Geboortedatum enzovoorts.quote:
Een leeftijd waarop je eindelijk eens volwassen behoort te wordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
26. Een totaal onbeduidende leeftijd.
Nimmer!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Een leeftijd waarop je eindelijk eens volwassen behoort te worden![]()
Oeh dat is echt bijnaquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben deze vrijdag jarig. Dus waar kan ik mijn adres heen mailen voor een taart?
Yep ik ben oudquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Nembrionic het volgende:
25..dan ben je over de helf naar de 30
Dan bak je er toch zelf één?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dat is echt bijnaIk zou best een taart voor je willen kopen maar zit er een beetje doorheen met geld op het moment
Nog even en de term is "oud besje"quote:
Uh, ik ben niet zo´n taartenbaksterquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan bak je er toch zelf één?
Ik las vanmiddag dat je een geweldige keuken hebt
Ja wat is dat nouquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uh, ik ben niet zo´n taartenbaksterIk zou mijn
kunnen vragen, die is dat wel
Als er nog een kok nodig is dan hoor ik het welquote:En dat van die keuken is alleen maar waarAls het gaat lukken om de pints en de monkeys te verenigen voor een pre-quiz etentje dan kun je hem gaan bewonderen
Het is mijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou
Een taart door een wildvreemde laten bakken![]()
[..]
Iamredleader heeft zich al beschikbaar gesteld maar wellicht is het handiger om met meer mensen te kokenquote:Als er nog een kok nodig is dan hoor ik het wel![]()
![]()
![]()
Nee, maar voor mij welquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is mijndus zo´n wildvreemde is het niet
![]()
Geen gek idee. Ik hoor het wel.quote:[..]
Iamredleader heeft zich al beschikbaar gesteld maar wellicht is het handiger om met meer mensen te koken
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben deze vrijdag jarig. Dus waar kan ik mijn adres heen mailen voor een taart?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:46 schreef Supersheep het volgende:
dank je!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:04 schreef DaviniaHR het volgende:
De front-office heeft de commerciële taken e.d. Die treden naar buiten en zo, en de back-office zorgt re dan voor dat de zaken/opdrachten die de front-office heeft binnengehaald, netjes worden afgewerkt. Dan heb je ook nog mid-office, maar daarvan weet ik niet precies wat het doet en wat het vershil is met back-office.
Ja, ben braaf geweestquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:10 schreef Etcetera het volgende:
gaan jullie nog stemmen/hebben jullie al gestemd
ik moet nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |