veel succes danquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:28 schreef Emu het volgende:
oh ik wil dan toch even melden dat het met mijn wel goed gaat, normaal mogen jullie mij binnen 1 a 2 maand in dit lijstje verwachten, maar ik blijf nog wel in het dieetclublijstje tot bmi van 25![]()
nou, het is hier ook heel leuk, hoor, maar als je zo begint mag je weg blijvenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:28 schreef Emu het volgende:
oh ik wil dan toch even melden dat het met mijn wel goed gaat, normaal mogen jullie mij binnen 1 a 2 maand in dit lijstje verwachten, maar ik blijf nog wel in het dieetclublijstje tot bmi van 25![]()
daar zit ik dik over met mn oude accountquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:20 schreef Emu het volgende:
[..]
Aantal posts: 26550
Goh nee we posten niet allemaal zoveel![]()
![]()
Respect ervoor ik hoop ooit de kaap van 10.000 wel is te halen![]()
Nee hoor dit is de 2de keer. Het was vorige keer in de reclame en omdat we het zo lekker vinden aten we het nu weer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:29 schreef Miss_S het volgende:
jullie eten wel veel pasta of niet roosjeroosje?
nee, wilde jullie ook mee laten kijken met mijn bezighedenquote:
jup, klinkt een stuk beterquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:33 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nee, wilde jullie ook mee laten kijken met mijn bezighedensowwie.....
Ik wil trouwens mn fitness schema omgooien..
maandag: kracht
dinsdag: cardio
woensdag: kracht
donderdag: cardio
vrijdag: kracht
zaterdag: cardio
zondag: niks
Is dit beter denken jullie dan elke dag een combo ervan?
Met 3d Studio Max, het is gewoon voor de fun.. ik wil verder met architectuur enzo.. het moet dit huis gaan worden: http://www.greenhousebed.com/images/Misc/Old%20house.jpg.jpgquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:35 schreef Miss_S het volgende:
hoe en waarvoor heb je dat gemaakt thrilled?
en het is sowieso goed om kracht om de dag te doen
iedereen weegt savonds 1 a 2 kilo zwaarder dan smorgensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zijn jullie 's avonds na het eten ook zwaarder? M'n hongergevoel is overigens nog steeds niet teruggekeerd, ik heb ook zo veel Tortelloni Verdi gegeten.![]()
Check, naast alle andere sport zit ik ook in een ambitieus team voor de Batavierenrace. Hardlopen vind ik ook een beetje saai, maar zo voor het team raak ik wel gemotiveerd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:36 schreef Miss_S het volgende:
doet hier trouwens ook iemand hardlopen?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:02 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen,
ik zal wel weer de eerste zijn die hier post(ben nou eenmaal een vroege vogel).
Het is prachtig weer, echt een, wat ik noem: 'Hallelujah! Prijs de Heer dat ik leef-dag'.
Hele dag nog voor me. Straks eerst een stuk lopen, dan boodschappen doen, kamer opruimen en vanmiddag even wat lezen.
Ik woog vanochtend weer minder: 80,5 dit keer, dus ik ben in nog geen week 1,8 kg afgevallen. Is dat niet erg veel? Het enige wat ik veranderd heb is: zorgen dat ik aan m'n 2 liter kom, elke dag groente eten, veel meer bewegen. Ik wil niet dat het er weer aankomt natuurlijk. Of hebben jullie ook wel eens een week gehad dat je enorm veel afviel? In ieder geval ziet het er naar uit dat er deze week nog een mijlpaal komt: weg met de 80, welkom 79!
. Dat gewicht heb ik in 3 jaar niet meer gehad.
Het is echt apart voor mij allemaal. Net alsof ik een nieuw leven ingestapt ben. Waar ik gister was, merkten ze ook op dat ik heel vrolijk overkwam en er gezond uitzag. Ik ben gewoon happy. Leuk op m'n stage en vooral omdat het afvallen zo goed gaat nu en ik lekker beweeg.
Ik had nooit durven dromen dat ik überhaupt ooit zou afvallen. Al jaren vind ik mezelf te zwaar (al ben ik dat pas sinds 3 jaar écht, woog daarvoor rond de 70) en ik wilde voor m'n 25e afgevallen zijn en gewoon een ander persoon worden, maar ik was wel altijd gefrustreerd etc en ik dacht dat ik echt nooit zou afvallen, want ik wist niet hoe, ik had de motivatie er niet voor, ik zou toch niks afvallen etc. En ik voel mezelf nu in alle opzichten veranderen. Veel relaxter, veel minder gefrustreerd, ik zorg weer voor mezelf, doe weer mooie kleren aan... voorheen liep ik er maar wat bij als een lapzwans, vond het niet zo belangrijk om een dik lijf te verzorgen. Nu ik slanker word, vind ik dat weer wél de moeite waard. Slecht voor m'n portemonnee, maar goed voor m'n eigenwaarde
. Zo, dat wilde ik even kwijt [/sentimenteel verhaal].
nee, dat zal wel niet neequote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:37 schreef _Eendje_ het volgende:
je mag gewoon niet hopen dat dit zal blijven doorgaan aan dit tempo![]()
ananasquote:* _Eendje_ kijkt eens liefdevol naar de ananas die ze straks gaat versnijden![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:39 schreef Sylvana het volgende:
Vrijevogel, veel succes met verhuizen en daar val je idd ook wel vaak vanaf jaTot over een paar weken
Viking84, ik word gewoon helemaal blij van jou posts, wat gaat het lekker bij jou zeg![]()
Ik ben nu bij mn ouders in Nijkerk, kan hier niet bepalen wat we eten, maar ga dit weekend naar een paar vrienden toe, 1 woont er in Nijkerkerveen, dus das bijna half uur fietsen en weer terug en de ander woont aan andere kant van Nijkerk, zo'n 20 minuten fietsen en dan waarschijnlijk ook nog naar mn vader wat een kwartier fietsen is, dus beweging zal ik wel genoeg krijgen hier
waarom zo kort op elkaar ontbijten en lunchen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben nu al aan m'n 3de lunch boterham bezig, is dat veel? Ik had wat meer dan een uur geleden ook al een ontbijt boterham op.
Ik had echt zo'n ongelooflijk hongergevoel, maar ik neem straks wel fruit als ik weer trek krijg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom zo kort op elkaar ontbijten en lunchen?
dan heb je straks een grotere tijd dat je niet eet dus grote kans dat je gaat snacken
hoe kan je honger hebben als je een uur geleden een paar boterhammen op hebt?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik had echt zo'n ongelooflijk hongergevoel, maar ik neem straks wel fruit als ik weer trek krijg.![]()
Ik dacht ook altijd dat ik kon steppen en tussendoor ook gewoon alles kon blijven eten wat ik wilde. Nu weet ik dat een kwartiertje steppen bij lange na niet genoeg is om een zak chip te verbrandenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:57 schreef Spacehamster het volgende:
Ik ben dus niet de enige die heel stout is geweest.
Alhoewel ik wel heel stout ben geweest.
Teveel chocola, teveel pudding, teveel gevulde koek en absoluut teveel kaas op de pizzabroodjes.
Die pudding was achteraf de moeite niet eens waard en van de kaas ben ik keihard geschrokken, wat tikt dat hard aan!
Nou heb ik van al dat vreten wel een onwijze energieboost gekregen waardoor ik ook een gigantische bende calorieen heb verbrand, maar hier viel niet tegenop te branden.
* Spacehamster gaat in de hoek staan en schaamt zich diep
Volgende junkdag doe ik maar zonder kaas en alles in piepkleine porties.
Maar ook dit keer weer een flinke carbload voor het krachttrainen want dat ging nou wel onwijs lekker! Ik heb dubbel zo hard getrained als gewoonlijk! En daarna nog vol energie thuis op de crosstrainer.
Ik heb weer geleerd...waarschijnlijk heeft het me een kilo dr op gekost, maar ik heb geleerd en volgende keer beter!
Vandaag overigens heb ik opvallend weinig honger. Ik heb mijn shake gehad en wat tonijn gegeten en het is inmiddels tijd voor mijn lunch (koolvis uit de magnetron) maar ik heb geen honger.... Ik wacht nog een half uurtje en dan duw ik de lunch er gewoon in want eten moet ik...
Kennelijk teer ik nog op gisteren....hoop ik dan maar.
Ik wil morgen wel graag gebak maar ik word zo snel moe van steppen. Ik zie me nog niet uren op dat ding staan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat ik kon steppen en tussendoor ook gewoon alles kon blijven eten wat ik wilde. Nu weet ik dat een kwartiertje steppen bij lange na niet genoeg is om een zak chip te verbranden.
Ik kan zo fruit nemen en dan wat later weer fruit.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hoe kan je honger hebben als je een uur geleden een paar boterhammen op hebt?
en nu denk je 5 uur zonder iets te kunnen behalve fruit?
wanneer wil jij niet gebakquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel graag gebak maar ik word zo snel moe van steppen. Ik zie me nog niet uren op dat ding staan.![]()
langzaam opbouwen, niemand start opeens met 50min steppen zonder enig probleemquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel graag gebak maar ik word zo snel moe van steppen. Ik zie me nog niet uren op dat ding staan.![]()
dan kun je nog beter gewoon kaas erop gooien denk ik. Ik heb nooit echte boter in huis.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:09 schreef conleche het volgende:
Korstje: meng paneermeel en geraspte kaas (Nog lekkerder: gecrushte cornflakes en kaas) doe dat op je gerecht (bv. witlof met hamrolletjes) dan moet je er (helaas voor ons afvallers) wat klontjes boter op doen en dan onder de gril totdat het bruin en knapperig wordt. Je hoeft niet heel veel boter te gebruiken, dus het kan wel een keer, maar echt mager is anders.
ik heb eens gehoord dat het niet je milt is maar lucht in je darmen dat je voeltquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik dacht altijd dat als ik stepte dat als ik dan last kreeg van m'n milt, dat het m'n milt was, maar nu zag ik in een ander topic dit plaatje:
[afbeelding]
En nu blijkt dat het m'n milt niet kan zijn want die zit veel hoger.![]()
ik kan er mij wel iets bij voorstellenquote:Steek in de zij' bij inspanning wordt veroorzaakt door ophoping van lucht in de darm.
De steek wordt dus niet veroorzaakt door de milt
Vroeger dacht men dat de milt bij inspanning samentrekt om meer bloed ter beschikking te stellen aan de spieren. Dit op grond van onderzoek bij honden en katten waaruit bleek dat dit het geval was.
De milt doet dit echter niet bij de mens. De steek wordt veroorzaakt door ophoping van lucht in de darm. De steek komt vooral links voor. Dit komt doordat de bocht van de dikke darm links wat hoger ligt dan rechts.
ja, je zult nog wel vaker in je leven een verjaardag mee makenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Morgen moet ik naar een verjaardag vandaar.
*kuch*quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:22 schreef Sylvana het volgende:
Amen
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:21 schreef Viking84 het volgende:
, en nu wil ik een applaus omdat ik zo goed data kan onthouden
. Ben een wandelende verjaardagskalender
.
Ja maar ik heb zo'n zin in gebak. En na me 2 weken uitgehongerd te hebben mag dat toch wel weer eens? En ik wil niet weer als een ondankbare arrogante kwal overkomen. En zo veel hoef ik nou ook weer niet af te vallen dus 1 gebakje is toch geen grote ramp?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, je zult nog wel vaker in je leven een verjaardag mee maken. Neem je dan ook altijd gebak?
Mijn lijstje verjaardagen, zo uit het hoofd:
Leer nou eens dat je helemaal geen gebakje hoeft te nemen op een feestje!
bij mijn huisgenoot in de familie hebben ze twee formaten gebak. Als je een Wolters-stukje neemt (want dat zijn de vreetzaken w.o. mijn huisgenoot), dan neem je een flinke punt en als je een vd Vinne-stukje neemt (de achternaam van de man van de zus van m'n huisgenoot (snap je t nog?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:24 schreef _Eendje_ het volgende:
in principe kan je dat zelfs doen
maar
- het is echt niet nodig van zo een heel groot stuk te nemen, je kan gerust eentje delen met iemand
en wanneer er iemand vraagt er iemand nog een stuk wil: neen zeggen(als je dit niet kan moet je ook wel niet met het eerste beginnen
)
- eet daar dan een beetje naar: let de rest van de week er dan een beetje meer op? (neen geen hongerdieet, gewoon op letten)
Ik deel anders wel gebak met m'n moeder.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:24 schreef _Eendje_ het volgende:
in principe kan je dat zelfs doen
maar
- het is echt niet nodig van zo een heel groot stuk te nemen, je kan gerust eentje delen met iemand
en wanneer er iemand vraagt er iemand nog een stuk wil: neen zeggen(als je dit niet kan moet je ook wel niet met het eerste beginnen
)
- eet daar dan een beetje naar: let de rest van de week er dan een beetje meer op? (neen geen hongerdieet, gewoon op letten)
nee hoor, maar kom hier dan ook niet uithuilen, want we hebben je gewaarschuwdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zo'n zin in gebak. En na me 2 weken uitgehongerd te hebben mag dat toch wel weer eens? En ik wil niet weer als een ondankbare arrogante kwal overkomen. En zo veel hoef ik nou ook weer niet af te vallen dus 1 gebakje is toch geen grote ramp?
dat is het juist... je moet je niet uithongerenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zo'n zin in gebak. En na me 2 weken uitgehongerd te hebben mag dat toch wel weer eens? En ik wil niet weer als een ondankbare arrogante kwal overkomen. En zo veel hoef ik nou ook weer niet af te vallen dus 1 gebakje is toch geen grote ramp?
nee, moet ik ook niet doen nee, maar ze doet me een beetje aan mezelf denken tot vorig jaarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:43 schreef Thrilled het volgende:
ik ga me niet eens meer bezig houden met roosjeroosjeik heb inderdaad ook geen trek meer in een vette hap ofzo.. in het begin had ik na de fitness altijd honger en wilde ik best wel graag een broodje kebab (zooo slecht
) halen .. sinds januari mee gestopt en ik heb geen hongergevoel meer.. geen tussendoortjes meer, het gaat goed.. die trek verdwijnt echt gewoon vanzelf..
je vind het gewoon grappig dat wij nog steeds op je reageren of niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik deel anders wel gebak met m'n moeder.Of ik eet gewoon niet alles op.
Pizza met een dun laagje kaas is culinaire blasphemie, dus natuurlijk doe ik daar een shitload flink belegen kaas overheen. En liefst nog wat parmezaan erbij ook nog.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe wel regelmatig kaas over mijn gerechten en ik merk daar eigenlijk niets van. Misschien doe jij er ook wel een shitload overheen (al doe ik dat zelf misschien ook, weet niet wat veel is. Ik doe er 50 gram overheen denk ik, belegen of oud, meestal belegen).
Zoals ik al zei, het was geen beetje.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:14 schreef _Eendje_ het volgende:
@ spacehamster: het zijn meestal die kleine verleiders dat het hem doen: even een beetje kaas hierop, een beetje mayo daar op...
Dat klinkt hier zo tegenstrijdig he...quote:en het is goed dat je weet dat je moet blijven eten
Ben ik niet serieus bezig dan? Ik heb in de middag alleen nog maar een banaan op en dat was niet eens zo lang na de lunch. En nee ik vind het niet grappig.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je vind het gewoon grappig dat wij nog steeds op je reageren of niet?
en als je toch niet zoveel hoeft af te vallen kom dan hier gewoon niet
wij zijn hier allemaal heel serieus bezig
nee je bent niet serieus bezigquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ben ik niet serieus bezig dan? Ik heb in de middag alleen nog maar een banaan op en dat was niet eens zo lang na de lunch. En nee ik vind het niet grappig.
Al die boterhammen? Moet ik soms 1 droge boterham per dag gaan eten?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee je bent niet serieus bezig
en alleen maar een banaan? en al die boterhammen dan
1 droge boeterham dan krijg je wel hongerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Al die boterhammen? Moet ik soms 1 droge boterham per dag gaan eten?En ik neem zo nog wel een appel hoor.
Ik ben me niet aan het uithongeren hoor. We waren waren vanmiddag weg. Eerst even naar het dorp, maar het was druk, niks gekocht en door naar m'n oma in het revalidatiecentrum, daarna door naar Albert Heijn, naar huis en daarna weer even naar m'n opa en toen weer terug naar huis.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
1 droge boeterham dan krijg je wel honger
en als je nu al aan het uithongeren bent dan ben ik benieuwd hoe je dat zou willen noemen
Je eet best goed, niks geks aan. Maar als je serieus wilt afvallen, moet je wel wat meer doen. Bijv. meer bewegen. En vooral ook meer geduld hebben.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ben ik niet serieus bezig dan? Ik heb in de middag alleen nog maar een banaan op en dat was niet eens zo lang na de lunch. En nee ik vind het niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |