als het goed is heb je daarover een mailtje gekregen gisteren van directie rekencentrum (als je RUG-student bent)quote:
Hmmquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:56 schreef Plasterk het volgende:
[..]
als het goed is heb je daarover een mailtje gekregen gisteren van directie rekencentrum (als je RUG-student bent)
dus..oud nieuwsquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Hmm
*checkt mail weer eens na weken
Klopt![]()
helemaal mee eensquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:52 schreef Nesle het volgende:
Heeft ze ook al aangegeven te doen als ie vrijdag niet is opgedoken. Maar toch is het een klotestreek van iemand.
Prachtigquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Hmm
*checkt mail weer eens na weken
Klopt![]()
idd balen, en het is idd zon grafische. die dure krengen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:36 schreef Etcetera het volgende:
hye nesle
balen van je rekenmachineis het zo'n grafische?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:41 schreef Etcetera het volgende:
hey soemp
m'n haarelastiekje is geknaptstrontdingen
Waar dan? Ik kijk altijd in MyActive. Of bedoel je daar ook?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:19 schreef Etcetera het volgende:
staat achter de naam van de topicstarter
Je kon niet wachten?quote:
ten eerste: veel succes met verwijderenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:02 schreef B.ertha het volgende:
Probleempje:
Ik had een Norton-proefpakket. Die is afgelopen, maar nu krijg ik steeds van die aanschaf-meldingen. Dus wil ik het via Software verwijderen, maar dan krijg ik de melding dat LiveUpdate nog actief is. Als ik dat wil verwijderen, krijg ik de melding dat de LuComServer () nog actief is. Hoe krijg ik het nou weg??
Ja!!! Zorg je dat die hier een vrijdag is?quote:
Nopsquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je kon niet wachten?![]()
Gefeliciteerd hoor.![]()
Sorry, kan vrijdag niet. Moet naar de tandartsquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja!!! Zorg je dat die hier een vrijdag is?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |