het is letterlijk een 2de leven op internet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:15 schreef Nesle het volgende:
Second Life, is dat dat online neuken?sorry, kon het niet anders verwoorden.
geen idee wat het inhoudt, maar heb ook een document gevonden met info over de keuzevakken enzo, mss staat daar wat meer in zal ff kijkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:16 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
wat zou dat dan inhouden?
Avatar aanmaken en rondlopen? Een oud-collega van mij heeft een eigen bedrijfje gestart en verkoopt kunst op Second Life. Misschien kom je hem wel tegen, dan!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
ik zit de kezuevakken door te neuzen voor volgend jaar, is in een excel bestand. ik snap er niet bijster veel vantoch maar 's wat meer in verdiepen geloof ik
![]()
![]()
als keuzevak kan ik Second Life kiezen
Zag het gelukkig op tijd staan. Was al bezig bij de plaatjes img te zetten...quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:22 schreef B.ertha het volgende:
Davinia, heb je de TT uit Wiki gehaald? Eerst bewerken dan pas kopiėren, want het gaat nog niet helemaal geweldig. En nog ff deeltje 77 erbij zetten
Moet je aan een modje vragen in feedbackquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:25 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Zag het gelukkig op tijd staan. Was al bezig bij de plaatjes img te zetten...
Nu nog deel 77.
Kan je eigenljk nog de titel aanpassen?
Eind van de dag, was inspiratieloos. Sorry.![]()
Bij ne staat er neh dus moet er een extra e, bij ja staat er al gewoon jah, zoals je het dus ook uitspreektquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe leg ik aan de kinderen van groep 3 uit dat 'nee' met 'ee' wordt geschreven en 'ja' met 1 'a'.
Waarom is het niet jaa en nee? Of ja en ne?![]()
![]()
Omdat dat in het woordenboek staatquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe leg ik aan de kinderen van groep 3 uit dat 'nee' met 'ee' wordt geschreven en 'ja' met 1 'a'.
Waarom is het niet jaa en nee? Of ja en ne?![]()
![]()
Dit lijkt me het beste voor die kleine kinderen ja.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bij ne staat er neh dus moet er een extra e, bij ja staat er al gewoon jah, zoals je het dus ook uitspreekt
Gevraagd!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:27 schreef Etcetera het volgende:
laten ze er 'Hallo Dikkie Dik, welkom terug' van maken
Ga dan niet stemmen. De opkomst is sowieso weer schrikbarend laag.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:46 schreef Soempie het volgende:
't is hier rotweernet droge kleding aan.. Maar moet zo weer door de regen om te gaan stemmen
![]()
Ik heb net met iemand afgesproken samen wat te eten en daarna te gaan stemmen (of andersom). Ik stem altijdquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga dan niet stemmen. De opkomst is sowieso weer schrikbarend laag.
Niet zo gek natuurlijk
En heeft zojuist een dieptepunt bereiktquote:
Ik constateer het alleen maar.quote:
Dank je voor de bevestigingquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat moet ik nou zeggen?
ja, daar heb je gelijk in Erkel....
Nee! Jij zou nu gaan vertellen overjouw kookkunsten. Ik kan nog niet putten uit een geweldige reeks kookervaringen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vertel, ik zit klaar....
Eerste deel was al goed
Mijn geboortejaar is 1985. Trek je conclusiesquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:54 schreef Etcetera het volgende:
gekookte pannekoeken
ik heb mss een stomme vraagis erkel nou de erkel of niet?
morgen vrij
quote:
was een geintje bij A&S, die begonnen over gekookte pannekoeken (geen idee meer waarom) maar niemand reageerde en toen reageerden zij zoals jijquote:
ah okquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef erkel het volgende:
Mijn geboortejaar is 1985. Trek je conclusies![]()
Neh het is een bijnaam die op de middelbare school tot stand kwam![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:07 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nee maar troepen wisselen lekaar af; dus het aantal blijft ongeveer gelijk, en idd het zijn er niet zo verschrikkelijk veel.
SaskiaR; je bent heet ...
DuranK; bedankt zal het veranderen
Ja lekker, beetje melk graagquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen kloppen.iemand? Ik ga nu een bakkie maken
![]()
Nu welquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:04 schreef Etcetera het volgende:
ah okje geboortejaar staat niet in je profiel
Kom je 'm ook hier ophalen? En wil je de melk warm of koud? Suiker of zoetjes?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja lekker, beetje melk graag
[..]
Nu wel![]()
Teleporteer hier maar heenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kom je 'm ook hier ophalen? En wil je de melk warm of koud? Suiker of zoetjes?is wel een kunst, hoor
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:12 schreef erkel het volgende:
[..]
Teleporteer hier maar heenGewoon beetje koude koffiemelk, geen suiker
Heb je er ook een koekje bij?
Koekje d'r bijquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
teleporteren is zooo 2353, en koude melk is geen probleem. Geen suiker,
![]()
Koekje d'r bij![]()
nee, wel een stukje chocola
![]()
Chocolade..hmm ja lekkerquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
teleporteren is zooo 2353, en koude melk is geen probleem. Geen suiker,
![]()
Koekje d'r bij![]()
nee, wel een stukje chocola
![]()
Saaaailllcat!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Postman Pat zeer Engels
Over hem weet ik nog wel een liedje![]()
Postman Pat, Postman Pat
Postman Pat ran over his cat...
Blood and guts when flying,
Postman was a-crying
He's never seen a cat as flat as that![]()
![]()
![]()
Ik ken hetquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:35 schreef erkel het volgende:
Hmm het is misschien verstandig voortaan mijn vlees eerst te laten ontdooien ipv een groot bevroren blok in de pan te gooien![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Postman Pat zeer Engels
Over hem weet ik nog wel een liedje![]()
Postman Pat, Postman Pat
Postman Pat ran over his cat...
Blood and guts when flying,
Postman was a-crying
He's never seen a cat as flat as that![]()
![]()
![]()
Ik had 'm reeds gespotquote:
Ik heb VVD gestemd. Maar als je het niet weet, stem dan blanco.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan nog gaan stemmen, maar net had ik knallende koppijn. Nu heb ik ibuprofen geslikt.
Nadeel: Ik heb echt geen idee waar ik op moet gaan stemmen. Ik heb de keus uit VVD, D'66 en Lijst Blanco
Ik heb besloten dat ik blanco zou gaan stemmen, maar ik blijf nu gewoon thuis.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb VVD gestemd. Maar als je het niet weet, stem dan blanco.
Ach, met nog 5 minuten wordt het anders wel erg krap inderdaadquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik blanco zou gaan stemmen, maar ik blijf nu gewoon thuis.
Het was te doen geweest, stembureau zit hier heel dichtbij. Maar ik weet niet echt wat provinciale staten doen, niet welke partij wat vindt, ik heb er zelf ook geen mening over en ik heb tot nu toe altijd op losers gestemd. Twee keer geen zetels en het referendum heb ik ook verloren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ach, met nog 5 minuten wordt het anders wel erg krap inderdaad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |