het ook een beetje verdelen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:16 schreef Sylvana het volgende:
ik eet regelmatig een hele paprika als tussendoortje en nu met mn avondeten zitten er 2 paprika's doorheen ( gele en rode) en heb nooit ergens last van ofzo
ik neem aan dat je 2 á 3 tussendoortjes per dag hebt? (tussen ontbijt / lunch, lunch / avondeten en na avondeten?). Nou dan eet je 's middags en 's avonds een halve paprika. Of om 14 uur en om 16 uur weerquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:
ja maar ik wil het inderdaad als tussendoortje eten
ik ga ook ipv vanavond morgenmiddag sporten, ben nu veel te emotioneel steeds om te sporten, dus hier lekker bankhangavondjequote:Op donderdag 8 maart 2007 19:19 schreef Miss_S het volgende:
goed idee
heb trouwens vandaag niet meer gesport dan die 30 min bootcamp
heb er vanavond voor gekozen om lekker in bad te gaan liggen
En wat is daar erg aan? Als er hier in het topic iemand is die je kent had je dat vast al wel gemerkt en als je tijdens de meet bekenden tegenkomt kun je toch gewoon zeggen dat je met wat vrienden aant stappen bent ofzo?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:48 schreef Alcarin het volgende:
Trouwens: ik wil ook wel meeten, maar ik ben nieuw. En ik durf niet omdat ik graag anoniem wil blijven, straks is er iemand die ik in het echt ken
![]()
Dat eerste is meer wat erg zou zijn ja, als ik verder iemand 'gewoon' tegenkom denk ik niet dat het iemand ook maar iets boeit met wie ik uit benquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:11 schreef Sylvana het volgende:
En wat is daar erg aan? Als er hier in het topic iemand is die je kent had je dat vast al wel gemerkt en als je tijdens de meet bekenden tegenkomt kun je toch gewoon zeggen dat je met wat vrienden aant stappen bent ofzo?
ja precies, k denk dat je je niet zo druk moet makenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat eerste is meer wat erg zou zijn ja, als ik verder iemand 'gewoon' tegenkom denk ik niet dat het iemand ook maar iets boeit met wie ik uit ben![]()
Maar inderdaad, de kans is wel heel klein dat ik iemand al ken. En zelfs als dat gebeurt is de kans erg klein dat diegene me gaat 'verraden'![]()
(niet dat ik zo raar doe hier, maar het lijkt me niet tof als mensen die ik ken even mijn postgeschiedenis gaan bekijken...ofzo)
Nou, zo druk maak ik me ook weer niet hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:20 schreef Sylvana het volgende:
ja precies, k denk dat je je niet zo druk moet maken
Aanvulling: 2 crackersquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ontbijt: 1 boterham met smeerkaas en 1 met kipfilet
Lunch: 2 boterhammen met pindakaas
'S middags: een banaan, bijna 2 kleine appels en een beetje kiwi
Net: puree, een griekse rondo en nog een stukje en hollandse groenten (Die groenten van vorige keer bij die ravioliwas veel lekkerder.
)
Ik al 2 weken niet (behalve helemaal in het begin dan een half langwerpig koekje) en ik ben er zwaar geirriteerd door en heb elke avond een hoofdpijn gevoel. Ik wil nu echt wel weer eens iets lekkers hoor. Als ik morgen koken heb vraag ik me af of het iets ongezonds is of niet maar dat zie ik dan wel weer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:04 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
yeah ik heb vandaag officieel geen snoep gegeten
nou dan neem je toch iets wat jij het aller aller lekkerst vindtquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik al 2 weken niet (behalve helemaal in het begin dan een half langwerpig koekje) en ik ben er zwaar geirriteerd door en heb elke avond een hoofdpijn gevoel. Ik wil nu echt wel weer eens iets lekkers hoor. Als ik morgen koken heb vraag ik me af of het iets ongezonds is of niet maar dat zie ik dan wel weer.
oh zijn er verschillende vormen dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:38 schreef Miss_S het volgende:
dat is omgerekend zo´n 400kcal toch? 1400kcal lijkt me wel erg veel
en je instructrice kan wel gelijk hebben dat rustiger aan doen soms beter werkt
Kan me der wel wat bij voorstellen dat ze dat zegt, als ik het zo hoor dan krijgen je spieren amper kans om te herstellen.. Aan ene kant natuurlijk goed dat je zo enthousiast bent, maar je spieren moeten ook de kans krijgen om te herstellen. Dus krachttraining is bijvoorbeeld niet goed om elke dag te doen, cardio kan wel elke dag, maar kracht wordt om de 2 dagen aangeraden om te doenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:35 schreef Thrilled het volgende:
Pfft net weer terug van het sporten.. 1 uur RPM, 20 minuten buikspieren, 25 minuten PowerPlate... en ik kreeg een mededeling van mn instructrice dat ik het wat rustiger aan moet doenweet niet echt wat ik daar mee moet.. zij zal het natuurlijk wel weten wat goed voor je is, maar ik vind het lekker om zo heftig te sporten, ik wil resultaten en het is niet zo dat ik helemaal dood ga.. éne is cardio, andere is puur buikspieren, en powerplate is spierversteviging... toch weer 1400 calorieen eraf vanavond
Ziet er wel goed uit ja. Je zou zelfs iets meer gezonde/vezelrijke tussendoortjes mogen eten, om je verbranding goed op gang te houden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:34 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
maar is het goed wat ik heb gegeten?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:12 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben heel blij, want ik ben lichter dan ik tot nu toe ben geweest (tijdens mijn afvalperiode dan
).
als je maar blijft lopen dan werkt het welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:12 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben heel blij, want ik ben lichter dan ik tot nu toe ben geweest (tijdens mijn afvalperiode dan
). Ik zat tot een dikke maand geleden op 81,2, vervolgens kwam er 1,2 kg bij (
) en ik bleef toen gewoon een maand steken.
Maar vanochtend was ik 81. Het lopen blijkt dus echt te helpen
. Het gaat alleen wel erg hard ineens: maandag was ik nog 82,3
. Misschien wil m'n lichaam die 1,2 kg even snel wegtoveren voor het weer doorgaat met normaal afvallen
. Het viel me ook op dat het verschil tussen ochtendgewicht en avondgewicht soms wel opliep tot 1,5 kg of soms zelfs meer
. Vandaag is dat 'nog maar' 1 kg en toen ik afviel, was dat vaak 0,8 (met stabiliseringsperioden dus).
We zullen zien. Lijkt me niet dat ik nu spierweefsel verlies, aangezien ik dus zoveel loop de laatste tijd. Maar de 79 komt in beeld en ik zit ein-de-lijk niet meer vast. Ik voel me op bepaalde plekken strakker worden, maar die enorme buik van mij is er nog steeds
. Ga weg, buik!
.
Allemaal veel succes vandaag.
nee, nu stop ik natuurlijk met lopenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je maar blijft lopen dan werkt het wel
ik ga zo meteen hardlopen
wil vanavond nog 1 uur bootcamp doen maar denk niet dat ik tijd heb dus dat zal dan in het weekend worden
ja, dat zal wel jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:20 schreef Miss_S het volgende:
het is gewoon moeilijk om zoiets vol te houden
in het begin gaat het altijd lekker en zeker als je volhoud maar als je straks een maand verder bent wordt het moeilijker
en hardlopen is erg lekker
Yep, herkenbaar. Maar ik word ook al steeds beter in de fiets laten staan en gaan lopen. Daar krijg ik het nl warm van, en van fietsen niet, dus blijkbaar kost lopen meer energiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:38 schreef Viking84 het volgende:
Vorige zomer ben ik ook wel eens gaan wandelen, maar omdat ik dan nergens naartoe hoefde, begon het snel te vervelen.
de geijkte vragenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:23 schreef Sylvana het volgende:
Goed zo Viking84
Hier geeft de weegschaal de hele tijd tussen de 55 en 56 kg aan, niet leuk dus, want paar weken teurg zat ik op 54 kg en op het minste tijdens het afvallen op 53.2 en ik merk ook helemaal niks aan mn lichaam verder *gefrustreerd is*
de geijkte vragenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
de geijkte vragen:
1) moet je niet ongesteld worden?
2) miss moet je even over een drempel heen?
3) sport je nog wel net zoveel als eerst? (omdat je ivm je depressies miss meer zin hebt in bankhangen)
hoe lang is het al zo?
Ik stond dus ook een maand lang stil en toen ik eenmaal ging lopen (want eerder kreeg ik maar weinig beweging) en bij elke avondmaaltijd groente ging eten (nog even een bedankje voor degene die me wees op de chinese groentepakketten) begon ik dus echt resultaat te zien
. Nu is afvallen weer leuk
.
Maar nu moet ik met m'n werkstuk over de heksenvervolgingen bezig, dus toedels.
hm, klinkt niet alsof je iets fout doet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
de geijkte vragen:
1) moet je niet ongesteld worden?
|nee
2) miss moet je even over een drempel heen?
hoge drempel dan
3) sport je nog wel net zoveel als eerst? (omdat je ivm je depressies miss meer zin hebt in bankhangen)
ja van de week 2x2 uur geweest en verder ook wel redelijk actief geweest, veel gefietst en schoongemaakt enzo
hoe lang is het al zo?
week of 3/4
Nee heb ik in sportschool gevraagd, maar die zeiden dat ik eerst een lager vetpercentage moet krijgen voordat mn buikspieren zichtbaar worden. Dus dat ik toch eerst met cardio vet moet verbranden. En het is hier idd niet goed verdeeld nee, mn armen en onderbenen zijn echt superdun, daarom ziet het er ook niet uit dak dan zo'n dikke buik hebquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hm, klinkt niet alsof je iets fout doet.
En zoals je weet, stond ik ook een week stil, maar ik deed allerlei dingen niet die ik nu wel doe. Als ik nu weer stil ga staan, zou ik het ook écht niet weten.
Misschien vindt jouw lichaam wel dat het zijn ideale gewicht bereikt heeft. Kun je die vetrollen dan niet met buikspieroefeningen weg krijgen? Want je hebt op zich een goed gewicht, alleen het is blijkbaar niet goed verdeeld.
Aantal posts: 26550quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:16 schreef Sylvana het volgende:
je doet maar wat je niet laten kunt, mij maakt het niet veel uit, staan zoveel mensen in het lijstje die niet meeposten, interesseert me weinig
het gaat mij vooral om de posts in het topic, dat lijstje is leuk om af en toe te bekijken hoe het met iemand gaat, maar verder hecht ik er niet veel waarde aan
veel succes danquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:28 schreef Emu het volgende:
oh ik wil dan toch even melden dat het met mijn wel goed gaat, normaal mogen jullie mij binnen 1 a 2 maand in dit lijstje verwachten, maar ik blijf nog wel in het dieetclublijstje tot bmi van 25![]()
nou, het is hier ook heel leuk, hoor, maar als je zo begint mag je weg blijvenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:28 schreef Emu het volgende:
oh ik wil dan toch even melden dat het met mijn wel goed gaat, normaal mogen jullie mij binnen 1 a 2 maand in dit lijstje verwachten, maar ik blijf nog wel in het dieetclublijstje tot bmi van 25![]()
daar zit ik dik over met mn oude accountquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:20 schreef Emu het volgende:
[..]
Aantal posts: 26550
Goh nee we posten niet allemaal zoveel![]()
![]()
Respect ervoor ik hoop ooit de kaap van 10.000 wel is te halen![]()
Nee hoor dit is de 2de keer. Het was vorige keer in de reclame en omdat we het zo lekker vinden aten we het nu weer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:29 schreef Miss_S het volgende:
jullie eten wel veel pasta of niet roosjeroosje?
nee, wilde jullie ook mee laten kijken met mijn bezighedenquote:
jup, klinkt een stuk beterquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:33 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nee, wilde jullie ook mee laten kijken met mijn bezighedensowwie.....
Ik wil trouwens mn fitness schema omgooien..
maandag: kracht
dinsdag: cardio
woensdag: kracht
donderdag: cardio
vrijdag: kracht
zaterdag: cardio
zondag: niks
Is dit beter denken jullie dan elke dag een combo ervan?
Met 3d Studio Max, het is gewoon voor de fun.. ik wil verder met architectuur enzo.. het moet dit huis gaan worden: http://www.greenhousebed.com/images/Misc/Old%20house.jpg.jpgquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:35 schreef Miss_S het volgende:
hoe en waarvoor heb je dat gemaakt thrilled?
en het is sowieso goed om kracht om de dag te doen
iedereen weegt savonds 1 a 2 kilo zwaarder dan smorgensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zijn jullie 's avonds na het eten ook zwaarder? M'n hongergevoel is overigens nog steeds niet teruggekeerd, ik heb ook zo veel Tortelloni Verdi gegeten.![]()
Check, naast alle andere sport zit ik ook in een ambitieus team voor de Batavierenrace. Hardlopen vind ik ook een beetje saai, maar zo voor het team raak ik wel gemotiveerd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:36 schreef Miss_S het volgende:
doet hier trouwens ook iemand hardlopen?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:02 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen,
ik zal wel weer de eerste zijn die hier post(ben nou eenmaal een vroege vogel).
Het is prachtig weer, echt een, wat ik noem: 'Hallelujah! Prijs de Heer dat ik leef-dag'.
Hele dag nog voor me. Straks eerst een stuk lopen, dan boodschappen doen, kamer opruimen en vanmiddag even wat lezen.
Ik woog vanochtend weer minder: 80,5 dit keer, dus ik ben in nog geen week 1,8 kg afgevallen. Is dat niet erg veel? Het enige wat ik veranderd heb is: zorgen dat ik aan m'n 2 liter kom, elke dag groente eten, veel meer bewegen. Ik wil niet dat het er weer aankomt natuurlijk. Of hebben jullie ook wel eens een week gehad dat je enorm veel afviel? In ieder geval ziet het er naar uit dat er deze week nog een mijlpaal komt: weg met de 80, welkom 79!
. Dat gewicht heb ik in 3 jaar niet meer gehad.
Het is echt apart voor mij allemaal. Net alsof ik een nieuw leven ingestapt ben. Waar ik gister was, merkten ze ook op dat ik heel vrolijk overkwam en er gezond uitzag. Ik ben gewoon happy. Leuk op m'n stage en vooral omdat het afvallen zo goed gaat nu en ik lekker beweeg.
Ik had nooit durven dromen dat ik überhaupt ooit zou afvallen. Al jaren vind ik mezelf te zwaar (al ben ik dat pas sinds 3 jaar écht, woog daarvoor rond de 70) en ik wilde voor m'n 25e afgevallen zijn en gewoon een ander persoon worden, maar ik was wel altijd gefrustreerd etc en ik dacht dat ik echt nooit zou afvallen, want ik wist niet hoe, ik had de motivatie er niet voor, ik zou toch niks afvallen etc. En ik voel mezelf nu in alle opzichten veranderen. Veel relaxter, veel minder gefrustreerd, ik zorg weer voor mezelf, doe weer mooie kleren aan... voorheen liep ik er maar wat bij als een lapzwans, vond het niet zo belangrijk om een dik lijf te verzorgen. Nu ik slanker word, vind ik dat weer wél de moeite waard. Slecht voor m'n portemonnee, maar goed voor m'n eigenwaarde
. Zo, dat wilde ik even kwijt [/sentimenteel verhaal].
nee, dat zal wel niet neequote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:37 schreef _Eendje_ het volgende:
je mag gewoon niet hopen dat dit zal blijven doorgaan aan dit tempo![]()
ananasquote:* _Eendje_ kijkt eens liefdevol naar de ananas die ze straks gaat versnijden![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:39 schreef Sylvana het volgende:
Vrijevogel, veel succes met verhuizen en daar val je idd ook wel vaak vanaf jaTot over een paar weken
Viking84, ik word gewoon helemaal blij van jou posts, wat gaat het lekker bij jou zeg![]()
Ik ben nu bij mn ouders in Nijkerk, kan hier niet bepalen wat we eten, maar ga dit weekend naar een paar vrienden toe, 1 woont er in Nijkerkerveen, dus das bijna half uur fietsen en weer terug en de ander woont aan andere kant van Nijkerk, zo'n 20 minuten fietsen en dan waarschijnlijk ook nog naar mn vader wat een kwartier fietsen is, dus beweging zal ik wel genoeg krijgen hier
waarom zo kort op elkaar ontbijten en lunchen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben nu al aan m'n 3de lunch boterham bezig, is dat veel? Ik had wat meer dan een uur geleden ook al een ontbijt boterham op.
Ik had echt zo'n ongelooflijk hongergevoel, maar ik neem straks wel fruit als ik weer trek krijg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom zo kort op elkaar ontbijten en lunchen?
dan heb je straks een grotere tijd dat je niet eet dus grote kans dat je gaat snacken
hoe kan je honger hebben als je een uur geleden een paar boterhammen op hebt?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik had echt zo'n ongelooflijk hongergevoel, maar ik neem straks wel fruit als ik weer trek krijg.![]()
Ik dacht ook altijd dat ik kon steppen en tussendoor ook gewoon alles kon blijven eten wat ik wilde. Nu weet ik dat een kwartiertje steppen bij lange na niet genoeg is om een zak chip te verbrandenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:57 schreef Spacehamster het volgende:
Ik ben dus niet de enige die heel stout is geweest.
Alhoewel ik wel heel stout ben geweest.
Teveel chocola, teveel pudding, teveel gevulde koek en absoluut teveel kaas op de pizzabroodjes.
Die pudding was achteraf de moeite niet eens waard en van de kaas ben ik keihard geschrokken, wat tikt dat hard aan!
Nou heb ik van al dat vreten wel een onwijze energieboost gekregen waardoor ik ook een gigantische bende calorieen heb verbrand, maar hier viel niet tegenop te branden.
* Spacehamster gaat in de hoek staan en schaamt zich diep
Volgende junkdag doe ik maar zonder kaas en alles in piepkleine porties.
Maar ook dit keer weer een flinke carbload voor het krachttrainen want dat ging nou wel onwijs lekker! Ik heb dubbel zo hard getrained als gewoonlijk! En daarna nog vol energie thuis op de crosstrainer.
Ik heb weer geleerd...waarschijnlijk heeft het me een kilo dr op gekost, maar ik heb geleerd en volgende keer beter!
Vandaag overigens heb ik opvallend weinig honger. Ik heb mijn shake gehad en wat tonijn gegeten en het is inmiddels tijd voor mijn lunch (koolvis uit de magnetron) maar ik heb geen honger.... Ik wacht nog een half uurtje en dan duw ik de lunch er gewoon in want eten moet ik...
Kennelijk teer ik nog op gisteren....hoop ik dan maar.
Ik wil morgen wel graag gebak maar ik word zo snel moe van steppen. Ik zie me nog niet uren op dat ding staan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat ik kon steppen en tussendoor ook gewoon alles kon blijven eten wat ik wilde. Nu weet ik dat een kwartiertje steppen bij lange na niet genoeg is om een zak chip te verbranden.
Ik kan zo fruit nemen en dan wat later weer fruit.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hoe kan je honger hebben als je een uur geleden een paar boterhammen op hebt?
en nu denk je 5 uur zonder iets te kunnen behalve fruit?
wanneer wil jij niet gebakquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel graag gebak maar ik word zo snel moe van steppen. Ik zie me nog niet uren op dat ding staan.![]()
langzaam opbouwen, niemand start opeens met 50min steppen zonder enig probleemquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel graag gebak maar ik word zo snel moe van steppen. Ik zie me nog niet uren op dat ding staan.![]()
dan kun je nog beter gewoon kaas erop gooien denk ik. Ik heb nooit echte boter in huis.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:09 schreef conleche het volgende:
Korstje: meng paneermeel en geraspte kaas (Nog lekkerder: gecrushte cornflakes en kaas) doe dat op je gerecht (bv. witlof met hamrolletjes) dan moet je er (helaas voor ons afvallers) wat klontjes boter op doen en dan onder de gril totdat het bruin en knapperig wordt. Je hoeft niet heel veel boter te gebruiken, dus het kan wel een keer, maar echt mager is anders.
ik heb eens gehoord dat het niet je milt is maar lucht in je darmen dat je voeltquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik dacht altijd dat als ik stepte dat als ik dan last kreeg van m'n milt, dat het m'n milt was, maar nu zag ik in een ander topic dit plaatje:
[afbeelding]
En nu blijkt dat het m'n milt niet kan zijn want die zit veel hoger.![]()
ik kan er mij wel iets bij voorstellenquote:Steek in de zij' bij inspanning wordt veroorzaakt door ophoping van lucht in de darm.
De steek wordt dus niet veroorzaakt door de milt
Vroeger dacht men dat de milt bij inspanning samentrekt om meer bloed ter beschikking te stellen aan de spieren. Dit op grond van onderzoek bij honden en katten waaruit bleek dat dit het geval was.
De milt doet dit echter niet bij de mens. De steek wordt veroorzaakt door ophoping van lucht in de darm. De steek komt vooral links voor. Dit komt doordat de bocht van de dikke darm links wat hoger ligt dan rechts.
ja, je zult nog wel vaker in je leven een verjaardag mee makenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Morgen moet ik naar een verjaardag vandaar.
*kuch*quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:22 schreef Sylvana het volgende:
Amen
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:21 schreef Viking84 het volgende:
, en nu wil ik een applaus omdat ik zo goed data kan onthouden
. Ben een wandelende verjaardagskalender
.
Ja maar ik heb zo'n zin in gebak. En na me 2 weken uitgehongerd te hebben mag dat toch wel weer eens? En ik wil niet weer als een ondankbare arrogante kwal overkomen. En zo veel hoef ik nou ook weer niet af te vallen dus 1 gebakje is toch geen grote ramp?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, je zult nog wel vaker in je leven een verjaardag mee maken. Neem je dan ook altijd gebak?
Mijn lijstje verjaardagen, zo uit het hoofd:
Leer nou eens dat je helemaal geen gebakje hoeft te nemen op een feestje!
bij mijn huisgenoot in de familie hebben ze twee formaten gebak. Als je een Wolters-stukje neemt (want dat zijn de vreetzaken w.o. mijn huisgenoot), dan neem je een flinke punt en als je een vd Vinne-stukje neemt (de achternaam van de man van de zus van m'n huisgenoot (snap je t nog?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:24 schreef _Eendje_ het volgende:
in principe kan je dat zelfs doen
maar
- het is echt niet nodig van zo een heel groot stuk te nemen, je kan gerust eentje delen met iemand
en wanneer er iemand vraagt er iemand nog een stuk wil: neen zeggen(als je dit niet kan moet je ook wel niet met het eerste beginnen
)
- eet daar dan een beetje naar: let de rest van de week er dan een beetje meer op? (neen geen hongerdieet, gewoon op letten)
Ik deel anders wel gebak met m'n moeder.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:24 schreef _Eendje_ het volgende:
in principe kan je dat zelfs doen
maar
- het is echt niet nodig van zo een heel groot stuk te nemen, je kan gerust eentje delen met iemand
en wanneer er iemand vraagt er iemand nog een stuk wil: neen zeggen(als je dit niet kan moet je ook wel niet met het eerste beginnen
)
- eet daar dan een beetje naar: let de rest van de week er dan een beetje meer op? (neen geen hongerdieet, gewoon op letten)
nee hoor, maar kom hier dan ook niet uithuilen, want we hebben je gewaarschuwdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zo'n zin in gebak. En na me 2 weken uitgehongerd te hebben mag dat toch wel weer eens? En ik wil niet weer als een ondankbare arrogante kwal overkomen. En zo veel hoef ik nou ook weer niet af te vallen dus 1 gebakje is toch geen grote ramp?
dat is het juist... je moet je niet uithongerenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zo'n zin in gebak. En na me 2 weken uitgehongerd te hebben mag dat toch wel weer eens? En ik wil niet weer als een ondankbare arrogante kwal overkomen. En zo veel hoef ik nou ook weer niet af te vallen dus 1 gebakje is toch geen grote ramp?
nee, moet ik ook niet doen nee, maar ze doet me een beetje aan mezelf denken tot vorig jaarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:43 schreef Thrilled het volgende:
ik ga me niet eens meer bezig houden met roosjeroosjeik heb inderdaad ook geen trek meer in een vette hap ofzo.. in het begin had ik na de fitness altijd honger en wilde ik best wel graag een broodje kebab (zooo slecht
) halen .. sinds januari mee gestopt en ik heb geen hongergevoel meer.. geen tussendoortjes meer, het gaat goed.. die trek verdwijnt echt gewoon vanzelf..
je vind het gewoon grappig dat wij nog steeds op je reageren of niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik deel anders wel gebak met m'n moeder.Of ik eet gewoon niet alles op.
Pizza met een dun laagje kaas is culinaire blasphemie, dus natuurlijk doe ik daar een shitload flink belegen kaas overheen. En liefst nog wat parmezaan erbij ook nog.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe wel regelmatig kaas over mijn gerechten en ik merk daar eigenlijk niets van. Misschien doe jij er ook wel een shitload overheen (al doe ik dat zelf misschien ook, weet niet wat veel is. Ik doe er 50 gram overheen denk ik, belegen of oud, meestal belegen).
Zoals ik al zei, het was geen beetje.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:14 schreef _Eendje_ het volgende:
@ spacehamster: het zijn meestal die kleine verleiders dat het hem doen: even een beetje kaas hierop, een beetje mayo daar op...
Dat klinkt hier zo tegenstrijdig he...quote:en het is goed dat je weet dat je moet blijven eten
Ben ik niet serieus bezig dan? Ik heb in de middag alleen nog maar een banaan op en dat was niet eens zo lang na de lunch. En nee ik vind het niet grappig.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je vind het gewoon grappig dat wij nog steeds op je reageren of niet?
en als je toch niet zoveel hoeft af te vallen kom dan hier gewoon niet
wij zijn hier allemaal heel serieus bezig
nee je bent niet serieus bezigquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ben ik niet serieus bezig dan? Ik heb in de middag alleen nog maar een banaan op en dat was niet eens zo lang na de lunch. En nee ik vind het niet grappig.
Al die boterhammen? Moet ik soms 1 droge boterham per dag gaan eten?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee je bent niet serieus bezig
en alleen maar een banaan? en al die boterhammen dan
1 droge boeterham dan krijg je wel hongerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Al die boterhammen? Moet ik soms 1 droge boterham per dag gaan eten?En ik neem zo nog wel een appel hoor.
Ik ben me niet aan het uithongeren hoor. We waren waren vanmiddag weg. Eerst even naar het dorp, maar het was druk, niks gekocht en door naar m'n oma in het revalidatiecentrum, daarna door naar Albert Heijn, naar huis en daarna weer even naar m'n opa en toen weer terug naar huis.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
1 droge boeterham dan krijg je wel honger
en als je nu al aan het uithongeren bent dan ben ik benieuwd hoe je dat zou willen noemen
Je eet best goed, niks geks aan. Maar als je serieus wilt afvallen, moet je wel wat meer doen. Bijv. meer bewegen. En vooral ook meer geduld hebben.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ben ik niet serieus bezig dan? Ik heb in de middag alleen nog maar een banaan op en dat was niet eens zo lang na de lunch. En nee ik vind het niet grappig.
nee hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:40 schreef Lienekien het volgende:
Eerlijk is eerlijk, volgens mij is de pindakaas al een tijdje van het menu van roosje af.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:40 schreef Lienekien het volgende:
Eerlijk is eerlijk, volgens mij is de pindakaas al een tijdje van het menu van roosje af.
nee dusquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb dit al gegeten vandaag:
Lunch: 1 boterham met smeerkaas en 1 met kipfilet
En een banaan en 7 kleine stukjes appel.
Gezond hè?![]()
Die bederft niet zo snel, hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Alleen pindakaas op donderdag en vrijdag afgelopen week. Kan niet uitleggen waarom maar dat is gewoon zo. Die pindakaas thuis staat hier een beetje te bederven volgens mij.![]()
dan gooi je hem weg, dan kan je ook geen pindakaas meer nemen..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Alleen pindakaas op donderdag en vrijdag afgelopen week. Kan niet uitleggen waarom maar dat is gewoon zo. Die pindakaas thuis staat hier een beetje te bederven volgens mij.![]()
Maar roosje moet ook niet gaan denken dat zolang ze maar geen pindakaas eet, het wel gaat lukken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dan gooi je hem weg, dan kan je ook geen pindakaas meer nemen..
gelukkig heb je nooit smoesjesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nou vandaag kwam ik niks tekort, ik heb gestept zoals elke dag en heb vanmiddag ook nog heel wat gefietst. En ik ben al afgevallen hoor alleen gisteren na de pasta toen ik me woog was ik weer wat zwaarder doordat ik net gegeten had.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je eet best goed, niks geks aan. Maar als je serieus wilt afvallen, moet je wel wat meer doen. Bijv. meer bewegen. En vooral ook meer geduld hebben.
Oke ik zal niet meer over gebak praten maar ik ga niet zeggen dat ik het morgen niet ga eten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:34 schreef Miss_S het volgende:
ik maakte me bij jou ook echt geen zorgen dat je je aan het uithongeren was hoor
maar als je echt serieus bent zoals je zei dan moet je minder zielig doen en minder over gebak praten
Ik doe die pindakaas er zó dun op!!!!! Vergeleken een normale hoeveelheid pindakaas smeer ik met mijn hoeveelheid zeker 30 boterhammen met pindakaas mee!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:38 schreef Thrilled het volgende:
Het gaat meer over je algemene instelling... je richt je op die verjaardag en je gaat er van tevoren al vanuit dat je gebak móet eten.. als jij nee zegt vallen ze echt niet op de knieen: "Oh roosjeroosje, doe niet zo ondankbaar, neem een stukje gebak als teken van dank!!"
En daarnaast zie ik elke dag nog die boterhammen met pindakaas in je dagmenu staan dus wat wij ook zeggen, je doet er niks mee... nou wil ik niet zeggen dat ik heilig ben, maar ik kom hier niet om advies vragen wat betreft mijn eten. Als ik advies vraag, moet ik het ook opvolgen, doe ik dat niet dan heb ik ook geen recht om later terug te komen om nóg meer advies te vragen... leer eerst maar eens luisteren
Ja, vind je het gek! In water zitten geen calorieën, maar als je er een liter van drinkt ben je een kilo zwaarder!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou vandaag kwam ik niks tekort, ik heb gestept zoals elke dag en heb vanmiddag ook nog heel wat gefietst. En ik ben al afgevallen hoor alleen gisteren na de pasta toen ik me woog was ik weer wat zwaarder doordat ik net gegeten had.
thnxquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
je hebt echt zo'n ander figuur dan ik heb sylvana
maar toch leuke fotos hoor(had al een paar fotos op je weblog gezien)
ziet eruit alsof het gezellig was
ik begrijp trouwens niet dat je moeder zoiets zegt, daar helpt ze toch niet mee....
ja bent waarschijnlijk volwassen genoeg om zo'n opmerking niet meteen helemaal verkeerd op te pakkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
thnxen het was idd erg gezellig
en aan de ene kant kut dat mn ma dat zegt, aan de andere kant wel weer extra motiverend
en wéér een smoesje.. sjongejonge.. pindakaas is pindakaas, al doe je het een micromillimeter dik, het blijven extra calorieen die je beter met iets anders had kunnen "verdienen" .. daarnaast zit er in pindakaas ook noten en vetten en weet ik het wat allemaal... je blijft gewoon het gebak eten morgen, je blijft pindakaas eten, we (of eerder ikzelf..) worden er een beetje moe van..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou vandaag kwam ik niks tekort, ik heb gestept zoals elke dag en heb vanmiddag ook nog heel wat gefietst. En ik ben al afgevallen hoor alleen gisteren na de pasta toen ik me woog was ik weer wat zwaarder doordat ik net gegeten had.
[..]
Oke ik zal niet meer over gebak praten maar ik ga niet zeggen dat ik het morgen niet ga eten.
[..]
Ik doe die pindakaas er zó dun op!!!!! Vergeleken een normale hoeveelheid pindakaas smeer ik met mijn hoeveelheid zeker 30 boterhammen met pindakaas mee!
nee, want ik ga nu nasi etenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja bent waarschijnlijk volwassen genoeg om zo'n opmerking niet meteen helemaal verkeerd op te pakken
of stop je nu met eten
Ik ben toch al afgevallen, dat lukt zo ook wel hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:01 schreef Thrilled het volgende:
[..]
en wéér een smoesje.. sjongejonge.. pindakaas is pindakaas, al doe je het een micromillimeter dik, het blijven extra calorieen die je beter met iets anders had kunnen "verdienen" .. daarnaast zit er in pindakaas ook noten en vetten en weet ik het wat allemaal... je blijft gewoon het gebak eten morgen, je blijft pindakaas eten, we (of eerder ikzelf..) worden er een beetje moe van..en als we je dan verbeteren krijgen we continue smoesjes of excuusjes te horen.. wil je zelf wel afvallen? volgens mij namelijk totaal niet.. als je het echt wilt, kan je er ook best wat voor opgeven...
daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:02 schreef Viking84 het volgende:
Nou, het is weer een roosjeroosjetopic geworden zie ik. Waarom openen we geen topic voor haar alleen?
Ja, iedereen reageert op mij. Dat heb ik ook liever niet hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:02 schreef Viking84 het volgende:
Nou, het is weer een roosjeroosjetopic geworden zie ik. Waarom openen we geen topic voor haar alleen?
Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik geen aandacht wil en het afvallen ook lukt met een gebakje af en toen en 1 korreltje pindakaas.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in
volgens mij wil ze ook niet afvallen maar gewoon aandacht en daar helpen wij aan me
nou als je afvalt, wat kom je hier dan nog miepen? Je hebt toch succes? Het gaat voor jou niet snel genoeg, kennelijk. Ik heb een maand stilgestaan, hoor, hoe dacht je dat ik me voelde? Ik kwam ook niet elk moment van de dag zeuren dat ik stil stond. Leer eens een beetje geduld in het leven, meisje!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben toch al afgevallen, dat lukt zo ook wel hoor.
als je toch afvalt waarom val je ons dan zo lastig met al die vragen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik geen aandacht wil en het afvallen ook lukt met een gebakje af en toen en 1 korreltje pindakaas.![]()
je stelt de hele tijd debiele (en bovendien: dezelfde) vragen, dus m.i. wil je gewoon aandacht. Als je eens kijkt naar hoe de topics eruit zien sinds jij mee doet, dan is een groot deel van de reacties een reactie op jou en zelf zal je nooooooit eens iets tegen een ander zeggen, nee, iedereen moet altijd maar op jou reageren en trappen in jouw kutsmoesjes.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik geen aandacht wil en het afvallen ook lukt met een gebakje af en toen en 1 korreltje pindakaas.![]()
Welke vragen? Ik heb ik al een tijd niks meer gevraagd, iedereen reageert op mij zodat ik terug reageer en hun kunnen zeggen dat ik weg moet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je toch afvalt waarom val je ons dan zo lastig met al die vragen?
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je stelt de hele tijd debiele (en bovendien: dezelfde) vragen, dus m.i. wil je gewoon aandacht. Als je eens kijkt naar hoe de topics eruit zien sinds jij mee doet, dan is een groot deel van de reacties een reactie op jou en zelf zal je nooooooit eens iets tegen een ander zeggen, nee, iedereen moet altijd maar op jou reageren en trappen in jouw kutsmoesjes.
bleh, ik ben jou zat
. Ik ga niet meer op je reageren zolang je geen normale vragen stelt en ik hoop dat anderen dat ook niet meer doen. Open maar fijn een topic voor jezelf
.
ga jij eens heel gauw uit die sportschool vandaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik doe met je mee
Vandaag was trouwens mn laatste "aanklooi-dag" op fitnessvanaf maandag start ik met mn cardio-kracht-cardio-kracht-cardio programma... ben benieuwd... denk dat ik maar mn mp3-speler mee ga nemen ofzo voor de cardio apparaten.. die zijn zooo saai
![]()
ik doe ook meequote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik doe met je mee
Vandaag was trouwens mn laatste "aanklooi-dag" op fitnessvanaf maandag start ik met mn cardio-kracht-cardio-kracht-cardio programma... ben benieuwd... denk dat ik maar mn mp3-speler mee ga nemen ofzo voor de cardio apparaten.. die zijn zooo saai
![]()
maar op de sportschool heb je veeeel meer mooie meisjesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga jij eens heel gauw uit die sportschool vandaan.
Het is hartstikke mooi weer, dus ga lekker fietsen of (hard)lopen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik doe ook mee
nou ik had nog een grotere aanklooi dag
ik had nergens zin in vandaag, alles een paar minuten gedaan
en dan ook nog dancing mario op de gamecube gedaanach het is wat beweging
en wii lijkt me ook erg leuk met al die bewegingenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..].
ik hoop dat mijn huisgenoot ooit een wii gaat kopen.
dat was erg toen ik met mijn moeder ging sportenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:16 schreef mordradead het volgende:
In de sportschool was ik altijd meer met mensen aan het praten dan dat ik aan het sporten was
Niet iedereen heeft communicatie en contact problemen hè. Dat jij nou helemaal perfect bent is heel fijn voor jou, maar niet iedereen is zoals jij. En hier ga ik in ieder geval geen vragen meer stellen nee. Als ik persé iets wil weten vraag ik het wel ergens anders.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je stelt de hele tijd debiele (en bovendien: dezelfde) vragen, dus m.i. wil je gewoon aandacht. Als je eens kijkt naar hoe de topics eruit zien sinds jij mee doet, dan is een groot deel van de reacties een reactie op jou en zelf zal je nooooooit eens iets tegen een ander zeggen, nee, iedereen moet altijd maar op jou reageren en trappen in jouw kutsmoesjes.
het is niet zo gezond als een gewone gezonde maaltijd maar zoveel kwaad kan dit niet denk ik, zolang je er geen gewoonte van maaktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:26 schreef Miss_S het volgende:
we eten trouwens friet vandaag
wat redelijk gezond voor mij betekent want dan krijg ik altijd een bakje rauwkost en een broodje met hamburger (verder er niets op gooi er altijd wat rauwkost bij)
niet het gezondste wat er is maar toch redelijk voor als je friet moet eten, toch?
als je een broodje met hamburger (en dan ligt het er ook nog aan hoe die hamburger gebakken is, bijvoorbeeld op een grillplaat) en alleen maar rauwkost eet is het nog niet eens zo slecht neequote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:26 schreef Miss_S het volgende:
we eten trouwens friet vandaag
wat redelijk gezond voor mij betekent want dan krijg ik altijd een bakje rauwkost en een broodje met hamburger (verder er niets op gooi er altijd wat rauwkost bij)
niet het gezondste wat er is maar toch redelijk voor als je friet moet eten, toch?
waarschijnlijk word het wel gefrituurd.......quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:32 schreef Thrilled het volgende:
[..]
als je een broodje met hamburger (en dan ligt het er ook nog aan hoe die hamburger gebakken is, bijvoorbeeld op een grillplaat) en alleen maar rauwkost eet is het nog niet eens zo slecht neemeestal zijn het de sauzen en het frituren wat het zo slecht maakt...
Verhuis naar Deventer en kom gezellig bij mij in de sportschool tv kijken tijdens het sportenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik doe met je mee
![]()
hier hebben ze ook wel tv's, alleen zonder geluidquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
verhuis naar Deventer en kom gezellig bij mij in de sportschool tv kijken tijdens het sporten
ja maar jullie hebben tv's zonder geluidquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hier hebben ze ook wel tv's, alleen zonder geluiden Deventer is wel erg ver weg
kan jij niet naar hier verhuizen dan?
neem je een broodje gezond?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar dan gaan mensen weer zeuren dat ik een crashdieet volg
doe eens niet zo zielig, iedereen heeft wel wat op deze wereld. Je kent mij niet en je kunt helemaal niet over mij oordelen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft communicatie en contact problemen hè. Dat jij nou helemaal perfect bent is heel fijn voor jou, maar niet iedereen is zoals jij. En hier ga ik in ieder geval geen vragen meer stellen nee. Als ik persé iets wil weten vraag ik het wel ergens anders.
de tv's hebben wel geluid, maar dat wordt uitgezet, omdat er 6 tv's hangenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja maar jullie hebben tv's zonder geluid
als jij gewoon zorgt dat er tv's met geluid komen bij jullie wil ik wel voor jou verhuizen hoor
zal ik de volgende keer eens bestellenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:39 schreef Thrilled het volgende:
[..]
neem je een broodje gezond?bij mij op mn werk is het de gewoonte dat er vrijdagmiddag friet wordt besteld als eten...
ik neem elke keer een stokbroodje gezond, en dan komt de rest met een frietje middel stoof-mayo, berenklauw met sate, frikadellen speciaal, cola, weet ik het wat.. ruikt zooooo lekker...
sssstquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zal ik de volgende keer eens bestellen
ookal zijn broodjes gezond vaak niet zo gezond
Op een ander forum waar ik zit kun je mensen ignoren zodat je hun posts niet zien, zou erg handig zijn als ze dat hier op Fok ook es een keer gaan instellenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
doe eens niet zo zielig, iedereen heeft wel wat op deze wereld. Je kent mij niet en je kunt helemaal niet over mij oordelen.
En nou opgedonderd.
-edit- grr, reageer ik wéér.
Is goedquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Op een ander forum waar ik zit kun je mensen ignoren zodat je hun posts niet zien, zou erg handig zijn als ze dat hier op Fok ook es een keer gaan instellen
Thrilled, kom je mee onder de zonnebank?![]()
Gezonder dan vast vet wil niet zeggen dat het gezond isquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Over frietjes gesproken. Ik haal m'n friet altijd bij een hele dure toko, maar dat heb ik er graag voor over, want ze bakken in vloeibaar vet en dat schijnt gezonder te zijn dan vast vet.
Hoe zit dat precies?
Zo, dat ziet eruit zegquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:21 schreef Thrilled het volgende:
wii ongelukken: http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek=423267&id=1837608
Nummertje 1 is wel heel erg mooilekker dik oog..
alleen kan ik nergens iets vinden over exacte gegevens.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Gezonder dan vast vet wil niet zeggen dat het gezond ishet is nog steeds slecht, maar je hebt wel gelijk.. het wordt op een andere manier gemaakt en is daardoor gezonder..
Volgens mij is het 't verzadigde vet (ongezonder) versus 't onverzadigde vet (gezonder). Qua calorieën is er geen noemenswaardig verschil.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
alleen kan ik nergens iets vinden over exacte gegevens.
Hoeveel gezonder etc en hoeveel calorieën minder? Ik voel me toch iets minder schuldig als ik daar patat vandaan haal.
ah, okquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is het 't verzadigde vet (ongezonder) versus 't onverzadigde vet (gezonder). Qua calorieën is er geen noemenswaardig verschil.
quote:In de horeca wordt veel gefrituurd, hiervoor kunnen de bedrijven gebruik maken van vast of vloeibaar frituurvet. Uit het oogpunt van de volksgezondheid is vloeibaar frituurvet aanmerkelijk gezonder. Vloeibaar frituurvet is namelijk rijker aan goede onverzadigde vetzuren en bevat minder transvetzuren dan vast frituurvet. Transvetzuren zijn net als verzadigde vetten ongezond omdat zij het cholesterolgehalte in het bloed kunnen verhogen. Een hoger cholesterolgehalte is een risicofactor voor hart- en vaatziekten.
die hardloopschema vond ik iets te moeilijk in het beginquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:49 schreef Mezel het volgende:
[..]
Zo, dat ziet eruit zeg
Wij hebben thuis ook een Wii, erg gaaf ding (heel populair ook bij de visite), en als je er een tijdje mee staat te spelen word je er best moe van! Alleen hoef je bij mijn favoriete spelletje alleen maar te staan en je armen af en toe omhoog te doen
Ik las iets over hardlopen (ik lees altijd even snel wat ik allemaal heb gemist sinds mijn laatste post, maar het gaat zo hard hier), deze link is al een paar keer langsgekomen op het forum: http://www.vub.ac.be/sport/podcast.html . Een hardloopschema die je zo op je mp3-speler kunt zetten, met een persoonlijke coach die je af en toe even aanmoedigt 'Kom op, 1 minuutje nog!'
Ik ben vorige week begonnen en ik moet zeggen dat het heel erg meevalt en dat ik nu al echt merk dat het steeds beter gaat. (na 3 lessen) Even een plaatje gejat uit dit topic:
[afbeelding]
ja dat dacht ik ook al: direct 1e dag al 3 minuten hardlopen? Dat is voor mij met 8 kg overgewicht ook niet echt geschiktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die hardloopschema vond ik iets te moeilijk in het begin
maar goed ik heb dan ook meer overgewicht dan de meeste hier
zal hem morgen dan ff verder voor je uittypenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook al: direct 1e dag al 3 minuten hardlopen? Dat is voor mij met 8 kg overgewicht ook niet echt geschikt. Ik ga dus fijn jouw schema gebruiken
.
heeft niet zoveel haast hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zal hem morgen dan ff verder voor je uittypen
dan heb je pech gehadquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:11 schreef Thrilled het volgende:
willen jullie wat minder posten?De *.psd van de openingspost-afbeelding staat op een andere pc, waar ik morgenavond pas weer op kan, dus ik kan hem niet updaten
als het zo snel blijft gaan met je heb je die over 10 dagen al nodigquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heeft niet zoveel haast hoor. Moet er nog 3 kg af, dan ga ik beginnen
. Op runners web staat er ook 1, is dat niet dezelfde?
ok danquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:
die hardloopschema vond ik iets te moeilijk in het begin
maar goed ik heb dan ook meer overgewicht dan de meeste hier
Oh, daar had ik niet echt bij nagedachtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:01 schreef Viking84 het volgende:
ja dat dacht ik ook al: direct 1e dag al 3 minuten hardlopen? Dat is voor mij met 8 kg overgewicht ook niet echt geschikt. Ik ga dus fijn jouw schema gebruiken
.
ik vind het toch ook wel spannend, hoor. Zal ik het volhouden, zal ik het leuk vinden? etc. Ik denk dat ik vooral het heerlijk vermoeide en voldane gevoel achteraf erg geslaagd zal gaan vindenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als het zo snel blijft gaan met je heb je die over 10 dagen al nodig
op runnersweb is volgens mij hetzelfde ja
heb hem ergens ooit eens gevonden en kon hem toen niet meer vinden
dat voldane gevoel is inderdaad erg lekkerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind het toch ook wel spannend, hoor. Zal ik het volhouden, zal ik het leuk vinden? etc. Ik denk dat ik vooral het heerlijk vermoeide en voldane gevoel achteraf erg geslaagd zal gaan vinden.
@ Miss_S, ik kan het schema ook niet meer vinden, dus tik hem toch maar even voor me uit als je wiltquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:21 schreef Mezel het volgende:
[..]
[..]
Oh, daar had ik niet echt bij nagedachtBij mij hoeft er niet zoveel af, maar ik had toen ik begon echt een conditie van 0,0 en het is mij reuze meegevallen. Maar je moet natuurlijk doen waar je je zelf het prettigst bij voelt, en als je denkt dat het nu te zwaar is zijn er inderdaad genoeg schema's waar er vast eentje bij zit die je beter zint
Gaan jullie alleen (hard)lopen? Ik hoor van veel mensen dat ze het saai vinden, maar ik loop met iemand anders samen en het maakt voor mij eigenlijk weinig uit, je gaat elkaar toch geen hele verhalen vertellen tijdens het rennen
ik blijf voorlopig zeker nog even kletsen hierquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:31 schreef Miss_S het volgende:
blijf dan maar in dit topic kletsen thrilled, is gezonder dan snoepen
en zal hem morgen uittypen viking
Dan open ik wel een nieuwe als jij hem sluitquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:34 schreef Miss_S het volgende:
die is inderdaad wel leuk
als ik trouwens dit topic toevallig sluit , ik heb geen idee hoe ik een nieuwe OP maak
heel simpel:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:34 schreef Miss_S het volgende:
die is inderdaad wel leuk
als ik trouwens dit topic toevallig sluit , ik heb geen idee hoe ik een nieuwe OP maak
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:38 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dan open ik wel een nieuwe als jij hem sluit
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..], leg ik het haar net uit.
Ze moet ook leren zelfstandig te worden, hoor![]()
.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..], leg ik het haar net uit.
Ze moet ook leren zelfstandig te worden, hoor![]()
.
jij lag er toch op bij ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:45 schreef Thrilled het volgende:
[..]
gelukkig
Is Sylvana al klaar met bakken?
zichzelfquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:51 schreef Viking84 het volgende:
Wat is Sylvana aan het bakken?
Maaltijd: Aardappelen, lof, een halve paprika rondo en groenten uit zo'n zak (net als gisteren)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat ik vandaag al heb gegeten:
Ontbijt: 1 boterham met kipfilet
Lunch: 1 boterham met smeerkaas en 2 met kipfilet
'S middags: een banaan en bijna een hele appel
haha, oh ja, die zonnebankquote:
ik hoop dat niet mee te maken hoor, in slaap vallen onder de zonnebankquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha, oh ja, die zonnebank.
Misschien is ze wel in slaap gevallen. Hebben we straks een aardbei in ons midden rondlopen
.
lijkt mij ook wel eens lekker om te zonnebanken. Moet ik eerst een wat strakkere body hebben, want bij mij wordt in de zomer alles bruin, behalve m'n buik. Ziet er niet uit dusquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:55 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik hoop dat niet mee te maken hoor, in slaap vallen onder de zonnebankop de sportschool zal dat niet gebeuren omdat de zonnebank na 15 minuten uitgaat... je mag daar niet langer onder liggen
ik heb het dan ook over 'gewoon' zonnen. Buiten lopen, buiten zitten etc.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:01 schreef Thrilled het volgende:
dat is onzin heals je gaat zonnebanken lig je daar naakt onder (ik wel tenminste
) dus wordt álles bruin, ook je buik
op die fiets..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb het dan ook over 'gewoon' zonnen. Buiten lopen, buiten zitten etc.
Van mij wel hoorquote:
oeh spannendquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Van mij wel hoor
Maar goed, ik ben klaar dus, was echt heerlijk, helemaal soezelig nu
En onze zonnebank kun je zelf instellen 0-60 minuten en daarna gaat ie ook zelf uit, meestal val ik er dus wel gewoon onder in slaapMaar dan zet ik hem dus niet op 60 minuten, maar 2x30 minuten, zodat ik wel ff kan omdraaien tussendoor
Ik kan ook niet wachten tot ik weer lekker buiten kan zonnen hoor, lekker aan de Ijssel liggen, met een goed boek, heerlijk
Nou alleen zo relaxed dat ik nog ff de puf moet vinden om om half 10 op de fiets te stappen naar Nijkerkerveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |