het is letterlijk een 2de leven op internet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:15 schreef Nesle het volgende:
Second Life, is dat dat online neuken?sorry, kon het niet anders verwoorden.
geen idee wat het inhoudt, maar heb ook een document gevonden met info over de keuzevakken enzo, mss staat daar wat meer in zal ff kijkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:16 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
wat zou dat dan inhouden?
Avatar aanmaken en rondlopen? Een oud-collega van mij heeft een eigen bedrijfje gestart en verkoopt kunst op Second Life. Misschien kom je hem wel tegen, dan!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
ik zit de kezuevakken door te neuzen voor volgend jaar, is in een excel bestand. ik snap er niet bijster veel vantoch maar 's wat meer in verdiepen geloof ik
![]()
![]()
als keuzevak kan ik Second Life kiezen
Zag het gelukkig op tijd staan. Was al bezig bij de plaatjes img te zetten...quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:22 schreef B.ertha het volgende:
Davinia, heb je de TT uit Wiki gehaald? Eerst bewerken dan pas kopiėren, want het gaat nog niet helemaal geweldig. En nog ff deeltje 77 erbij zetten
Moet je aan een modje vragen in feedbackquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:25 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Zag het gelukkig op tijd staan. Was al bezig bij de plaatjes img te zetten...
Nu nog deel 77.
Kan je eigenljk nog de titel aanpassen?
Eind van de dag, was inspiratieloos. Sorry.![]()
Bij ne staat er neh dus moet er een extra e, bij ja staat er al gewoon jah, zoals je het dus ook uitspreektquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe leg ik aan de kinderen van groep 3 uit dat 'nee' met 'ee' wordt geschreven en 'ja' met 1 'a'.
Waarom is het niet jaa en nee? Of ja en ne?![]()
![]()
Omdat dat in het woordenboek staatquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe leg ik aan de kinderen van groep 3 uit dat 'nee' met 'ee' wordt geschreven en 'ja' met 1 'a'.
Waarom is het niet jaa en nee? Of ja en ne?![]()
![]()
Dit lijkt me het beste voor die kleine kinderen ja.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bij ne staat er neh dus moet er een extra e, bij ja staat er al gewoon jah, zoals je het dus ook uitspreekt
Gevraagd!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:27 schreef Etcetera het volgende:
laten ze er 'Hallo Dikkie Dik, welkom terug' van maken
Ga dan niet stemmen. De opkomst is sowieso weer schrikbarend laag.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:46 schreef Soempie het volgende:
't is hier rotweernet droge kleding aan.. Maar moet zo weer door de regen om te gaan stemmen
![]()
Ik heb net met iemand afgesproken samen wat te eten en daarna te gaan stemmen (of andersom). Ik stem altijdquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga dan niet stemmen. De opkomst is sowieso weer schrikbarend laag.
Niet zo gek natuurlijk
En heeft zojuist een dieptepunt bereiktquote:
Ik constateer het alleen maar.quote:
Dank je voor de bevestigingquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat moet ik nou zeggen?
ja, daar heb je gelijk in Erkel....
Nee! Jij zou nu gaan vertellen overjouw kookkunsten. Ik kan nog niet putten uit een geweldige reeks kookervaringen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vertel, ik zit klaar....
Eerste deel was al goed
Mijn geboortejaar is 1985. Trek je conclusiesquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:54 schreef Etcetera het volgende:
gekookte pannekoeken
ik heb mss een stomme vraagis erkel nou de erkel of niet?
morgen vrij
quote:
was een geintje bij A&S, die begonnen over gekookte pannekoeken (geen idee meer waarom) maar niemand reageerde en toen reageerden zij zoals jijquote:
ah okquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef erkel het volgende:
Mijn geboortejaar is 1985. Trek je conclusies![]()
Neh het is een bijnaam die op de middelbare school tot stand kwam![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:07 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nee maar troepen wisselen lekaar af; dus het aantal blijft ongeveer gelijk, en idd het zijn er niet zo verschrikkelijk veel.
SaskiaR; je bent heet ...
DuranK; bedankt zal het veranderen
Ja lekker, beetje melk graagquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen kloppen.iemand? Ik ga nu een bakkie maken
![]()
Nu welquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:04 schreef Etcetera het volgende:
ah okje geboortejaar staat niet in je profiel
Kom je 'm ook hier ophalen? En wil je de melk warm of koud? Suiker of zoetjes?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja lekker, beetje melk graag
[..]
Nu wel![]()
Teleporteer hier maar heenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kom je 'm ook hier ophalen? En wil je de melk warm of koud? Suiker of zoetjes?is wel een kunst, hoor
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:12 schreef erkel het volgende:
[..]
Teleporteer hier maar heenGewoon beetje koude koffiemelk, geen suiker
Heb je er ook een koekje bij?
Koekje d'r bijquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
teleporteren is zooo 2353, en koude melk is geen probleem. Geen suiker,
![]()
Koekje d'r bij![]()
nee, wel een stukje chocola
![]()
Chocolade..hmm ja lekkerquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
teleporteren is zooo 2353, en koude melk is geen probleem. Geen suiker,
![]()
Koekje d'r bij![]()
nee, wel een stukje chocola
![]()
Saaaailllcat!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Postman Pat zeer Engels
Over hem weet ik nog wel een liedje![]()
Postman Pat, Postman Pat
Postman Pat ran over his cat...
Blood and guts when flying,
Postman was a-crying
He's never seen a cat as flat as that![]()
![]()
![]()
Ik ken hetquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:35 schreef erkel het volgende:
Hmm het is misschien verstandig voortaan mijn vlees eerst te laten ontdooien ipv een groot bevroren blok in de pan te gooien![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Postman Pat zeer Engels
Over hem weet ik nog wel een liedje![]()
Postman Pat, Postman Pat
Postman Pat ran over his cat...
Blood and guts when flying,
Postman was a-crying
He's never seen a cat as flat as that![]()
![]()
![]()
Ik had 'm reeds gespotquote:
Ik heb VVD gestemd. Maar als je het niet weet, stem dan blanco.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan nog gaan stemmen, maar net had ik knallende koppijn. Nu heb ik ibuprofen geslikt.
Nadeel: Ik heb echt geen idee waar ik op moet gaan stemmen. Ik heb de keus uit VVD, D'66 en Lijst Blanco
Ik heb besloten dat ik blanco zou gaan stemmen, maar ik blijf nu gewoon thuis.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb VVD gestemd. Maar als je het niet weet, stem dan blanco.
Ach, met nog 5 minuten wordt het anders wel erg krap inderdaadquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik blanco zou gaan stemmen, maar ik blijf nu gewoon thuis.
Het was te doen geweest, stembureau zit hier heel dichtbij. Maar ik weet niet echt wat provinciale staten doen, niet welke partij wat vindt, ik heb er zelf ook geen mening over en ik heb tot nu toe altijd op losers gestemd. Twee keer geen zetels en het referendum heb ik ook verloren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ach, met nog 5 minuten wordt het anders wel erg krap inderdaad![]()
Nou, khoef het niet eens te vragen. Mijn is zo duidelijk de mijne dat ik dat wel meteen ziequote:Op woensdag 7 maart 2007 22:06 schreef DaviniaHR het volgende:
Heel goed. Overal langslopen en heel lieftallig vragen of je even zijn/haar rekenmachine mag lenen. en als het jouw rekenmachine is...![]()
![]()
etc.
![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:18 schreef MaJo het volgende:
Ik kom net terug van the Killers en het was vet![]()
Coolquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:18 schreef MaJo het volgende:
Ik kom net terug van the Killers en het was vet![]()
In de HMH. Wel jammer, in Paradiso was het nog veel beter. Maar ik ben dan ook bevooroordeeldquote:
Dat album Hot Fuss heb ik nog op mijn pc staan, niet veel geluisterd maar paar nummers zijn wel zwaar okquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
In de HMH. Wel jammer, in Paradiso was het nog veel beter. Maar ik ben dan ook bevooroordeeldHet was echt een super optreden dus ik mag niet klagen eigenlijk
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:20 schreef Nembrionic het volgende:
John Inman (Mr. Humphries) overleden
Ook mooi: "John Inman was in het gewone leven overigens ook homoseksueel."quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ja, las het net. Jammer, vond hem wel erg grappig.
Ik wacht er ook op!quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:36 schreef iamredleader het volgende:
steekbal moet een nieuw topic maken!![]()
Kalm blijven, meidquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:50 schreef DaviniaHR het volgende:
Goedemorgen.
Zit weer eens op mijn werklaptop te werken. Althans, werken kan je het niet noemen. Dat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-ding dot er 20 minuten over om:
-op te starten
-outlook te openen
-3 FOK's te openen (AKQ-voorpagina, AKQ SC en Zwangerschapsdinges)
Krijg ik echt een hoge bloeddruk van!!!!
Dat was verbasterd Westlandsquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was verbasterd Westlands
Mooowuh!
Buik gaat goed. Gister bij verloskundige geweest en Guusje (werktitel) groeit gestaag. Hartje klopt. Zwom acuut weg van doptone nadat hij/zij wel 3 seconde stil had gelegen. Dit natuurlijk wel met groots geweld. Ik dacht dat die doptone ontplofte, zo'n herrie kwam eruit. Was erg grappig.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kalm blijven, meid![]()
Kan ook niet even lekker werken, nieuw stukje software is rete-traag![]()
Hoe is het verder met je buik?
Nee hoor..dat is met geen pen te beschrijven denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:56 schreef Soempie het volgende:
[..]ik dacht dat het zo'n oermopperochtendgrom was.
![]()
Klik op reager in de OP van #641. Alles selecteren, ctrl+c. Ga terug naar hoofdmenu van mens erger je niet. klik op nieuw topic. klop nieuwe naam in, plak oude OP in bericht, en klik op doorgaan (of zo).quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:00 schreef steekbal het volgende:
Goeiemorgen, ik geloof dat ik een nieuwe AKQ moet aanmaken. Maar ik heb geen idee hoe dat moet.
Als de OP er eenmaal is, dan puntjes gaan tellen en bijwerken en zo.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:09 schreef steekbal het volgende:
ga ik proberen, even geduld nog
Niet reageer, quote knop.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:13 schreef steekbal het volgende:
op reageer knop kan ik niet klikken, kan ik niet gewoon alles selecteren en kopieren in nieuwe topic ?
Punten optellen gaat automatisch ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Joepie!! nu nog paar dingetjes aanpassen, want het is de 642e editie, en de ranglijst zal bijgwerkt worden tot deel 641 (was ik eerste keer ook vergeten).
Je moet de quote tags ( [ quote] en [/ quote] ) boven en onder ook nog ff verwijderen, de plaatjes maak je zichtbaar door alleen de url tussen img tags te zetten, dus het gedeelte 'http.....jpg' tussen [ img] en [/ img]quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:37 schreef steekbal het volgende:
plaatjes willen nog niet lukken, er staat nu:
[afbeelding]afbeelding]
Als je met emo eyeliner bedoelt dan wel jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat album Hot Fuss heb ik nog op mijn pc staan, niet veel geluisterd maar paar nummers zijn wel zwaar ok![]()
Alleen dat emo uiterlijkHad ie dat vanavond ook?
Guusje... volgens mij (en met mij vele anderen) is het giechelquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:57 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Buik gaat goed. Gister bij verloskundige geweest en Guusje (werktitel) groeit gestaag. Hartje klopt. Zwom acuut weg van doptone nadat hij/zij wel 3 seconde stil had gelegen. Dit natuurlijk wel met groots geweld. Ik dacht dat die doptone ontplofte, zo'n herrie kwam eruit. Was erg grappig.
En dan is er ook geen nwe AKQ om mijn zenuwen te kalmeren.![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
yup, hier in Utrecht is het stralend zonnig, lekker briesje, niet te koud!
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
InderdaadNet al even op mijn balkon gezeten
Ah, mij wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:34 schreef Etcetera het volgende:
zomer![]()
![]()
het kan mij wel heet genoeg zijn trouwenshet is niet leuk als je op vakantie bent en eigenlijk wel wat wilt doen maar het is veel te warm
En zo wordt je op je 30e een wandelende, gebruinde rimpel die zich kleedt alsof ze 16 is...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:35 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ah, mij wel.Ik lig met de zomer altijd of aan zee of aan t water (en nee, geen zwembad waar heel thuisblijvend nederland in rondhuppelt). Ik ben na de vakantie ook wel bekend als de negerin
.
Als het te heet is om iets te gaan doen, moet je gewoon wind creeėrenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:34 schreef Etcetera het volgende:
zomer![]()
![]()
het kan mij wel heet genoeg zijn trouwenshet is niet leuk als je op vakantie bent en eigenlijk wel wat wilt doen maar het is veel te warm
Ik word nou eenmaal makkelijk bruinquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En zo wordt je op je 30e een wandelende, gebruinde rimpel die zich kleedt alsof ze 16 is...
Ah, ben je roodharig? Vriendin van me ook, die is altijd zo rood als een kreeftquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:46 schreef Etcetera het volgende:
ik word nooit echt bruin
wel erg rood uiteraard
Dat hoeft niet hoor. Vriendin van me heeft bijna net zo´n donker haar als ik en toch word ik knalbruin en zij absoluut niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:48 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik word nou eenmaal makkelijk bruin
En believe me, zo word ik never nooit niet![]()
![]()
soms nem
[..]
Ah, ben je roodharig? Vriendin van me ook, die is altijd zo rood als een kreeft![]()
en dan sta je weer stil en breekt het zweet je uitquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als het te heet is om iets te gaan doen, moet je gewoon wind creeėrenHard rennen ofzo, heerlijk
Ik lig ook het liefst in de zon, aan het water, met een boek. HEEEERLIJK![]()
nope, ik ben blond en m'n zus heeft alle pigment gepikt toen zij geboren was (zet ons naast elkaar in de zomer, en je hebt duo penottiquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:48 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik word nou eenmaal makkelijk bruin
En believe me, zo word ik never nooit niet![]()
![]()
soms nem
[..]
Ah, ben je roodharig? Vriendin van me ook, die is altijd zo rood als een kreeft![]()
Val je nog af ook. Duik meteen het zwembad inquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en dan sta je weer stil en breekt het zweet je uit![]()
![]()
[..]
quote:nope, ik ben blond en m'n zus heeft alle pigment gepikt toen zij geboren was (zet ons naast elkaar in de zomer, en je hebt duo penotti)
Je kan keepmyfile.com proberen, maar daar moet je waarschijnlijk downloaden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:25 schreef Nesle het volgende:
iemand die hier weet waar ik makkelijk een filmpje kan uploaden en wanneer men die link klikt je het filmpje ziet in Windows Mediaplayer?
anders move ik wel naar DIG
jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:40 schreef Etcetera het volgende:
kennen jullie postsecret.com? of briefgeheimen.nl?
ik vind het schitterende sitesmss heel fout, maar ik vind het echt heel interessant om te lezen wat de geheimen van mensen zijn, en het mooie is dat het zo anoniem is
Dat ook, lekker weer maar niet al te warm. Daarnaast ging het op mijn werk ook prima en m'n baas vertelde dat hij volgende week leuk nieuws voor me heeft, ik ben benieuwd. Daarnaast had ik ook best lekker geslapen en gaat het gewoon goed.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
Dat komt omdat het vandaag een ECHTE lente-dag is
Dit is m'n lievelingsweerquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
Dat komt omdat het vandaag een ECHTE lente-dag is
Ietsjes warmer, maar niet al te veel. Graadje of 4, deal?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit is m'n lievelingsweerMag nog wat warmer en dan is het perfect
![]()
Net op een terrasje wat gedronken en een beetje gewinkeldDoor het park gelopen en een rondje door Groningen gefietst.
![]()
Tussen de 15 en de 25 gradenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ietsjes warmer, maar niet al te veel. Graadje of 4, deal?
met citroen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik op een terrasje een Hoegie kan gaan drinken
Uitstekend, en dan vriezen in de winterquote:
www.yourfilehost.comquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:25 schreef Nesle het volgende:
iemand die hier weet waar ik makkelijk een filmpje kan uploaden en wanneer men die link klikt je het filmpje ziet in Windows Mediaplayer?
anders move ik wel naar DIG
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uitstekend, en dan vriezen in de winter-5, zon en sneeuw
quote:
http://www.futureme.org/public.php?id=278294quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:52 schreef Soempie het volgende:
Er is ook zo'n site waarbij je een brief naar jezelf in de toekomst kunt sturen. Die brieven van anderen zijn ook leuk om te lezen.
ohw leuk, ik hou wel van dat soort sites, voor als ik me verveel en jullie weer 's niet postenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.futureme.org/public.php?id=278294
![]()
Ik vind het ook raar. Maar eerlijk gezegd snap ik het gezeur over het milieu ook niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:59 schreef Nesle het volgende:
Mobieltjes gaan mee het graf in
hoe ziek zijn sommige mensen
ja ok, het is wel tof om te zien of zon ding dan nog beetje fatsoenlijk is. maar toch, ik wed dat die lui die zon ding meenemen dat alleen doen omdat ze bang zijn dat ze toch niet echt dood zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar. Maar eerlijk gezegd snap ik het gezeur over het milieu ook niet.
Graven worden toch na 30 jaar opgegraven en daarmede dus ook de mobieltjes, ipods etc.
Het is eigenlijk juist wel grappig. Kunnen ze over 30 jaar precies zien wat we hadden aan techniek enz
Waarvan veel mensen nóg minder een idee hebben wat ze doen dan bij provinciale staten!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoor net op het journaal: Als het kabinet niet weer voortijdig valt hebben we in 2008 waterschapsverkiezingen
Exactly my pointquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarvan veel mensen nóg minder een idee hebben wat ze doen dan bij provinciale staten!
Pizza!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb eigenlijk nog steeds geen zin
Nog een paar uurtjes wachten, als je buikje maar hard genoeg knort komt het welquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb eigenlijk nog steeds geen zin
Nee, nasi gemaakt. Had daar nog spullen voor in huis, en is beter gelukt dan gisterenquote:
idd...quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stil hier
sorry...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Damn, ik had een slowsoemp kunnen halen
nee ik moet morgen ook nog werkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:02 schreef iamredleader het volgende:
even doorbijten en dan is het weekend![]()
ik check af en toe. Maar als er niets gebeurt ga ik ook niets typen...quote:
wezelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
ezel
dat is dezelfde instelling als 'ik ga niet stemmen, want het helpt toch niet'quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ik check af en toe. Maar als er niets gebeurt ga ik ook niets typen...
Ja hoor....'t hoort "ezel" en het reageertquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wezel![]()
Maar het is inderdaad rustig.
Nou jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is dezelfde instelling als 'ik ga niet stemmen, want het helpt toch niet'
als niemand iets doet
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ja hoor....'t hoort "ezel" en het reageert
Achja..dan weet je het voor de volgende keer. Want je weet: een ezel in het algemeen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
net terug van de lunch, m'n eerste gedachte is "ik ga kijken in de AKQ SC", en wat krijg ik? Dit...
![]()
Dus? Ik heb drie vakken met nakijkboek erbij, maar maak het meestal toch zelf. Daar leer je het meest vanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:10 schreef Etcetera het volgende:
we moeten een opdracht maken waarvan de antwoorden achterin het boek staan
@ red: eigen schuld
Wat is het dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:24 schreef Etcetera het volgende:
als het een leuk vak zou zijn had ik wel wat gedaanmaar het is saai
Nee, dat klinkt ook niet echt als het interessantste ooit..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef Etcetera het volgende:
analyse en ontwerp van informatiesystemen
Achquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:40 schreef Etcetera het volgende:
en dan is het ook nog vrijdagmiddag. m'n eerste les.
Ja, das vervelend iddquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:45 schreef Etcetera het volgende:
dat is ook zo bagger
en dan ben ik donderdags vrij, dus heb je aan het eind van de week een vrije dag, denk je 'joepie'
moet je de dag er na weer naar school![]()
echt bagger
Dankjequote:jij alvast werkse
Donderdagavond sport ik, verder niet. maar ik heb het ook over werken op vrijdag hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
donderdags bedoel ik niet vrijdags
Ook, maar dat heb ik nu eenmaal nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:37 schreef wit-ijsbeertje het volgende:
[..]
Nee, vakantie is pas 'goooeeeeed!'
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:47 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
skiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!![]()
![]()
Trekt mij helemaal niet
![]()
Hoezo iedereen??quote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:51 schreef iamredleader het volgende:ga zo afsluiten, iets eerder weg ivm flink wat uurtjes gewerkt deze week
Vandaag is het niks helaasquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:31 schreef Nesle het volgende:
Ik had het gewoon heet toen ik terugfietste!Ik had superwind mee, dus ik ging als een speer langs t water
![]()
Van dit weer hou ikdan ga ik me altijd zo zomers voelen en wil ik ook meteen zomer
Kan me niet heet genoeg zijn
http://www.box-for-two.com/ kost je wel ¤4,- maar altijd wel een leuk cadeautjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil iemand iets onzinnigs sturen. Eén of ander informatiepakket. Maar het moet wel grappig zijn. Dus geen onzinnige dingen als maandverband enz...
quote:
schande!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoezo iedereen??Ik ben er pas net en heb Mikkie ook al een tijdje amper gezien...?
een bijbelcursus?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil iemand iets onzinnigs sturen. Eén of ander informatiepakket. Maar het moet wel grappig zijn. Dus geen onzinnige dingen als maandverband enz...
Racespel voor de Wii, het doel is om belachelijk hard te rijden. Filmpje!quote:
He, wat?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:31 schreef Plasterk het volgende:
@ Nem
Kan die 3,95 er uit? Zo ja, dan woon ik vanaf nu samen.
http://www.first-impressions.nl/-thyssen-huisliften?id=4054&site_id=37quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap totaal niet waar je het over hebt, nee.quote:
flink wat meerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:51 schreef Plasterk het volgende:
@ superheep:
Is de inhoud van de box drie euro vijfennegentig waard?
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:51 schreef Etcetera het volgende:
uiteraard
en als je wilt mag je iedere middag sjoelen en rummikub spelen met medebewoners
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:01 schreef Nesle het volgende:
ik heb mijn rekenmachine weer terug.de schoonmaakster had hem gevonden in een lokaal achter de verwarming
blijkt wel weer dat het een stom kutgrapje was.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:01 schreef Nesle het volgende:
ik heb mijn rekenmachine weer terug.de schoonmaakster had hem gevonden in een lokaal achter de verwarming
blijkt wel weer dat het een stom kutgrapje was.
Bedoel je dat je naar China gaat of is dat een papieren oefening?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:35 schreef Nesle het volgende:
Goeiehallo, ik ben een reis aan t plannen door China. Ik moet tenminste 5 bekende streken/plekken/ gebouwen etc zien. EN ik moet drie weken reizenmoet voor geschiedenis
Dat moest ik ooit voor India. Ff googelen en hoppakee, een site met 4 verschillende rondreizen, afhankelijk van je eisenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:35 schreef Nesle het volgende:
Goeiehallo, ik ben een reis aan t plannen door China. Ik moet tenminste 5 bekende streken/plekken/ gebouwen etc zien. EN ik moet drie weken reizenmoet voor geschiedenis
papieren opdracht.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Bedoel je dat je naar China gaat of is dat een papieren oefening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |