quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:07 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nee maar troepen wisselen lekaar af; dus het aantal blijft ongeveer gelijk, en idd het zijn er niet zo verschrikkelijk veel.
SaskiaR; je bent heet ...
DuranK; bedankt zal het veranderen
Ja lekker, beetje melk graagquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen kloppen.iemand? Ik ga nu een bakkie maken
![]()
Nu welquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:04 schreef Etcetera het volgende:
ah okje geboortejaar staat niet in je profiel
Kom je 'm ook hier ophalen? En wil je de melk warm of koud? Suiker of zoetjes?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja lekker, beetje melk graag
[..]
Nu wel![]()
Teleporteer hier maar heenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kom je 'm ook hier ophalen? En wil je de melk warm of koud? Suiker of zoetjes?is wel een kunst, hoor
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:12 schreef erkel het volgende:
[..]
Teleporteer hier maar heenGewoon beetje koude koffiemelk, geen suiker
Heb je er ook een koekje bij?
Koekje d'r bijquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
teleporteren is zooo 2353, en koude melk is geen probleem. Geen suiker,
![]()
Koekje d'r bij![]()
nee, wel een stukje chocola
![]()
Chocolade..hmm ja lekkerquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
teleporteren is zooo 2353, en koude melk is geen probleem. Geen suiker,
![]()
Koekje d'r bij![]()
nee, wel een stukje chocola
![]()
Saaaailllcat!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Postman Pat zeer Engels
Over hem weet ik nog wel een liedje![]()
Postman Pat, Postman Pat
Postman Pat ran over his cat...
Blood and guts when flying,
Postman was a-crying
He's never seen a cat as flat as that![]()
![]()
![]()
Ik ken hetquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:35 schreef erkel het volgende:
Hmm het is misschien verstandig voortaan mijn vlees eerst te laten ontdooien ipv een groot bevroren blok in de pan te gooien![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Postman Pat zeer Engels
Over hem weet ik nog wel een liedje![]()
Postman Pat, Postman Pat
Postman Pat ran over his cat...
Blood and guts when flying,
Postman was a-crying
He's never seen a cat as flat as that![]()
![]()
![]()
Ik had 'm reeds gespotquote:
Ik heb VVD gestemd. Maar als je het niet weet, stem dan blanco.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan nog gaan stemmen, maar net had ik knallende koppijn. Nu heb ik ibuprofen geslikt.
Nadeel: Ik heb echt geen idee waar ik op moet gaan stemmen. Ik heb de keus uit VVD, D'66 en Lijst Blanco
Ik heb besloten dat ik blanco zou gaan stemmen, maar ik blijf nu gewoon thuis.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb VVD gestemd. Maar als je het niet weet, stem dan blanco.
Ach, met nog 5 minuten wordt het anders wel erg krap inderdaadquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik blanco zou gaan stemmen, maar ik blijf nu gewoon thuis.
Het was te doen geweest, stembureau zit hier heel dichtbij. Maar ik weet niet echt wat provinciale staten doen, niet welke partij wat vindt, ik heb er zelf ook geen mening over en ik heb tot nu toe altijd op losers gestemd. Twee keer geen zetels en het referendum heb ik ook verloren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ach, met nog 5 minuten wordt het anders wel erg krap inderdaad![]()
Nou, khoef het niet eens te vragen. Mijn is zo duidelijk de mijne dat ik dat wel meteen ziequote:Op woensdag 7 maart 2007 22:06 schreef DaviniaHR het volgende:
Heel goed. Overal langslopen en heel lieftallig vragen of je even zijn/haar rekenmachine mag lenen. en als het jouw rekenmachine is...![]()
![]()
etc.
![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:18 schreef MaJo het volgende:
Ik kom net terug van the Killers en het was vet![]()
Coolquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:18 schreef MaJo het volgende:
Ik kom net terug van the Killers en het was vet![]()
In de HMH. Wel jammer, in Paradiso was het nog veel beter. Maar ik ben dan ook bevooroordeeldquote:
Dat album Hot Fuss heb ik nog op mijn pc staan, niet veel geluisterd maar paar nummers zijn wel zwaar okquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
In de HMH. Wel jammer, in Paradiso was het nog veel beter. Maar ik ben dan ook bevooroordeeldHet was echt een super optreden dus ik mag niet klagen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |