rustigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:44 schreef Mikkie het volgende:
Soemp, ben je vergeten deel 76 in de nieuwe OP en de Wiki te verwerken?
dat heb ik gelukkig niet meerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar ik moet nu naar duits en daarna vrij
Jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
hij mag wel wat voorzichtiger worden:
[..]
Of erkel en jij rijden als gekken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ja![]()
hij slingert teveel met zijn fiets
quote:
Foei toch! Dat wordt dus straks geen 10 op je tentamen, maar weer een 8quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik had me verslapen en ben niet naar college geweest.![]()
![]()
Geen idee, maar wel goeiemorgen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:55 schreef Etcetera het volgende:
hey opscheppers
ik heb weer 's een klein ICT probleempje
hoe kan ik een onzichtbare, gelockte map weer zichtbaar makenben op school en heb niet al te veel rechten qua mappen e.d.
Mogge!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:55 schreef Etcetera het volgende:
hey opscheppers
ik heb weer 's een klein ICT probleempje
hoe kan ik een onzichtbare, gelockte map weer zichtbaar makenben op school en heb niet al te veel rechten qua mappen e.d.
dan zet je toch gewoon "geef onzichtbare meuk weer" aan en je logt in als administrator....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:34 schreef Etcetera het volgende:
en als ik weer thuis ben dankan de map zelf wel inzien als ik de stick open als multimedia device oid
hoop dat het werktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:35 schreef Mark_V het volgende:
[..]
dan zet je toch gewoon "geef onzichtbare meuk weer" aan en je logt in als administrator....
Jij wint!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:42 schreef iamredleader het volgende:
Maar m'n topper: als kind bij Sesamstraat, bij Meneer Aart een verhaal van Dikkie Dik!
Dat soort spannende dingen heb ik vroeger nooit gedaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij wint!
Dat wilde ik ook altijd
Ik ben wel ooit naar De Fillem van Ome Willem geweest. Dat was ook leuk
En Peppi en Kokkie..en Bassie en Adriaan
Neleos voetbalt als een meisje!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat soort spannende dingen heb ik vroeger nooit gedaan.
Wel heb ik in groep 5 een training gehad van Hans de Koning en Fred Rutten van FC Twente (Claus Nielsen zou ook komen, maar die zegde op het laatste moment af.)
En achteraf mocht iedereen een penalty nemen op Hans de Koning en toen heb ik gescoord, samen met een meisje uit groep 8 als enige van de school![]()
of dat meisje voetbalt als een manquote:
We hebben over wat..15 jaar geleden?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben over wat..15 jaar geleden?
Toen hadden we nog harde rollenpatronen waar het enige recht van de vrouw een aanrecht was
Aaaah...goeie ouwe tijd![]()
paint volgens mijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Ander ICT-vraagje: Hoe kan ik de grootte van een plaatje verkleinen (zonder Photoshop of andere mooie programma's) zodat ik een ander plaatje hier kan zetten?
Wat moet het voorstellen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Dank jullie wel!
Al is dit plaatje ook niet optimaal...
LOLquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:38 schreef DaviniaHR het volgende:
Met dank aan Plasterk een mooie mario!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Ander ICT-vraagje: Hoe kan ik de grootte van een plaatje verkleinen (zonder Photoshop of andere mooie programma's) zodat ik een ander plaatje hier kan zetten?
Ja, ik kan er ook mee bellen. Nee, geen uitschuiftoetsenbord. Werd wat te duur. Ik wil wel nog een leuke ringtone scoren, weet alleen nog niet wat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:59 schreef DaviniaHR het volgende:
Ach, al die Nokia's zijn toch hetzelfde?
Kan deze ook bellen? Naast het filmen, sms, mms, en weet ik het wel allemaal
Het enige vervelende is dat nieuwere modellen een andere aansluiting hebben voor het stroomplugje. Kleiner.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:59 schreef DaviniaHR het volgende:
Ach, al die Nokia's zijn toch hetzelfde?
Kan deze ook bellen? Naast het filmen, sms, mms, en weet ik het wel allemaal
Dat is wel vervelend ja, die batterijen zijn sowieso al niet erg goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het enige vervelende is dat nieuwere modellen een andere aansluiting hebben voor het stroomplugje. Kleiner.
Ook dat. En een aantal modellen vreten sowieso stroom vanwege het onwijs grote scherm.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja, die batterijen zijn sowieso al niet erg goed.![]()
Komen ze niet meer allemaal spontaan online als ik er ben tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
Het is altijd rustig op dit uur tegenwoordig...
Misschien moet je een mailinglist startenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komen ze niet meer allemaal spontaan online als ik er ben tegenwoordig![]()
Prima, lichtelijk uitdijend. Hoe bevalt je huisje?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:19 schreef MaJo het volgende:
Dag allemaalJa ik leef nog
Ben de laatste tijd een beetje druk met andere dingen (
) dus zit wat minder op Fok
Hey Davinia![]()
Hoe is het met je buik?
![]()
Oeh het buikje begint zichtbaar te wordenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:33 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Prima, lichtelijk uitdijend. Hoe bevalt je huisje?
dat doe ik natuurlijk niet zelf he, ik verwacht op z'n minst een We love MaJo Fan nieuwsbriefquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je een mailinglist starten
Vind je de aanbidding in de OP niet genoeg? Divaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat doe ik natuurlijk niet zelf he, ik verwacht op z'n minst een We love MaJo Fan nieuwsbrief
Ja bij punt 3 pasquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind je de aanbidding in de OP niet genoeg? Diva![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind je de aanbidding in de OP niet genoeg? Diva![]()
Dan pas je de Wiki toch aanquote:
Ooooh buuuurn!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
whehehe, Sneaky Monkey: 0 Undead Pint: 1
battle!
![]()
Wel mét je oordopjes in toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef iamredleader het volgende:er staat wat muziek op m'n Nokia, o.a. een paar tracks van de Pirates of the Caribbean... en verdomd goed geluid ook, wat er uit dat ding komt!
Maar wij zijn dan weer een stuk lekkerderquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
whehehe, Sneaky Monkey: 0 Undead Pint: 1
battle!
![]()
WAT ZEG JE? IK HOOR JE NIET OMDAT IK GEEN OORDOPJES GEBRUIK!!! 'tuurlijk!quote:
Werk je niet vandaag?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
WAT ZEG JE? IK HOOR JE NIET OMDAT IK GEEN OORDOPJES GEBRUIK!!! 'tuurlijk!
En nu ga ik boodschappen doen. Al luisterend naar de muziek![]()
![]()
![]()
OK, jullie team is lekkerder. Maar dat komt met name omdat mijn vrouw daar meespeeltquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar wij zijn dan weer een stuk lekkerder
Nee, dinsdag na quiznight heb ik m'n ADV. Enige vrije dag per twee weken.quote:
Ja Lien en ik gaanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
Al meer nieuws mbt Sziget?
Voor het festival zelf bedoel je? Of een vliegticket? We gaan namelijk interrailenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
hebben jullie al geboekt dan?
Nope nog nooitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ja bedoelde voor de reis ja. Szigetkaarten zijn nog niet te verkrijgen.
Interrailen is vét
Al eerder gedaan?
Whehe ja "elluk nadeel heb s'n voordeel"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope nog nooitMaar het leuk ons wel leuk om er een vakantie aan vast te plakken, pakken we meteen Slowakije, Tsjechië en Kroatië bij. Allemaal ontstaan vanwege mijn vliegangst
Is die toch nog ergens goed voor
Jaquote:
quote:
Ligt eraan waar je begint. En ik zou nachttreinen nemen. Dan mis je niets.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaSpeciaal voor mensen zoals ik
Hoe lang zit je eigenlijk in zo'n trein naar pakweg Budapest?
Trouwens...een maat van me gaan ongeveer hetzelfde interrailen in dezelfde tijd. Die lange gast van bij Wolfmother. Doe 'm de groeten als je 'm zietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope nog nooitMaar het leuk ons wel leuk om er een vakantie aan vast te plakken, pakken we meteen Slowakije, Tsjechië en Kroatië bij. Allemaal ontstaan vanwege mijn vliegangst
Is die toch nog ergens goed voor
Dan heb ik geluk, ik word deze zomer 25. Kan ik daar nog mooi even van profiterenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat erover na te denken het volgend jaar ofso weer eens te gaan doen maar ik wordt dit jaar 26 en dan is een ticket 2 keer zo duur dan iemand van 25 en jonger.
Ben van Utrecht naar Skopje gegaan met de trein... vertrokken om 8 uur 's ochtends, en rond 2 uur 's nachts kwamen we langs Boedapest...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaSpeciaal voor mensen zoals ik
Hoe lang zit je eigenlijk in zo'n trein naar pakweg Budapest?
Oké, uur of 18 dus. Had ik wel verwachtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:59 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ben van Utrecht naar Skopje gegaan met de trein... vertrokken om 8 uur 's ochtends, en rond 2 uur 's nachts kwamen we langs Boedapest...
Yepquote:
Lijkt me niet slim. Je hebt 2 weken en dat is echt niet veel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oké, uur of 18 dus. Had ik wel verwachtIk denk dat we op de heenweg steeds met etappes zullen reizen maar terug zal het wel in één ruk worden aangezien Lowlands een paar dagen later alweer is
Hoe spreek je hem tijdens de lessen aan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:14 schreef Etcetera het volgende:
interrailen is internationaal treinen neem ik aan
hoe mailen jullie een docent die niet veel ouder is dan jijzelf bentik vind 'meneer' als aanhef een beetje vaag, maar om meteen met de voornaam te gaan gooien durf ik niet zo goed eigenlijk
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:14 schreef Etcetera het volgende:
interrailen is internationaal treinen neem ik aan
Ja dat is ook wel weer waar... Nja we zien welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me niet slim. Je hebt 2 weken en dat is echt niet veel.
Ik zou zo in één ruk door naar Tjechie gaan en dan verder in stappen naar Slowakije.
Dan Hongarije zo snel mogelijk door naar Kroatie en de laatste week tijdens Sziget nog wat tijd doorbrengen in Budapest want overdag spelen er geen bands...
Ja..maar ik zie net dat ze vanaf April 2 nieuwe passen gaan introduceren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer waar... Nja we zien welWeet jij trouwens hoe duur zo'n ticket is? Ik zag al iets van zones maar daar snapte ik niet veel van
Ik ben er ook geweestquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:18 schreef iamredleader het volgende:
Praagerg leuk, weet ik nog wel e.e.a. over te vertellen
kom je binnenkort weer een keer bij ons eten, trouwens?
![]()
Oh dat is relaxed. Scheelt dat ook in de prijs of is alleen dat zonesysteem dan anders?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Hey wacht..als je VOOR 1 April besteld kun je nog de oude pas bestellen.
Paintballenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweestEigenlijk ben ik op al die plekken geweest behalve Kroatië.
Ja ik kom snel weer eens eten. We moeten ook eens een keer iets gaan doen met de 2 teams, is tot noch toe nooit gelukt
Klopt, en ik zou ook nog een keertje komen koken in die stoere keuken van jullie!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweestEigenlijk ben ik op al die plekken geweest behalve Kroatië.
Ja ik kom snel weer eens eten. We moeten ook eens een keer iets gaan doen met de 2 teams, is tot noch toe nooit gelukt
Ik ga even kijken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is relaxed. Scheelt dat ook in de prijs of is alleen dat zonesysteem dan anders?
Ik ga zondag 6 mei voor een vrijgezellenfeest paintballen (of pain-ballen, als je het niet zo goed kan)quote:
Vetquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ga zondag 6 mei voor een vrijgezellenfeest paintballen (of pain-ballen, als je het niet zo goed kan)![]()
Ik ook tot nu toe maar 1 keer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
Vet
Ik heb het één keer gedaan en ik ben er heelhuids uitgekomen.
Auwquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
Bij ons dacht iemand grappig te zijn en boven iemand te gaan staan die op de grond lag en 'm op z'n hoofd te schieten
Hij heeft weken met een dikke bult/zanrige blauwe plek op z'n voorhoofd gelopen
Maar het blijft erg vet.
Wél outdoor trouwen. Bij ons was het in een bos met veel modder, wat geimproviseerde hutjes en en losse opstaande plank hier en daar en een hoop sloten. Erg gaaf
Ja dat was zeker niet tofquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:38 schreef DaviniaHR het volgende:
Jemig, das naar! Van dichtbij een paintbal op je knar!
Ik heb een keertje gepaintballd met de studievereniging. Was erg leuk. Ben wel redelijk snel doodgegeaan, maar gelukkig niet door een schot op mijn oor op zo. Dat doet echt zeer.
Hee Davinia, wat ik nog even wilde zeggen: tof usericonquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:38 schreef DaviniaHR het volgende:
Jemig, das naar! Van dichtbij een paintbal op je knar!
Ik heb een keertje gepaintballd met de studievereniging. Was erg leuk. Ben wel redelijk snel doodgegeaan, maar gelukkig niet door een schot op mijn oor op zo. Dat doet echt zeer.
Hehe ik was een sniperquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Auwen niet echt aardig. We hadden duidelijke regels, je mag niet dichterbij dan van 2 meter schieten... maar ja, regeltjes he
![]()
Enfin, we zaten in de buurt van Amsterdam Noord West, een leuk terreintje afgezet, met veel "cover"
en plek om vandaan te schieten. Maar niet te groot voor de groep, dus geen snipers en urenlange potjes.
Ik vind het prima! Maar dan laat ik Mich spelen, want ik ben er superslecht in. Behalve Duckhunt, dat lukt nog wel min of meer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hee Davinia, wat ik nog even wilde zeggen: tof usericonzullen we een keertje de NES aansluiten bij ons thuis en dan een marathon met de klassieke spelletjes doen? Mario, Duckhunt, Ducktales en zo?
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
Dit topic is vervelend
Ik wilde allemaal dingen doen en dan komt men hier allemaal leuke dingen vertellen
Gna gnaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
Dit topic is vervelend
Ik wilde allemaal dingen doen en dan komt men hier allemaal leuke dingen vertellen
Zeker in de lentequote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:43 schreef erkel het volgende:
Ik heb één keer indoor gepaintballed met een personeelsfeestje, was in een oude zuivelfabriek. Maar het was er best wel donker en veels te veel plekken waarschter je je kon verschuilen. Er was geen echte actie.
Outdoor lijkt me mooier.
Superquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
Okay..de nieuwe pas..de zogeheten Global Pass is 309 euro voor 22 dagen.
Er is een pas voor 10 dagen maar dat is dus te kort. Daarmee kun je al die landen doen.
Het oude ticket gaat je "heel Europa (1 maand): 385 euro" kosten.
Mijn conclusie: koop het nieuwe ticket.
Nee..maar er gaan altijd hele kleine, lichte mannetjes mee. En dan kan ik gewoon niet winnenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:46 schreef Nesle het volgende:
Wat dan niet meer? keer goed ergens tegenaan geknald?
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
SuperDan ga ik inderdaad voor het nieuwe ticket. Wel relaxed dat de prijs er op vooruit is gegaan
Dat gebeurd niet vaak
Hehequote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker in de lente![]()
Want dan begin je te rennen richting je tegenpartij en dan moet je plotseling gaan schuilen. Aangezien bomen niet genoeg dekking geven, kun je maar één ding doen en dat is op de grond duiken achter een plank. Maar dat is allemaal nog modder rond die tijd.
Dat is dus grappig want je ziet iedereen twijfelen of ze er nou wel in moeten springen of niet
Of langzame meisjes die dan precies overal de bocht afnsijden zodat je er niet langs kan!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..maar er gaan altijd hele kleine, lichte mannetjes mee. En dan kan ik gewoon niet winnen
Jij snapt 'mquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Hehe, maar dan heb je ook het gevoel dat je wat gedaan hebt
In zo'n oude fabriek, ren je maximaal 10 meter en schuil je weer. Outdoor heb je ook overzicht over het terrein, waardoor je misschien ook nog een strategie kan bedenken ofzo
![]()
Ohja, ik win ook meestal van mn vader en neven, mn neef weegt zo het dubbele van mij en mn vader is zeker 30 kilo zwaarderquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..maar er gaan altijd hele kleine, lichte mannetjes mee. En dan kan ik gewoon niet winnen
Ja..dat is OOK vervelendquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Of langzame meisjes die dan precies overal de bocht afnsijden zodat je er niet langs kan!!!
Helaas kan ik de komende tijd niet karten ivm zwangerschap, maar ik vind het zeker altijd leuk. Vooral de gezichten van die jongens die dan een halve ronde achter je aan hebben moeten tuffen omdat ze er niet langs kwamen![]()
Bij Safety Zone >> www.paintball.nlquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef Nesle het volgende:
Waar paintballen jullie outdoor?
Blauwe vlag: Iemand achter je wil er langsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Of langzame meisjes die dan precies overal de bocht afnsijden zodat je er niet langs kan!!!
Helaas kan ik de komende tijd niet karten ivm zwangerschap, maar ik vind het zeker altijd leuk. Vooral de gezichten van die jongens die dan een halve ronde achter je aan hebben moeten tuffen omdat ze er niet langs kwamen![]()
Dat kaartje staat op www.interrail.nlquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..maar ik zie net dat ze vanaf April 2 nieuwe passen gaan introduceren.
Normaal gesproken zou je een 2 of 3 zone pas moeten hebben. Er stond altijd een kaartje bij met welke landen in welke zones zaten maar dat is net weg zie ik.
Het is eigenlijk heel simpel.
http://www.nsinternationa(...)nterrail-passen.html
Hier voor de prijs.
http://www.nsinternationa(...)ail-global-pass.html
Nee want dat is voor 2 zones...en dat red je dus niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat kaartje staat op www.interrail.nl
22 dagen voor ¤275 dacht ik, het oude ticket. Das toch wel een stukkie goedkoper![]()
Haha dat had ik eerder vandaag ookquote:
Hoihoiquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat had ik eerder vandaag ook
Hey B.ertha![]()
Jaquote:
Wat? AKQ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:15 schreef Plasterk het volgende:
Zullen we gaan spelen?
2 zone's is genoeg, alleen even met de trein vanuit Nederland naar Duitsland, en op daat kaartje krijg je 50% kortingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee want dat is voor 2 zones...en dat red je dus niet.
2 zones (22 dagen): 275 euro
Dus je valt gelijk in "heel europa" en dat is 385 euro. Een stukje duurder dus dan de nieuwe pas.
bron: http://www.interrail.nl/1113467832198.html
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:01 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik ben al weer terug van poolenwel gewonnen
en het beste openingsschot wat ik ooit zal maken3 hele ballen in 1x
Dat had een vriend van me 2 weken terug tegen mij ook, en hij potte er nog 2. Daarna potte ik er 6 in 1 keerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:01 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik ben al weer terug van poolenwel gewonnen
en het beste openingsschot wat ik ooit zal maken3 hele ballen in 1x
Hengelo Gelderland is dat! Ik woon in Hengelo Overijsselquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef Nesle het volgende:
Eeej, JJ. Wat is er in Hengelo gebeurt joh?
my luck was gone after thatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat had een vriend van me 2 weken terug tegen mij ook, en hij potte er nog 2. Daarna potte ik er 6 in 1 keer
Mijn interrail al wat jaren geleden was Engeland, Schotland en Ierland. Dat kan ik ook aanraden. Helaas is Nessie niet voor ons op komen dagen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehe ja "elluk nadeel heb s'n voordeel"
Interrailen heb ik een paar jaar geleden gedaan met 2 vrienden.
Wij hebben Frankrijk en Italie gedaan. Is één van mijn beste vakanties ooit. Of misschien wel dé beste.
Het is echt ZO gaaf
en dat is het belangrijkste hequote:
Dat lijkt me ook gaafquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:21 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Mijn interrail al wat jaren geleden was Engeland, Schotland en Ierland. Dat kan ik ook aanraden. Helaas is Nessie niet voor ons op komen dagen.
Waarom niet over 2 weken, dat kan toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klopt, en ik zou ook nog een keertje komen koken in die stoere keuken van jullie!
Ik zou zeggen, we combineren het hele feest, prik een maandagavond quiznight (niet over 2 of 4 weken), en dan gaan we met z'n allen bij jou eten, hele grote groep, en ik wil best koken (met hulp natuurlijk)![]()
eigenlijk vind ik dat niet het belangrijkstequote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en dat is het belangrijkste he![]()
Ik ben er ook geen held in, is bij mij vaak ook meer geluk dan wijsheid maar het blijft een leuk spelletje
Ga alleen niet proberen deze drie landen in 2 weken te doen. Dat deden wij namelijk. Daarom zijn wij ook niet aan het beatles museum in Liverpool aan toe gekomen. En wij hebben dus ook vooral de hoofdsteden gezien, voor de rest van het Land was er nauwelijks tijd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook gaafDat was mijn plan om te gaan doen toen ik in Engeland woonde maar dat is er helaas nooit van gekomen
Maar staat nog wel in de planning voor later
Ahquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hengelo Gelderland is dat! Ik woon in Hengelo Overijssel![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:24 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Waarom niet over 2 weken, dat kan toch?
Zeg je dat nou tegen Iamredleader of tegen onsquote:
Ik geef je gewoon je punt terug. Was misschien wat streng, maar ik geef je geen ongelijk. Het antwoord was ook weer niet zo moeilijk dat er met spelfouten rekening gehouden hoeft te worden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En excuse me als ik een kutavond achter de rug heb en rigide ben zeg.
weet je, het boeit me niks, maar wou alleen even horen dat het toch wel errug kinderachtig wasquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En excuses aan Plasterk, maar ik blijf bij m'n standpunt.
Psst, profiel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:25 schreef Plasterk het volgende:
[..]
weet je, het boeit me niks, maar wou alleen even horen dat het toch wel errug kinderachtig was
Geboortedatum enzovoorts.quote:
Een leeftijd waarop je eindelijk eens volwassen behoort te wordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
26. Een totaal onbeduidende leeftijd.
Nimmer!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Een leeftijd waarop je eindelijk eens volwassen behoort te worden![]()
Oeh dat is echt bijnaquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben deze vrijdag jarig. Dus waar kan ik mijn adres heen mailen voor een taart?
Yep ik ben oudquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Nembrionic het volgende:
25..dan ben je over de helf naar de 30
Dan bak je er toch zelf één?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dat is echt bijnaIk zou best een taart voor je willen kopen maar zit er een beetje doorheen met geld op het moment
Nog even en de term is "oud besje"quote:
Uh, ik ben niet zo´n taartenbaksterquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan bak je er toch zelf één?
Ik las vanmiddag dat je een geweldige keuken hebt
Ja wat is dat nouquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uh, ik ben niet zo´n taartenbaksterIk zou mijn
kunnen vragen, die is dat wel
Als er nog een kok nodig is dan hoor ik het welquote:En dat van die keuken is alleen maar waarAls het gaat lukken om de pints en de monkeys te verenigen voor een pre-quiz etentje dan kun je hem gaan bewonderen
Het is mijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou
Een taart door een wildvreemde laten bakken![]()
[..]
Iamredleader heeft zich al beschikbaar gesteld maar wellicht is het handiger om met meer mensen te kokenquote:Als er nog een kok nodig is dan hoor ik het wel![]()
![]()
![]()
Nee, maar voor mij welquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is mijndus zo´n wildvreemde is het niet
![]()
Geen gek idee. Ik hoor het wel.quote:[..]
Iamredleader heeft zich al beschikbaar gesteld maar wellicht is het handiger om met meer mensen te koken
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben deze vrijdag jarig. Dus waar kan ik mijn adres heen mailen voor een taart?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:46 schreef Supersheep het volgende:
dank je!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:04 schreef DaviniaHR het volgende:
De front-office heeft de commerciële taken e.d. Die treden naar buiten en zo, en de back-office zorgt re dan voor dat de zaken/opdrachten die de front-office heeft binnengehaald, netjes worden afgewerkt. Dan heb je ook nog mid-office, maar daarvan weet ik niet precies wat het doet en wat het vershil is met back-office.
Ja, ben braaf geweestquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:10 schreef Etcetera het volgende:
gaan jullie nog stemmen/hebben jullie al gestemd
ik moet nog
als het goed is heb je daarover een mailtje gekregen gisteren van directie rekencentrum (als je RUG-student bent)quote:
Hmmquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:56 schreef Plasterk het volgende:
[..]
als het goed is heb je daarover een mailtje gekregen gisteren van directie rekencentrum (als je RUG-student bent)
dus..oud nieuwsquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Hmm
*checkt mail weer eens na weken
Klopt![]()
helemaal mee eensquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:52 schreef Nesle het volgende:
Heeft ze ook al aangegeven te doen als ie vrijdag niet is opgedoken. Maar toch is het een klotestreek van iemand.
Prachtigquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Hmm
*checkt mail weer eens na weken
Klopt![]()
idd balen, en het is idd zon grafische. die dure krengen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:36 schreef Etcetera het volgende:
hye nesle
balen van je rekenmachineis het zo'n grafische?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:41 schreef Etcetera het volgende:
hey soemp
m'n haarelastiekje is geknaptstrontdingen
Waar dan? Ik kijk altijd in MyActive. Of bedoel je daar ook?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:19 schreef Etcetera het volgende:
staat achter de naam van de topicstarter
Je kon niet wachten?quote:
ten eerste: veel succes met verwijderenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:02 schreef B.ertha het volgende:
Probleempje:
Ik had een Norton-proefpakket. Die is afgelopen, maar nu krijg ik steeds van die aanschaf-meldingen. Dus wil ik het via Software verwijderen, maar dan krijg ik de melding dat LiveUpdate nog actief is. Als ik dat wil verwijderen, krijg ik de melding dat de LuComServer () nog actief is. Hoe krijg ik het nou weg??
Ja!!! Zorg je dat die hier een vrijdag is?quote:
Nopsquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je kon niet wachten?![]()
Gefeliciteerd hoor.![]()
Sorry, kan vrijdag niet. Moet naar de tandartsquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja!!! Zorg je dat die hier een vrijdag is?
quote:
wat zou dat dan inhouden?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:11 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
als keuzevak kan ik Second Life kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |